Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Şubat 2012, 18:59
#28021
dürümdöner adlı üyeden alıntı
düzde yapabildiği son hız 116..rampa aşağı korktuğum için basmıyorum incecik 2 teker allah muhafaza çok tehlikeli..koray bi yağ kapıp gelim de benim yavru fz nin ciğeri temizlensın..
Hep laf..
Ulem bi çık gelsen şurada sana sekaparkta çay ısmarlasam ne olacak..sabah gel öğlen geri dön..
motor bi uzun yol yapsında kendine gelsin
Reklamlar
-
22 Şubat 2012, 19:04
#28022
UKYO adlı üyeden alıntı
arkadaşlar kusura bakmayın topiğin tüm sayfalarını okuyamadım.sizlere bi sorum olacak 2011-2012 orjinal oynanmamış ybr lerin son hızları ne.bende 2005 modeli vardı ve ıkına sıkıla 100-103 km yapıyordu.birkaç arkadaş 130 falan yaptıklarını söylediler ama inanasım gelmedi.
2004 ybr vardı öndişliyle oynanmış arslantepenin oradakı yokusda 2 kişi 135 görmüştük ve krank kırıldı.. (ben arkadaydım üstüme gelmeyin okadar basılırmı apaçimisiniz siz diye ) Velhasıl söylemek istediğim yokuş aşağı çok çok zolamayın motoru 5 - 10 km fazla hızlı gitmek kımseye birşey kazandırmaz Allah korusun direk taklaya gelirsiniz..
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.
-
22 Şubat 2012, 19:07
#28023
evocamd adlı üyeden alıntı
2004
ybr vardı öndişliyle oynanmış arslantepenin oradakı yokusda 2 kişi 135 görmüştük ve krank kırıldı.. (ben arkadaydım üstüme gelmeyin okadar basılırmı apaçimisiniz siz diye
) Velhasıl söylemek istediğim yokuş aşağı çok çok zolamayın motoru 5 - 10 km fazla hızlı gitmek kımseye birşey kazandırmaz Allah korusun direk taklaya gelirsiniz..
Çok doğru söylüyorsun emreciğim..
bizim motorları 90 ile 100 km arasına bağlayacaksın sonra istersen git van a
-
22 Şubat 2012, 19:22
#28024
UKYO adlı üyeden alıntı
arkadaşlar kusura bakmayın topiğin tüm sayfalarını okuyamadım.sizlere bi sorum olacak 2011-2012 orjinal oynanmamış ybr lerin son hızları ne.bende 2005 modeli vardı ve ıkına sıkıla 100-103 km yapıyordu.birkaç arkadaş 130 falan yaptıklarını söylediler ama inanasım gelmedi.
abi senin motorda sorun yok senin motorda 110-120 yapıyor gerçekte sadece ibreniz az gösteriyor nasıl dersen benim arkadaşta da 2005 vardı ben 80 le giderken onun ibre 70 gösteriyordu düzde kaç yapıyon dediğimde 95 flan zorlarsan 105 flan dedi ben 110 la giderken arkasından yetişemedim ama
-
22 Şubat 2012, 19:26
#28025
K o r @ y adlı üyeden alıntı
Hep laf..
Ulem bi çık gelsen şurada sana sekaparkta çay ısmarlasam ne olacak..sabah gel öğlen geri dön..
motor bi uzun yol yapsında kendine gelsin
2 ay yattım moruk borç oldu krank kolu gibi..dün öğle namazından sonra arabayı aldım bu sabaha karşı 4te inebildim koltuğundan..senin uzun dediğinin izmit yolunun 2 katını dün istanbul içinde yaptım moruk : ) hem gelecem dediysem gelirim artizlik yapma kanka : ))
-
22 Şubat 2012, 20:21
#28026
Dostlar bu gün makinadan duyduğum garip sesler dolayısıyla servise gittim
Gitmez olaydım motosiklete olan tüm şevkim kırıldı,durduk yere 200 tl masraf çıkardılar bu rakamın artması muhtemel
Makina komple indirilecekmiş gelen garip ses için krank,krank kolundan şüpheleniyor usta yada bilyalarından dedim nasıl olur yahu tertemiz motor , ben 17binde almıştım 08 model ama usta km ile de oynanmış dedi şu an 20 binde o an tam tepem attı
Moralim sıfır oldu nasıl böyle sıkıntılı motoru satın aldım hala anlam veremiyorum en çok da kendime kızıyorum çok yakın tanıdığımdan akrabamdan aldım motoru ona itimad ederek alırken tamirciye göstermedim fakat şimdi adamı arayıp sorunları söyleyince inkar etmesi daha da çok küplere bindirdi sinirden tekme attım motora devrildi sinyali kırıldı.
