Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Eylül 2011, 02:30
#21901
arkadaşlar yeni üyeyim öncelikle merhaba! TVS apache ile YBR arası gidip geliyorum..bir çok foruma baktım araştırma yaptım ama iki motor da gayet güzel her yönden. ama birde YBR kullanıcılarına sormak istedim.. Ne kadar memnunsunuz? gerçekten alınması gereken bir motor mu? ben toprakla aşır neşir olan bir insanım, egeliyim, arazide sizce dayanıklı mıdır? ve en çok takıldığım konu da YBR 2011 modeli enjeksiyonlu mu? bazı forumlarda enjeksiyonlu bazılarında yarı enjeksiyonlu olarak geçiyor siz kullanıcılardan duymak istedim birde bunu.. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
[COLOR="#800080"][/COLOR]^^[B][I][U][/U][/I][/B] Adaletin neyi gerektiriyorsa, onu yap ! ^^
Reklamlar
-
24 Eylül 2011, 02:31
#21902
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
24 Eylül 2011, 02:37
#21903
-unnamed- adlı üyeden alıntı
benzini dene derim...
zift lekelerini banamısın demeden anında çıkarttı...
tavsiyen için teşekkürler yarın denicem..
bide bişey daha sormak istiyorum benim motor bir kaç saat çalışmadan durduktan sonra çalıştırıyorum motor olduğu yerde gaz veriyorum 5-6 sanşye kadar gazda kesiklik yapıyor devirlenmiyor motor boğuluyor gibi oluyor sonra dizeliyor bu normalmidir normalse bile bunun sebebi nedir ? karbüratördeki benzinin park halindeyken uçmasımı ? yoksa tam tersi park halindeyken karbüratöre fazla benzin birikip çalıştırınca boğmasımı ?
---------- Post added at 01:37 ---------- Previous post was at 01:33 ----------
by_tekoo adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yeni üyeyim öncelikle merhaba!
TVS apache ile YBR arası gidip geliyorum..bir çok foruma baktım araştırma yaptım ama iki motor da gayet güzel her yönden. ama birde YBR kullanıcılarına sormak istedim.. Ne kadar memnunsunuz? gerçekten alınması gereken bir motor mu? ben toprakla aşır neşir olan bir insanım, egeliyim, arazide sizce dayanıklı mıdır? ve en çok takıldığım konu da YBR 2011 modeli enjeksiyonlu mu? bazı forumlarda enjeksiyonlu bazılarında yarı enjeksiyonlu olarak geçiyor siz kullanıcılardan duymak istedim birde bunu.. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
arazide kullanıcaksan özellikle ybr yi tavsiye ederim.. 2011 ler enjeksiyonlu deil karbüratörlü.. diğer ybr karbüratörlerinden farklı bi karbüratöre sahip oksijen sensörü ve buna bağlı olarak ayarlı gaz kelebeği var...
-
24 Eylül 2011, 03:12
#21904
tavsiyen için sağol kardeşim aslında 2010 model ybr 2011 modeline göre çok daha hoşuma gidiyor.. yakıt sisteminde bu iki model arasında fark var mı bu konuda bilgiye sahip misin? ve sence 2011 yılında 2011 model ybr ler varken 2010 model sıfır ybr bulmak mümkün müdür bugun biri bulamazsın falan dedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:03 ----------
görünüş itibarıyla 2011 den farksız ama yuvarlak farlı model ve beyaz renkli olanı özellikle... işte ona hayranım!
[COLOR="#800080"][/COLOR]^^[B][I][U][/U][/I][/B] Adaletin neyi gerektiriyorsa, onu yap ! ^^
-
24 Eylül 2011, 03:23
#21905
evt dediğin model yok türkiyede ama yuvarlak far takılabiliyor 2011 lere yakıt sistemi farklı diğer modellerden ... 2010 sıfır bulman imkansız dedikleri gibi...
