Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Şubat 2012, 00:00
#26701
F54 adlı üyeden alıntı
koray ben seni geçerim abisi benim motor 116km/h yapıyor
senle geçen yarıştık, sitenin yoğun baskısından dolayı anahtarını verdim..Bak bundan sonra karışmam ha.. fason ybr ci
---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:58 ----------
s.e.c adlı üyeden alıntı
aynen öyle arkadaşım. ben ybr esd ile 130 da gördüm ama deli gibi arkamdan rüzgar esiyordu. şimdi başka bir arkadaş olsa bak benim motor açıldı 130 yapıyor derdi ama rüzgar arkadan eserken cbr 125 ile 142 km/h gördüm fakat cbr ninde son hızı normalde 125-130 km/h
yani , bu motorlarda bu hızlara zaten kısa süreliğine çıkarsın.. Yanından bi otobüs geçer 3 şerit yana atlarsın.. en ideali 90-100 gerisi hem riziko hemde motoru boşuna hırpalamak
Reklamlar
-
07 Şubat 2012, 00:04
#26702
ben hurafe sözcüğünü sana istinaden söylemedim dostum montu ve kaskı güzel cbr125cbr cbfçı arkadaşın psikolojik şehir efsanesi sözüne istinaden kullandım çünkü ikisi de aynı anlam gönderimine sahip..motor bloğunun sıcaklığı motor içindeki yağın sıcakliği dahi motorun gidişini değiştirir çünkü hava soğutmali basit yapılı motorlar kullanıyoruz arkadaşlar herkes farketmeyebilir ama üstünden inmeyen bir sürücü farkeder..ve de korayim rodaj 1000km bitince hemen tamamlanan birşey değildir dostum rodaj fikrimce parçaların tam olarak birbirine alışmasi için gereken çalışma saatidir,ve yakıt düşüşünun sonladiğı noktada tamamlanmis demektır çünkü bütün parçalar bir bütün sistem halinde çalışmaya başlarlar
-
07 Şubat 2012, 00:07
#26703
ghostcorc adlı üyeden alıntı
arkadaşım bizimde CBf ci arkadaşlarımız var nazımız geçtiğinden yazıyoruz bizde CBF yada YBR diye ayırım yok hepimiz aynı segment motor kullanıyoruz önümüz yaz ve gördüğüm kadarıyla bizi bizden başkası anlamıyor başka bir sitede başka bir grupla tanışmaya gittim bana hep beraber gezeceğimizi maksat tanışmak kimseyi arkada bırakmayız dediler yaklaşık 80 KM tek başıma gittim adamların altında daki en düşük motor 1150 idi benzinlikten çıktıktan sonra kimseyi bulamadım allahtan tur başkanı durup beklemişte yolu kaybetmeden yetişebildim ki adamların birbirine karşıda tutumları aynıydi 1700 lük ve ona yakın olanlar ilerdeki köye gitmiş kahveye oturmuş çaylarını yudumlamış bizdaha yeni geliyoruz geçip gittik neden sonra bize yetişip yine geçip gittiler anla artık anca aynı ayar motorlar birlikte gezebilir ha istisnalar kaideyi bozmaz ama geziden sonra konuşulanlar ortada gelip giderken herkez kendi sekmentiyle gelsin gitsin ama buluşma yeride birlikte hareket ederiz diyorlar adamlarda haklı bize ayak uydurmaya kalkınca motorları çok yakıyor ve okadar para vermiş adam zevkini çıkaracak yani biz bize muhtacız anladınmı....
Şenol hocam benim mesajıma alıntılamışsın ama cbf, ybr ayrımı yok kısmından ötesi farklı bir konu. Kesinlikle ben de öyle düşünüyorum cbf ybr tvs + diğer modeller. Hepsi üç aşağı beş yukarı aynı motosikletler. Ve küçük cclerin avantajlarını da dezavantajlarını da en iyi biz biliyoruz. Bunda hemfikiriz.
