http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...83214774/detay
sonunda esd de bu hala geldi millet geçmiş olsun hepimize ))))
Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...
Uploaded with ImageShack.us
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
önceki ses olayını anladım, iyi akşamlar arkadaşlar; bir soru sormak istiyorum motorumda hiçbir sorun yoktu, ne boğma ne yığılma, özellikle ilk harekette boğma var, mesela çalışırken hiçbir sorun yok, ama gaz verince boğulma var, ışıklarda duruyorum yeşil yanıyor tam kalkacağım motor stop ediyor, ben hep Bp den alıyordum ama bizimkiler geçenlerde Po dan almışlar, bu kadar fark eder mi?
bi scooterım vardı bi aralar..bir gece yarısı yolda giderken benzin bitmeye yakın kendimi yol üstündekı ilk benzinliğe attım o da şehir merkezinde bi opetti(ankara kazımkarabekir caddesi basındakı)..benzin aldıktan sonra çalışan motor stop etti ve ne yaptıysam çalışmadı..buji yı yedekle değiştirdım karbüratörü söküp temizledim ayak üstü benzinliğin içinde yine çalışmadı..yanımda yedek karbüratör de vardı onu taktım yine çalışmadı daha doğrusu çalışıyor ama gaz verince stop ediyordu) en sonunda acaba pislik mi var diye depoyu söküp tüm benzini boşalttım bir gram pislik bile çıkmadı deli oldum ama bildiğin motoru paramparça ettim heryerini söktüm..en son hani olmaz da dedim son çare gidip yakındakı shell benzinlikten bidonla benzin aldım..motoru geri topladım..benzini koydum tek marsta motor çalıştı..gece saat 3 oldu..opetin pompacılarıyla da birbirimize girdik..satacağınız benzine sokayım dedim benzin dolu bidonu yere fırlattım çıktım..
yani motorumda 5500 km de, benzin filtresini söktüm baktım bir miligram bir şey yok, hava filtresini söktüm o da pırıl pırıl, nasıl oluyorda ilk harekette motor böyle anlam veremiyorum, yüksek devirlerde hiçbir sorun yok, 3 bin ile 5 bin devir arası öksürüyor motor :(
benzin yüzünden böyle birsey yaşayacağımı hiç düşünmezdim ama olabiliyor..yoksa 5bindekı motor neden yapsın? ben bazen normalde benzin aldığım yere uzak olunca yol üstünde bi yer var oradan alıyorum..oradan alınca rolantıdekı motorun devir saati bir yukarı bir aşağı 0.8 ile 1.5 arasında kafasına göre oynuyor..sonuç olarak bildiğin yerden al yakıtını..
bende benzini alpet veya opet ten alıyorum gayet güzel hiç sıkıntı yok
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
hiç uğraşma benzinle bu zıkkım motor deli gibi de kullansan en fazla 12 kuruş yakıyor daha fazla yaktıramadim..9 kuruş ile 12 kuruş arasında yakıtı var kullanıma bağlı olarak..illa deneyecem diyorsan 1 litre ile 42 km ortalaması var..38de olabiliyor 44 de..
günaydın arkadaşlar muhabbetiniz bol olsun
Şu breton cg 125 türü motorlardan bıktım usandım yahu her lambada bir kapışma hevesi,her gördüğünde beni geçme isteği falan ne var lan diyorum bu motorda çok da sakin kullanırım şehir içi ciddi biçimde kuyruk acısı var bu baldırı çıplak tiplerin.
Bir de şu far mevzundan gınağı geldi.
-kardeş lamban açık kalmış akün biter
Gınağı geldi artık en son kısa devresini kaldıracam o olacak bıktım aynı cümlelerden,cevap vermekten
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
selamun aleykum günaydın herkeze yeni motorum sabahları çalışırken gaz yemiyor 1 önceki sayfadaki arkadaşta söylemiş aynısını bende de aynı sorun oldu ama daha 2 gün önce aldım motorumu sıfır 30 km de daha yardımcı olabilirseniz çok sevinirim ...
g
Arkadaşım çalışır vaziyette jigleyi açarsam motor boğum boğum çalışıyor ve stop ediyor, motoru çalışır vaziyette jigleyi açamıyorum .. Gaz açıyorum motor devrini 10 bin falan yapıyorum 5-6 saniye o devirde bekletiyorum jigleyi öyle açıyorumda 4 bin devirde jigle ile bekliyor. Hiç böyle yapmıyordu...
Ben o işe kökten çözüm buldum kısa far kablosuna bir yan keski araya bir anahtar isteğim zaman yanıyor istemediğim zaman sönük ama benim sisler var siz sakın araya bir lamba koymadan farı söndürmeyin "sislerimde açık yolumda"
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------
bak şimdi sen jikleli çalıştırmayı bilmiyorsun 1 ikincisi motoru ilk çalıştırmada yüksek devir vurdurmayacaksın yağlama olmadığından pistona yataklara zarar verirsin bu iki birincisi motoru boşa lıyorsun jikle kolunu aşağı indiriyorsun kontağı açıyorsun motor kendini testettikten sonra hafif gazla marşa başıyorsun motor bir an 3-5 bin devir vurup gazı kapatıyorsun gelelim ikinciye motor uzun süre yatınca içindeki bütünyağ kartere geri akar yani motor birnevi yağsızdır motoru ilk çalıştırdığında yağ pompası yağlamayı yapana kadar gaz vermeyeceksin yoksa uzun vadede motoru alırsın eline benden söylemesi...
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)