Sıkıntı motor rölantideyken vuruntulu gibi çalışıyor tarif etmesi zor bir ses onun dışında sadece 1.vitesteyken bariz bir homurtu geliyor makinadan diğer viteslerde olmayan usta 1.vites dişlisi bitmiş dedi ama dişli nasıl biter 20 binde henüz 2-3 yıllık motor.
Vuruntulu çalışma için de kranktan şüphelendi ben egzantrik zincirinde direttim inş egzantirik zinciridir
Son olarak gazı bırakında sanki egzosun içine birşey düşmüşte pır pır tuhaf bir ses çıkarıyor
Zaten alırken debriyaj balatası,yağı,bujisi,aküsü,zinciri bir dünya masraf yapmıştım hiç içime sinmedi hiç
Lütfen teknik mekanik bilgisi olan arkadaşlar irtibata geçsin gerekirse bu sesi kaydedip yollayabilirim pek çözüme ulaşacağına sanmasamda tamircinin nimeti olmak istemiyorum.
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
-
22 Şubat 2012, 20:26
#28027
Ne Adamlar gördüm Altında Motor Yok. Ne Motorlar Gördüm Üzerinde Adam Yok.....
-
22 Şubat 2012, 20:47
#28028
kendin yeterince bilmiyorsan ve tamirci babanın oğlu değilse güvenme sayko..başka yere de sor..vuruntulu çalışıyorsa krank bilyalarından olması kuvvetle muhtemel ama debriyajda sorun varsa vuruntulu çalışmasına da sebep olur..1 viteste ses çıkmasının sebebi ya hilallerden (çok düşük ihtimal) ya vites dişlisinden ya da debriyajdandır..her söyleyenın lafına kanıp motor indirilir mi? hem o ustan kmnın düşürüldüğünü nasıl anlıyor? kimse tutup ybr gibi bir motorda km düşürme ile uğraşmaz anca yapsa yapsa tutar km panelini yeni ile değiştirir..senin akraban paketci ya da kurye mıydı ya da dolandırıcı bi ınsan mı da satarken km düşürme ihtiyacı duysun..sen motorun nasıl kullanıldığını bilmiyor muydun alırken..hem egzantirik zincirinde sorun olursa vuruntulu çalışmaz sesli çalışır..
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:41 ----------
egzosdan öyle bir ses geliyorsa subaplarda da sorun olabilir..ama sesini birebir motor başında dinlemek lazım çok iyi kulağı olan bi ustaya dinlet..sıfır km motorda da olabilir 20binde de olabilir ama..
-
22 Şubat 2012, 20:48
#28029
Tamirciye güvenmediğim için 2 farklı yere sordumm her ikisi krank dedi ve motor indirilmeli dedi içime sinmedi tertemiz çiziksiz motoru indirmek ki motor kısmı ilk günkü gibi parlıyor hala aldığım adam 2.sahibi tanıdığım kişi yani ondan önce ilk sahibinin tamircinin dediği hale getirebilmesi için 1.viteste redline 4-5 km falan gitmesi yada damdan aşağı atması lazım motoru,1.vites homurtusu vites dişlisinden orası kuvvetle muhtemel fakat rolantideki çalışma sesi hiç hayra alamet değil krank bilyası gibi geliyor.
