Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3041

    Üyelik
    03 Mayıs 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    YBR 125 2005 ATEŞ GİBİ KIRMIZI
    arkadaşlar bikaç sorum olacak
    umarım tecrübeli arkadaşlar cevaplar ve beni sıkıntıdan kurtarırsınız
    a-) motorumu sıfır almıştım, şu anda 4700 km de ve aldım alalı sibop vurma sesi geliyor. servisee götürüyorum normal diyor. arkadaşımın motoruyla sesleri karşılaştırıyoruz onun motorunda o ses çıkmıyor.içinizde sibop ayarı yaptıran varmı.
    b-)motor1. viteste 40a,
    2. viteste 65 e,
    3. viteste 85 e ve
    4. viteste 11000 devirde 100e ulaşıyor , ama 5 e atınca hızda değişme olmuyor.hatta hız 95 e falan düşüyor.yani 5. vites hiçbir işe yaramıyor gibi. sadece motoru rahatlatıyor o kadar.bunun sebebi nedir.


    c-)debriyajı serbest bırakmaya başlayınca en son 1 cm lik mesafede kavramaya başlıyor. yani çok sonda kavrıyor.buda vites geçişlerinde devir kaybına sebep oluyor.(ne elcikteki ayar civatasından nede tel üstündeki ayar yerinden ayarlayamadım ,her türlü ihtimali denedim bi türlü olmadı)balata bitmiştir belki dediler ama bu motorda 20000kmden önce balata bittiği pek görülmüş şey değil, en azından ben duymadım.

    d-)arka dişlide azda olsa bir yalpalama var buda arka lastikte kampanada 2mm lik bi boşluk yapıyo ve yüksek hızlarda(80-100 arası) motorda titreme yaptırıyo, yol tutuş iyice zorlaşıyo. motor yolda gezmeye başlıyo.
    motorun max sürati 105 km. buda bi otobüsün arkasında rüzgar yemeden oldu anca.
    hafif rüzgarlı yada rüzgarsız havalarda 90-95 te kalıyo.
    bu değerlerin hepsi tek kişiyle yapılmış sürüşlerdir(73 kg sürücü ağırlığı , yani ben)
    motorumla sadece 1 defa uzun yol yaptım oda 80km gidiş, 80kmde geliş. diğer tüm kullanımlar şehir içi ve 1-2 kerede 40 km gittim o kadar.rodajında hiç zorlamadım desem yeridir. zaten ilk motorum olduğu için itinayla bindim hep rodajda.

    benim motora ait bilgiler şöyle:2005 model, 4700 km,buji 100 km önce değişti(belki bunda problem vardır diye değiştirdim ama sonuçta bişey farketmedi)
    2 kere yağ değişti castrol magnetec yarı sentetik, hava filtresi daha dün 4. kez temizlendi.benzini aldığım yer güvenilir ve neredeyse hep tek kşi bindim
    şu anda arkadaşımda 2007 model var ve 3000kmde. motor düz yolda 110 kmden aşağı düşmüyor.hafif eğimli yolda 125 e kadar çıktı.bu başka bi motorun kadranıylada doğrulandı(hysoung 250cc chopper la yanyana giderken ibrelerin gösterdiği değerler aynıydı)

    şimdi benim motorumun performansını , arkadaşımın motorunun performansına ulaştırmam için ne yapmam gerekir. eskişehirde servis var ama bence dandik. müşteri memnuniyeti diye bişey yok.motoru aldığım yer bile başka bi tamircinin adresini veriyor , gidersen buna git diye.tabi ben hiç motorcu tanımam, hangi usta iyidir hangisi kötüdür ne bileyim.bide hangisi kazıklar hangisi gerçek el emeğini ister bilmek lazım dimi.4700 kmde motoru mundar etmeyeyim. yani evdeki bulgurdanda olmayayım diyorum. daha motorun 3 ay garantisi var ama.
    lütfen bana bi akıl verin.
    Gençliğine güvenip daha ERKEN derken, belki de ELVEDA bile diyemezsin giderken.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3042

    Üyelik
    24 Şubat 2007
    valla soledıgın seyler cok az ybr de olabılecek seyler daha dorusu bu kadar az km daha once hıcbır ybr de karsılasılmadı desem yerıdır.ınsane@ arkadasımızın ybrsı yanlıs hatırlamıyosam 28000 oldu ama senın saydıgın hıcbır problemle karsılasmadı. ayrıca her 1000 km de bır yagını degıstır sen 5000 olmus 2 kere deıstırmıssın.yag cok onemlı uzun surelı kullanmayın cunku bunlar devırlı makınalar. buyuk ıhtımal ya motorun sagır kaldı yada daha cıddı bı problemı var 4. vıtes 11000 de 100 e zor cıkması normal deıl kı sen 5 te hız farketmıyo demıssın ustelık