-
24 Eylül 2011, 11:27
#21906
arkadaşlar benim ilanın fiyatı nasıl sizce? ama lütfen fotoğrafları inceliyerek ve ilan detaylarını okuyarak cevap verin...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9290842/detay/
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
24 Eylül 2011, 11:35
#21907
ozgurakman adlı üyeden alıntı
özgür fiyatı normal sayılır ama ybr city yazılarını neden söktün acaba :D
-
24 Eylül 2011, 12:19
#21908
ybr 100 km ne kadar yakıyor ?
-
24 Eylül 2011, 12:24
#21909
ramzeyci67 adlı üyeden alıntı
ybr 100 km ne kadar yakıyor ?
2,5 litre yakar normal kullanımda
-
24 Eylül 2011, 16:12
#21910
sabahtan beridir arabayla uğraşıyordum...
son hazırlıklarda bitti...
saat 4'de muayeneye randevum var...
inşaAllah tek seferde geçiririmde, uğraşmam bir daha...
---------- Post added at 15:12 ---------- Previous post was at 15:09 ----------
ozgurakman adlı üyeden alıntı
ağam yanlış anlamada biraz fazla değilmi fiyat?
km si modeline göre biraz fazla....
sahşi görüşüm bu, birazdaha fiyatı indirirsen iyi olur....
-
24 Eylül 2011, 19:44
#21911
ozgurakman adlı üyeden alıntı
fiyat biraz fazla sanki.. 2010 model ybr 125 esd 7000 kmde 3400 e aldık arkadaşa çizik yok motorda
BMW R80 GS 1993 & MERCEDES E 250 CGI BlueEFFICIENCY 2012 & YAMAHA YBR 125 ESD OLACAK İNŞALLAH
-
24 Eylül 2011, 19:56
#21912
fat280 adlı üyeden alıntı
özgür fiyatı normal sayılır ama ybr city yazılarını neden söktün acaba :D
Fatih'çim aşırı sadelikteki güzelliği arayanlardanım ben. odamda halı da yoktur mesela, kilim yaydım. nasılsa taban tahta, üşütmüyor beni. sade olucak... 3000 e isteyen çok ama ben vermeye razı değilim. nasip... zaten motor belli ediyor kendini.
@truveo;
çiziksiz motor var, hafif çizikli AMA iyi bakılmış motor var...
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
24 Eylül 2011, 20:38
#21913
-
24 Eylül 2011, 23:45
#21914
@truveo;
çiziksiz motor var, hafif çizikli AMA iyi bakılmış motor var...[/QUOTE]
Motorunun temizliğine lafım yok bu benim fikrim ve aldığımız motorunda iyi bakılmış olduğuna emin olabilirsin hem çiziksiz hem iyi bakılmış
BMW R80 GS 1993 & MERCEDES E 250 CGI BlueEFFICIENCY 2012 & YAMAHA YBR 125 ESD OLACAK İNŞALLAH
-
24 Eylül 2011, 23:59
#21915
egelim 43 adlı üyeden alıntı
Olurda satmam gerekir satarız diyorsan sıfır almana gerek yok F54 ünde dediği gibi çok zarar edersin en iyisi forumdan yada yakın çevrenden bildiğin bi motoru al anlamıyorsan yanında ustanla git yada ustana göster yakıtları hakikaten hesaplı innovayla farkı yoktur olsa bile aradaki fark çok küçüktür anlayamassın bile
ben motordan pek anlamam. sadece araştırmalarım sonucu ybr almaya karar verdim. forumu full dolaştım. sahibinden.com da güzel motorlar var. alcağım motoru satmayı düşünmüyorum Allah acil nakite sıkıştırmasın. uzun süre binmeyi düşünüyorum. ikinci el fiyatı 3750 civarı sıfırı 4090+250-300 plakaruhsat 4400 ediyor ve arada 700 gibi fark var.
