Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Eylül 2011, 23:08
#21741
arkadaşım ne kadar güzel işte o kadar yumuşak vites geçişi çoğu motosiklette yok bende daha yeni aldım ama bu duruma alıştım daha önce cub vardı vitesler çok kemikli idi bunu aldım canavar gibi biraz daha sakin olursan arayı çok rahat bulursun sende bir kaç günde bu sorunu çözersin fazla hızlı çekme vites pedalını o arada kalacaktır
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Reklamlar
-
13 Eylül 2011, 23:53
#21742
hashpipe adlı üyeden alıntı
Tesekkürler dostum.Bi sorum daha olacak.Boşa atmayı bi türlü beceremiyorum:d Mesela ısıkta duruyorm bosa atmak istiyorum ama o arayı bi türlü tutturamıyorum.ya 1e geciyo ya da 2ye.Bu yüzden sürekli debriyajı sıkıyorum.Bi de bugun farkettm motoru stop edince çat diye geciyo boşa.Ama dedigm gibi calısır durumdayken cok zor.Acaba motor yeni oldugu icin midir bu sorun?
aldığımda bende de vardı aynı sorun aslında sorun bile değil..diğer kullandığım 125 cc vitesli motorlarda arası biraz daha açık ybr de daha yakın .sadece alışkanlık gerektiriyor.
-
14 Eylül 2011, 00:08
#21743
Kışa girmeden benimde lastikleri değiştirmem lazım. orjinal lastiklerine pek güvenmiyorum.
Gerçi hiç sıkıntı yaşamadım şimdilik ama yinede evham yaptım.
Özellikle yağışlı havalarda bu MT65'in yol tutuşu nasıl merak ediyorum.
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
-
14 Eylül 2011, 00:43
#21744
hashpipe adlı üyeden alıntı
Meraba arkadaslar.
Bugun ben de 2011 ybr esd sahibi oldum.aslında cbf icin para ödemistim ama bugun motor geldi mi diye bakmaya gittiğimde satıcı arkadasın da gazıyla ybrye gecis yaptım.
Bu benim ilk motorum.O yüzden size sormak istediklerim var.Rodaj olayını biri basitce anlatabilir mi?Ben simdilik kulaktan dolma bilgiyle 50km hızı ve 5000 deviri gecmeden kullanıyorum.Bu doğrumudur?
Tesekkürler.
hoş geldin arkadasım bu konuya bi bak istersen yardımcı olabilir
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...rda-rodaj.html
Düş peşindeysen Düş peşime
-
14 Eylül 2011, 01:50
#21745
ybr teknik
forumda gezinirken eski bir konu buldum.ben bu kadar tamirata cesaret edemem ama birilerinini işine yarar umarım .
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...tor-yarma.html
-
14 Eylül 2011, 02:40
#21746
hashpipe adlı üyeden alıntı
Meraba arkadaslar.
Bugun ben de 2011 ybr esd sahibi oldum.aslında cbf icin para ödemistim ama bugun motor geldi mi diye bakmaya gittiğimde satıcı arkadasın da gazıyla ybrye gecis yaptım.
Bu benim ilk motorum.O yüzden size sormak istediklerim var.Rodaj olayını biri basitce anlatabilir mi?Ben simdilik kulaktan dolma bilgiyle 50km hızı ve 5000 deviri gecmeden kullanıyorum.Bu doğrumudur?
Tesekkürler.
hayırlı olsun...
güle güle kullanın..
çok iyi bir tercih yapmışsınız....
-
14 Eylül 2011, 11:18
#21747
stepfunk adlı üyeden alıntı
Kışa girmeden benimde lastikleri değiştirmem lazım. orjinal lastiklerine pek güvenmiyorum.
Gerçi hiç sıkıntı yaşamadım şimdilik ama yinede evham yaptım.
