kanka o gelir sen merak etme şeytan ona şimdi git şu ybr cilere bulaş onlarda senin le güzel makara yapsın diyordur artık hangisi hangisini ayartır bilemem ama zurnacı irfan buraya gelir dağılalım beyleRR
kanka o gelir sen merak etme şeytan ona şimdi git şu ybr cilere bulaş onlarda senin le güzel makara yapsın diyordur artık hangisi hangisini ayartır bilemem ama zurnacı irfan buraya gelir dağılalım beyleRR
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
oğlum adam ın canı sıkılıyor bari gideyim de çocukları eğlendireyim diyordur kendi kendine
ama bi geliyor gelmez olaydım diyor
veriyoz makara yı sen onun koltuk kolları konusuna gel esas gırgır orda
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
diz kapağından mı furayım yoksa topuklarındanmı mermilerin pasınıda sildim tatanoz da olmayacaksın merak etme , hiç acımıycak
---------- Post added at 00:03 ---------- Previous post was at 00:01 ----------
höööööööööö one laaaaa keman yayımı ????
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
yasin attığın linki inceledim.. pek bişey anlayamadım ama sen anlıyorsan benim motoru bi test etsene orada..
---------- Post added at 00:17 ---------- Previous post was at 00:15 ----------
şekerim senin tek kurtuluşun metehandro.. yanlız kalsın ,savunmasız kaldın yağ yakıyorsun haberin olsun
burada ön 14 arka 45 iken 8000 devirde her vites için son sürati vermiş ama dikkat edin 8000 devir yani kaçta sınırlayıcıya giriyorsa o devre kadar hızın artıcak
işde asıl resim ve cetvel de bu. şimdi sol taraftaki sayılar ön dişliyi belirtiyor altda renkle gösterilenlerde arka dişli sayısını ve yine devir 8000
burada dikkat etmeniz gereken eğer öndişliyi 15 yaparsanız arkayı değiştirmezseniz sol taraftan 15 in açık mor renkli hızını baz alacaksınız yani motorunuzun ön 15 arka arka 45 dişli oranı ve 8000 devirdeki hızı 104.6 km/h buna göre dişli seçimi yapabilirsiniz
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
motor hangi dişlide daha rahat çalışır.. arkayı 43 yapınca mı yosa önü 15 yapınca mı
onlara da baksana kanka
yasin çok bilimsek yaklaşmışsın olaya biz mektepli değiliz alaylıyız yani bu ne demek orj değerler le oynadığın zaman ya çekişin düşer hızın artar yada tam tersi ama orj dişli ile bu değerler dengelenmiştir fazla bızıklamamakta fayda var bence
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
korayim mobilden olmuyor bu site..flashplayer istiyor benim cihazda açmak için..
ama ciddi anlamda güzel birsey yapmışlar dişlileri hangi kombinasyonda kullanırsan devirlenme sürat ıvır zıvır herseyi gösteriyor mübarek
evet orjinal iyidir ama kımse motoru kullanıcısından daha iyi bilemez. örneğin benim yzf de vites aralıkları kısa ve çok çabuk vites istiyor buna çare olarak da ön dişli büyütmekde buldum çareyi en kısa sürede yapıcam bu arada kilom 60 ve artçısız kullanamaya özen gösteriyorum. eğer 90 kilo olsaydım bırakın ön dişli büyütmeyi arka dişliyi büyütmeye bile giderdim yani iş kullanıcının talebine kalmış. dişli değişimi kesinlikle motorla değil kullanıcıyla alakalıdır bence
---------- Post added at 00:55 ---------- Previous post was at 00:53 ----------
abi motorun sahibi sensin olay şu ön büyürse çekiş azalır son hız artar arka küçülürse çakiz az biraz azalır son hız az biraz artar
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
Şu an bu konu içerisinde 75 kullanıcı var. (0 üye ve 75 misafir)