-
24 Eylül 2011, 23:59
#21916
okan benimde senin gibi 20 bin km oldu motor ve orjinal balataya ne olmuş bir bakayım dedim senin ki gibi sona dayanmış hemen değiştirdim 7,5 liraymış ön balata bakalım o ne kadar gidecek
-
25 Eylül 2011, 04:13
#21917
arkadaşlar meraba size bir kaç şey danışmak istiyorum;
1)motorun kontak anahtarının yanına bir kaç anahtar daha takmak motorun kontağına zarar veriyormu yoksa bu sadece bi hurafemi?
2)motoru park ettiğimizde benzin musluğunu kapalı konuma getirmek benzin tasarrufu sağlarmı?
3)ybr için buji tırnak aralığı tam olarak nedir?
4)hava filresinin alt tarafındaki plastik memeye biriken yağ benzeri sıvı nedir neden birikir?(benzinin pisliği diyen var.. motorun kustuğu benzin diyen var.. muallakda kaldım...)
5)hava ayarını fazla açmanın çekiş veya son hız olarak bi faydası olurmu ?
tüm MT' ye tşkkürler saygılar...
-
25 Eylül 2011, 11:50
#21918
lmDeathlesS adlı üyeden alıntı
arkadaşlar meraba size bir kaç şey danışmak istiyorum;
1)motorun kontak anahtarının yanına bir kaç anahtar daha takmak motorun kontağına zarar veriyormu yoksa bu sadece bi hurafemi?
2)motoru park ettiğimizde benzin musluğunu kapalı konuma getirmek benzin tasarrufu sağlarmı?
3)ybr için buji tırnak aralığı tam olarak nedir?
4)hava filresinin alt tarafındaki plastik memeye biriken yağ benzeri sıvı nedir neden birikir?(benzinin pisliği diyen var.. motorun kustuğu benzin diyen var.. muallakda kaldım...)
5)hava ayarını fazla açmanın çekiş veya son hız olarak bi faydası olurmu ?
tüm MT' ye tşkkürler saygılar...
1)hurafe değil ancak yoldaki titreşimden direksiyonun belirli yerlerini çiziyor diğer anahtar ve anahtarlıklar.
2)hayır.
3)0,6-0,7 mm.
4) motor yağı. o yağ motorun içinden buhar ve zerrecik olarak gelip aşağı süzülen yağ. orada birikmesinin sebebi ise filtreyi tıkamasını engellemek. yüksek devirlerde birazcık sıçrama yapabiliyor... şanzımana bağlı hortumdan geldiğini düşünüyorum.
5)hava ayarını fazla açarsan hava-yakıt karışımı fakirleşeceğinden motorun çekmez.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
25 Eylül 2011, 12:04
#21919
Bu fotoğraflarda bende meydan ESD lere kalmasın
http://imageshack.us/photo/my-images/62/grnt0623.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/199/grnt0635y.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/822/grnt0664.jpg/
Bunlarda muhabbet kuşlarım ters oldu ama kusura bakmayın
http://imageshack.us/photo/my-images/155/grnt0745.jpg/
Herkese iyi günler kazasız belasız sürüşler
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------
Arkadaşlar neden fotoğraflar açılmıyor nerde hata yaptım
-
25 Eylül 2011, 12:22
#21920
ozgurakman adlı üyeden alıntı
1)hurafe değil ancak yoldaki titreşimden direksiyonun belirli yerlerini çiziyor diğer anahtar ve anahtarlıklar.
2)hayır.
3)0,6-0,7 mm.
4) motor yağı. o yağ motorun içinden buhar ve zerrecik olarak gelip aşağı süzülen yağ. orada birikmesinin sebebi ise filtreyi tıkamasını engellemek. yüksek devirlerde birazcık sıçrama yapabiliyor... şanzımana bağlı hortumdan geldiğini düşünüyorum.
5)hava ayarını fazla açarsan hava-yakıt karışımı fakirleşeceğinden motorun çekmez.
cvpların için çok tşkkürler çok aydınlatıcı oldu... özellikle o biriken sıvıyı çok merak ediordum..
---------- Post added at 11:22 ---------- Previous post was at 11:15 ----------
mates adlı üyeden alıntı
ybr ybr dir ayrım başlatmayalım lütfen
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler