Tabiki fikrine saygı duyarım ama iş yakıt sarfiyatı ilede kalmıyor biniyorum dersen işletim masraflarına servis işçiliği yedek parça v.s fiyatlarınada katlanacaksın kısacası YBR eyidir
Tabiki fikrine saygı duyarım ama iş yakıt sarfiyatı ilede kalmıyor biniyorum dersen işletim masraflarına servis işçiliği yedek parça v.s fiyatlarınada katlanacaksın kısacası YBR eyidir
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
doğru söylüyosunuz elimizdekinden memnun olmak lasım
1000rr a binmek için aylık gelirin değil sadece harclığın 2500 tl olması gerek benzin kasko bakım sigorta gibi masraflar ybr ye göre çok fazla o yüzden allaha yakın bana uzak dursun rr lar
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
slm arkadaşlar baya sessiz oldu forum ramazan abiyi arar olduk :D
selamunaleykum beyler...
pazar gezisinde motorun her yeri soğuk asfaltta gittiğimiz için zift olmuş..
bugün yaklaşık 5 saatimi aldı tamamen temizlemek...
ne kirdi ve toz olmuş...
ayrı olarak bakıma soktum temizlemeden önce...
yağını hava filtresini değiştirttim....
bujisi daha pırıl pırıldı....
mis gibi oldu yine şükürler olsun....
a.s ağalar ...
evet ramazan abi gideli forumda durgunluk var ama yapcak bişey yok
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
orj buji ile 20000 km yapan ramço vardı sanırım... bende sıfır km alsaydım mutlaka denerdim kaç km gittiğini. ama aldığım adam bir defa değiştirmiş eskisi de çanta da duruyor kullanılacak halde olduğundan dolayı atmamış ben onları eskitmeden buji almam birde hava filtresine bakmak gerek
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
doğru söze ne hacet ama...
ndense hep uzun yola çıkmam birden ani bir karar oluyor...
bu yüzden her zaman motorum hazır olsun istiyorum....
arkadaş illa bakım yapıp mı yola çıkılır... bakım yapmadan yola çıkılmaz sa işimiz var gerçekten 2500 km de yağ değişir gerekli yerlere bakılır sonra yola devam yani bi aksaklık olmadan da motorcuya gidilmez ben öyle yapıyorum hatta yağı da kendim değiştiriyorum 5000 km de birde benzin filtresi temizletirim zincir germeyi zaten kendim yaparım yağ değişimi için motorcuya gidersem de ustam da benden az da olsa para kazansın dükkanı ayakta tutmaya bizimde katkımız olsun zaten ufak tefek şeylere para istemez yağ değişimi 5tl lastik tamiri 2 tl daha ne olsun yetkili servis gibi 20 tl ye yağ değişim işçiliği almaz yani herkezin böyle ustası olsa keşke
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
orda yanılıyorsun...
her zaman herşeye hazır olacak motor...
uzun yolda seni üzmeyecek acabalarla soru işaretleriyle çıkamam yola, bu benim için geçerli, sen istersen yaptırmassın....
motoru aldım ilk 30 km sonra, akabeninde 500 kmde daha sonra 2000 km de yağını değiştirdim...
sana göre fuzuli bir masraf olabilir ama bana göre gerekli bir bakımdı....
ikincisi bu zamana kadar hep serviste yağ değişimi yaptırdım garanti muhabbetinden 25 lira her zaman ki fiks fiyat....
öyle abarttığın gibi bir fiyat yok ortada....
bence yağı değiştiği zaman gerekli yerlerin de kontrolü yapıldığı zaman motor her an hazır.... ben cub la bile böyle çıkardım yola ama yağını ve değişmesi gereken parçaları zamanı geldiğinde değiştirdim yok biraz daha gider demezdim içim rahat olurdu nasıl olsa bakım lı ya o sebebten o çinli ile öyle takılıyordum... ama bu ybr'yi aldım daha da rahatım yani zamanın da bakımı yaptır daha da tamirciye hiç gitme çay içmeye gitmek hariç ..
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
yav ağam bende onu anlatmaya çalışıyorum...
ama yoğurdu farklı yiyoruz ne yapalım(:
uğraşmak hoşuma gidiyor zaten motorla, bıraksınlar sürekli birşeyleriyle uğraşırım motorun(:
bende temizlemeyi severim hergün silerin parlatırım şehir içi fazla zorlamam 7000 deviri geçmem üzmem yani artık 2 kişide binmiyorum tek tabanca devam üzmem yani ama iş e5 e gelince işler değişir hiç acımam gittiği kadar 8000d/d aşşıda gitmem yola göre bazen 10000d/d çıkarım.. birde bizim motorlar da devir kesici varmı? kaç devirde girer kesiciye bunu merak ediyorum
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
valla devir kesiciyi denemedim...
yoktur tahminimce, zaten o kadar yükseğe çıkabileceğini tahmin etmiyorum....
birde yüksek devirli kullanma o kadar...
hem yağ ömrü, hem benzin sarfiyatı, hemde motor ömründe oynama olabilir...
yokuş haricinde 6000 deviri geçirmem ve gazı yedirerek hızlandırırım motoru....
bende gazı yedirerek kullanırım çabuk hızlamayı yani drag yapmayı sevmem aheste aheste hızlanırım ama devir saatini kırmızıya getirmeden hür türlü basarım alt vitesler de öyle yüksek devir yapmam ama 5 viteste basarım gider olay bu yani......
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Ver Red'e ortaLık İNLESİN Herkez Bu Sesi Dinlesin
Uploaded with ImageShack.us
kesici var arkadaşım bu muğladan bi arkadaşın motor göstermek için faceden aldım resmi.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
Evet kesici var alırken bende rolantide gazladım sonlarda kesiciye giriyor @ F54 neden artık iki kişi binmiyorum dedin? Yengeyle geziyodunuz sanırım sizde biz gibi ( benimde aklımda devamlıda onun için soruyorum bi kaza bela olursa diye çok tırsıyom açıkcası) senindemi aynı sebep?
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
ybr lerin devir saati arkadaşın resimdede gösterdiği gibi 11000-11500 arasında redlinaya girer ama benim motor devir ibresinde mi sorun var bilmiyorum 9500 de giriyor redlinaya :( ama hızlarımız aynı
abi redlinaya sokma ama arada deviri yükselt yani 8-9 bin deviri yapsın ufak viteslerde korkma birşey olmaz 2000 km olmuş nasıl olsa rodajı bitirmiş sayılırsın az baski açılsın motor tabi son deviri yap demiyorum redlinaya sokmana gerek yok
yok abi korku falan yok allah ne kadar ömür verdiyse o kadar yaşarız dikkatli bi şekilde devam ama yeni çocuğum oldu bu yüzden baya bi ara vermek gerekiyor ben değil artçı verdi arayı yaklaşık 10 ay kadar binemez sonra bir yere giderken bebeği bir yere bırakırız veya o zamana kadar bi bakıcı buluruz sebebi bu yani
---------- Post added at 11:20 ---------- Previous post was at 11:17 ----------
deneriz arkadaş nede olsa motor altımızda ama 5 viteste devir kesiciye girmesi sanırım rampa aşşığıda daha kolay olur 1 defa da olsa deneyeceğim adamlar cbr1100xx ile deniyor ben ybr ile denemessem içimde kalır bakalım kaç yapıyor
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Şu an bu konu içerisinde 100 kullanıcı var. (0 üye ve 100 misafir)