  3. #3043

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    ondeer

    bence motoru o kadar yüksek devirlerde çalıştırma.Redline yi geçmesin.

    siboplardan rahatsız edici bir ses yoksa normaldir.10.000 km bakımında sibop ayarı yapılır.

    yolda düşük devirle giderken gazı tam ver bakalım.motor hemen hızlanıyorsa hava ayarı iyidir.Ama gazladığında birden atılmıyorsa hava ayarı yapılması gerek.

  4. #3044

    Üyelik
    12 Mayıs 2007
    Şehir
    DaTÇa
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 600
    Arkadaşlar öncelikle Merhabalar hepinize. Arada bir fırsat buldukca bu formu okuyorum ve 1 hafta kadar önce 2007 model siyah bi Ybr aldım daha 230 km yaptım çok mutluyum 2 motorum ama vitesli olarak ilk motorum diyebiliriz. Artık aranızda bende varım. Burdaki paylaşım çok güzel çok samimi inşallah böyle devam eder herkeze iyi günler.
    *** Hayatta En Güzel Şey Özgürlüğün Tadını Doyasıya Çıkarmaktır ***
    Hayat sadece ölüme giden yoldaki bir rüyadır...

  5. #3045
    duslemek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honca CBF 150
    Alıntı Sacrosanct adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar öncelikle Merhabalar hepinize. Arada bir fırsat buldukca bu formu okuyorum ve 1 hafta kadar önce 2007 model siyah bi Ybr aldım daha 230 km yaptım çok mutluyum 2 motorum ama vitesli olarak ilk motorum diyebiliriz. Artık aranızda bende varım. Burdaki paylaşım çok güzel çok samimi inşallah böyle devam eder herkeze iyi günler.
    ----
    Ybr'en hayırlı olsun en güzel seçimi yapmışssın artık resimlerini de koyarsın kardeş bende 2007 model aldım daha 1500 km de .
    Özgür Ak / İzmir-Hatay
    HONDA CBF 150 Simsiyah

  6. #3046
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    ybrnin uyuz olduğum bir yanıda motoru stop ettiğinde tık tık tık diye bir ses başlar hızlıdan...sonra yavaş yavaş tıklamalar azalır...nedir anlamadım...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  7. #3047
    hedowich - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kymco vitality 50-ybr 125 -cbf 250 -fazer 600 S2
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybrnin uyuz olduğum bir yanıda motoru stop ettiğinde tık tık tık diye bir ses başlar hızlıdan...sonra yavaş yavaş tıklamalar azalır...nedir anlamadım...
    egzoz dan gelio abi o ses
    Ride your way

  8. #3048

    Üyelik
    03 Mayıs 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    YBR 125 2005 ATEŞ GİBİ KIRMIZI
    Alıntı sonix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ondeer

    bence motoru o kadar yüksek devirlerde çalıştırma.Redline yi geçmesin.

    siboplardan rahatsız edici bir ses yoksa normaldir.10.000 km bakımında sibop ayarı yapılır.

    yolda düşük devirle giderken gazı tam ver bakalım.motor hemen hızlanıyorsa hava ayarı iyidir.Ama gazladığında birden atılmıyorsa hava ayarı yapılması gerek.
    motorda düşük devirlerde gaza birden yüklendiğimde önce bir iki kere silkeliyo sonra toparlıyo. ayrıca ilk kalkıştada bayılma yapıyo.bide 4 ten 5 e taktığımda arasıra motor boşa çıkıyo ve şanzumandan şakırtı geliyo. debriyajı asılıp vitesi tekrar yukarı çekince geçiyo 5e(ama bunu nadiren yapıyo. şimdiye kadar anca 8-10 kere falan yaptı.).siboptaki ses ise hareket halinde rahatsız edecek kadar var. motorda bi zırıldı başlıyo ve devir yükseldikçe bu zırıltının artöasıda devam ediyo. sanki motorun orda bi sivrisinek konser veriyo gibi.
    Gençliğine güvenip daha ERKEN derken, belki de ELVEDA bile diyemezsin giderken.

