Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #23061
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Alıntı harleytamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr 125 le uzun yolda ortalama hızınız nedir?neden soruyorum wr125r almayı düşünüyorum benzer motorlar güç açısından yaklaşık devir ve hızı öğrenimki motor ne kadar yıpranıyor onu hesaplıyacagım
    Ben Düzce'ye gidişimde ortalama 80 km/h ile gittim. Gayet rahat yol aldım.
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #23062

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    Alıntı stepfunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Düzce'ye gidişimde ortalama 80 km/h ile gittim. Gayet rahat yol aldım.
    ortalama olarak aynı...
    80-90 arası...
    yol durumuna göre bazen 100, sollamalarda 110...
    genel olarak ama 90....

  3. #23063
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı harleytamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr 125 le uzun yolda ortalama hızınız nedir?neden soruyorum wr125r almayı düşünüyorum benzer motorlar güç açısından yaklaşık devir ve hızı öğrenimki motor ne kadar yıpranıyor onu hesaplıyacagım
    90 km hız 7000 devir civarı gayet rahat yol alabiliyor
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  4. #23064
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    7000 devir epey fazlaymış herhalde düzgün yağ değişimi ve servisle bu motorun ömrü 65 000 km veya daha azdır dimi?sonra üst tarafı değiştirmek gerekiyordur.

  5. #23065
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    ybr ile hep red line giden arkadaşlar da mevcud fakat zaten max gücü 7.800 devirde verdiğini düşünürsek bu motosikletle 9000 devir de gitmek motoru üzmez kanımca
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  6. #23066
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Peki maximum kafa değişimi olmadan kaç km gittiniz?Burda kurye arkadaşlardan biri olsa aslında çok faydası olurdu onlar bu motorları avuçlarının içi gibi biliyorlardır.

  7. #23067
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    bu motosiklette 90 km en ideal hızı.. daha fazla yapınca bana göre pek güvenli olmuyor.Fren konusunda değil yanlış anlaşılmasın.Frenleri mükemmel. nerde durmak istersen orada çakılı kalırsın.ben ön camı değiştikten sonra sanıyorum aerodinemik yapısı biraz daha iyi oldu ve 100-110 km lere artık daha kısa sürede çıktığını hissediyorum..ama dediğim gibi.. hem güvenlik açısından hemde motosikletin ömrü açısından 7000-7500 devir yetiyo vede artıyor.. gayette istikrarlı bi gidiş sağlıyor

  8. #23068
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    ybr bu ver red i bişey olmaz bi kaç sayfa önceden okuyarak geliyordum demiş biri işte sabahları zor çalışıyo duman atıyo vs vs alla alla dedim hadi jikleyi çekmiyorsa zor çalışır falan merak ettim harbi harbi ybr karalayıcısı çıkmış oda valla şok oldum adamın işi gücü yokmu ya ALLAH akıl fikir versin. benim tvs apachem var ama ybr yi de çok severim. bunu almadan önce bi ybr esd bulmuştum fethiyeden 11000 km de idi 3200 istiyordu olmadı o ustam motor arıyordu bana ben ya ybr 125 yada apache olsun diyordum. bi ybr buldum aydından 2600 tl 9 binde 2007 model onu alacakken tam ustam bu motoru buldu 2008 model 1550 km de arkadaşının motor galerisi var ordan bunu aldık gayet memnunum. aslında demek istediğim benim apachem de olsa cbfm de olsa ybr güzel sağlam motor. yani onu bilen biliyo zaten niye böyle şeyler yapılıyor anlamıyorum.
    Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin

  9. #23069
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    bence o devirlerde bu motorun ömrü 50 000 60 000 arası gibime geliyor bunu teyit edebiliyromuyuz arkadaşlar ve dişlilerdede ömür 100 000 km gibime geliyor doğrmuyum.Eğer böyleyse wr125rı almayı düşünebilirim.

  10. #23070
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    Alıntı harleytamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence o devirlerde bu motorun ömrü 50 000 60 000 arası gibime geliyor bunu teyit edebiliyromuyuz arkadaşlar ve dişlilerdede ömür 100 000 km gibime geliyor doğrmuyum.Eğer böyleyse wr125rı almayı düşünebilirim.
    kardeş 7-7500 devir sürersen ybr yi bence rahat 100 bin yapar ve geçersin bile tabi bakımlarını günü gününe yapmak şartı ile

  11. #23071
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Yamaha Ybr 125






    Yamaha YBR 125, Japon Yamaha Motor Company Ltd. tarafından üretilen Yamaha YBR 125 hafif sınıf bir motosiklettir.