Km düşmesi muamma çünkü orjinal lastikleri var henüz üzerinde yani km düşürülse en kötü lastikleri değiştirirlerdi gibi geliyor hoş lastikler de bitik ama bilemedim arada kaldım bende
İnandığım tek şey çalışıyorsa kurcalama mantığıdır fakat böyle kullanırsam daha kötü arızalara sebep vermesinden korktum 1.vites dişlisinin kırılıp daha büyük hasarlara yol açması gibi.
Buyrun arkadaşlar 1.vitesteki garip sesin birebir aynısını rastgele bir videoda buldum bahsettiğim ses videoda 36.saniyede motor sesinin yanında metalik bir ses 38 ve 39.saniyelerde dahada metalikleşen ince vızıltı gibi birşey ve benim motordaki 1.vitesteki garip sesin aynısı.
http://www.youtube.com/watch?v=P1Kus79Eav8
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
-
22 Şubat 2012, 21:40
#28030
o zaman yapacak birşey yok mecbur indirt motoru 2 tane 'skf' bilya al kranga..vites dişlilerini kontrol ettir hatta bütün bilyalari değiştirt o kadar söktürdükten sonra en fazla 50 60 lira daha fazla verir tüm bilyalari değiştirtirsin ama kafan rahat olur..hem hor kullanma yüzünden bozulması sürecini hızlandırır ama sonuçta kul yapısı bu her zaman bozulma ihtimali var motora tekme atmanın anlamı yok sayko..
-
22 Şubat 2012, 22:45
#28031
dürümdöner adlı üyeden alıntı
o zaman yapacak birşey yok mecbur indirt motoru 2 tane 'skf' bilya al kranga..vites dişlilerini kontrol ettir hatta bütün bilyalari değiştirt o kadar söktürdükten sonra en fazla 50 60 lira daha fazla verir tüm bilyalari değiştirtirsin ama kafan rahat olur..hem hor kullanma yüzünden bozulması sürecini hızlandırır ama sonuçta kul yapısı bu her zaman bozulma ihtimali var motora tekme atmanın anlamı yok sayko..
Serde hırçınlık var biraz çok fazla terapi gördüm bu yüzden nafile otokontrol zayıf
Az önce garaja girdim baya bir süzdüm düşündüm taşındım bir karara vardım
İlk aldığımda da böyleydi motoru tanımıyordum 2 bin km böyle kullandım sıkıntı çıkmadı bunda sonra da çıkarmaz ha çıkarırsa o zaman tamirciye götürecceğim bu şekilde binmeye devam ederim ne olursa olsun gözümden çıktı bir kez,indirilecekse de bozulduktan sonra indirilsin.
Böylece ybr sayfasına bitter bir kapanış yaptık başka sevdalarda görüşmek üzere
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
-
22 Şubat 2012, 22:54
#28032
carlos dostum geçmiş olsun bende 2008 model ybr aldım 2,el fakat muayene daha 13200km de yapılmıştı benim aldığımda sadece 2000km gezilmiş yani toplam 15300 de idi fakat 18500 de iç statör yaktı ve 120 tl masraf çıkardı ama senin durum baya farklı benim mekanik sorunum olmadı inş da olmaz ben yanımda giderken yetkili serviste 4yıl çalışmış bi usta götürdüm sadece bindi bi tekere kaldırdı durdu sesini dinledi ok dedi şimdi satmak istiyorum senin motor 10 numara diyor satma bir daha böyle temiz motor bulamazsın diyo keşke sende bi servis veya ustaya baktırsaydın kötü bi durumla karşı karşıya kalmazdın o zaman
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
22 Şubat 2012, 23:40
#28033
psyche adlı üyeden alıntı
Dostlar bu gün makinadan duyduğum garip sesler dolayısıyla servise gittim
Gitmez olaydım motosiklete olan tüm şevkim kırıldı,durduk yere 200 tl masraf çıkardılar bu rakamın artması muhtemel
Makina komple indirilecekmiş gelen garip ses için krank,krank kolundan şüpheleniyor usta yada bilyalarından dedim nasıl olur yahu tertemiz motor , ben 17binde almıştım 08 model ama usta km ile de oynanmış dedi şu an 20 binde o an tam tepem attı
Moralim sıfır oldu nasıl böyle sıkıntılı motoru satın aldım hala anlam veremiyorum en çok da kendime kızıyorum çok yakın tanıdığımdan akrabamdan aldım motoru ona itimad ederek alırken tamirciye göstermedim fakat şimdi adamı arayıp sorunları söyleyince inkar etmesi daha da çok küplere bindirdi sinirden tekme attım motora devrildi sinyali kırıldı.
