Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
29 Nisan 2006, 02:45
#281
herkeze sevgiler saygılar arkadaşlar...
sonunda siyah ybr mi aldım salı gunu teslım alıcam en yakın surede
fotografları koyarımiyenı kulanıcıyım paylastıgınız bılgıler cok yardımcı olucak
bana zaten uzun zamandırda forumun takıpcısıyım...
herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim
k714m adlı üyeden alıntı
ikincisi: hız sorunu ben motorla sınırlıda olsa hız yapmayı dusunuyordum.ama bazı arkadaslar 100 km hızı gecmiyor diye yazmıslar. bunada bi acıklama yapabilirmisiniz
Arkadasım aldıgın motor 125cc lik 10,5 beygir hacmınde bır motosıklet bu motosıklet 100-110 gececek olsa vırajlarda yatırıpta donecek olsa ona gore tasarlardı bunu yapan arkadaslar.120 yapabılırsın belkı ama bu motosıkletle 120kmh hızla gıtmek yada vırajları motosıkleti yatırarak almak bence guvenlıgın için tehlıkelı olur dıye düşünüyorum.
Diğer yandan ybr cok güsel ve sağlam bi makina,iyi karar vermişsin.Bende daha bugün aldım ve oldukcada içime sinerek aldım.Dediğim gibi bence sen yinede yan yatırma ve hız konusunu tekrar düşün sonucta bi araba değil 2teker üstünde ve sürekli tehlikedesin.
herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim...
Reklamlar
-
29 Nisan 2006, 05:29
#282
gotti;
hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullanman dileğimle. ilk bakım 500-1000 km arası. ben 500km de gitmiştim. bu dönemde devri mümkün olduğunca düşük tut. benim önerim ilk zamanlar 4000 deviri geçmemen bi süre sonra 5000 - 6000 şeklinde artırırsın. bakımdan sonra da bu şekilde kademeli olarak artırırsan motorun uzun ömürlü olur.
k714m;
motor düz yolda, tek kişi, normal rüzgarda 100km hızı zor geçiyor 110a yaklaşıyor sabırlıysan. ancak yokuş aşağı ve rüzgarsız bir yolda 120ye dayanabilir ve geçebilirde belki. orjinal lastiklerle kuru zeminde virajlarda pegler yere sürtene kadar yatabiliyorum ben. ancak yolda taş kum olma ihtimali nedeni ile çok tehlikeli oluyor. bi kere bu nedenle böyle bir tehlike atlattım. lastikleri değiştirirsen ıslak zeminde de daha fazla performans sağlayabilir. maliyeti en son sorduğumda (prelli ıslak) çifti 110 ytl idi. direksiyon ve amortisör kesme işi ilginç geldi bana. daha önce hiç duymamıştım. amacı nedir? ayrıca sonuçlarını merakla bekliyorum.
-
29 Nisan 2006, 10:45
#283
-
29 Nisan 2006, 11:15
#284
Arkadaslar benımde gonlumden gecen sıyah renk ama bakımı ve gorunurlugu azmıs sız ne dıyosunuz bu konuda bırde 6000 kmde hazıran cıkıslı bı ybr buldum acemılıgı bunda cıkarmıs ne dersınız alınırmı
-
29 Nisan 2006, 13:59
#285
fair ama gururlu nikinde motorunca çok güzel siyah bu motora yakışıyor aslında her renk yakışıyor
gotti hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler diliyorum sana güle güle iyi günlerde kullan darısı başıma
k714m bu motor iş sınıfı yani hız için yapılmamış zaten ben hiçbir motorla hız yapmayı tavsiye etmiyorum
insane motorunu görmüş olduk bişey dikkatimi çekti o eksoz zamanla renkmi değiştiriyor öyle?
-
29 Nisan 2006, 17:04
#286
Hımm egzozou durumu tüm ybr'ler için geçerli değil... Benimki daha aldığımın ilk gününden sararmaya kararmaya başladı. Özellikle yeni ybr'lerde daha sık görülen bir durumken eski modellerde neredese hiç yok... Ben egzoz kararmasını bana çıkmış piyango olarak nitelendiriyorum
-
29 Nisan 2006, 20:14
#287
yok sadece sana değil banada çıktı o piyango mosmor oldu benim ekzoz.sararmayıda geçti...
-
29 Nisan 2006, 20:39
#288
sürekli yüksek devirde kullanmaktan oluyor diye duymuştum o sararma olayı. bende hiç olmadı. aslında bende yüksek devir kullanırım genelde
-
29 Nisan 2006, 20:49
#289
k714m adlı üyeden alıntı
s.a
arkadaslar forma yeni uye oldum yazdıklarınızı saatlerce okudum...
simdi biz karamanda isyerinden iki arkadas yamaha ybr 125 almayı dusunuyoruz.gucumuz ancak ona yetiyor..
ancak yazdıklarınızı okuyonca ilk olarak lastik sorunu oldugunu anladım,bunu ne sekilde maliyeti en az olarak giderebiliyorsunuz..
ikincisi: hız sorunu ben motorla sınırlıda olsa hız yapmayı dusunuyordum.ama bazı arkadaslar 100 km hızı gecmiyor diye yazmıslar. bunada bi acıklama yapabilirmisiniz.
motorları aldıktan sonra direksiyonlarını & amortsorlerini kestirp modifiye ettirmeyi dusunuyoruz. --- çelişki su motorlarla az da olsa hız yapamayacaksak vede virajlarda yatıramayacaksak zevk alamayacagımızı dusunuyorum.lastik olayını okuyunca içime celişki oldu.nasıl degistirip o performansı yakalyabiliriz
tesekurler..