Benim yukarıdaki mesajımda bahsettiğim şey çok farklıydı. Kendini doğru yerde, doğru ifade edebilmek ile ilgili bir şey yazdım aslında. Ve anladım Keşke sen de beni anlasaydın
-
07 Şubat 2012, 00:12
#26704
-
07 Şubat 2012, 00:18
#26705
F54 adlı üyeden alıntı
koray ben seni geçerim abisi benim motor 116km/h yapıyor
123Km/s hahaha
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
dürümdöner adlı üyeden alıntı
ben hurafe sözcüğünü sana istinaden söylemedim dostum montu ve kaskı güzel cbr125cbr cbfçı arkadaşın psikolojik şehir efsanesi sözüne istinaden kullandım çünkü ikisi de aynı anlam gönderimine sahip..motor bloğunun sıcaklığı motor içindeki yağın sıcakliği dahi motorun gidişini değiştirir çünkü hava soğutmali basit yapılı motorlar kullanıyoruz arkadaşlar herkes farketmeyebilir ama üstünden inmeyen bir sürücü farkeder..ve de korayim rodaj 1000km bitince hemen tamamlanan birşey değildir dostum rodaj fikrimce parçaların tam olarak birbirine alışmasi için gereken çalışma saatidir,ve yakıt düşüşünun sonladiğı noktada tamamlanmis demektır çünkü bütün parçalar bir bütün sistem halinde çalışmaya başlarlar
evet haklısın tam olarak 4x4 lük rodaj sonu 10000 km ve benimki şuan 7700 küsür Km de ve sapanca gezisi dönüşünde beni daha da şaşırttı 120den aşağı düşmedi motor bende heralde kar tepenin havası yaradı dedim saf oksijen ya
-
07 Şubat 2012, 00:21
#26706
estağfurullah dostum her zaman buyur akıllı bilgili insanla tartısmak bilgi paylaşmak en güzel tartışmadir fikrimce ben de 3 mızrak fanatiği olarak cbfnin rahatlığını kı özellikle artçı ile kullanım rahatliğini ybr nin selesine değişmem ama cbf seleli bi ybr henüz yok : ) sağlıcakla
-
07 Şubat 2012, 00:21
#26707
ghostcorc adlı üyeden alıntı
123Km/s hahaha
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
evet haklısın tam olarak 4x4 lük rodaj sonu 10000 km ve benimki şuan 7700 küsür Km de ve sapanca gezisi dönüşünde beni daha da şaşırttı 120den aşağı düşmedi motor bende heralde kar tepenin havası yaradı dedim saf oksijen ya
iyi güzelde ben rolanti hızımı söylemiştim
-
07 Şubat 2012, 00:26
#26708
bol oksijen sana da motora da iyi gelmiş abi 123 km/s maşallah diyorum uçan at olmuş abi seninkı: ) ben 90dan sonra tem de rüzgardan gezinmeye başlıyorum şeritler arasında : )
-
07 Şubat 2012, 00:28
#26709
-
07 Şubat 2012, 00:40
#26710
dürümdöner adlı üyeden alıntı
bol oksijen sana da motora da iyi gelmiş abi 123 km/s maşallah diyorum uçan at olmuş abi seninkı: ) ben 90dan sonra tem de rüzgardan gezinmeye başlıyorum şeritler arasında : )
ön dişli 16 olunca hızı da değişmiş sanırım.. acaba motora bi zararı var mı.. çünkü bunu yapan mühendis herşeyini en ince ayrıntısına kadar düşünüyor
-
07 Şubat 2012, 00:48
#26711
K o r @ y adlı üyeden alıntı
ön dişli 16 olunca hızı da değişmiş sanırım.. acaba motora bi zararı var mı.. çünkü bunu yapan mühendis herşeyini en ince ayrıntısına kadar düşünüyor
motorun üstüne binen yük ve vatandaş çok ağır değilse bi zararı olmaz olursa da en fazla kalkışlarda ve rampalarda debriyaja fazla yük biner koray
-
07 Şubat 2012, 00:50
#26712
dürümdöner adlı üyeden alıntı
motorun üstüne binen yük ve vatandaş çok ağır değilse bi zararı olmaz olursa da en fazla kalkışlarda ve rampalarda debriyaja fazla yük biner koray
o zaman değiştirmeyi düşünebilirim.. çünkü motorun devri düşüyormuş.. şenol abi devir hep az ve yakıt sarfiyatı olarak bayağı etkili diyordu
-
07 Şubat 2012, 00:57
#26713
ghostcorc adlı üyeden alıntı
arkadaşım bizimde CBf ci arkadaşlarımız var nazımız geçtiğinden yazıyoruz bizde CBF yada YBR diye ayırım yok hepimiz aynı segment motor kullanıyoruz önümüz yaz ve gördüğüm kadarıyla bizi bizden başkası anlamıyor başka bir sitede başka bir grupla tanışmaya gittim bana hep beraber gezeceğimizi maksat tanışmak kimseyi arkada bırakmayız dediler yaklaşık 80 KM tek başıma gittim adamların altında daki en düşük motor 1150 idi benzinlikten çıktıktan sonra kimseyi bulamadım allahtan tur başkanı durup beklemişte yolu kaybetmeden yetişebildim ki adamların birbirine karşıda tutumları aynıydi 1700 lük ve ona yakın olanlar ilerdeki köye gitmiş kahveye oturmuş çaylarını yudumlamış bizdaha yeni geliyoruz geçip gittik neden sonra bize yetişip yine geçip gittiler anla artık anca aynı ayar motorlar birlikte gezebilir ha istisnalar kaideyi bozmaz ama geziden sonra konuşulanlar ortada gelip giderken herkez kendi sekmentiyle gelsin gitsin ama buluşma yeride birlikte hareket ederiz diyorlar adamlarda haklı bize ayak uydurmaya kalkınca motorları çok yakıyor ve okadar para vermiş adam zevkini çıkaracak yani biz bize muhtacız anladınmı....
