Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Mart 2012, 00:33
#30081
Ama şunu dürüstçe söylemeliyim çok kızdım kendime değermi diye ama varya verdiği heyecan kılıkılına geçişler falan durmuşa kızıyordum ama bide eğerki okadar hızlı ve makaslı gelmeseydim en az 2,5 saat daha geç gelirdim eve ve yolda mutlaka durup dinlenirdim çünkü takatım kalmamıştı bacaklarıma kramp girmeye başladıydı normal dimi sabah 6 dan akşam 21 e kadar motor üzerinde yolda çok trafik vardı ve gebze den başladı trafik bostancıya kadar başka yapacak bişey kalmadı en çok hoşuma gidende en sola geçtim soldaki devamlı çizgi ile refuj betonları arasındaki o bir motorluk alanda 50 ile gitmek ve daralan yerlerde bi selektör çaktığım da aynı anda arabaların tekerleğinin sağa dönerek bana yol açması hasta oldum hastaaaa bu farları çok sevdim çooookkkkkkkk
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------
hani varya kendimi başbakan gibi hissettim vip yolda gidiyormuş gibiherkez duruyor bir ben binlerce arabayı sollayıp basıyorum gaza bir sonraki sıkışma yerine kadar zaten bi selektör yetiyor anında açılıyor benim kanalım ha bide mercedesle takıştım herifçi oğlu geçmiş sol şeride yakmış 4lüleri mal mal gidiyor bi çaktım uzunları geçtim yanından aaa takıldı peşime yolun açıldığı yerler oluyor kısa mesafeli ben sağa kaçıyorum sağa geçiyor sola geçiyorum sola geçiyor peşimde bi ara önüm açıldı tam kaptıracağım girdi dibime bastırıyo benle bende bi sinirlendim bir iki makas tabii benle birmi benim girdiğim yere girsin sonrada dedim yiyiyorsa gel zaten makaslara da ondan sonra başladım kavacığa kadar sürdü
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------
ah be bi kamera olcaktıda size izletecektim bu kamera olayı iyicene kafama takılmaya başladı
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
Reklamlar
-
27 Mart 2012, 00:41
#30082
ŞU ana kadar soracağım en önemli soru aslında: Üstadlar ben 1. viteste kalkarken bi vuruntu sesi geliyo vitesten.ne kadar iyi kalksamda biraz oluyo.sizdede oluyo mu? ya da sıkıntı ney? ve ybr min orijinal lastiklerini deiştirmeye gerek var mı?
-
27 Mart 2012, 01:09
#30083
canım kardesım debriyaj denen zıkkımi iyi ayarlayamiyorsun ya da ayarlayamiyorlar ondan vuruntulu geliyor..ben 1buçuk saat uğraştım hiç ses yapmadan titremeden irkilmeden tertemiz yağ gibi kayarak kalkıyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------
ghostcorc adlı üyeden alıntı
Ama şunu dürüstçe söylemeliyim çok kızdım kendime değermi diye ama varya verdiği heyecan kılıkılına geçişler falan durmuşa kızıyordum ama bide eğerki okadar hızlı ve makaslı gelmeseydim en az 2,5 saat daha geç gelirdim eve ve yolda mutlaka durup dinlenirdim çünkü takatım kalmamıştı bacaklarıma kramp girmeye başladıydı normal dimi sabah 6 dan akşam 21 e kadar motor üzerinde yolda çok trafik vardı ve gebze den başladı trafik bostancıya kadar başka yapacak bişey kalmadı en çok hoşuma gidende en sola geçtim soldaki devamlı çizgi ile refuj betonları arasındaki o bir motorluk alanda 50 ile gitmek ve daralan yerlerde bi selektör çaktığım da aynı anda arabaların tekerleğinin sağa dönerek bana yol açması hasta oldum hastaaaa bu farları çok sevdim çooookkkkkkkk
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------
hani varya kendimi başbakan gibi hissettim vip yolda gidiyormuş gibiherkez duruyor bir ben binlerce arabayı sollayıp basıyorum gaza bir sonraki sıkışma yerine kadar zaten bi selektör yetiyor anında açılıyor benim kanalım ha bide mercedesle takıştım herifçi oğlu geçmiş sol şeride yakmış 4lüleri mal mal gidiyor bi çaktım uzunları geçtim yanından aaa takıldı peşime yolun açıldığı yerler oluyor kısa mesafeli ben sağa kaçıyorum sağa geçiyor sola geçiyorum sola geçiyor peşimde bi ara önüm açıldı tam kaptıracağım girdi dibime bastırıyo benle bende bi sinirlendim bir iki makas tabii benle birmi benim girdiğim yere girsin sonrada dedim yiyiyorsa gel zaten makaslara da ondan sonra başladım kavacığa kadar sürdü
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------
ah be bi kamera olcaktıda size izletecektim bu kamera olayı iyicene kafama takılmaya başladı
abi sen bana bakma benim kafada 12 dikiş var aralardan bazen hava giriyo nem yapıyo dalıyorum aralara,vuruyorum makasların gözüne gözüne aman lastikler ısınmadan deneme motorun kıçı çok sert tepkiler veriyor yoksa
-
27 Mart 2012, 01:13
#30084
yani sorun bende :S ? lastiği değiştirmeye gerek varmı peki ?