  9. #3049
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı hedowich adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egzoz dan gelio abi o ses
    abi ne alaka yav...neresinden...teknik olarak bi deyiversene...cbf150 de yok öle bişey...ikiside çin işi sonucta...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  10. #3050
    insane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Yamaha XT660R
    Alıntı ondeer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bikaç sorum olacak
    umarım tecrübeli arkadaşlar cevaplar ve beni sıkıntıdan kurtarırsınız
    a-) motorumu sıfır almıştım, şu anda 4700 km de ve aldım alalı sibop vurma sesi geliyor. servisee götürüyorum normal diyor. arkadaşımın motoruyla sesleri karşılaştırıyoruz onun motorunda o ses çıkmıyor.içinizde sibop ayarı yaptıran varmı.
    b-)motor1. viteste 40a,
    2. viteste 65 e,
    3. viteste 85 e ve
    4. viteste 11000 devirde 100e ulaşıyor , ama 5 e atınca hızda değişme olmuyor.hatta hız 95 e falan düşüyor.yani 5. vites hiçbir işe yaramıyor gibi. sadece motoru rahatlatıyor o kadar.bunun sebebi nedir.


    c-)debriyajı serbest bırakmaya başlayınca en son 1 cm lik mesafede kavramaya başlıyor. yani çok sonda kavrıyor.buda vites geçişlerinde devir kaybına sebep oluyor.(ne elcikteki ayar civatasından nede tel üstündeki ayar yerinden ayarlayamadım ,her türlü ihtimali denedim bi türlü olmadı)balata bitmiştir belki dediler ama bu motorda 20000kmden önce balata bittiği pek görülmüş şey değil, en azından ben duymadım.

    d-)arka dişlide azda olsa bir yalpalama var buda arka lastikte kampanada 2mm lik bi boşluk yapıyo ve yüksek hızlarda(80-100 arası) motorda titreme yaptırıyo, yol tutuş iyice zorlaşıyo. motor yolda gezmeye başlıyo.
    motorun max sürati 105 km. buda bi otobüsün arkasında rüzgar yemeden oldu anca.
    hafif rüzgarlı yada rüzgarsız havalarda 90-95 te kalıyo.
    bu değerlerin hepsi tek kişiyle yapılmış sürüşlerdir(73 kg sürücü ağırlığı , yani ben)
    motorumla sadece 1 defa uzun yol yaptım oda 80km gidiş, 80kmde geliş. diğer tüm kullanımlar şehir içi ve 1-2 kerede 40 km gittim o kadar.rodajında hiç zorlamadım desem yeridir. zaten ilk motorum olduğu için itinayla bindim hep rodajda.

    benim motora ait bilgiler şöyle:2005 model, 4700 km,buji 100 km önce değişti(belki bunda problem vardır diye değiştirdim ama sonuçta bişey farketmedi)
    2 kere yağ değişti castrol magnetec yarı sentetik, hava filtresi daha dün 4. kez temizlendi.benzini aldığım yer güvenilir ve neredeyse hep tek kşi bindim
    şu anda arkadaşımda 2007 model var ve 3000kmde. motor düz yolda 110 kmden aşağı düşmüyor.hafif eğimli yolda 125 e kadar çıktı.bu başka bi motorun kadranıylada doğrulandı(hysoung 250cc chopper la yanyana giderken ibrelerin gösterdiği değerler aynıydı)

    şimdi benim motorumun performansını , arkadaşımın motorunun performansına ulaştırmam için ne yapmam gerekir. eskişehirde servis var ama bence dandik. müşteri memnuniyeti diye bişey yok.motoru aldığım yer bile başka bi tamircinin adresini veriyor , gidersen buna git diye.tabi ben hiç motorcu tanımam, hangi usta iyidir hangisi kötüdür ne bileyim.bide hangisi kazıklar hangisi gerçek el emeğini ister bilmek lazım dimi.4700 kmde motoru mundar etmeyeyim. yani evdeki bulgurdanda olmayayım diyorum. daha motorun 3 ay garantisi var ama.
    lütfen bana bi akıl verin.
    Ben bildiklerim doğrultusunda cevaplamaya çalışıyım,

    a) Ben 2 defa supap ayarı yaptırdım çünkü kullanma klavuzunda 6bin km'de bir yaptırın gibi bir ibare vardı ama daha sonra hiç yaptırmadım zira motordan ne enterasan bir ses duyuyorum ne de eskisine nazaran performansında bir değişiklik yok...