tepki vermemlerinin sebebi senin kadar alıngan olmamaları olabilirmi acaba ha sana şahsi fikrimide söyleyeyim ben CBF i hiç sevemedim bunda türkiye satıcılarının ve benim kıllığımında etkileri var 1-motorda devir saati yok ben devir saati olmayan motor kullanmam scooterime bile devir saati koydum 2- ayak marşı yok almam istanbul gibi biyerde marşın arızalandı ve trafiktesin bide sol şeritte olduğunu düşün motoruna güveniyorsunya yeşil yandı kaldın ortada nasıl çalıştıracaksın millet basıyo arkandan kornaya şimdi diyosunki içinden benim motorum niye istop etsin kaldıramadın stopetti olurya 3- bide yan ayakbile takmıyo şerefsizler 15 tl yan aayak parası istiyo yuuuhhh diyorum başka bişey demiyorum hala hondanın verdiği liste atmadıysam burada sana taratayımda gör tarih 2011 mayıs tarayıcı win 7 ile çalışmadı XP ye geçeceğim bidakka..
-
07 Şubat 2012, 00:57
#26714
K o r @ y adlı üyeden alıntı
o zaman değiştirmeyi düşünebilirim.. çünkü motorun devri düşüyormuş.. şenol abi devir hep az ve yakıt sarfiyatı olarak bayağı etkili diyordu
aslında sanzumana 6. vitesi koysalarmis hiçbirseye gerek kalmayacakmis da korayim ne yapalım şenol abim bi dişli daha ekleyemez mi ki : ) ben bulursam takıcam bi dişli öne 15 16 artık ne olursa ucuz zaten ya deneme amaçlı takabilirim
-
07 Şubat 2012, 01:00
#26715
dürümdöner adlı üyeden alıntı
aslında sanzumana 6. vitesi koysalarmis hiçbirseye gerek kalmayacakmis da korayim ne yapalım şenol abim bi dişli daha ekleyemez mi ki : ) ben bulursam takıcam bi dişli öne 15 16 artık ne olursa ucuz zaten ya deneme amaçlı takabilirim
benimde kafama yattı şenol abi dün gezide söyledi.. benim ön dişli 16 dedi yakıt sarfiyatı minumum dedi ve motorun devri yukarı çıkmıyor 120 ye sabitliyorum diyor
-
07 Şubat 2012, 01:04
#26716
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Bizim tarafta da öyle aslında, motosiklet sahibi çok olduğu için sadece problemi olan ya da yeni bir şey takan geliyor, sorusunu soruyor, muhabbet çok fazla yok. Maksat bilgi paylaşımı yani.
Şimdi keyifli hissedebilirsin ama seneye biri okumaya kalkınca baştan sonra kulaklarını çınlatabilir. ( Bilgi paylaşımı , teknik ya da yararlı bir paylaşım olmadığı için)
Şimdi benim buraya gelip birkaç mesajda bir satın ybrları ne biçim şusu kusur, busu kötü cbf alın demem ne kadar abes ise tersi de o kadar saçma ve abes oluyor. (pek keyifli değil yani ( hatta şaşırıyorum nasıl tepki göstermiyorlar diye))
Konu dışı başlığı var belli aralıklarla temizleniyor. Orada geyiğimizi yapabiliriz. ?
İyi forumlar...
yav ben sadece uzaktan takip ettim. olaya katılmadım ve ya desteklemedim ki?
-
07 Şubat 2012, 01:05
#26717
K o r @ y adlı üyeden alıntı
benimde kafama yattı şenol abi dün gezide söyledi.. benim ön dişli 16 dedi yakıt sarfiyatı minumum dedi ve motorun devri yukarı çıkmıyor 120 ye sabitliyorum diyor
ben de korkuyorum moruk devir sona dayanıyo bazen adam aşka geliyo yapıştırmak istiyor dur ben yarın gidip bi dişli bulayım: )
-
07 Şubat 2012, 01:08
#26718
dürümdöner adlı üyeden alıntı
ben de korkuyorum moruk devir sona dayanıyo bazen adam aşka geliyo yapıştırmak istiyor dur ben yarın gidip bi dişli bulayım: )
bende bu işi kovalayım bi geniş araştırma yapayım bakim
-
07 Şubat 2012, 01:10
#26719
maxi97 adlı üyeden alıntı
yav ben sadece uzaktan takip ettim. olaya katılmadım ve ya desteklemedim ki?
Senin mesajını alıntıladım ama aslında daha çok kızım sana söylüyorum gelinim sen anla gibi bir şeydi
Sorun değil mesaj gerekli yerlere ulaştı (Bizim orada böyle muhabbet dönmediği için ( dönmesinden yana değilim) ben garipsemiş de olabilirim)
-
07 Şubat 2012, 01:14
#26720
biz burada yazarken cbr125cbr, genelde sorun sıkıntı olmadığı için sadece motorların fotoları yapılan aksesuarlar falan konuşulur.. ee buraya yazan arkadaşlarlada dışarıda toplantılarda görüşüyoruz..durum böyle olunca biz burada ybr ciler olarak muhabbet ediyoruz.. genelde bizim motorlarda ses geldi kıl döndü diye sorunlar yok..ee adam napsın o zaman , naber arkadaşlar nasılsınız diyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 45 kullanıcı var. (0 üye ve 45 misafir)
Bu Konudaki Etiketler