arkadaşlar ybrnin sinyalleri nasıl kırmızı yapıyoz bilen varmı ?
arkadaşlar ybrnin sinyalleri nasıl kırmızı yapıyoz bilen varmı ?
Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...
Kilo başına düşen devirden ziyade motosikletin yapısı da önemli aynı tarz motosiklet aynı hacimde aynı ağırlıkta ve aynı beygirde fakat tork eğrileri farklı olabilir bunlar çok farklı şeyler.
Bu arada üsluba dikkat edelim arkadaşlar kim kimi yiyor köy kahvesi değil burası ya da msn konuşma yeri hiç değil benim bahsettiğim son hızlarda cbf ybr den önde ya da tersi değil , olay güç mukayesesi değil lisans mezunu adamım hatrı sayılır motosiklet deneyimi ve kültürüm da var ne demeye125 cc bisikletvari motosikletle son hız sidik yarışı yapayım sadece arlarındaki tork farkına değindim ki çoğunuz henüz objektif olmayı becermiyorsunuz bende ybr kullanıyorum fakat cbf daha torklu bunu kabul ediyorum çünkü çıktık denedik gördük bunu da en güzel rampada anlarsanız düzde çok farkedilecek olay değil.
Saygılar.
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
direksiyonu değiştirip ön amortisör borularini yukarı doğru çıkartıcan ama bu defa da kafa grenajı ön çamurluğa vuruyor haberin olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:08 ----------
kırmızı transparan folyo alıp ısıtıp ısıtıp yapıştırıyorsun ya da kırmızı cam boyasıyla boyuyorsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:14 ----------
maxi kardeşim kusura bakma yanlış oldu : ) bu arada bi sizin helvaci değil bütün belediyeler öyle maalesef..
kırmızı transparan folyo alıp ısıtıp ısıtıp yapıştırıyorsun ya da kırmızı cam boyasıyla boyuyorsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:14 ----------
sağol durmuş abi
Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...
Sende haklısın
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
arkadaşlar bende yaklaşık 6 yıl boyunca ybr kullandım hatta her kasasına sahip oldum son olarakta 2010 aralık ayında mavi esd modelini sıfır almıştık 2011 ekim ayında cbr almak için sattık. şimdi söyleyeceğim şu ki ben tercih yapacak olsam cbf ye karşı yine ybryi seçerim sağlamlığı ve sorunsuzluğundan ötürü fakat kesin olan birşey varki zamanında defalarca cbf ile yanyana giderken aynı viteste aynı anda gaz açtık, dragda yaptık herşekilde cbf geçiyor bu konuyu boşuna tartışmamanız için yazdım bunu.
ön tarafı indirip dreksiyon değiştirecek arkadaşlar için son sattığımız ybrmizden bir foto ekliyim fakat ön taraf bu fotoda inik değil, sadece 15 tl ye alınabilen eski mz motorların direksiyonundan var. birde önü indirecek arkadaşlar 3cm den fazla indirmesin yukarıdaki arkdaşlarında bahsettiği gibi çamurluk fara ve kornaya vuruyor.
sahip olduğum ya da indiğim bindiğim bütün cbfler aslında çok muhteşemdiler..ybr ile zorladığım, geçtiğim cbfler de aslında hiç yoktular..benim halüsinasyonlar iyice azdı bu aralar heralde..koraaay nerdesin? rengim sararmış mı kanka..?
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:40 ----------
bu arada s.e.c kardeşim allah razı olsun mz gidonu hiç aklıma gelmemisti yoksa bunlardan alacaktim valla www.motoliz.com/-_21162.html#0
arkadaşlar bu ybr, cbf olayı her defasında sidik yarışına dönüyor ve bende farkında olmadan az önce bu yarışa girmişim gibi oldu ama yanlış anlaşılmak istemem bende bir ybr sempatizanıyım.
Durmuş kardeş ben az önceki yorumumu yaparken psyche arkdaş ile tartıştığınızı görmemiştim yani taraflı falan değilim kesinlikle
Rica ederim cok hoş oluyor mz direksiyonu
Rica ederim arkadaşlar kazasız belasız kullanın motorlarınızı. ybrye mz direksiyonu takıp 2-3cm önü indirdiğinizde çok güzel bir naked çıkıyor ortaya. ben cbrında önünü indirdim gecen hafta
Ciddi anlamda motosiklet konusunda bilgili insanlar da var topikte ya da msn konuşmaları dışında topiği bilgi alma konusunda yada bu alanda fikir paylaşma anlamında takip eden arkadaşlara itafen buyrun kendi sitelerinde teknik verileri ve tork değerleri ybr ve cbf ;
Ybr-Maks tork: 9.5 Nm @ 6.000 dev/dk.
Cbf-Maks. Tork : 12.5/5.250
Aradaki fark az gibi görünsede cbf %30 daha torklu.
Maks tork eğrisi ortada cbf daha fazla tork üretiyor,bg anlamındada daha önde.