    b) 1,2,3,4,5. vites değerlerini bilemiyorum, bakmak lazım... Ama 4. viteste 80, hatta 90'a kadar devir saati ve hız saati aynı eksende gidiyor, 5. viteste ise 7bin evirde 80, 8bin devirde 90, 9bin devirde 100 şeklinde ilerliyor...
    Benim kilom da 86, ve motor düz yolda 90'ı rahatça yakalarken 100ü buluyor ama 100'ü geçmei zor oluyor... Ha bir defa yokuş aşağı 125 yaptım ama o da çok mantıklı bir ölçüt değil.

    c) bu ayar kısmını ben debriyaj manetinin oradan yaptım, bende sorunsuzca halloldu, elcikten 2cm uzaklaştığında debriyaj kavramasını yapıyor.

    d)arka dişliddeki boşluk bence dikkat edilmesi gereken birşey, yüksek hızda hem zincir ve dişlilerin aşınmasını hızlandırır hem de yüksek hızda zincirin atmasına neden olabilir, bence acilen bu sorununuzu bir servise gösterin.

    Max hız konusunda yukarı birşeyler yazdım...
    Son olarak 5. vitesi ve hatta diğerlerini de verimli kullanmak için motorun devrini yüksek tutmak gerekiyor, örneğin ilk vitesleri 8-9 bin gibi geçirdiyseniz özellikle 4. ve 5. viteslerde de 8-9bin devirlere daha rahat çıkabiliyorsunuz.

  11. #3051

    Üyelik
    03 Mayıs 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    YBR 125 2005 ATEŞ GİBİ KIRMIZI
    insane yazdıkların için çok sağol. bende zaten 1 hafta içerisinde motoru sağlam bi usta bulup genel bi bakıma(civatalar somunlar, zincir, dişli,karbüratör ayarı, sibop ayarı vs ) sokmaya karar verdim. sonuçta 2 teker şakaya gelmiyo.


    bugün servise istemeyerekte olsa gidip debriyajı gösterdim. yarım yamalak ayarladı bakalım. dişlideki yalpalamayıda söyledim , '' bişey olmaz ve dedi ama bakmaya bile tenezzül etmedi''. dişlisi aynı şekilde yalpa yapan bi abi ise şimdi 2 dişliyi ve zinciri değiştirmek zorunda kaldı. nası bişey olmaz diyebiliyosa artık ben anlamdım bu servisi.zaten eskişehirdeki çoğu kullanıcı bu servisin ve yamaha bayisinin el değiştirmesi gerektiğini düşünüyor.değilse honda eskişehirde açıkara önde gitmeye devam edecek.düşünsene yamaha bayisine gidiyosun, ybr 250 çıkalı 10 gün olmuş ve adamlardan fiyat öğrenmek istiyosun , haberleri yok fiyattan. durum böyle yani.
    Gençliğine güvenip daha ERKEN derken, belki de ELVEDA bile diyemezsin giderken.

  12. #3052
    Muxa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul/Beylikdüzü
    Motosikleti
    YBR 125
    arkadaşlar 760 km ye geldim bu makine düz yolda hala 80 ni geçemiyor...Sadece bir kere bayağı uzun bir yolda 100 ü geçebildim...Normalmidir??

    Ben yukardaki değerleri okuyunca tabir yerindeyse şok oldum...2. viteste 30 u geçmem mümkün değil basbas bağırıyor motor...

  13. #3053

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Alıntı Muxa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 760 km ye geldim bu makine düz yolda hala 80 ni geçemiyor...Sadece bir kere bayağı uzun bir yolda 100 ü geçebildim...Normalmidir??

    Ben yukardaki değerleri okuyunca tabir yerindeyse şok oldum...2. viteste 30 u geçmem mümkün değil basbas bağırıyor motor...
    çok rahat düz yolda 100 km/h yapması gerek.vitesleri redline çizgisine gelmeden at.

    Ya debriyaj kaçırıyor yada hava-karbüratör ayarı iyi değil.Bana kalırsa servise göstersen daha iyi olur.

    benimki 10.000 km de.. 10.000 devirde düz yolda 1.vts: 40;2.vts:60 ,3.vites:80 ,4.vts: 100 km/h hızlarda seyrediyor.