Sıkıntı motor rölantideyken vuruntulu gibi çalışıyor tarif etmesi zor bir ses onun dışında sadece 1.vitesteyken bariz bir homurtu geliyor makinadan diğer viteslerde olmayan usta 1.vites dişlisi bitmiş dedi ama dişli nasıl biter 20 binde henüz 2-3 yıllık motor.
Vuruntulu çalışma için de kranktan şüphelendi ben egzantrik zincirinde direttim inş egzantirik zinciridir
Son olarak gazı bırakında sanki egzosun içine birşey düşmüşte pır pır tuhaf bir ses çıkarıyor
Zaten alırken debriyaj balatası,yağı,bujisi,aküsü,zinciri bir dünya masraf yapmıştım hiç içime sinmedi hiç
Lütfen teknik mekanik bilgisi olan arkadaşlar irtibata geçsin gerekirse bu sesi kaydedip yollayabilirim pek çözüme ulaşacağına sanmasamda tamircinin nimeti olmak istemiyorum.
arkadaşım bu usta diye geçinenlerin hepsi şerefsiz kulağını mototra yasla ses üsttenmi geliyor alttanmı sıcaksa bir boru kullanabilirsin çünkü aynı şey benim başıma scooterde geldi hemen krank diyo şerefsizler halbuki yukarda külbütörün oradaki ekzantrik zincirinin bağlı olduğu ekzantrik dişlisinin bilyaları hafif deforme olduğunda acayip homurtulu bir ses yapıyor bence kendin üst kapağı aç ve saplama vidalarının üzerindeki somunları söküp dişliyi dışarı al bilyaları kontrol et zaten ikitane bilya var bir ekzantrik dişlisinde bide krank kolunda
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
-
22 Şubat 2012, 23:56
#28034
@dürümdöner-f54 ve ghostorc Şenol Bey Hepinize ayrı ayrı ilgisinden dolayı teşekkür ederim ilginizden dolayı sırf bu forumdaki sinerjiden dolayı bu motora ayrı sempati duyuyorum
Ben Turizmciyim sezon yaklaşıyor nisan mayıs gibi başlar bizim işimiz 5-6 ay devam eder bu süre zarfında motoru yatırmak istemiyorum o yüzden gider ayak satacağım tamir ettirmeden gittiği kadar ,satarken fiyatı gerçekten ölecek çünkü ne varsa motorda söyleyeceğim alacak kişiye patlak fark ampülüne kadar çünkü bana yapılmasını istemediğim şeyi başkasına yapmamayı çekirdekten öğrendik gel gör ki kansız çok piyasada demem o ki bu aleti sıfır alanların aklını seveyim 2.el motor alanlar sadece ybr için tüm motosilet modelleri için babasının oğluna güvenmesin bir kaç farklı yere göstersin imkanı varsa sıfır alsın en azından motorunu tanır ne var ne yok bilir her gün sürprizlere uyanmaz.
Saygılar..
