Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
23 Ekim 2011, 01:10
#22601
uniqe adlı üyeden alıntı
Herkez inanmak istediği şeye inanır zorla inandıracak halim yok durum ortada
bizim arkadaşın 2008 ybr sine 14 bindeyken bu motor bitmiş subapları eymiş krankta boşluk var vs. vs. dediler bazı uyanık ustalar çocuk inadına ustalara para vermedi motora öle bindi 45 binde sattı motoru daha da gidiyodu motor xD
Reklamlar
-
23 Ekim 2011, 01:13
#22602
okyanus_126 adlı üyeden alıntı
öncelikle önlenemeyen sibop sesi vede yıkanınca ne hikmetse çalışmaması en gıcık oldugum bunlardı sattım o yüzden
bence çok sallamşsın şu forumda benim kadar motor yıkayan yoktur fakat daha senin bahsettiğin bi durumla karşılaşmadım çinli cub ta dahi böyle bi sorun yoktu ybr de hiç olmaz hem sibop değil sübab tır onun adı ve ybr kolay kolay sübab ayarı istemez sübab ayarı TUTMAYAN MARKA VE MODELİ SEN BİZDEN DAHA İİ BİLİRSİN nede olsa hergün üzerindesin değil mi uzaklarda arama yani sadece 250 km kontak kapatmadan git sonra cbf te sübab sesini ayar yapmadan kes bakalım kendin bindiğin motoru senden daha ii bilirim haberin olsun neyi var neyi yok ii tanımıyorsun cbf i ok
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
23 Ekim 2011, 09:45
#22603
F54 adlı üyeden alıntı
bence çok sallamşsın şu forumda benim kadar motor yıkayan yoktur fakat daha senin bahsettiğin bi durumla karşılaşmadım çinli cub ta dahi böyle bi sorun yoktu ybr de hiç olmaz hem sibop değil sübab tır onun adı ve ybr kolay kolay sübab ayarı istemez sübab ayarı TUTMAYAN MARKA VE MODELİ SEN BİZDEN DAHA İİ BİLİRSİN nede olsa hergün üzerindesin değil mi uzaklarda arama yani sadece 250 km kontak kapatmadan git sonra cbf te sübab sesini ayar yapmadan kes bakalım kendin bindiğin motoru senden daha ii bilirim haberin olsun neyi var neyi yok ii tanımıyorsun cbf i ok
eline sağlık abi zaten ybrlerde bu arad azda olsa sübab sesi gibi bir ses var ve oda normal bu motorun yapısında var hemen laf etmemk gerek mesela 2004 ler 2006 lara göre biraz daha sesli çalışırlar e şimdi bu bozuk olması mı demek motor yapısına bağlı
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
-
23 Ekim 2011, 11:41
#22604
sübab sesi oldugunu nerden biliyorsunuz??????Egzantiriğin sesiyle karıştırıyor olmayasınız,sübablar ses yapıyorsa silindire vuruyor demektirr buda sübabı öldürür büyük ihtimal egzantiriğin sesini duyuyorsunuz sübabları açıp kapayan sistemin sesi.Kaliteli yağ kullanırsanız o sesde gider.