-
27 Mart 2012, 01:14
#30085
frkn32 adlı üyeden alıntı
yani sorun bende :S ? lastiği değiştirmeye gerek varmı peki ?
hemde hiç zaman kaybetmesen iyi olur ama genede kendine güveniyorsan yazı geçirebilirsin...
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
27 Mart 2012, 01:30
#30086
benim lastikler 3binden sonra bi güzel oldular bi güzel oldular ama tozlu ve hafif ıslak zeminlerde yan yan gidiyo kuyruk dikkatli ol üstündekı lastikleri fazla zorlama..debriyaj ayarı 2 taraftan yapılır..1 debriyaj manetınden sertliğini ayarlarsın..tel üzerinden de parmaklarının boyuna göre debriyaj boşluğunu ayarlarsın önce sertliği ayarla sonra da parmak boyunu yani manettekı işlevsiz olan boşluğu..kalkışlarda teklemeden vuruntu yapmadan kalkmasını ayarla..maneti de fazla sert yapma kı aniden fırlamasın motor öne doğru..bu defa hafif hızlı bırakırsın ön tekerı dikmeye kalkar motor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------
F54 adlı üyeden alıntı
hemde hiç zaman kaybetmesen iyi olur ama genede kendine güveniyorsan yazı geçirebilirsin...
ben hem ankaranın hem de ıstanbulun kışını yağmurunu geçirdim kanka o lastiklerle..tabi bazen çok sövdüm o ayrı
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------
frkn32 adlı üyeden alıntı
Bizim bu ybr lerin uzun yolda artçıyla en uygun hızı kaçtır üstadlar
?
artçının ve senin kilona bağlı..ben ve artçım hafifken 100,110 kullanıyorum..ama ağır ise artçı 80,90..hele bide senden daha ağır ise arkandakı kontrol zorlaşıyor..bütün motorlarda böyledir..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
ben kaçıyorum gençler..sorular varsa toplu yazın yarın ben cevaplarım hepsini ara ara..pelùşum senı de öpüyorum canım benim eyi gece dadlu rüya
-
27 Mart 2012, 02:26
#30087
Merhaba beyler.
6000 km de çok hafif hasarlı bi YBR125 buldum. Füme renk 2011 model 6000 km de servis bakımlı garantili.
Arkadaş sol tarafa yatırmış çok hafif sürüklenmiş motor. Far siperliği çatlamış ön sinyal kırılmış vites pegi yamulmuş ve arka grenajda biraz çizik var.
Bu motoru satın almayı düşünüyorum büyük bir hasarı yok çünkü uygun bir fiyattan alacağım.
Sorum şu.
Bildiğiniz üzere YBR125ESD lerde kontağı açtığınızda 3 saniye kadar sarı marş ışığı yanıyor sonra sönüyor.
Bu motorda kontağı çevirince o ışık yanmadı bugün denedim ve motorun sağ tarafından 3 kere tik sesi geldi. yani "tık tık tık" diye bi ses.
bu ne iş, kazayla falan alakası varmıdır acep ?
Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.
-
27 Mart 2012, 02:35
#30088
dürümdöner adlı üyeden alıntı
benim lastikler 3binden sonra bi güzel oldular bi güzel oldular ama tozlu ve hafif ıslak zeminlerde yan yan gidiyo kuyruk dikkatli ol üstündekı lastikleri fazla zorlama..debriyaj ayarı 2 taraftan yapılır..1 debriyaj manetınden sertliğini ayarlarsın..tel üzerinden de parmaklarının boyuna göre debriyaj boşluğunu ayarlarsın önce sertliği ayarla sonra da parmak boyunu yani manettekı işlevsiz olan boşluğu..kalkışlarda teklemeden vuruntu yapmadan kalkmasını ayarla..maneti de fazla sert yapma kı aniden fırlamasın motor öne doğru..bu defa hafif hızlı bırakırsın ön tekerı dikmeye kalkar motor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------
ben hem ankaranın hem de ıstanbulun kışını yağmurunu geçirdim kanka o lastiklerle..tabi bazen çok sövdüm o ayrı
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------
artçının ve senin kilona bağlı..ben ve artçım hafifken 100,110 kullanıyorum..ama ağır ise artçı 80,90..hele bide senden daha ağır ise arkandakı kontrol zorlaşıyor..bütün motorlarda böyledir..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
ben kaçıyorum gençler..sorular varsa toplu yazın yarın ben cevaplarım hepsini ara ara..pelùşum senı de öpüyorum canım benim
eyi gece dadlu rüya
artçım 60 ben 75 kiloyum abi bu debriyaj ayarını falan nasıl yapılır bilmiyorum ya yarın bi deneyeyim olmadı sanayiye tanıdık usta var yanına gideyim . sağol bilgiler için
---------- Post added at 01:35 ---------- Previous post was at 01:31 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/etki...si-olmali.html yardımcı olalım rota belirliyoruz
-
27 Mart 2012, 09:55
#30089
onuRRtas adlı üyeden alıntı
Merhaba beyler.