Lastik sorununu kafana takma. İsteğe bağlı 3500km die hala üzerindeki lastikleri kullanıyorum bir sorun çıkarmadı. Yağışlı havalarda kaydığını söylüyor arkadaşlar bence hangi marka lastik olursa olsun, iki teker olduğu için yağışlı havalarda 40 ın üzerine çıkılmamalı.
Bence orjinal haline dokunmayın. Modifiye (kendi fikrim) eski araçlara yapılır vaktin ve paran çok ise istediğin gibi modifiye yap. Ama ojinal bi alet orjinal hali ile değerlidir.
ybr ile benim max. hızım 125km/h o da tepe aşağı yaptı. Düz yolda 110'u rüzgarsız havada rahat görüyor ve bu hızlada her sabah sevdiğim otoban bağlantı virajına yatırarak giriyorum ve çok büyük zevk veriyor.( Tecrübesiz iseniz kesinlikle bu hızda yatırmaya denemeyin!)
-
29 Nisan 2006, 20:50
#290
yok ya ondan değil benim rolantide çalışıeken oldu...
-
29 Nisan 2006, 20:51
#291
insane adlı üyeden alıntı
Yakında ön tarafında yeni aldığım cam ile alacağım elcik korumalar da olacak
Fotoların ekle merak ediyorum.
MEGAN66 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar benımde gonlumden gecen sıyah renk ama bakımı ve gorunurlugu azmıs sız ne dıyosunuz bu konuda bırde 6000 kmde hazıran cıkıslı bı ybr buldum acemılıgı bunda cıkarmıs ne dersınız alınırmı
Kullanıcısın tanıyorsan ki (iyi bir motorcunun tanıyanı çok olur) alet de temiz ise 2. elini almakla en az 500 ytl karın olur. Ben de 2.el almıştım 0.dan farksızdı. Biraz da şans meslesi tabii.
eksoz sorunu olan arkadaşlar nikelaj attırılıyor bildiğim kadarı ile ama kaç para ve hangi ustalar yapar onu da bilmiyorum.
Motorunu yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun allah kaza vermesin. Her kese bol rüzgarlı, tatlı, kazasız sürüşler.
-
29 Nisan 2006, 22:31
#292
keşke bende anlatsam şöyle oldu böyle yaptım gibi.ybr almak istiyorum ama onu koyacak yerim yok.garj işide cep müsait değil neyapcam bilemiyorum
-
29 Nisan 2006, 23:11
#293
eksoz işi gerçekten şans herhalde 4 aydır biniyorum,hemde yüksek devirde ama renk aynı. birde bi arkadaş siyah renk hakkında sormuş.evet renk gerçekten motoru farklı gösteriyor ama bakım felaket ben haftada 2 kere cila çekiyorum ciladan 10 dakka sonra toz içinde ama değer...ben motoruma aşığım..
http://img227.imageshack.us/img227/7...0164aaa6go.jpg
-
29 Nisan 2006, 23:28
#294
hedowich ve fakir ama gururlu arkadaşlar
ilginize teşekkür ederim
fakat tam cevabımı alamadım
çünkü benim 2004 ybr de zincir koruma üzerinde etiket yok
YBR 125 in lastik basınç değerleri nedir?
-
30 Nisan 2006, 00:02
#295
şimdi kitapçıktan aktarıyorum gamas
0-90 kg arasında ön teker 25psi arka 29psi
90-200 arasında ön 25 arka 41psi
-
30 Nisan 2006, 00:58
#296
-
30 Nisan 2006, 20:44
#297
anladım operasyonun amacını ancak naked bir motorda hoş görünürmü emin değilim. yani güzel görünmesi için kaslı bir grenaj gerek gibi geliyor. yapmadan önce photoshopta bi deneyin bence. sonucu buradan paylaşırsanız fikirlerimizi paylaşırız.
-
30 Nisan 2006, 21:00
#298
ewt photoshopta böle bişey yapabilecek bi arkadaş varmı?
-
30 Nisan 2006, 21:22
#299
ybr'nin amortisörleri kesilirse özellikle yol performansı çok düşecektir ve motorun amortisörleri yumuşak olduğudnan sürekli dibe vuracaktır, bu yüzzden çok gereksiz bir girişim olur... Eğer illa birşeyler yapıcaksanız bir egzoz takın ne bilim direksiyonu race direksiyon ile değiştirn... Daha fazla oynamanın mantığı yok...
-
30 Nisan 2006, 21:28
#300
amortisörleri kesmeye gerek yok zaten biraz aşağı indirilirsede aynı şey sağlanabiliyor direksiyon bağlantısından...ybr ye lastiği kaplıyacak şekilde çamurluk bulunabilirmi.fotodaki gibi...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 120 kullanıcı var. (0 üye ve 120 misafir)
Bu Konudaki Etiketler