-
23 Ekim 2011, 13:19
#22605
uniqe adlı üyeden alıntı
Herkez inanmak istediği şeye inanır zorla inandıracak halim yok durum ortada
durum ortada ama biraz abartılmış 450 gram yağ ile 10000 bak geçenlerde benim insignianın yağ lambası yandı ankaraya gidiyordum birşey olmaz dedim devam ettim motor kitledi 22000 tl de bana kitledi yani yağsız kullanılmıyor bu araçlar motosikletin yağı eskiyince gitmez oluyor çabuk ısınıyor bu adam 450 gram yağ ile 10000 km yapıyor oda tam gaz
BMW R80 GS 1993 & MERCEDES E 250 CGI BlueEFFICIENCY 2012 & YAMAHA YBR 125 ESD OLACAK İNŞALLAH
-
23 Ekim 2011, 18:50
#22606
lmDeathlesS adlı üyeden alıntı
ben 2 kişi aralıksız kontak kapatmadan 120 km yaptım en çok bu yol içersinde 80 le gittiğimde oldu 135 lere çıkıp kesiciye girdiğide yol şartları, eğim vs uygun olduktan sonra yapılıyor... yolculuk 1 buçuk saat sürdü ve herhangibir şisme çekiden düşüş olmadı bence bi 2 saat daha giderdi üstüne ama ben gideceğim yere vardım
kardeş biz antalyaya gidemedik ybr ile 2 cbf 3 ybr vede 1 çelik motor var her 100 km dinlendik çünkü sıcakta şişiyor motor tamam siz toz kondurmak istemiyorsunuz ama buda gerçek yani
---------- Post added at 17:24 ---------- Previous post was at 17:22 ----------
harleytamir adlı üyeden alıntı
sübab sesi oldugunu nerden biliyorsunuz??????Egzantiriğin sesiyle karıştırıyor olmayasınız,sübablar ses yapıyorsa silindire vuruyor demektirr buda sübabı öldürür büyük ihtimal egzantiriğin sesini duyuyorsunuz sübabları açıp kapayan sistemin sesi.Kaliteli yağ kullanırsanız o sesde gider.
kardeş catrol kullanıyodum kutusunun rengi sarı olanlar kötümü bu yağ acaba?
---------- Post added at 17:30 ---------- Previous post was at 17:24 ----------
fat280 adlı üyeden alıntı
eline sağlık abi zaten ybrlerde bu arad azda olsa sübab sesi gibi bir ses var ve oda normal bu motorun yapısında var hemen laf etmemk gerek mesela 2004 ler 2006 lara göre biraz daha sesli çalışırlar e şimdi bu bozuk olması mı demek motor yapısına bağlı
demekki siz kendinizi öyle avutuyorsunuz yapısında var diye vay be
---------- Post added at 17:48 ---------- Previous post was at 17:30 ----------
F54 adlı üyeden alıntı
bence çok sallamşsın şu forumda benim kadar motor yıkayan yoktur fakat daha senin bahsettiğin bi durumla karşılaşmadım çinli cub ta dahi böyle bi sorun yoktu ybr de hiç olmaz hem sibop değil sübab tır onun adı ve ybr kolay kolay sübab ayarı istemez sübab ayarı TUTMAYAN MARKA VE MODELİ SEN BİZDEN DAHA İİ BİLİRSİN nede olsa hergün üzerindesin değil mi uzaklarda arama yani sadece 250 km kontak kapatmadan git sonra cbf te sübab sesini ayar yapmadan kes bakalım kendin bindiğin motoru senden daha ii bilirim haberin olsun neyi var neyi yok ii tanımıyorsun cbf i ok
tabikide sübab ayarı istemez çünkü ayar tutmuyorkı ayar yapasın ama bu esd nasıl onu bilmiyom öncekinler için konuşuyom sizler sübab sesini baglayın yapısı böyle diye kendi kendinizi avutun toz kondurmuyorsunuz ybr 2 sene kullanmasam inanacam size ya yok ybr ile biz mersinden antalya ya gidemedik 100 km dinlen mola ver grupta çelik motorda vardo çelik ondan iyi çıktı çakmak 3306 mersinin öğle sıcagını daha iyi bilir asıl sallayan sizlersiniz 450gr yağla motorun 10000 km gidecegine inanmışşınız yada kendınızı inandırmak istiyorsunuz 2 kişi ile rampalarda arkasından asılan var gibi gitmeyen öotor olmuş bana 1000 cc motor ya arkadaşlar kendinizi kandırmayın ok ybr iyi motor dedikte bokadarda degil yok biri 8000 km olmuş değiştireli arabaya vermıyorlar taki motora versinler kimseyi kandırmayın sayfanızda çok üfürüyorsunuz ya biraz hızınızı azaltın duvara çarpacaksınız
---------- Post added at 17:50 ---------- Previous post was at 17:48 ----------
truveo adlı üyeden alıntı
durum ortada ama biraz abartılmış 450 gram yağ ile 10000 bak geçenlerde benim insignianın yağ lambası yandı ankaraya gidiyordum birşey olmaz dedim devam ettim motor kitledi 22000 tl de bana kitledi yani yağsız kullanılmıyor bu araçlar motosikletin yağı eskiyince gitmez oluyor çabuk ısınıyor bu adam 450 gram yağ ile 10000 km yapıyor oda tam gaz
biraz fazla sallamış size katılıyom adam son model araba ile gidemiyorkin taki motor gitsin çabuk ısınır ya
-
23 Ekim 2011, 18:55
#22607
ybr de cbf de tercih meselesidir...
