Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #281
    gotti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2005
    herkeze sevgiler saygılar arkadaşlar...
    sonunda siyah ybr mi aldım salı gunu teslım alıcam en yakın surede
    fotografları koyarımiyenı kulanıcıyım paylastıgınız bılgıler cok yardımcı olucak
    bana zaten uzun zamandırda forumun takıpcısıyım...

    herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim

    Alıntı k714m adlı üyeden alıntı
    ikincisi: hız sorunu ben motorla sınırlıda olsa hız yapmayı dusunuyordum.ama bazı arkadaslar 100 km hızı gecmiyor diye yazmıslar. bunada bi acıklama yapabilirmisiniz

    Arkadasım aldıgın motor 125cc lik 10,5 beygir hacmınde bır motosıklet bu motosıklet 100-110 gececek olsa vırajlarda yatırıpta donecek olsa ona gore tasarlardı bunu yapan arkadaslar.120 yapabılırsın belkı ama bu motosıkletle 120kmh hızla gıtmek yada vırajları motosıkleti yatırarak almak bence guvenlıgın için tehlıkelı olur dıye düşünüyorum.
    Diğer yandan ybr cok güsel ve sağlam bi makina,iyi karar vermişsin.Bende daha bugün aldım ve oldukcada içime sinerek aldım.Dediğim gibi bence sen yinede yan yatırma ve hız konusunu tekrar düşün sonucta bi araba değil 2teker üstünde ve sürekli tehlikedesin.

    herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #282
    fakir ama gururlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2006
    Şehir
    Antalya/Konyaltı
    Motosikleti
    Siyah YBR 125 '06
    gotti;
    hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullanman dileğimle. ilk bakım 500-1000 km arası. ben 500km de gitmiştim. bu dönemde devri mümkün olduğunca düşük tut. benim önerim ilk zamanlar 4000 deviri geçmemen bi süre sonra 5000 - 6000 şeklinde artırırsın. bakımdan sonra da bu şekilde kademeli olarak artırırsan motorun uzun ömürlü olur.

    k714m;
    motor düz yolda, tek kişi, normal rüzgarda 100km hızı zor geçiyor 110a yaklaşıyor sabırlıysan. ancak yokuş aşağı ve rüzgarsız bir yolda 120ye dayanabilir ve geçebilirde belki. orjinal lastiklerle kuru zeminde virajlarda pegler yere sürtene kadar yatabiliyorum ben. ancak yolda taş kum olma ihtimali nedeni ile çok tehlikeli oluyor. bi kere bu nedenle böyle bir tehlike atlattım. lastikleri değiştirirsen ıslak zeminde de daha fazla performans sağlayabilir. maliyeti en son sorduğumda (prelli ıslak) çifti 110 ytl idi. direksiyon ve amortisör kesme işi ilginç geldi bana. daha önce hiç duymamıştım. amacı nedir? ayrıca sonuçlarını merakla bekliyorum.

  3. #283
    insane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Yamaha XT660R
    amortisörler kesilerek motor yere yaklaştırılıyor, daha düşük bir hava direnci sağlanıyor falan filan... çok gerekiz bir çalışma... Zaten ybr ile sürat ikilisi için uğraşmak daha da gereksiz bir çalışma Bence bu aracı olduğu gibi kabul edicekseniz alın ve binin... Bu arada ybr'lerini yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun, ben de benim ybr'nin resmini koyayım da tam olsun ;)



    Yakında ön tarafında yeni aldığım cam ile alacağım elcik korumalar da olacak

  4. #284
    MEGAN66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İSTANBUL/Esenyurt
    Motosikleti
    WR250R Gelincik
    Arkadaslar benımde gonlumden gecen sıyah renk ama bakımı ve gorunurlugu azmıs sız ne dıyosunuz bu konuda bırde 6000 kmde hazıran cıkıslı bı ybr buldum acemılıgı bunda cıkarmıs ne dersınız alınırmı

  5. #285

    Üyelik
    13 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    fair ama gururlu nikinde motorunca çok güzel siyah bu motora yakışıyor aslında her renk yakışıyor


    gotti hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler diliyorum sana güle güle iyi günlerde kullan darısı başıma

    k714m bu motor iş sınıfı yani hız için yapılmamış zaten ben hiçbir motorla hız yapmayı tavsiye etmiyorum

    insane motorunu görmüş olduk bişey dikkatimi çekti o eksoz zamanla renkmi değiştiriyor öyle?
    Kask tak!