  14. #3054
    berkman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    YBR 125 gri
    Arkadaşlar bende dün 2006 model 4000 km de ybr alarak aranıza katıldım
    Motorun teknik aksamı hakkında bayağı bi çömezim .
    Haftaya motoru bakıma götürecem yağını değiştirmek gerekiyormuş. size sorum: 4000 de değişmesi gereken parçalar var mı? bide bundan sonra kaç km de bakım yaptırmam gerekiyor? Bu konularda biraz bilgilendirebilir misiniz??

  15. #3055

    Üyelik
    12 Mayıs 2007
    Şehir
    DaTÇa
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 600
    Ybr'en hayırlı olsun en güzel seçimi yapmışssın artık resimlerini de koyarsın kardeş bende 2007 model aldım daha 1500 km de .

    Düslemek saol kardeş hayırlısı olsun allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin
    Fotoları yakında koyacağım inşallah
    *** Hayatta En Güzel Şey Özgürlüğün Tadını Doyasıya Çıkarmaktır ***
    Hayat sadece ölüme giden yoldaki bir rüyadır...

  16. #3056

    Üyelik
    28 Şubat 2007
    Şehir
    antalya
    Alıntı ondeer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorda düşük devirlerde gaza birden yüklendiğimde önce bir iki kere silkeliyo sonra toparlıyo. ayrıca ilk kalkıştada bayılma yapıyo.bide 4 ten 5 e taktığımda arasıra motor boşa çıkıyo ve şanzumandan şakırtı geliyo. debriyajı asılıp vitesi tekrar yukarı çekince geçiyo 5e(ama bunu nadiren yapıyo. şimdiye kadar anca 8-10 kere falan yaptı.).siboptaki ses ise hareket halinde rahatsız edecek kadar var. motorda bi zırıldı başlıyo ve devir yükseldikçe bu zırıltının artöasıda devam ediyo. sanki motorun orda bi sivrisinek konser veriyo gibi.
    motorun siboplarından gelen sesi tam net almak için, motoru uzun yolculuk sonrasında(ısınma tam oldugu zamn) boşa alıp rolantide çalışırken hafif hafif gaz vererek dinleyebilirsiniz.eğer çok fazla şakırtı varsa ayarlara bakım zamanı gelmiştir.
    şanzumandan şakırtı sesi gelmesi normal.kolay gelsin keyfli sürüşler

  17. #3057
    BeYfa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    MT/Eskişehir
    Motosikleti
    CıbıRepSol
    arkadaşlar ybr ye castrol magnatec yağ koydum vitesler çok rahatladı tavsiye ederim bazı arkadalar oaraba yağı o motora konmaz dediler ama müthiş olduüzücü bi haber aldım ama ustamdan sibobsesi geliyor diğe sibobayarını yapıyorduk sentille bakdık siboplar ayarlı(0.5)sonradan anladıkki egzantirik zincirden ses geliyormuş ama bir zararı olmadığını söledi kafama takıldı ginede
    [B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)

  18. #3058

    Üyelik
    12 Mayıs 2007
    Şehir
    DaTÇa
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 600
    Arkadaşlar öncelikle günaydın. Sabahın körü hala burdayım ben bu forum çok güzel oku oku bitmiyor. Paylaşımlarınızdan çok zevk alıyorum. şu an işyerinde çalışıyom gececiyim gece kimse yok :(( birazdan nöbet bitecek Ybr mde kapıda duruyo çok heyecan verici bişey yatmaya gitmeden önce ona binmessem olmaz tabiki. Neyse duygularımı paylaşmak istedim sadece herkeze iyigünler.
    *** Hayatta En Güzel Şey Özgürlüğün Tadını Doyasıya Çıkarmaktır ***
    Hayat sadece ölüme giden yoldaki bir rüyadır...

  19. #3059

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Alıntı berkman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende dün 2006 model 4000 km de ybr alarak aranıza katıldım
    Motorun teknik aksamı hakkında bayağı bi çömezim .
    Haftaya motoru bakıma götürecem yağını değiştirmek gerekiyormuş. size sorum: 4000 de değişmesi gereken parçalar var mı? bide bundan sonra kaç km de bakım yaptırmam gerekiyor? Bu konularda biraz bilgilendirebilir misiniz??

    4000 de değişen bir parça olmaz.Sadece rutin bakımları var.Yağ değişimi,buji bakımı ,zincir yağlanması,karbüratör bakımı ..


    Sacrosanct

    sanada günaydın.hele yaz aylarında gezmek daha güzel oluyor

  20. #3060
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer

    biraz da resimleyelim









Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 28 kullanıcı var. (0 üye ve 28 misafir)

Bu Konudaki Etiketler