Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Şubat 2012, 02:59
#28361
ben motoru rahatlatmak istiyorum...
yani düşük devir yüksek hız istiyorum.. motoru bağırtmak istemiyorum.. artçılı hayatta kullanmam arkama adam almam
Reklamlar
-
28 Şubat 2012, 03:01
#28362
koray senin arkana benden başka binen varmı kanka?
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
28 Şubat 2012, 03:02
#28363
K o r @ y adlı üyeden alıntı
ben motoru rahatlatmak istiyorum...
yani düşük devir yüksek hız istiyorum.. motoru bağırtmak istemiyorum.. artçılı hayatta kullanmam arkama adam almam
arkayı küçültücen kanka önle uğrasınca tadı kaçıyo dişli çapı küçük olduğu için bi boy oynama da çekiş çok farkediyo
-
28 Şubat 2012, 03:04
#28364
K o r @ y adlı üyeden alıntı
ben motoru rahatlatmak istiyorum...
yani düşük devir yüksek hız istiyorum.. motoru bağırtmak istemiyorum.. artçılı hayatta kullanmam arkama adam almam
abi o zaman önleri 15 yapalım kafamız rahat etsin ben zaten bunun adımlarını atıyorum orjinal dişlide ne kadar yakıt yakıyo gibi testlerde yapıcam sitede paylaşıcam baktım olumsuz geldi 15 dişli onuda yazıcam en azından denemiş olucam
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
-
28 Şubat 2012, 03:05
#28365
F54 adlı üyeden alıntı
koray senin arkana benden başka binen varmı kanka?
yok kanka benden başkası motora oturamaz artçım hele hiç olamaz
-
28 Şubat 2012, 03:06
#28366
dürümdöner adlı üyeden alıntı
arkayı küçültücen kanka önle uğrasınca tadı kaçıyo dişli çapı küçük olduğu için bi boy oynama da çekiş çok farkediyo
aslında en güzeli arka ama hem maliyet hemde işcilik artıyor
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
-
28 Şubat 2012, 03:07
#28367
dürümdöner adlı üyeden alıntı
arkayı küçültücen kanka önle uğrasınca tadı kaçıyo dişli çapı küçük olduğu için bi boy oynama da çekiş çok farkediyo
motora zararı oluyor mu kanka biliyormusun..
-
28 Şubat 2012, 03:08
#28368
ön 5 lira arka dişli 7buçuk lira en azından ybr de bu böyle..işçilik bedava zaten kardeşim..tamirciye ben anca çay içmeye muhabbete falan gidiyorum
-
28 Şubat 2012, 03:09
#28369
yasin_942 adlı üyeden alıntı
aslında en güzeli arka ama hem maliyet hemde işcilik artıyor
yasin programdan ön 14 arka43 yapsana bakalım ne çıkacak
-
28 Şubat 2012, 03:13
#28370
dürümdöner adlı üyeden alıntı
ön 5 lira arka dişli 7buçuk lira en azından ybr de bu böyle..işçilik bedava zaten kardeşim..tamirciye ben anca çay içmeye muhabbete falan gidiyorum
o zaman yapılır işde bu arada ön 14 arka 43 için 5km/h lik bir artış oluyor 8 bin devirde
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
-
28 Şubat 2012, 03:16
#28371
yasin_942 adlı üyeden alıntı
o zaman yapılır işde
bu arada ön 14 arka 43 için 5km/h lik bir artış oluyor 8 bin devirde
15 ön arkaya 43 bi hesaplatsana 120 km hiza çıkmak için kaç devir istiyor?
-
28 Şubat 2012, 03:17
#28372
yasin_942 adlı üyeden alıntı
o zaman yapılır işde
bu arada ön 14 arka 43 için 5km/h lik bir artış oluyor 8 bin devirde
Şimdi diyorum mühendis bunu yapmış..
ben dişliyi değiştirince motorum daha çabuk yıpranır mı?
biz akıl ettik te mühendis akıl edemedi mi?
-
28 Şubat 2012, 03:19
#28373
K o r @ y adlı üyeden alıntı
Şimdi diyorum mühendis bunu yapmış..
ben dişliyi değiştirince motorum daha çabuk yıpranır mı?
biz akıl ettik te mühendis akıl edemedi mi?
mühendisi sorsana cst den başka lastik yok muymus takacak? virajda adamı öldürmek için mi takmış?
-
28 Şubat 2012, 03:21
#28374
dürümdöner adlı üyeden alıntı
mühendisi sorsana cst den başka lastik yok muymus takacak? virajda adamı öldürmek için mi takmış?
lastik konusu önemli değil kanka..200 TL verirsin en kralını alırsın.. ama 4500 TL yi biz mekaniğe yani motora veriyoruz..
o bakımdan aslında dişli işi sakat bir iş gibi geliyor bana
-
28 Şubat 2012, 03:33
#28375
dürümdöner adlı üyeden alıntı
15 ön arkaya 43 bi hesaplatsana 120 km hiza çıkmak için kaç devir istiyor?
abi onu tam bulamadım ama 437 devir düşeçek 120 kilometre hızla giderken
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
-
28 Şubat 2012, 03:47
#28376
K o r @ y adlı üyeden alıntı
lastik konusu önemli değil kanka..200 TL verirsin en kralını alırsın.. ama 4500 TL yi biz mekaniğe yani motora veriyoruz..
o bakımdan aslında dişli işi sakat bir iş gibi geliyor bana
yok be korayim birşey olmaz..ben yapayım ondan sona senin ybr ile yzfye de bi operasyon yaparız
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------
yasin_942 adlı üyeden alıntı
abi onu tam bulamadım ama 437 devir düşeçek 120 kilometre hızla giderken
anladım bu devir düşmesini uygulamada görmek lazım ama
-
28 Şubat 2012, 11:30
#28377
s.a. arkadaşlar bakıyorum dişli meselesine dalmışsınız bir karara varamadınız mı ben 15 bin km dir kullanıyorum 15 ön dişliyi ve hiç bir sıkıntı görmedim çok şükür bu zamana kadar çok kafaya takıyorsunuz koray abi zarar verir mi zarar verir mi diye diye durup duruyor sen bu gidişle taktıramazsın taktırsan bile için içini yer
-
28 Şubat 2012, 11:48
#28378
abilerim, kaç gündür internete giremiyordum, o yüzden cevap yazamadım. hepinize teşekkür ederim. elim iyi, hafif soyulmalar kaldı. motoruma biniyorum artık .
dişli bana da lazım. artçım yok. sürekli uzun yoldayım. hızlanması benim için fazla bile. mühendis bu motosikletin dişlilerini hesaplarken en ağır şartları ele alır bence. bir de üzerine güvenlik payını da ekler. zaten modifiye denilen olay bence bunlarla uğraşmak oluyor. 2 kişi istidap haddi kadar yükle motoru çekmek için takılan dişli ile sürekli tek başına takılan bir motorcunun ihtiyacı olan dişliler farklı olur bence.
-
28 Şubat 2012, 11:57
#28379
beyler herkeze günaydın..
ben kaçar vardiya saati geldi sayılır
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
28 Şubat 2012, 11:58
#28380
Şekerim dur daha karpuz kesecektik..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 85 kullanıcı var. (0 üye ve 85 misafir)
Bu Konudaki Etiketler