Çiçek,Eğer Murat İŞGÖREN'in dediği gibiyse,iyi bir bakımdan sonra binebilirsin motoruna..Kendisi ki (kesinlikle abartmıyorum) değme eksperden daha bilgilidir bu konuda.
Çiçek,Eğer Murat İŞGÖREN'in dediği gibiyse,iyi bir bakımdan sonra binebilirsin motoruna..Kendisi ki (kesinlikle abartmıyorum) değme eksperden daha bilgilidir bu konuda.
bütün ybr cilere selamlar... bu aralar bende bi tane almayı düşünüyorum.. bi fiyat buldum ne dersiniz.. uygummudur? kazıkmıdır? yardımcı olursanız sevinirim...
3450 ytl...
1450 ytl peşin...
2000/8=250 ytl taksitle...(vade farkı yok)
150 ytl plaka masrafı.. 15 ytl öndeki rüzgarlık...
yani kabaca vade varksız 3615 ytlye almış olucam... yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar..
arkadaşlar benim motorun yan çantaları hakkında geniş bilgi ve resimleri 129 ncu sayfada bulabilirsiniz orda epey bi açıklamalarda bulunmuşdum Yanlız şunu gördüm pazar günü çeşmeden gelirken otobanda bayır aşağı 120 yi gördüm ; düz yolda en fazla 100-105 görüyorum rüzgar olmazsa tabi, yani hızı kesiyor biraz çantalar.
arkadaşlar 3000 bakımını kendım yapacagım mobil 10/40 yağ 15ytl hava fılıtresı 7.5ytl levent parcacıda kahramanlarda bujı ve yagı seckınlerden aldım cankaya sifa hastanesı karsısı
Karahanlı, Şu anda 27000km'de. Artık ben de iş güç sahibi olduğumdan pek binip eskisi gibi gezi mezi peşine koşturamadığımdan km eskisinden daha yavaş artıyor :( ... Bu son dönemde ön balataları ikinci ve arka balataları da ilk defa değiştidim. Bu değişimler 26binde yapıldı. Ayrıca gösterge lambalarım da ikinci defa değişti, ilk patlamada aldığım yüksek wattlı ampüller götergenin içte kalan bir yüzeyini eritmiş, daha önce de söylediğim gibi yüksek wattlı gösterge amülü kullanmak pek mantıklı değil...Son olarak 25 bin dolayında artık çöp haline gelen hava filtresini de değiştirip orjinal filtreden taktım... Yani şükür hala ne mekanik ne de başka bir problemim yok, hala tek masrafım standart sarf malzemesi. Bu arada motorun da artık garantisi bittiğinden dolayı servisini direkt olarak ben yapıyorumm, servise verdiğim hava parasından da kurtuldum
Bu arada Çiçek ve Hayati'ye de teşekkürler
bende insane nin yazılarından pek çok şey öğrendim saolsun valla kendileri kadim bir ybr süvarisi paylaşımların için tekrar teşkkürler.
insane bu arada ybr 250 için yorumların nedir fiyat ve enjeksiyon konusunda?
dostum daha öncede dedim ya 129 ncu sayfaya neden bakmıyorsun orda bir sürü resim var koyduk. Topiği kirletmemek acısından bidaha koymadım bende!!!
Ama kısaca söleyim çantalar her yerde bulunmuyor yani ben izmirde bulamadım. Yan çanta var ama hep marka ve pahalı olan çantalar onlarda zaten bizim ybr için kullanışlı deil. Geçenlerde bi arkadaş istanbulda bulmuş sanırım studio marka benimkinin aynısı tanesi 60 ytl demişdi tabi değişmediyse muhtemelen zamlanmışdır yaz sezonu olduğu için. Geri kalan nasıl takıldığı ile ilgili bilgiler 129 ncu sayfadan itibaren var zaten. Çantaları ben taktırmadım motoru çok sevdiğim bi abimden almışdım o malatya taktırmış.
YBR250 benim için tam anlamı ile pahalı bir motor ama onun da suçu yok pek, sonuçta %37 vergi zammı geldi geçen sene motorlara yani verdiğimiz paranın yarıya yakını zaten havaya gidiyor, motora değil... Şahsi görüşüm, o kadar param olsa alacağım motor YBR250 olmazdı şeklinde... Öte yandan özellikleri ve teknolojisi gayet güzel, 250cc tek silindirli bir motor için gayet yerinde, ben daha kullanma şansına erişemedim ama başka forumlardan bir arkadaşımız bu motoru aldı, şu anda rodajını yapıyor, ondan rica ederim buraya görüşlerini aktarır. Yalnız o gelmeden söyliyim, motorun bakımları 10bin km'de bir olacak şekilde belirlenmiş,i benim çok hoşuma gitti bu uzun aralıklı periyod.
merhaba Murat.
uzun zamandır görüşmüyor, yazışmıyorduk.
bu vesileyle bir selam vereyim dedim.
ben 3 mtorla, 1 yılda 6500- 7000 km yaptım. (ybr hala 2241 km'de )
motoru az kullananlar, 10000 km'yi beklemeden, yağ ve filtre değişimini mutlaka yapmalılar.