sağlamlılık tartışacaksak iki motorun topiğindende anlaşılır sağlamlılığı....
buda boş iş...
bir diğeri cbf nin kendisini geliştirmesi lazım, sizin tek üstün olduğunuz nokta motorunuz 150cc olması...
ybr nin üstün olduğu noktaları saymaya gerek bile yok herhalde...
dedim ki kendi kendime bu kısır tartışmaya girmeyeyim ama yine mecbur kaldık herhalde...
-
23 Ekim 2011, 19:12
#22608
-unnamed- adlı üyeden alıntı
ybr de cbf de tercih meselesidir...
sağlamlılık tartışacaksak iki motorun topiğindende anlaşılır sağlamlılığı....
buda boş iş...
bir diğeri cbf nin kendisini geliştirmesi lazım, sizin tek üstün olduğunuz nokta motorunuz 150cc olması...
ybr nin üstün olduğu noktaları saymaya gerek bile yok herhalde...
dedim ki kendi kendime bu kısır tartışmaya girmeyeyim ama yine mecbur kaldık herhalde...
ama böyle zevkli oluyor ya istersen ben sayim özelliğini sende kendi motorunuzu say elektronik avanslı yanı hava değişimi sırasında rakımda benim motor stop etmiyor rolanti kendi yükselip kendi düşüyor rolantı ayarlamaya gerek yok orta sehba gelince agırlığını ver kaldırıyor motoru sıradan orta sehba değil kaldıracam dıye nerdeyse adamın beli incilecek ayarlana bilir süspansiyon çok rahat vede yol tutuşu arttırmış daha iyi virajlara giriyor vede çabuk esneyep yavaşca kendını bırakıyor yükseklik enginlik far ayarı yani sizler gibi far ayarlamak için kafa grenajı komple indirip kaldırmıyoz yüksek devirlerde mükemmel tork özellikle araç sollarken zor durumda bırakmıyor ha şu yag yakma dediğiniz olay gelince öyle bir idası olan varsa gelsin yanımda kalsın iddasını çürüteyim yag yakarsa beleş verecem motoru ona bukadarda iddalıyım şimdilik bukadar yeter
-
23 Ekim 2011, 19:17
#22609
okyanus_126 adlı üyeden alıntı
ama böyle zevkli oluyor ya
istersen ben sayim özelliğini sende kendi motorunuzu say elektronik avanslı yanı hava değişimi sırasında rakımda benim motor stop etmiyor rolanti kendi yükselip kendi düşüyor rolantı ayarlamaya gerek yok orta sehba gelince agırlığını ver kaldırıyor motoru sıradan orta sehba değil kaldıracam dıye nerdeyse adamın beli incilecek ayarlana bilir süspansiyon çok rahat vede yol tutuşu arttırmış daha iyi virajlara giriyor vede çabuk esneyep yavaşca kendını bırakıyor yükseklik enginlik far ayarı yani sizler gibi far ayarlamak için kafa grenajı komple indirip kaldırmıyoz yüksek devirlerde mükemmel tork özellikle araç sollarken zor durumda bırakmıyor ha şu yag yakma dediğiniz olay gelince öyle bir idası olan varsa gelsin yanımda kalsın iddasını çürüteyim yag yakarsa beleş verecem motoru ona bukadarda iddalıyım şimdilik bukadar yeter
abi tartışmaya gerek yok tamam ybr çok kötü cbf süper kaliteli on numara motor ok
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
-
23 Ekim 2011, 19:41
#22610
okyanus_126 adlı üyeden alıntı
ama böyle zevkli oluyor ya
istersen ben sayim özelliğini sende kendi motorunuzu say elektronik avanslı yanı hava değişimi sırasında rakımda benim motor stop etmiyor rolanti kendi yükselip kendi düşüyor rolantı ayarlamaya gerek yok orta sehba gelince agırlığını ver kaldırıyor motoru sıradan orta sehba değil kaldıracam dıye nerdeyse adamın beli incilecek ayarlana bilir süspansiyon çok rahat vede yol tutuşu arttırmış daha iyi virajlara giriyor vede çabuk esneyep yavaşca kendını bırakıyor yükseklik enginlik far ayarı yani sizler gibi far ayarlamak için kafa grenajı komple indirip kaldırmıyoz yüksek devirlerde mükemmel tork özellikle araç sollarken zor durumda bırakmıyor ha şu yag yakma dediğiniz olay gelince öyle bir idası olan varsa gelsin yanımda kalsın iddasını çürüteyim yag yakarsa beleş verecem motoru ona bukadarda iddalıyım şimdilik bukadar yeter
dediğin özelliklerden dolayıdır ki ben ybr ile bir depoda 670 km yol yaptım...