  6. #286
    insane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Yamaha XT660R
    Hımm egzozou durumu tüm ybr'ler için geçerli değil... Benimki daha aldığımın ilk gününden sararmaya kararmaya başladı. Özellikle yeni ybr'lerde daha sık görülen bir durumken eski modellerde neredese hiç yok... Ben egzoz kararmasını bana çıkmış piyango olarak nitelendiriyorum

  7. #287
    free_eagles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2005
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    yok sadece sana değil banada çıktı o piyango mosmor oldu benim ekzoz.sararmayıda geçti...
    B rh +(pozitif)

  8. #288
    fakir ama gururlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2006
    Şehir
    Antalya/Konyaltı
    Motosikleti
    Siyah YBR 125 '06
    sürekli yüksek devirde kullanmaktan oluyor diye duymuştum o sararma olayı. bende hiç olmadı. aslında bende yüksek devir kullanırım genelde

  9. #289
    watergun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2005
    Şehir
    Kırıkkale
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    Alıntı k714m adlı üyeden alıntı
    s.a
    arkadaslar forma yeni uye oldum yazdıklarınızı saatlerce okudum...
    simdi biz karamanda isyerinden iki arkadas yamaha ybr 125 almayı dusunuyoruz.gucumuz ancak ona yetiyor..
    ancak yazdıklarınızı okuyonca ilk olarak lastik sorunu oldugunu anladım,bunu ne sekilde maliyeti en az olarak giderebiliyorsunuz..
    ikincisi: hız sorunu ben motorla sınırlıda olsa hız yapmayı dusunuyordum.ama bazı arkadaslar 100 km hızı gecmiyor diye yazmıslar. bunada bi acıklama yapabilirmisiniz.
    motorları aldıktan sonra direksiyonlarını & amortsorlerini kestirp modifiye ettirmeyi dusunuyoruz. --- çelişki su motorlarla az da olsa hız yapamayacaksak vede virajlarda yatıramayacaksak zevk alamayacagımızı dusunuyorum.lastik olayını okuyunca içime celişki oldu.nasıl degistirip o performansı yakalyabiliriz

    tesekurler..
    Lastik sorununu kafana takma. İsteğe bağlı 3500km die hala üzerindeki lastikleri kullanıyorum bir sorun çıkarmadı. Yağışlı havalarda kaydığını söylüyor arkadaşlar bence hangi marka lastik olursa olsun, iki teker olduğu için yağışlı havalarda 40 ın üzerine çıkılmamalı.
    Bence orjinal haline dokunmayın. Modifiye (kendi fikrim) eski araçlara yapılır vaktin ve paran çok ise istediğin gibi modifiye yap. Ama ojinal bi alet orjinal hali ile değerlidir.
    ybr ile benim max. hızım 125km/h o da tepe aşağı yaptı. Düz yolda 110'u rüzgarsız havada rahat görüyor ve bu hızlada her sabah sevdiğim otoban bağlantı virajına yatırarak giriyorum ve çok büyük zevk veriyor.( Tecrübesiz iseniz kesinlikle bu hızda yatırmaya denemeyin!)

  10. #290
    free_eagles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2005
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    yok ya ondan değil benim rolantide çalışıeken oldu...
    B rh +(pozitif)

  11. #291
    watergun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2005
    Şehir
    Kırıkkale
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    Alıntı insane adlı üyeden alıntı
    Yakında ön tarafında yeni aldığım cam ile alacağım elcik korumalar da olacak
    Fotoların ekle merak ediyorum.

    Alıntı MEGAN66 adlı üyeden alıntı
    Arkadaslar benımde gonlumden gecen sıyah renk ama bakımı ve gorunurlugu azmıs sız ne dıyosunuz bu konuda bırde 6000 kmde hazıran cıkıslı bı ybr buldum acemılıgı bunda cıkarmıs ne dersınız alınırmı
    Kullanıcısın tanıyorsan ki (iyi bir motorcunun tanıyanı çok olur) alet de temiz ise 2. elini almakla en az 500 ytl karın olur. Ben de 2.el almıştım 0.dan farksızdı. Biraz da şans meslesi tabii.

    eksoz sorunu olan arkadaşlar nikelaj attırılıyor bildiğim kadarı ile ama kaç para ve hangi ustalar yapar onu da bilmiyorum.
    Motorunu yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun allah kaza vermesin. Her kese bol rüzgarlı, tatlı, kazasız sürüşler.

