koğuş kalk................
koğuş kalk................
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
saat beşte arama beni
ben dağlara çıkarım...
elini verme bana
g-3 gibi sıkarım...
sevme güzelim sevme beni
ben toz toprak kokarım
kalbini verme bana
ateş olur yakarım...
haydarpaşa garında anasıda yanında
istedim vermedi, çiban da çıksın kolunda....
fatih iyice askeriye oldu forum....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
ramazan edebiyat yapma la burda
çok fena edebiyat yaparım...
erciyes dağında karlar altında mehtap sayan komandolarız biz .
günlerden cuma , aylardan kasım saat dokuzda çıktı çatışma..
indik mevziye mevzi karanlık , mevzi mevzi değil sanki mezarlık,
azraille yaptık pazarlık , şehit olmadan alma canımı...
ağlama anam , üzülme babam hele sen yarim sana kıyamam...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
slm arkadaşlar bu yenı ybr esd nasıl motor iyimi surat olarak en son hız ne tşk
tamam fatih abi unutmam
ramazan abi askere gidince ilham geldi galiba şiir döktürmeye başlamışsın askerlik sana yaramış
abi benim yok başka arkadaşlar yardım eder size ama düzde 110 rahat yapar az inişe geçtimi 120 yi devirir ama gerisini bilmem
esd 125 asla cbf 150 yi geçemez
2011 cbf 150 ve esd 125 ile kaç kez sırf zevkine denedik. düzde kalkıştan itibaren cbf 150 önde üzerine yatmadan rüzgara karşı ybr esd gidemiyor. 4 vites 100 yapıyor . 5 vites 95 e düşüyor. cbf 150 ise düzde 5 vites 102 104 civarı yapıyor. bende cbf 1000 ile yanlarında ölçüyorum. saygılar.
acun gözünü seveyim ya modifiyesiz orj ybr ile 2kişi rüzgarsız yolda 110 km/h hiç zorlanmadan yol alabiliyorum 160kg civarı yük ile motoru ilk aldığım gün önceki sahibi ile satış almaya giderken 115km/h yaptı adam bastı gitti yani senin dediğine göre ybr 100 yapmaz ama yapan var demekki senin denediğin ybr de başka bi sorun var kalın yağ veya rodaj la ilgili
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
heh fatih işit şimdi yaygarayı sen...
cbf çiler dolup hayır olamaz nidaları atarlar
neyse bakın ramazan gidiyor hava açmaya başlıyor
ybr esd 1 tane vardı. ybr 125 2004 model bir tane honda cg 125 bir tane apaçhe 150 bir tane
bu denemelerimiz ayrı ayrı zamanlarda bir kaç kez denenmiştir.
eski ybr ile yenisini de denedik sonuç aynı gidiyorlar. sürücü faktörleri de kg faktörleride hesaplanarak yapılmıştır. dedim ye zevki sonuçta hepimiz arkadaşız.
eski titanda vardı 2002 model 10 binde
ybr 125 ler de şanzuman ve aktarma gurubu zincir dişlileri pek uyum saglamıyor. 5 vitesi genelde rahatlatmak yada yokuş aşağı rüzgarı az olan yerlerde yiyor. yoksa 5. vites ile hız yapması için üzerine yatmak yada tünel gibi rüzgarsız ortamda gidebilmektedir. cbf 150 lerde ise en son değişliklerle 42 olan arka diş 43 olmuş ve rüzgara karşı 5 vitesi daha güzel yemesi sağlanmış fakat iniş aşağı ise 120 lerden sonra vites bittiğinden 6 vites isteme sorunu vardır. ybr ise 5 vites dişlisi büyük olduğundan iniş aşağı dahada sürate biner. 130 dahi yapar.
eski titanlarda 4 .vites 85 yapar motoru patlatsan 87 yapmaz ve 5 vitesi 80 de attınmı rahat rahat yol yapar. ama inişe geldimi motor 115 i geçemez.
yeni versiyonu olan cg 125 ler ise aynı ybr gibi 4 vites 100 yapar ve 5 vitesi heryerde doğru düzgün yemez inişte 135 e kadar çıkar .
cbf 150 ise 4 vites 90 dan sonrası hayaldir. 5 e atınca 130 a kadar çıkar ama motoru patlatıncaya kadar bağırır.
aralarında bu motorların çok az fark vardır. fakat dişli oranlarına göre yolda farklılık gösterir cbf 2 kişide aynı hızlara ulaşmaktadır. bunuda torkuna borçludur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------
apaçhe yi atladık en hızlısı ve serisi apaçhe dir. her ne kadar zarıldasa da hız olarak gücü farkedilir dercede. ama 150 falan yapamıyor. düzde105- 110 civarı
ben bu yaştan(28) sonra yarış yapacak halim yok şehir içi hız yapmaya dı sevmem bu gazlama hızları nı ise sadece e5 te yapılmıştır ve yaptığım hız sadece 3 veya 5 km değildir en azı 40 km sürekli dip gaz gidilmiştir bu arada hız denemesi cbf ile yapmaya hiçbir zaman korkmam çünkü onun gideceği hız 105km/h geçmez ister 43 ister 40 dişlisi olsun arada en fazla 5km/fark eder yani hiçbir zaman cbf in ybr yi geçeceğine inanmıyorum titan ı da kullandım inanki titreşimden apiş aram uyuştu 2 saat kullandım oda 100km/h gerçekten zor yapar onuda geçtik fakat apache ye hiçbir zaman ybr den yavaş diyemem motorumu hız konusunda da sadece apache ile kıyaslayamam çünkü düzde hiç zorlanmadan 127km/h yapıyor denedim gördüm fakat gerçekten 115km/h dan sonra çok rahatsız titreşim aşırı derece var yani güç onda yanii demem o
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
benim yaşım 37 bizim yaptığımızda yarış degildir. sadece aklımıza şeytanlık gelip denedik. ve gördük ama sen görmeden denemeden diyorsun . cbf 150 ybr 125 ile dene sonra burda paylaşırsın benim ybr 125 imde oldu. apaçhemde honda cbf 250 imde ninja 250 r ımda
hepsininde ne yaptığını ne yapamamıyacağını bilirim hiç bir markayıda övmem sym hd 200 hariç
saygılar.
cbf çiler baksın işine onlar yağını kontrol etsin eksilmiş mi diye ben gidip kendi sayfalarına yazmıyorum ki gelip buraya yazarlarsa demek ki yaraları var gocunuyorlar yani.. aslında bu motorlarla hızda yapılmaz ama ne yapalım orta yaş sendromu yani arada basıyorum gaza
---------- Post added at 18:49 ---------- Previous post was at 18:47 ----------
saygılar bizden abi eğer bi cbf bulursam ona ybr dumanı yutturursam burada paylaşırım ama benden daha önce bu dumanı yutturanlar var bu forumda ama neyse artık ii akşamlar tekerin düz bassın
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
fatih abi bir dövüş yada yarış olacağında adamınızı ortaya sürün derler ya biz ybr tayfası olarak seni sürelim öne senin karşınada cbf in iyisi çıksın kapıştıralım galip ortaya çıksın destekci olarak biz arkandayız
not : gerekirse doping flan veririz çaktırmadan senin canavara galip biz oluruz merak etme abi
Şu an bu konu içerisinde 130 kullanıcı var. (0 üye ve 130 misafir)