ikinci bir özelliği arka amortisörün neden ayarlanamıyor...
üçüncü özelliğin bu hatayı bir daha yapmamamı dilerim ybr kadar dengeli bir motor mu cbf?
dördüncüsü gel girelim viraja bakalım hangisinin daha iyi viraj kabiliyeti var?
beşincisi orta sehpaya alırken hiç senin dediğin gibi bir zorluk çekmiyorum ki artı olarak yan ayaktayken vitese taktığımda motor stop ediyor(:
altıncısı far ayarı aldığımdan beri hiç yapma gereği duymadım çünkü bizim farlar hem armut ampül kullanmıyor hemde gaz verdikçe aydınlatması artmıyor(teknolojiden bahsetmiştin değil mi(: )
araç sollarken hiç zorluk çekmedim, bu motora göre değil tecrübeye dayanır bence(:
kalın yağ kullanmaya devam ettikçe inan motorun gram yağ eksiltmeyecektir buda son olsun....
bilmiyorum motor tecrüben ne kadardır ama boş vakitlerimin çoğunu motorcu tamircisinde geçirdiğim ve sürekli değişik motorlara binip tecrübe etme olanağım olduğundan diğer konu ise yaklaşık 10 seneye varan bu iki teker tecrübeme dayanarak cbf te bahsetmiş olduğun hiç bir özelliğe katılmıyorum....
-
23 Ekim 2011, 20:18
#22611
okyanus_126 adlı üyeden alıntı
ama böyle zevkli oluyor ya
istersen ben sayim özelliğini sende kendi motorunuzu say elektronik avanslı yanı hava değişimi sırasında rakımda benim motor stop etmiyor rolanti kendi yükselip kendi düşüyor rolantı ayarlamaya gerek yok orta sehba gelince agırlığını ver kaldırıyor motoru sıradan orta sehba değil kaldıracam dıye nerdeyse adamın beli incilecek ayarlana bilir süspansiyon çok rahat vede yol tutuşu arttırmış daha iyi virajlara giriyor vede çabuk esneyep yavaşca kendını bırakıyor yükseklik enginlik far ayarı yani sizler gibi far ayarlamak için kafa grenajı komple indirip kaldırmıyoz yüksek devirlerde mükemmel tork özellikle araç sollarken zor durumda bırakmıyor ha şu yag yakma dediğiniz olay gelince öyle bir idası olan varsa gelsin yanımda kalsın iddasını çürüteyim yag yakarsa beleş verecem motoru ona bukadarda iddalıyım şimdilik bukadar yeter
Breeh. O kadar özellik standartmıymış? Onlara kafa yorucaklarına motoru elden geçirsinler. Biri yağ yakar biri tekler. Gazı açınca çok yüksek tork diyor. Gazı açtın motor tekledi ne anladık ya? Heryer tork içinde kalmıştır. Ebubekir abim hiç yorma kendini he de geç Dua etsinler Ramazan abi yok. Tezlerini çürütürdü.