servis bakım aralığı 10 bin km diyerek, aynı yağı uzun süre motorda bekletmek yanlış olur.
bunu da belirtelim.
görüşmek üzre dostum.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
insane merhaba,tecrübelerine dayanarak bi kaç sorum olacak cevaplarsan sevinirim benim ybr 2600 km'de ve 5-6 bin devirde titreme yapıyor, motor kısmından 2 kişi kalkış yaparken de ön kısım zorlanıyo bi yerlere sürtermiş gibi titriyor,bunun sebebi ne olabilir.5-6 bin devirde de sanki motora birşey sıkışmış hissi veriyor.yardımcı olursan sevinirim çok teşekkürler
olum danscisi
bakimlari eger yetkili servise yaptirmaz isen garantin sayilmiyor ,biliyorsundur zaten
birde Gocmen motor ben 4000 kmde goturdum 20 50 yrepsol koydu yazin daha iyi performan verdigini soyledi bu yag kalin mis ,izmir cok sicak biliyorsun.. mantikli geldi , 10 40 sanirim kisin kullandigim mobil racing yagimdi.
Ege Dis Hek Fak
Peki, bişey soracam.. Motor ile birlikte gelen kitapçıkta, bakımların hangi periyodda ve nasıl yapılacagını gösteren bilgiler war. Hatta, kitapçıkta açık açık yanında (*) olmayan bakımları kendiniz yapabilirsiniz yazmış ve bunların nasıl yapılacagını detaylı olarak anlatmış. Yağ degişimi, hava filtresi değişimi, yağ filtresi değişimi, buji değişimi vs. Bu durumda, garantinin iptal olacagını dusunmuyorum. Mesela benim motor 1000 km. de yağı ve yağ filtresi değişecek ve bunu ben değiştireceğim.
Evet sanırım o arkadaşın deneyimlerinden baya yararlanacağız. Bence uzun vadede binmek isteyenler ve bana 250 cc hem yakıtı hem vergisi açısından yeterli diyenler için ideal bi motor. Ben şahsen ybr 250 yi isterim ama tabiki ilerdeki fiyat politikası ne olacak o çok önemli. Şuanki fiyatıyla cazip deil. Sanırım biraz bekle ve gör taktiği uygulamakda fayda var diyorum.
Ybr bakımına gelince arkadaşlar servisin hiç bir özelliği yok sadece kaşe basmaya yarıyorlar. Ben artık servise gitmiyorum kendim yapıyorum bakımlarını. Hem inanın bakımlarını kendim yaptıkça motorla olan bağım daha bi artıyor onu daha çok benimsiyorum sanki
Birde arkadaşlar ybr fiyat olarak cazip olduğu için şuan bilinçsiz pek çok kişide görüyorum. Lütfen kask,mont,dizlik ve eldiven kullanmayı ihmal etmeyelim arkadaşlar havalar ısındı biraz sıka biliyor ama canımızdan kıymetlimi terlemek. Duş alıyorsun geçip gidiyor
YBR 250'si olan arkadaş benim bu arada...
Pazartesi'den beri motoru aktif olarak kullanıyorum. 300 km.deyim. Şimdilik izlenimlerim;
- Motor, Brezilya üretimi. Aynı motor Brezilya'da Fazer 250 olarak satılıyor. Brezilya satış fiyatı YTL olarak 6925 YTL'ye denk geliyor.
- Brezilya kullanıcılarının olusturdugu forumlardan takip ettigim kadarı ile, son hız 150 km/h. benzin tuketimi, optimum kullanımda 3.8 lt/100 km.
- Oturma biçimi, YBR 125'e göre daha farklı. Ayaklıklar biraz geride, bu sebeple biraz daha öne doğru yatmak gerekiyor. Az biraz racing tarzı da diyebiliriz.
- YBR 125'ten sonra, motor biraz ağır geldi, ama yavaş yavaş alışıyorum. YBR 125 gibi kıvrak bir motor değil. Kendi etrafında dönmesi bile oldukça geniş bir yay çiziyor. Bu da biraz daha cüsseli ve ağır olmasından kaynaklanıyor.
- Rodaj suresinde oldugum icin, benzin sarfiyati konusunda simdilik herhangi bir tespiite bulunamayacagım.
- Motor performansı cok cok iyi... El ile gaza yapılan her hareket, anında motor tarafından algılanıyor..
- Motor sesi super, oldukça tok bir sesi war.
- 3 gündür yollarda oldukça popüler oldum, her gören motoru soruyor
Simdilik bu kadar.. zamanla deneyimlerimi paylaşırım sizlerle...
Bu arada, bu motordan önce, YBR 125 ile, 18 ay-30.000 km. yol tecrübemi söylemeyi unuttum.
Aşağıdaki resim, Brezilya sitesinden alınmıştır. YBR 250, devir/hız ilişkisi hakkında bilgi verebilir.
beyazs bilgileri bize aktardığın için teşekkürler. Sanırım rodajını tamamladıkca daha çok bilgi vereceksin bize. Bide arasıra buraya resimlerini koyarsan tam süper olacak.
Şu an bu konu içerisinde 24 kullanıcı var. (0 üye ve 24 misafir)