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
-
22 Şubat 2012, 23:59
#28035
psyche adlı üyeden alıntı
@dürümdöner-f54 ve ghostorc Şenol Bey Hepinize ayrı ayrı ilgisinden dolayı teşekkür ederim ilginizden dolayı sırf bu forumdaki sinerjiden dolayı bu motora ayrı sempati duyuyorum
Ben Turizmciyim sezon yaklaşıyor nisan mayıs gibi başlar bizim işimiz 5-6 ay devam eder bu süre zarfında motoru yatırmak istemiyorum o yüzden gider ayak satacağım tamir ettirmeden gittiği kadar ,satarken fiyatı gerçekten ölecek çünkü ne varsa motorda söyleyeceğim alacak kişiye patlak fark ampülüne kadar çünkü bana yapılmasını istemediğim şeyi başkasına yapmamayı çekirdekten öğrendik gel gör ki kansız çok piyasada demem o ki bu aleti sıfır alanların aklını seveyim 2.el motor alanlar sadece
ybr için babasının oğluna güvenmesin bir kaç farklı yere göstersin imkanı varsa sıfır alsın en azından motorunu tanır ne var ne yok bilir her gün sürprizlere uyanmaz.
Saygılar..
geçmiş olsun çok üzüldüm. halledilebilir bir şey; yeter ki güzel bir ustanız olsun.
-
23 Şubat 2012, 00:01
#28036
dürümdöner adlı üyeden alıntı
2 ay yattım moruk borç oldu krank kolu gibi..dün öğle namazından sonra arabayı aldım bu sabaha karşı 4te inebildim koltuğundan..senin uzun dediğinin izmit yolunun 2 katını dün istanbul içinde yaptım moruk : ) hem gelecem dediysem gelirim artizlik yapma kanka : ))
iyi kanka bekliyorum ha.. müsait olduğum gün gel.. yani hafta içi hergün akşam 6 ya kadar
-
23 Şubat 2012, 00:02
#28037
ya kardeşim ne işiniz var elalemin bindiğiyle birazdaha sabredip sıfır alsanıza şunu bu kadarmı zor ya böyle paranızı çöpe atmak daha mı iyi atasözlerini şiar edinin kendinize onlarki binlerce tecrübenin sonuçlarıdır.ingilizlerin bir atasözü var ucuz mal alacak kadar zengin değilim derler
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
-
23 Şubat 2012, 00:07
#28038
psyche adlı üyeden alıntı
Dostlar bu gün makinadan duyduğum garip sesler dolayısıyla servise gittim
Gitmez olaydım motosiklete olan tüm şevkim kırıldı,durduk yere 200 tl masraf çıkardılar bu rakamın artması muhtemel
Makina komple indirilecekmiş gelen garip ses için krank,krank kolundan şüpheleniyor usta yada bilyalarından dedim nasıl olur yahu tertemiz motor , ben 17binde almıştım 08 model ama usta km ile de oynanmış dedi şu an 20 binde o an tam tepem attı
Moralim sıfır oldu nasıl böyle sıkıntılı motoru satın aldım hala anlam veremiyorum en çok da kendime kızıyorum çok yakın tanıdığımdan akrabamdan aldım motoru ona itimad ederek alırken tamirciye göstermedim fakat şimdi adamı arayıp sorunları söyleyince inkar etmesi daha da çok küplere bindirdi sinirden tekme attım motora devrildi sinyali kırıldı.
Sıkıntı motor rölantideyken vuruntulu gibi çalışıyor tarif etmesi zor bir ses onun dışında sadece 1.vitesteyken bariz bir homurtu geliyor makinadan diğer viteslerde olmayan usta 1.vites dişlisi bitmiş dedi ama dişli nasıl biter 20 binde henüz 2-3 yıllık motor.
Vuruntulu çalışma için de kranktan şüphelendi ben egzantrik zincirinde direttim inş egzantirik zinciridir
Son olarak gazı bırakında sanki egzosun içine birşey düşmüşte pır pır tuhaf bir ses çıkarıyor
Zaten alırken debriyaj balatası,yağı,bujisi,aküsü,zinciri bir dünya masraf yapmıştım hiç içime sinmedi hiç
Lütfen teknik mekanik bilgisi olan arkadaşlar irtibata geçsin gerekirse bu sesi kaydedip yollayabilirim pek çözüme ulaşacağına sanmasamda tamircinin nimeti olmak istemiyorum.