  12. #292
    heveslee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul
    keşke bende anlatsam şöyle oldu böyle yaptım gibi.ybr almak istiyorum ama onu koyacak yerim yok.garj işide cep müsait değil neyapcam bilemiyorum
    HIZLI YAŞA YAVAŞ ÖL !

  13. #293
    ilkay2611 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    maltepe
    Motosikleti
    yamah ybr 125
    eksoz işi gerçekten şans herhalde 4 aydır biniyorum,hemde yüksek devirde ama renk aynı. birde bi arkadaş siyah renk hakkında sormuş.evet renk gerçekten motoru farklı gösteriyor ama bakım felaket ben haftada 2 kere cila çekiyorum ciladan 10 dakka sonra toz içinde ama değer...ben motoruma aşığım..
    http://img227.imageshack.us/img227/7...0164aaa6go.jpg

  14. #294
    gamas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GT 250 2006
    hedowich ve fakir ama gururlu arkadaşlar
    ilginize teşekkür ederim
    fakat tam cevabımı alamadım
    çünkü benim 2004 ybr de zincir koruma üzerinde etiket yok
    YBR 125 in lastik basınç değerleri nedir?

  15. #295
    hedowich - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kymco vitality 50-ybr 125 -cbf 250 -fazer 600 S2
    şimdi kitapçıktan aktarıyorum gamas
    0-90 kg arasında ön teker 25psi arka 29psi
    90-200 arasında ön 25 arka 41psi

  16. #296
    Y_a_M_a_H_a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Merhaba ..
    k714m ile birlikte motor alacak olan kişi benim.. Bende foruma yeni üye oldum ve daha önce niye olmadim diye kafamı duvarlara vurdum.. burası benim mekanım yaa.. süper bi site. emegi gecenlere teşekkürler..

    F.A.G. arkadaşım bizim amörtisörleri ve direksiyonu kestirmemizin sebebi motoru biraz daha spor hale sokmak.. yani bu iki düzenlemeyi yaptiktan sonra normal sürüşte bile motorun üzerine biraz daha yatmak zorunda kalacagiz. modifiyenin sonucunda motor Honda cbr-125 e benziycek biraz. Yarasa direksiyon ve ön kafa biraz daha aşağıda olucak.. insallah tabi

    SAYGILARIMLA..

  17. #297
    fakir ama gururlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2006
    Şehir
    Antalya/Konyaltı
    Motosikleti
    Siyah YBR 125 '06
    anladım operasyonun amacını ancak naked bir motorda hoş görünürmü emin değilim. yani güzel görünmesi için kaslı bir grenaj gerek gibi geliyor. yapmadan önce photoshopta bi deneyin bence. sonucu buradan paylaşırsanız fikirlerimizi paylaşırız.

  18. #298
    free_eagles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2005
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    ewt photoshopta böle bişey yapabilecek bi arkadaş varmı?
    B rh +(pozitif)

  19. #299
    insane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Yamaha XT660R
    ybr'nin amortisörleri kesilirse özellikle yol performansı çok düşecektir ve motorun amortisörleri yumuşak olduğudnan sürekli dibe vuracaktır, bu yüzzden çok gereksiz bir girişim olur... Eğer illa birşeyler yapıcaksanız bir egzoz takın ne bilim direksiyonu race direksiyon ile değiştirn... Daha fazla oynamanın mantığı yok...

  20. #300
    free_eagles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2005
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    amortisörleri kesmeye gerek yok zaten biraz aşağı indirilirsede aynı şey sağlanabiliyor direksiyon bağlantısından...ybr ye lastiği kaplıyacak şekilde çamurluk bulunabilirmi.fotodaki gibi...
    B rh +(pozitif)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 120 kullanıcı var. (0 üye ve 120 misafir)

Bu Konudaki Etiketler