@Dürümdöner Tabi okumak cehaleti alır,eşeklik bakii kalır fakat 4 yıllık fakülte mezunu gerizekalı tanıyorsan ben de tanışmak isterim biraz ağır olmuş üslubun.Beni yiyen cbf ci diye tanımladığın kişi de çok yakın arkadaşım o da belli kültür seviyesine sahip bu tür sidik yarışlarına ya da ego tatminini bu konular üzerinden yapacak adam değil , demem o ki dolaylı olarak arkadaşımı tanımadan yaftalaman yanlış.Bu arada ybr 11,5 bin devirde kesiciye girer 10 bin devirde değil agresif kullandığım için genelde 10 binde vites değiştiririm genelde.
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
Psyche söylediğin şeylere genel olarak katılıyorum cbf, ybrden az da olsa daha performanslı. Zaten fizik kuralları gereğide bu olağan birşey. Fakat ybr esd 11500 den daha önce kesiciye giriyor ama 10000 den daha yukarılarda olduğu konusunda haklısın. Tahminim 10600 gibi kesiciye giriyordu diye hatırliyorum. Birisi deneyip yazarsa sonucu görmüş oluruz hepimiz
Dostum hangisi daha performanslı bilemiyorum tek bildiğim tork değeri bu konuda iddaa ediyorum cbf daha önde tork değerinin önde olması maks hızınında önde olduğu anlama gelmiyor sadece rampada aynı hızlarda gidilirse cbf daha rahat bunun nedenide daha düşük devirde ürettiği daha yüksek tork değeri tüm anlatmak istediğim bu
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
iyi o zaman sen ybrnı 4. 5. viteste 11500 devire çıkar da bi kesiciyi devreye sok da göreyim ben canım benim..o kağıt üstündekıleri bir daha oku ama bana değil tamam mı..? motorun kütlesini, ağırlığını, ön arka dişli capini, sıkıştırma oranını, 2 teker arası mesafesini, rüzgar direncini, sürücünün oturuşunun etkisini... hepsini göz önünde bulundur hesapla sonra da güzelce ybrninkileri hesapla eğer bulduğun cevap benim dediğim gibi çıkarsa sonra da bana haber ver ben geleyim seninle bunu bir de beraber tartışalim..eğer öyle çıkmazsa ben sana sıfır km %30 bi cbf alayım sen de güle güle kullan olur mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:50 ----------
benim sana anlatmak istediğim şu ki tork kağıt üzerinde ve kağıt üzerindeki verilerin nasıl elde edildiğini biliyorsun di mi..? rampa çıkarken ybr cbften daha avantajlı gerek ağırlık gerek yer çekimi gerekse sürtünme kuvveti bazında..beni anlıyorsun değil mi?
sanırım yanlış anlaşıldım. ben cbf daha performanslı derken sadece son hız açısından daha hızlı olduğunu kasdetmedim. ivmelenme ve yokuş performansınıda gözönüne alarak konuştum. zaten sadece tork değerine bakarak son hızla ilgili bir yorum asla yapılamaz. son hızda beygir gücü çok büyük rol oynar ama bu bile tek başına karar vermek için yeterli değildir. max. beygir gücünün hangi devirde üretildiği, motorun aerodinamik yapısı ( rüzgar sürtünme katsayısı ) gibi durumlar söz konusudur. fakat şu bir gerçektir ybr kesinlikle 11500 den önce kesiciye giriyor. hem diyelimki 11500 de kesiciye girdiğini kabul etsek bile 5. viteste bu devire gelebilmek imkansızdır. arkadan esen rüzgarla birlikte yokuş aşağı iyice uzun bir yolda bile zor gelebilir bu devire çünkü bu 145 km/h civarı bir hız demektir. bakın
Bu sohbet karakolda biter ybr ciler
Hala üslubunu düzeltmemek de ısrarcısın anlaşılan neden saygı çerçevesinde tartışamıyoruz ters fikir görünce hemen sopa çıkarıyoruz toplum olarak çözmüş değilim , ne ben senin canınım nede sen benim yakın dostumsun.Dost da olabiliriz o ayrı konu
Ayrıca cbf'inde sende kalsın ybr'nde kimsenin malında gözüm yok Kağıt üstündeki verileri de geçtim yan yana çıktık yahu teorikte de pratikte de böyle hala neyi diretiyorsun.Ama kalpler kırılmasın madem orta yolu bulamayacağız herkes bildiğini okusun fazla söze ne hacet.
Daha fazla inemeyeceğim aşağılara çünkü orda alt edersin beni
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
aksine..bitmez abi..en sonunda dyno ya sokturucam şu teneke yığını ybryi ve plastik yığını cbfyi..şu halde bile 125cc ybrye göre 150cc cbfin avantaj gibi görünen torku yalnızca bi f.cked up A4 kağıt üzerinde
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
Şu an bu konu içerisinde 94 kullanıcı var. (0 üye ve 94 misafir)