6000 km de çok hafif hasarlı bi YBR125 buldum. Füme renk 2011 model 6000 km de servis bakımlı garantili.
Arkadaş sol tarafa yatırmış çok hafif sürüklenmiş motor. Far siperliği çatlamış ön sinyal kırılmış vites pegi yamulmuş ve arka grenajda biraz çizik var.
Bu motoru satın almayı düşünüyorum büyük bir hasarı yok çünkü uygun bir fiyattan alacağım.
Sorum şu.
Bildiğiniz üzere YBR125ESD lerde kontağı açtığınızda 3 saniye kadar sarı marş ışığı yanıyor sonra sönüyor.
Bu motorda kontağı çevirince o ışık yanmadı bugün denedim ve motorun sağ tarafından 3 kere tik sesi geldi. yani "tık tık tık" diye bi ses.
bu ne iş, kazayla falan alakası varmıdır acep ?
motoru kac paraya alacaksın?
-
27 Mart 2012, 10:14
#30090
s.a. günaydın arkadaşlar muhabbetiniz bol olsun
-
27 Mart 2012, 10:28
#30091
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
27 Mart 2012, 11:38
#30092
-
27 Mart 2012, 11:45
#30093
dürümdöner adlı üyeden alıntı
motoru kac paraya alacaksın?
sanıyorumki 3200 tl civarına beni asıl cezbedense kredi kartına taksitle alabileceğim.. ben aldığımda bütün hasarı giderilmiş olacak ayrıca bayiden satın alıyorum
Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.
-
27 Mart 2012, 12:01
#30094
durmuş abi gsr600 suzuki o motor burdan öğle görünüyor
-
27 Mart 2012, 12:33
#30095
adam kuryelik yapıyor onunla..iki tane de fz6 var kurye
-
27 Mart 2012, 15:16
#30096
onuRRtas adlı üyeden alıntı
sanıyorumki 3200 tl civarına beni asıl cezbedense kredi kartına taksitle alabileceğim..
ben aldığımda bütün hasarı giderilmiş olacak ayrıca bayiden satın alıyorum
3200 güzel rakam sen bilirsin dediğin gibi ise ufak bi yatmada onlar olmuşsa motoru deviren ya essekmis ya da acemiymis..grenajlari orijinal kullanmayacaklar heralde..çünkü gayet pahalı..
-
27 Mart 2012, 15:51
#30097
-
27 Mart 2012, 16:38
#30098
bazıları da 500 luk 600 luk scooter kullanıyo..gerçi büyük hacimli motorlar şirketin kendi motoru oluyor genelde..diğer kuryeler de ybr cbf ye talim
-
27 Mart 2012, 18:30
#30099
onuRRtas adlı üyeden alıntı
Merhaba beyler.
6000 km de çok hafif hasarlı bi YBR125 buldum. Füme renk 2011 model 6000 km de servis bakımlı garantili.
Arkadaş sol tarafa yatırmış çok hafif sürüklenmiş motor. Far siperliği çatlamış ön sinyal kırılmış vites pegi yamulmuş ve arka grenajda biraz çizik var.
Bu motoru satın almayı düşünüyorum büyük bir hasarı yok çünkü uygun bir fiyattan alacağım.
Sorum şu.
Bildiğiniz üzere YBR125ESD lerde kontağı açtığınızda 3 saniye kadar sarı marş ışığı yanıyor sonra sönüyor.
Bu motorda kontağı çevirince o ışık yanmadı bugün denedim ve motorun sağ tarafından 3 kere tik sesi geldi. yani "tık tık tık" diye bi ses.
bu ne iş, kazayla falan alakası varmıdır acep ?
Işık yanmıyorsa ampülü kesmiş olabilir 3 kere tik sesi nor mal çalıştığını gösteriyor
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
-
27 Mart 2012, 18:40
#30100
şenol abi benim ön lastik saniyede 1,5 tur atarken arka lastik aynı anda 2,5 tur atıyor.. sence bu normal mi? niye yapar abi bunu?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 24 kullanıcı var. (0 üye ve 24 misafir)
Bu Konudaki Etiketler