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
-
23 Ekim 2011, 20:24
#22612
syn022 adlı üyeden alıntı
Breeh. O kadar özellik standartmıymış? Onlara kafa yorucaklarına motoru elden geçirsinler. Biri yağ yakar biri tekler. Gazı açınca çok yüksek tork diyor. Gazı açtın motor tekledi ne anladık ya? Heryer tork içinde kalmıştır. Ebubekir abim hiç yorma kendini he de geç
Dua etsinler Ramazan abi yok. Tezlerini çürütürdü.
güzel kardeşim zaten kendimi zorlamıyorum ki
girmeyeyim dedim ama kısır döngü zorla kendine çekiyor(:
illa ramazanın olmasına gerek yok, bizi bilen biliyor zaten, abk kardeşim bile gelmiş altında ybr olmamasına rağmen motoru biliyor...
ee kardeşim motorun sağlamlılıkta adı çıkmış dimi(:
Allah'a emanetsin, dikkat et kendine...
-
23 Ekim 2011, 20:32
#22613
[araç sollarken hiç zorluk çekmedim, bu motora göre değil tecrübeye dayanır bence(:
kalın yağ kullanmaya devam ettikçe inan motorun gram yağ eksiltmeyecektir buda son olsun....
bilmiyorum motor tecrüben ne kadardır ama boş vakitlerimin çoğunu motorcu tamircisinde geçirdiğim ve sürekli değişik motorlara binip tecrübe etme olanağım olduğundan diğer konu ise yaklaşık 10 seneye varan bu iki teker benim moturum bir depo ile 550 km gidiyor yedek hariç 2.5 yedegi var sen düşün kalanını ama kullanırken dengeli kullannırım arka matösörde ayarlanıyor anahtarı selenin altında fara gelince far ayarı istemiyor ama isterse zorluk çekmeden ayarlarsın giderken motorda kafayı aşağı yukarı oynatmaya gerek yok sizler gibi viraj kabiliyetine gelin cede cbf kullanlıyom dıye demiyom bunu bütün samımıyetımle söylüyom cbf varajda daha iyi istedigin ustaya sor şayat tek amatösör yol tutuşu kötü olsaydı büyük cc motorlarda kullanılmazdı gaz verınce yanan far tamamen akünün uzun ömürlü olması için tasarlanmış sizikinler gibi 2 3 yıla bir akü almıyoruz siz motorda kalın yağ kullanıyosunuz anladıgıma göre yağ yakmasın dıyemı servisler onaylamıyor kalın yagı yan ayakta ki özelliğe gelince benim eniştemde çin malı var onda bile var çok önemli sanki sollmada altındakı araçta çok önemli bence motorundada kalın yağ kullanma bence şimdilik sorun olmaz ama sonra acısını çekersin çift piston kaliperli disk fren kullanılmış buda istenilen yerde dura bilmesini saglıyor ybr fazla satamadıgı için en geç 2 seye ye bir yeni model ne hikmetse ayrıca cbf tanıtım videosunu izle internette en iyi cvp o verır sana daha türkiyede internet sitesi bile yok yamahanın çin mallarının bile var yaws hadi by
---------- Post added at 19:30 ---------- Previous post was at 19:28 ----------
syn022 adlı üyeden alıntı
Breeh. O kadar özellik standartmıymış? Onlara kafa yorucaklarına motoru elden geçirsinler. Biri yağ yakar biri tekler. Gazı açınca çok yüksek tork diyor. Gazı açtın motor tekledi ne anladık ya? Heryer tork içinde kalmıştır. Ebubekir abim hiç yorma kendini he de geç
Dua etsinler Ramazan abi yok. Tezlerini çürütürdü.
gel benım motora tekleme varmı gör bakim siz önce ybr gitmecem diye bagıran sesini azaltın mübarek su motu gibi çalışıyor ya
---------- Post added at 19:32 ---------- Previous post was at 19:30 ----------
-unnamed- adlı üyeden alıntı
güzel kardeşim zaten kendimi zorlamıyorum ki
girmeyeyim dedim ama kısır döngü zorla kendine çekiyor(:
illa ramazanın olmasına gerek yok, bizi bilen biliyor zaten, abk kardeşim bile gelmiş altında ybr olmamasına rağmen motoru biliyor...
ee kardeşim motorun sağlamlılıkta adı çıkmış dimi(:
Allah'a emanetsin, dikkat et kendine...
kardeş 2 sene bindim be bisiklet tarzı ybr ye o bile yetti ya mersinden antalyaya zorladı ya
-
23 Ekim 2011, 20:33
#22614
zannımca kalite düştü gibime geliyor...
o yüzden uzatmanın bir manası yok...
kardeş Allah kaza bela vermesin....