Çok geçmiş olsun Carlos kardeş :(
---------- Post added at 22:07 ---------- Previous post was at 22:04 ----------
yesewi adlı üyeden alıntı
iiiiissssssyyyyeeeeeaaaaaaaaaaaaannnn
ağlayasım geliyooo abi gördükçe
neden kardeşim çok mu kötü duruyor
-
23 Şubat 2012, 00:13
#28039
psyche adlı üyeden alıntı
@dürümdöner-f54 ve ghostorc Şenol Bey Hepinize ayrı ayrı ilgisinden dolayı teşekkür ederim ilginizden dolayı sırf bu forumdaki sinerjiden dolayı bu motora ayrı sempati duyuyorum
Ben Turizmciyim sezon yaklaşıyor nisan mayıs gibi başlar bizim işimiz 5-6 ay devam eder bu süre zarfında motoru yatırmak istemiyorum o yüzden gider ayak satacağım tamir ettirmeden gittiği kadar ,satarken fiyatı gerçekten ölecek çünkü ne varsa motorda söyleyeceğim alacak kişiye patlak fark ampülüne kadar çünkü bana yapılmasını istemediğim şeyi başkasına yapmamayı çekirdekten öğrendik gel gör ki kansız çok piyasada demem o ki bu aleti sıfır alanların aklını seveyim 2.el motor alanlar sadece
ybr için tüm motosilet modelleri için babasının oğluna güvenmesin bir kaç farklı yere göstersin imkanı varsa sıfır alsın en azından motorunu tanır ne var ne yok bilir her gün sürprizlere uyanmaz.
Saygılar..
sen merak etme kimsenin kimseye yaptığı yanına kar kalmıyo bu dünyada allah misli misli çıkartıyor senin alnının teri ile biriktirip aldığın motora hille kattılarsa çıkar merak etme bu arada çok üzüldüm keşke yakın olsanda yardımcı olabilsem
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------
psyche adlı üyeden alıntı
Tamirciye güvenmediğim için 2 farklı yere sordumm her ikisi krank dedi ve motor indirilmeli dedi içime sinmedi tertemiz çiziksiz motoru indirmek ki motor kısmı ilk günkü gibi parlıyor hala aldığım adam 2.sahibi tanıdığım kişi yani ondan önce ilk sahibinin tamircinin dediği hale getirebilmesi için 1.viteste redline 4-5 km falan gitmesi yada damdan aşağı atması lazım motoru,1.vites homurtusu vites dişlisinden orası kuvvetle muhtemel fakat rolantideki çalışma sesi hiç hayra alamet değil krank bilyası gibi geliyor.
Km düşmesi muamma çünkü orjinal lastikleri var henüz üzerinde yani km düşürülse en kötü lastikleri değiştirirlerdi gibi geliyor hoş lastikler de bitik ama bilemedim arada kaldım bende
İnandığım tek şey çalışıyorsa kurcalama mantığıdır fakat böyle kullanırsam daha kötü arızalara sebep vermesinden korktum 1.vites dişlisinin kırılıp daha büyük hasarlara yol açması gibi.
Buyrun arkadaşlar 1.vitesteki garip sesin birebir aynısını rastgele bir videoda buldum bahsettiğim ses videoda 36.saniyede motor sesinin yanında metalik bir ses 38 ve 39.saniyelerde dahada metalikleşen ince vızıltı gibi birşey ve benim motordaki 1.vitesteki garip sesin aynısı.
http://www.youtube.com/watch?v=P1Kus79Eav8
buradaki sese gelince motorun normal sesi bu adam sesini dinletmek için kayıt yapmış onda bir sorun yok gerçi şuan muhteşem yüzyıl oynuyo daha sessiz bir ortamda tekrar izlerim ama bir sorun yazmıyor
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
-
23 Şubat 2012, 00:58
#28040
beyler herkese iyi akşamlar...
yeni kasa ybr yi inceleyen oldumu aranızda?
olmadıysa da hiç zahmet etmesin, eski kasa çok daha iyi duruyor...
şekil bakımından haberiniz olsun....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 43 kullanıcı var. (0 üye ve 43 misafir)
Bu Konudaki Etiketler