günaydın fatih........... servis bakımlı olsa zamanı gelmeden böyle şeyler değişiyor ama servisler de öyle atlıyor ki millete vatandaşta ne yapıyor servisten kaçıyor yani
günaydın fatih........... servis bakımlı olsa zamanı gelmeden böyle şeyler değişiyor ama servisler de öyle atlıyor ki millete vatandaşta ne yapıyor servisten kaçıyor yani
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
abi şöyle diyeyim ben bir seferde olsa daha servise gitmedim kendi işimi kendim görürüm desem olur zaten ön freni değiştireyim diyordum içimden bakıyordum iyi gibi görünüyordu ama arkadaki iyice bitmiş onu görmemişim gözden kaçmış allahtan değiştirdim tam bitmeden burada motordan anlayan bir allahın kulu yok desem yeridir
beyler merhabalar...
geçen gece saat 2de pikniğe gittik...
motora daha yeni bakabildim, çamur içinde kalmış:(
biri el atıversinde temizleyelim oğlanı
f54 güle güle kullan abi tekerine taş değmesin
hayırlı olsun f54...
daha iyi yorumları senden pazar günü dinleriz inşaAllah...
TŞK EDERİM arkadaşlar sakuralar la ufak bi yan yatma girişimi olmuştu fakat düşmemiştim son anda tuttum motoru pirelli de bu durum kesinlikle olmayacak kadar mükemmel bi yola tutunuş var bugün taktıktan sonra denemeleri yaptım kuru zeminde gayet güzel idare eder demiyorum güzel diyorum dikkatinizi çekerim
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
ya ben de cbf den bahsedilen sorunlar nedeni ile soğumaya başladım... ybr düşünüyorum ama onun da benim açımdan sıkıntıları var, ybr esd nin selesi uzun yolda çok rahatsız edeceğe benziyor üzerine oturdum çok ince, afedersiniz mötün yarısı yanlardan sarkıyor , dışarıda kalıyor ayrıca kısa bir motor ve tekerler bana çok ince geldi... ben innova 125i kullanıyordum sattım, sırf uzun yolda rahat edebileceğim bir motor almak için... cbf o yönden beni cezbetmişti, rüzgardan daha az etkilenen , ağır, tekerleri kalın, oturuş pozisyonu rahat bir motor yani... ybr esd daha sportif duruyor, sırf şehir içi kullanacak olsam tamam da, uzun yolda ( 500km filan mesala ) pişman olurum diye korkuyorum...
ama sağlamlık ve yakıt ekonomisi yönünden 10 numara, çevremde herkes bunu söylüyor... honda servisindeki arkadaşım bile...
bu motorla 1000 km yol yapanlar var eğer önümüzdeki yıl yıllık izinimi ramazan sonrası verirlerse bende akdeniz turu yapmak istiyorum benim ki 2008 model olduğu için 2011 lerin selesi hakkında birşey diyemem ama innovadan rahat konfor lu bi motor ybr ben aldığıma pişmanım ama erken almadığıma pişmanım keşke daha önce ybr alsaydım cub bana çok çektirmiş şimdi anlıyorum
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
abi ybr dediğin gibi selesi ufak olmasından dolayı genel şikayet bu yanlış anlamassanız uzun süre kullanırım derseniz salcano wolf 125 alın derim ybr motorlu olmasından dolayı uzun ömürlü çok rahat selesi cbfden bile büyük bakıp inceleyebilirsiniz titreşim sıfır 2000 km yol yaptım ybr ci bir arkadaşla ikimizde de tık yoktu 525 km lik yolu 8,30 saatde gittim
F54 lastiklerin hayırlı olsun çokta yakışmış güle güle kullan Bu arada jant ısınması sorununu sordum bu gün ustama endişe edicek bi şey yok dedi frene basınca kampanaya sürten balata ısınıyor kampanada oluşan bu ısıyı janta iletiyor tel jantlarda iletilen bu ısı tellere dağılarak absorbe edilebiliyor fakat çelik jantlarda bu şekilde kalıyor normal dedi @ fat280 ön fren balatalarını kaça aldın orjinalmi?
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
kardeşim yamahanın genel olarak motorları kısadır...
bunun artıları çokçadır...
bir ybr nin çok kolay aldığı virajı cbf zorlanarak alabilir...
yakıt ve sağlamlılık konusundada ybr açık ara birincidir...
lakin tekşey dediğin gibi selenin ince olması...
onun içinde yastık çok güzel iş görüyor
Madem selesinden dolayı tercih ediliyo bu CBF CBF selesi taksak olmamıki? olsa tadından yenmezde işte olurmuki?
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Dostum bu linki bir incele istersen, belkide görmüşsündür.
2011 CBF150 Tekleme Sorunu
Bende 2009 YBR var, ESD'nin selesinden daha geniş. YBR'de tek sorun bu gibi gözüküyor ama
-unnamed- kardeşimin dediği gibi yastıkla çözebilirsin işi.
Devamlı uzun yolda sürmeyeceksin sonuçta, şehiriçinde zaten sorun yok.
Sıfır aldığın bir motora kafan rahat binmelisin. Bence Honda bu sene çok büyük hatalar yaptı.
Belkide bu tekleme sorunu yüzünden 2011 CBF'leri geri toplayacaklar. Bu şartlar altında tek seçenek YBR olur.
Hala sorunun ne olduğunu çözemediler. Japonya'ya intikal etmiş konu.
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
4350 lira verip , mötüm ağrımasın diye yastık mı koyacam altıma babam demez mi o zaman niye sattın innovayı ah işte ben bu tasarımcıları anlamam oldum olası... mesala kafa kısmı da çok çirkin motorun... daha güzel bir tasarım olabilirmiş, sanki iş orayı tasarlamaya gelince uykusu gelmiş mühendisin, bir şeyler çizittirip gidip yatmış genelde arabalarda arka kısma gıcık olurum, oraya gelince mühendislerin bir işi çıkıyor sanki, bırakıyorlar itinayı
şaka bir yana, ybr sağlam , ekonomik bir alet... beğenmezsen neredeyse aldığın fiyata satabileceğin piyasası da var... olmazsa yastıkla seleyi, yan çantalar ve depo üstü çantayla görünüşünü ve ağırlığını arttırırız, bir de lastiklerini kalınlaştırabilirsek, istediğim kıvama gelir diye düşünüyorum...
selamlar...
peki tekerleri kalınlaştırabilecek miyiz ? üstünde gelecek tekerler muhtemelen dandik olacak zaten ...
Şu an bu konu içerisinde 39 kullanıcı var. (0 üye ve 39 misafir)