-
23 Ekim 2011, 20:37
#22615
okyanus_126 abi senin motorda bir sorun vardır bence ybr olarak benim salcano ile bile ben 2 kişi alanyadan ürgüpe gittim 1325 km yol yaptım sonra bu mayısda 2000 km yol yaptım alanyadan milas a sonrada manisa soma tarafına gittim motorda tık yok ısınıyor şişiyor flan bizde neden olmuyor ilk gidişimde alanyadan milasa yani 525 km yi 8,30 saatde aldım geze geze gittiğim halde
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
-
23 Ekim 2011, 20:42
#22616
motoruma aldığım ön camı takmayı başardım fotolar da hazır da bir türlü yükleyemiyorum.. http://imageshack.us/ adresini kullanıyordum şimdi hata veriyor. başka bi adres bilen var mı acaba
-
23 Ekim 2011, 20:44
#22617
fat280 adlı üyeden alıntı
okyanus_126 abi senin motorda bir sorun vardır bence ybr olarak benim salcano ile bile ben 2 kişi alanyadan ürgüpe gittim 1325 km yol yaptım sonra bu mayısda 2000 km yol yaptım alanyadan milas a sonrada manisa soma tarafına gittim motorda tık yok ısınıyor şişiyor flan bizde neden olmuyor ilk gidişimde alanyadan milasa yani 525 km yi 8,30 saatde aldım geze geze gittiğim halde
kardeş benim anlamadıgım ne biliyonmu burda kimseyi kırmak istemiyom ama bende kullandım ben memnun kalmadım bunu dile getirince ybr ler hemen yok olamaz ya nıye olmasın senıkın ıyıdır benikin kötüdür vede ben bu deneyimi eski ybr de yaşadım ybr esd ayrı tutuyom onuda kullandım öncekinden biraz seri geldi yanı hep artısı konuşulacak degil eksısı konuşulunca neden kızılıyor cbf formdada konuşuluyor eksılerı artıları neden kımse itiraz etmiyorda bu bazı arkadaşlar itiraz ediyor tşk
-
23 Ekim 2011, 20:49
#22618
K o r @ y adlı üyeden alıntı
motoruma aldığım ön camı takmayı başardım fotolar da hazır da bir türlü yükleyemiyorum..
http://imageshack.us/ adresini kullanıyordum şimdi hata veriyor. başka bi adres bilen var mı acaba
üstadım inş. kırılmaz diplerinden o cam...
güle güle kullanın....
-
23 Ekim 2011, 20:51
#22619
okyanus_126 adlı üyeden alıntı
kardeş benim anlamadıgım ne biliyonmu burda kimseyi kırmak istemiyom ama bende kullandım ben memnun kalmadım bunu dile getirince ybr ler hemen yok olamaz ya nıye olmasın senıkın ıyıdır benikin kötüdür vede ben bu deneyimi eski ybr de yaşadım ybr esd ayrı tutuyom onuda kullandım öncekinden biraz seri geldi yanı hep artısı konuşulacak degil eksısı konuşulunca neden kızılıyor cbf formdada konuşuluyor eksılerı artıları neden kımse itiraz etmiyorda bu bazı arkadaşlar itiraz ediyor tşk
haklısın abi tamam birazda motor şans işi kimine iyi kimine kötü denk gelebilir bizde tşk ederiz iyi sürüşler
K o r @ y adlı üyeden alıntı
motoruma aldığım ön camı takmayı başardım fotolar da hazır da bir türlü yükleyemiyorum..
http://imageshack.us/ adresini kullanıyordum şimdi hata veriyor. başka bi adres bilen var mı acaba
ben yenice oradan yükledim tabi biraz uğraştırdı beni kayıtlı olman şaert bu arada o siteye bilgin olsun
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
-
23 Ekim 2011, 21:03
#22620
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 38 kullanıcı var. (0 üye ve 38 misafir)
Bu Konudaki Etiketler