    Popüler "Standart Naked" tarzına sahip YBR125; 123,7cc hacminde, tek silindir, 4 zamanlı, hava soğutmalı, 2 sübaplı yandan egzantirik zincirli, elektrik marşlı ve CDI ateşlemeye sahiptir.

    Motorun vibrasyonunu minimuma indiren, karşı krank-şaft dengeleyici mevcuttur. Motor gücü 8,000 devirde 12 beygir, torku ise 6,500 devirde 11.6 newton metredir ama avrupalı versiyonları (2005) 7600 devirde 10,3 beygir ve 6500 devirde 10 newton metre tork vermektedir. Bunun sebebi avrupalı versiyonlarında "Katalitik Konvertör" bulunmaktadır.

    Düşük ses çıkına sahip, ekonomik ve dayanıklı bu motor Sherco motorcycle tarafından CityCorp 125 modelinde de kullanılmıştır.

    Yamaha YBR125'in 2000 yılında Brezilya'da başlayan macerası, daha sonraları Ekvator, Peru, Venezuela, Arjantin, İtalya ve Türkiye gelmiştir.

    2003 senesinde üretimi Çin'e taşınan YBR125 2003-2005 arasında 200.000 adet satılmıştır. 125cc kategorisinde en iyi balansa sahip motor olan YBR125 sağlamlığıyla da kendini ispatlamıştır.

    Şasesi, MBK Sanayi tarafından Elmas-Tipi denilen Bükülmeyen-Çelik Borundan yapılan YBR125 uzun ön süspansiyonlara ve ayarlanabilir arka amortisörlere sahiptir.

    Sıradışı bir tarz sahibi olan YBR125, uzun sayılabilecek bir seleye, güzel şekillendirilmiş metal benzin deposuna, şık kuyruk tasarımına, bu güzel çizgisini tamamlayan arka park,fren lambasına, sinyal ve aynalarına kadar yüksek kalitede üretilmiştir. Ayrıca Mikuni karbüratörlü yakıt sistemine ve ön disk frene sahiptir.

    Kaynak:"http://tr.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YBR_125"'

  12. #23072

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    koray eyvallah...
    ne güzelde açıklamış wiki(:
    üstümü giyiniyorum çıkacam birazdan hava ne kadar soğuk olsada canım çıkmak istiyor....
    yanlış şöyle bir sorun varki motor yine yedek depoda ve en son eve gelirken tekliyordu
    inşaAllah benzinciye kadar götürürde kaktırmam akşam akşam(:

  13. #23073
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı -unnamed- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    koray eyvallah...
    ne güzelde açıklamış wiki(:
    üstümü giyiniyorum çıkacam birazdan hava ne kadar soğuk olsada canım çıkmak istiyor....
    yanlış şöyle bir sorun varki motor yine yedek depoda ve en son eve gelirken tekliyordu
    inşaAllah benzinciye kadar götürürde kaktırmam akşam akşam(:
    unnamed eğer motora bineceksen soğuğu falan düşünme .. hele ki o ybr ise hiç düşünme ...yolda bizim motorların sohbeti sıcaktır.İnsanın içini ısıtır benzin konusuna gelince ; tek kötü yanları bu olsa gerek muhtemelen her motorcunun benzinin bitmesi kronik sorun olabilir eğer yolda kalırsan birazda sen onu taşırsın ödeşmiş olursunuz ..

    ---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:38 ----------

    Arkadaşlar bu yazıda başka bir motosiklet forum sitesinden alıntı yapılmıştır.Sadece motorumuz hakkında daha detaylı bilgiler sunmak , ve motorumuzu tanımak adına yazıyı buraya taşıyorum.Dahada önemlisi ybr 125 almayı düşünen arkadaşlarımız içinde ; ybr 125 nasıl? sorusuna belki küçücükte olsa bir cevap olabilir.. Sizler için araştırmalarım sürüyor... Devamı gelecek.....


    Valla ben de çok şaşırmıştım. Ama alıştım artık. Ne yaparsın, kaderimizde varmış hiç uğraşmadan rahat kafayla motora binmek ..

    Bendeki zavallı ybr nin çektiği işkenceyi, eziyeti anlattığım 2-3 farklı başlık vardı, hangisi neydi unuttum ama benim hayvan hala işkence testine tabi. Son gelişmeler şunlar :

    100,000 km. yi kesin geçtim ondan eminim, ama 110 oldu mu onu net bilemiyorum. 85 binden beri km. saati yok. Km. saati kırıldı, devir saatiyle falan tümünü birden söktüm attım, gereksiz detaylar sonuçta bunlar..

    Bir depoyu ortalama 400 km. kabul edip hesabı kafadan tutuyoruz üç aşağı beş yukarı..

    Debriyaj son bir yıldır kaçırmaya başladı. Aslında insanca kullanılsa 120-150 ye kadar giden debriyajlar var. Daha gider o. Sadece bir ve ikinci viteslerde abanınca kaçırıyor hafif hafif.. Dik yokuşlarda çıkmadığı vakit bakarız.. Nasılsa "baskıya zarar vermek" gibi bir kavram yok.. Devam.. Bizde sistem basit, tek kelimeyle özeti şu: Nerde Trak, Orda Brak..

    Yüzbini devirdik ama sübap ayarı hala yapmadım. Bu testin bir parçası olduğu için devam edeceğim..

    Buji değiştiriyorum, ama ancak motor çok yakmaya başlarsa. Ha , bir de çok yakmaya başlarsa bazen hava filtresini de komple söküp atıyorum arada bi 10-20 bin de öyle gidiyor çünkü Sirkeciye yolum uzun süre düşmüyor bazen.. Bikeresinde zor çalışmaya başlamıştı, merak edip bujiye baktım, erimiş bitmiş namussuz. Arada buji değiştirmek lazım, misal 30.000 de bir değişsem sorun olmayacak da.. Zaten bugüne kadar üçüncü bujisi şu an üzerindeki..

    70-80 lere kadar tek bir damla yağ eksiltmedi, şu an çok az da olsa biraz yağ eksiltiyor. Ben de hazır bu fırsattan istifade teste yeni bir madde daha ekledim : eksilen yağı tamamlamadan yola devam etme maddesi.. Zaten 3 yerine, min 6-7 binde yağ değiştiriyordum, bu süreyi önce 10.000 e çıkardım. Hazır yağ eksilmişken , bir de az yağla ne kadar çalışabilir testi yaptım, Yağ çubuğunun ucunda hiç yağ göremediğim güne kadar yağ eklemeden devam ettim. Sonuç şu : ybr içinde 450-500 gram yağ varken 10.000 km. den epey fazla yol yapıyor. Bunun da altına inip eşeği sulamanın alemi yok dedim ve sonra testin ikinci aşamasına geçtim ve konması gereken yağın iki katından fazla yağ koydum içine. 2,2 litre.. Motor lakur lukur yarıya kadar yağ dolu ve şu an o test aşaması sürüyor, henüz bitmedi, ama sağından solundan atar dedim ben o yağı.. Yok abi atmıyor. Sıkıntı yok devam..

    Hep tam sentetik kalite yağlar kullandım , ama ince kalın ne yağ bulursam onu çaktım, bir tek gres yağını denemedim, yağ konusunda da sorun yok. Sanırım -denemeyeceğim ama- kırlangıç zeytinyağı da koysak epey çalışır bu motor.

    Ön takımda hiç yağ kalmadı. Koymuyoruz artık.

    Devir saati luzumsuz. Hep kırmızıda 12 saat aralıksız kullandığım bile oldu, bu acımasız bağırtma seanslarında nihayet ekzos dibinden eriyip koptu bir gece yolda giderken. Egzosu eritmeyi başaran benden başka yok bildiğim kadarıyla, bu konuda gururluyum, çok çalıştım çünkü. Egzos boğazının eriyen kısmını paslanmaz elektroduyla doldura doldura kaynattık oldu. Motorda zaten sorun yok. Demek ki devir saati bir işe yaramıyor. Oraya fotograf albümü koyacağım veya ikiteker çıkartması yapıştırılabilir..

    Ön konsolu komple söküp attım, şu an kontak kilidi var, ama kontağın elektriksel işlevi tamamen iptal. Onun yerine gizli bi anahtar bağladım bi yere. Sağa sola çaktırmadan elinle açınca kontak açılıyor. Bıktım anahtar sok çıkart, o cepte mi bu cepte mi olayından artık. O da lüzumsuz. Pratiklik iyi bişeymiş. Küçük motoru zaten kurcalayan eden yok, çocuklar üstüne çıkmıyor, kazık kadar adamları motorun üstünde atçılık oynarken falan bulmuyorum geldiğim zaman. Benimki kadar döküğünü de çalacak bi ahmak zaten olamaz.. Devam..

    Buraya kadar mizah vardı, ama tüm anlatılanlar ve rakamsal değerler gerçektir. Gerçekten 500 gram yağla 10.000km. den fazla gidiyor bu alet. Çok daha fazlasını da gider, ama denemedim, deliliğin bile bi sınırı var tabi. Aslında hiç yağ değiştirmesen ne zaman yatak yorgan rulman dağıtır maddesini de bunlara eklemek ve denemek lazım, fakat bunu görürsek rutin işkence testinde ne kadar gideceğini göremeyeceğiz.. Öteyandan yağ hiç değişmese nereye kadar gideceğini sahiden merak ederim. 1 lt. yağ ile 40.000 ?

    10 ve 15 i bizzat yaptığım için 40 da çok garip gelmiyor artık

    ---

    Benimkinden daha bakımsız ybr inan yoktur sanıyordum. Gözümle görmesem inanmazdım. Bu başlığı gördüğüm iyi oldu. Arka jantı kırmak zordur, emek ister. Ben arkada 120 kg. kütleli adamla dan dun kullanırken bile kıramamıştım. O arkadaş ne yaparken jant kırılmış bunu sahiden merak ettim.

    Jant kollarını telle bağlama olayına ise kesinlikle hasta oldum. Karadenizli olabilir mi ?

    ---

    Peki iyi bakınca ve insani kullanınca ne olur?

    Geçen bi kurye geldi paket getirdi. Lafladık biraz. Motoru 216 binde. Alıp turladım biraz. Benimkinden biraz daha iyi durumu. Bir kez debriyaj plakaları değişmiş, başka değişeni yok motor kısmında. Benim 100-110 bindeki motorun yıpranmışlık anlamında 200.000den biraz daha yukarılarda olduğu konusunda hemfikir olduk. Aslında ben de çok hor kullandım, "daha vicdanlı davranabilirdim" falan da dedi.. 216 bini "the end" gibi canlandırmamak lazım çünkü benim bile 200 leri görme ümidim varken, e o biraz daha giderse çok garip olmaz.

    Neyse.. Benim hedefim hiç ellemeden, bir saniye bile uğraşmadan ve para harcamadan, bakım da yapmadan 100.000 yapmaktı, onu yaptım. Şimdi de daha ne kadar gidecek? sorusuna bakacağız, nerde trak orda brak metoduyla.. Bir sonraki ybr yi de insaflı teste tabi tutacağım , ama sonuçları buraya yazmak çok uzun sürecek ondan eminim..

    ---

    Ybr nin sağlamlığı konusu anlatmakla falan bitmediği için onu uzun uzun anlatmayacağım bir daha. Zaten bizler sevdikçe, motor da tutuldukça satıldıkça fiyatına zam yapıyor bizim tüccar beyinli ithalatçılar

    Son bir not olarak aklıma gelen şey ise Ybr nin sosyal bir fenomene doğru dönüşmesiyle ve genel olarak motor-motosiklet kültürüyle etkileşimleriyle ilgili. Bu bendeki aşırı rahatlığı birçok ybrli elemanda da gözlemliyorum. Salgın hastalık gibi yayılıyor. Usta motorda yağ var , zincir de biraz leş olmuş diyorsun, olsun noolcak ki .. diyor.. Deli mi ne..

    Motora ilk binmeye başladığım günden beri 300 bini geçtim, en büyük keyfi aldığım kısım ise bu küçük motorla yaptığım 100 bin km. oldu. 80'li yıllarda ufak iki zamanlı ve çok sorunlu doğu avrupa motorlarıyla başlamıştık, sonra para kazandıkça büyük hacimli fiyakalı makinalarla devam etmiştim uzun zaman. 2005'te bu ybr yi de öyle uzun uzadıya binmek niyetiyle de almamıştım aslında. Büyük motorun yanına "anahtarlık" olsun, bakkala çakkala gideriz, çamurda büyük motoru kirletmeyiz, öğlen yemeğine gideriz falan diye almıştım. İşin doğrusu, ben bu motorla gezmeye de utanırdım az biraz. Öyle tatile, uzun yolculuklara falan çıkılmazdı böyle şeylerle, diğerlerine imkan varsa ..

    Ancak, ybr -ve emsali niteliklere haiz diğer motorlar- önce kafamdaki "teknoloji" kavramının değişmesine sebep oldu. Bu motor aslında ilkel falan değil, tam tersine daha üstündü, çünkü alayından daha sorunsuzdu. Hiçbirinin başaramadığını başarıyordu ; sıfır sorun. Saatler haftalar boyu 10.000 devir nefes almadan nasıl çalıştığını falan hala anlamış değilim zaten. Yağ pompası yok. Yatak yok. Yağ filtresi bile yok. Şanzımanında falan oyuncak kadar dişliler.. Neyse.. Acaip .. Ulan motor dediğin bozulur be.. Hele kitabına kuralına uymazsan üç günde alırsın eline.. Kafamızdaki bütün kavramların kalıpların içine zçtı bu ybr ve emsali birkaç motor..

    Sonra da şunu farketmeye başladım zaman içinde; biz aslında motosikleti bir araç olmaktan çıkartıp bir amaç haline getirmişiz, hemde çoktan Hem amaca dönüşmüş, hem de bunu kendi kendimize inkar etmişiz.. Yersek..

    Büyük motorun yeri de başka tabi, bunun inkar edilecek yanı olamaz. Öteyandan, örneğin hep bir asya gezisi canlandırmışımdır kafamda, şimdi o gezi için bile ybr düşünmeye başladım uzun zamandır. Sebep basit : aslında çok daha uygun abi.. Neden?

    Sıfır sorun. Bozulur mu kaygısını falan zaten geç bi kalem, yağ değiştirmeye bakım yapmaya falan bile gerek yok. Bu motora çak 1 litre yerine 2 litre yağı, git asyayı mı dolaşacan, afrikayı mı .. Yağ bile değişmeden hiçbişeye dokunmadan git dolaş gel.. Öyle acaip cins bi makina bu.

    Bişey mi lazım? Düştün bişeyi mi kırdın? Burada yakında muhtarlıklar bile parçasını satmaya başlayacak.. Yaygın lazım olacak parçalar bedavadan hallice.. Kimse ellemez, kurcalamaz, biraz pis, bir iki kapağı çizik, motoru kirli olsun çalan eden de olmaz. Canın nerede istiyorsa korkmadan orada bırak. Var mı böyle bir rahatlık yahu? Dikkat çekmez, göze batmaz.

    Ama hepsinden önemlisi kafan rahat. Yok servise gittim mi, yok lastikler yaşlanıyor, yok akü bilmemne.. Gir internete parça bak, aksesuar bak, tüh yağmur yağdı, güneş kavuruyor branda tak, şarz cihazını al, lastiklerin altını besle, modeli düşüyor sat, gir internete sabah akşam ilan bak, koş servise, koş lastikçiye, koş sigortacıya.. İşin gırgır yanı, bunu parayla almak da mümkün değil.. Aman çizmesinler, yok kedi oturmasın.. Lan otursun lan.. kedi de otursun bırak da.. Bırak iki tırmalasın keyif yapsın hayvan hayatında be.. Kedi hayvanına kızıp öfkelenecek kadar komik hallere girdiğimizi bile göremiyoruz arkadaş..

    Ybr yi genelde bütçesi kısıtlı, motoru olmayan, veya yeni başlayanlara tavsiye ederiz ya.. Ben affınıza sığınarak motoru olan, büyük motoru olan, ve işi bilenlere özellikle birer tane tavsiye ediyorum, hatta bizim gibilerin daha çok ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. İddiam ise şu ; önce motosikleti bir araç olmaktan çıkartıp amaç haline getirdiğimizi kabullenip , sonra kafayı boşaltmayı lafta değil, gerçekten başarınca ve hiç bir detayla zırnık kadar uğraşmadan kullanınca , yani bunu yaşayıp görünce, hele birkaç da uzun yola falan bu rahat kafayla çıkınca .. eskiye oranla kat kat daha fazla keyif alınıyor. Ama kötü yanı şu: denemeden asla anlaşılamıyor. Şöyle bir sene falan stressiz sıkıntısız o rahat şekli deneyince, sonra eskiye dönüş acaip saçma ve anlamsız gelmeye başlıyor..

