Ybr nin kesicideki (11500) son hızı 135 dir.Ama ybr kolay kolay girmez yolda kesiciye.
http://www.youtube.com/watch?v=q5QrV1O1gME
Videoda benim
Ybr nin kesicideki (11500) son hızı 135 dir.Ama ybr kolay kolay girmez yolda kesiciye.
http://www.youtube.com/watch?v=q5QrV1O1gME
Videoda benim
HONDA
5, vitesde redline zor gibi. bide o kadar devir yükseltmeden korkmayın ya bırakın motor bi kendine gelsin bi saydırsın :d 9 10 bin devirlerde vites at bişey olmaz.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
dedik ya elbet tecrübe edecek bi yol buluruz bakarız ne olacak ben devir çevirmeyi severim ama desenize ybr de devir mi var olacak gsx r 1000 15000 devir çevirecen sonra da devir çevirdim diye hava yapacan
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
benim motor 3 şerit yokuş aşşa yolda 135 dedi 2 kişi rüzgar arkadan ve yokuş dikti o koşulları bir daha yakalıyamadığımdan o hızı hiç göremedim bir daha... 135 ide geçmaz çünki 5 de kesiciye giriyor o hızda.. daha fazlası için dişli küçültmek lasım... öbür modelleri bilmioyorum ama 2011 ler 10500 devirde kesiciye giriyor ve izlenimlerime göre diğer ybr lerden daha değişik bir kesici var devri 10 binle 10 bin 500 arasında götürüp getiriyor diğerleri gibi sabit kalmıyor yani..
[QUOTE=F54;2456531]yok abi korku falan yok allah ne kadar ömür verdiyse o kadar yaşarız dikkatli bi şekilde devam ama yeni çocuğum oldu bu yüzden baya bi ara vermek gerekiyor ben değil artçı verdi arayı yaklaşık 10 ay kadar binemez sonra bir yere giderken bebeği bir yere bırakırız veya o zamana kadar bi bakıcı buluruz sebebi bu yani Allah analı babalı büyütsün kardeşim hayırlı ömürlü olsun inş.
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
sizin motorlar iyiymiş arkadaşlar 135 de kesiciye giriyorsa benimkisi 120 de flan girmeye başlıyor 125 anca yapıyor onuda 1 sefer yaptırdım zaten :D
Hayırlı Sabahlar Dostlar Uzun Zamandır Uğramıyordum Buralara
ybr min bu topice ihtiyacı olmaya başladı
km teli kırılmıştı yenisini alıp evde kendim değiştirdim fakat yine km çalışmadı sizce neden dolayıdır saati değiştirmem mi gerekir ?
ve arka teker rulmanlarını ve dişli rulmanını değiştirmem gerekiyor kaç numara rulman kullanmam lazım ??
www.sahildenturkiye.com
biraz resim atayım,2010 model 25.000 km'de çok gezmişim ya ayna nerede demeyin bir tanesi kırılınca cıkarttım yenisini alıcam
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
uğur maşallah diyelim iyi km bu arada eksozu tekrar boyamışsın kırmızıydı önceden hayırlı olsun ama kırmızı sanki daha iyi gibiydi
mındar etmişin motoru....
ekzozu boyayacağına bir takım ayna al derim....
neresı mındır olmuş la sadece egzoz kapağını boyadım başka bi yerınde boya vs bişeymi var.orjinal haline getirmek cok kolay jant şeridini sök egzozu spreyle boya okadar
---------- Post added at 20:14 ---------- Previous post was at 19:58 ----------
ne yapcaksın dostum arada çıkıyor.ayna ile ilgili bişey yazmayacaktım şimdi çıkar 1-2 çocuk ayna nerede der diye sebebinide yazayım dedim okumadan yazı yazanlarda oluyormuş demekki
yeni kasaların en beğenmediğim yeri siyah egzoz u arkadaş takın şuna krom egzoz milleti uğraştırmayın boya ile cila ile
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Hayırlı akşamlar. Bugün bir ybr buldum. Ustamın eski motoru. Benim motor tarzında bir motor istiyormuş. Viteslide sıkıntı çektiğinden satmak istiyormuş motorunu. Motor 2006 model yuvarlak farlı ybr'lerden. 28.000 km'de. Kırmızı renkli. Ustamın dediğine göre debriyaj ve fren balatasından başka birşey değişmemiş. Biz km'den yana biraz çekiniyoruz. Sizce alınabilir mi? 2.500 tl diyor motoruna. Tabi benim motoruda takasta vericez. Sizce sıkıntı çıkarır mı? Nerden anlarız motorun yorgun olduğunu? Dış görünüş olarak çok düzgün duruyor ama. Sonuçta motorun nasıl kullanıldığını tam olarak anlatmıyor görüşünüş. Sizin fikirlerinizi merak ediyorum.
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
Şu an bu konu içerisinde 289 kullanıcı var. (0 üye ve 289 misafir)