    Haksızsın diyenin motoru çizilsin, aksesuarları gümrüğe takılsın, kromajları kararsın, jantları pas içinde kalsın elinde parlatıcıyla uğraşsın dursun emi.
    aonal bunu beğendi.

  14. #23074
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    güzel yazmışsın üslubunu beyendim,ama dediğim gibi yağ eksiltmeye başladıysa benim için motorun üstü bitmiş demektir ve sendede 80 bin civarı yaptıgına göre aşağı yukarı iyi tahmin etmişim.Dediğin gibi yamahanın motorları herzaman iyidir fakat wr125r ın motoru yzf125inkiyle aynı ve bu motorlarda sanırımsam ybr125 den alınan birikimle ortaya çıktılar bu yüzden aynı dayanıklıgın biraz daha üstünü görebilirler ve ben zaten devamlı motorlara bakan biriyim 100 000 i rahat bulucagımı zannediyorum kafa değiştirmeden.Eski bir sportsterı 180 000 km kullanmıştım tabi çok fazla üstüne para harcadım ufak mtorun masrafı az oluyor bu bakımdan alıcagım wr125r i ana motorum yapıcam harleyide zevk için kullanıcam

  15. #23075
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Bu akşam ybr tayfası sessiz.. yanlız kaldım buralarda

  16. #23076
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    "3 karakterli şizofrenik kişilikli" arkadaşımıza baya alışmışız yav banlanınca sessizliğe bürünüyo sayfa

    ---------- Post added at 22:37 ---------- Previous post was at 22:35 ----------

    Alıntı -unnamed- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yarın yine gelir derki hayır o ben değilim...
    tabi herkeste kendi gibi ya, yer bu muhabbeti?
    ne diyeyim Allah akıl fikir versin...
    motoru 1000 kmde iki litre yağ yaksın emi
    @egelim;
    link istemişsin üstadım tıklayıver
    Teşekkürler üstadım linki tıkladımda hangi tip bizim motora uyar acaba (en-boy ) v.s bilgin varmı? yada yarın oradaki telefonu arayıp sorayım en iyisi sağolasın
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  17. #23077
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu akşam ybr tayfası sessiz.. yanlız kaldım buralarda
    koray abi biz buradayız ama konuşcak birşey yok diye yazmadım varsa sorun yada konuşacak birşey konuşalım :D

    Alıntı egelim 43 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "3 karakterli şizofrenik kişilikli" arkadaşımıza baya alışmışız yav banlanınca sessizliğe bürünüyo sayfa
    evet abi aynen kendini bize bağımlı yaptı

    abi akü olarak 5 amper olanlar senin motora uyar net bilgi için senin akünün üstünde yazan yazıyla aynı yazanı varsa ona bak derim

  18. #23078
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı fat280 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    koray abi biz buradayız ama konuşcak birşey yok diye yazmadım varsa sorun yada konuşacak birşey konuşalım :D



    evet abi aynen kendini bize bağımlı yaptı

    abi akü olarak 5 amper olanlar senin motora uyar net bilgi için senin akünün üstünde yazan yazıyla aynı yazanı varsa ona bak derim
    şizoya yoksa ybr mi çarptı

    ---------- Post added at 22:44 ---------- Previous post was at 22:41 ----------

    Şu siteye bi göz atın.. özellikle aynalar çok nefis... bana buna benzer ayna bulalım uygun bulsam hemen alacağım
    http://www.oberon-performance.co.uk/

  19. #23079

    Üyelik
    30 Ekim 2011
    bu gün itibari ile ybreme kavuştum vatana millete hayırlı uğurlu olsun ) 28 km yaptım ) kullanım için önerisi olan warsa sevinirim

  20. #23080

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    yeni motor alan arkadasa hayirli olsun...
    saat onikiyi gecti sukurler olsun kazasiz belasiz evimize vardik...
    hava harbi cok soguk ama....
    benzin konusuna gelince motoru rahatca isitti ve benzinlige goturdu beni..
    ver dedim ayari yirmiliralik...
    artik bundada nasipse 200km deviririz...
    seviyorum bu motoru yav...
    hepinize hayirli geceler dilerim...
    malum yarin is var....
    he aklima gelmisken aku soran kardesim telefon acman en guzeli...
    hatta elinden geliyorsa telefon acmadan motorun ustundeki akunun ebatlarini bi olcuver...
    sonradan basin agrimasin...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 116 kullanıcı var. (0 üye ve 116 misafir)

Bu Konudaki Etiketler