Özellikle yağışlı havalarda bu MT65'in yol tutuşu nasıl merak ediyorum.
bunu bende merak ediyorum aldık takınca bakacağız nasıl diye ama herkez ii diyor
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
14 Eylül 2011, 12:58
#21748
arkadaşlar motosikletim 12000 km de ve suan orjinal lastikleri üzerinde dün bir virajı alırken motosikletin arkası hafif yalpaladı acaba lastiklerin havasımı azaldı dedim benzincide baktım normal tekrar yola cıktım virajda yine ayısı oldu lastikler ömrünü doldurdurmus olmaktadır fabrika cıkısı lastikle 12000 km iyi gitti yinede yama servisi bana 13-14000 de degiştirirsin demişti bende lastik arayışı içine girdim :D
Düş peşindeysen Düş peşime
-
14 Eylül 2011, 16:00
#21749
CygnusBursa adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motosikletim 12000 km de ve suan orjinal lastikleri üzerinde dün bir virajı alırken motosikletin arkası hafif yalpaladı acaba lastiklerin havasımı azaldı dedim benzincide baktım normal tekrar yola cıktım virajda yine ayısı oldu lastikler ömrünü doldurdurmus olmaktadır fabrika cıkısı lastikle 12000 km iyi gitti yinede yama servisi bana 13-14000 de degiştirirsin demişti bende lastik arayışı içine girdim :D
Maşallah iyi yol yapmışsın, Allah kaza bela vermesin.
Michelen Pilot Sporty var birde buzmotorda ön arka 200 TL diyor.
Pirelli'den MT65'ten baya pahalı. Pazarlık yapılır gerçi.
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
-
14 Eylül 2011, 18:05
#21750
arkadaşlar pirelli lastiklerim geldi hamur olarak irc duro ve sawallow dan çok daha yumuşak bi hamuru var yarın takacağım bakalım yol tutuşu nasıl olacak
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
14 Eylül 2011, 18:22
#21751
hashpipe adlı üyeden alıntı
Meraba arkadaslar.
Bugun ben de 2011 ybr esd sahibi oldum.aslında cbf icin para ödemistim ama bugun motor geldi mi diye bakmaya gittiğimde satıcı arkadasın da gazıyla ybrye gecis yaptım.
Bu benim ilk motorum.O yüzden size sormak istediklerim var.Rodaj olayını biri basitce anlatabilir mi?Ben simdilik kulaktan dolma bilgiyle 50km hızı ve 5000 deviri gecmeden kullanıyorum.Bu doğrumudur?
Tesekkürler.
Aramıza hoşgeldin. Hayırlı uğurlu olsun dertsiz sorunsuz uzun süreler kullanabileceğin bi motor tercih etmişsin. Kulaktan dolmada olsa doğru bilgilendirmişler ilk 500 km fazla zorlama motorunu 5-6 bin devir civarı vites büyüt 50-70 km aralığında kullan genellikle ama örneğin yokuş aşağı v.s gibi yani motorun zorlanmıyacaği yerlerde biraz gaza yüklenebilir 80-90 diyebilirsin boşa geçirememe sorununu da zamanla ayağın alıştığında zaten kendi kendine çözeceksin vites levyesini hafifçe kaldır yukarı veya 2 deyse aşağı hafifçe bas debriyajı ise tam sıktığından emin ol motorun yeni olduğu için bi miktar sert olabilir Allah kaza bela vermesin
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
14 Eylül 2011, 18:46
#21752
F54 usta...
lastikleri taktıntan sonra fotoğraf beklliyoruz...
özellikle lastik desenlerini fotoğraflarsan sevinirim...
-
14 Eylül 2011, 19:05
#21753
-unnamed- adlı üyeden alıntı
F54 usta...
lastikleri taktıntan sonra fotoğraf beklliyoruz...
özellikle lastik desenlerini fotoğraflarsan sevinirim...
yarın taktığım zaman foto koyarım pazar de günü çıplak gözle görürsün
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
14 Eylül 2011, 19:16
#21754
tamam kardeşim inşaAllah....
-
14 Eylül 2011, 19:51
#21755
-
14 Eylül 2011, 22:24
#21756
balata sürtüyorsa yapar abi
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
15 Eylül 2011, 01:41
#21757
Bakalım yarın birde tek kişi bineyim gene ısınırsa servise bi göstereyim zaten yağını değiştireyim diodum isabet olur
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
15 Eylül 2011, 02:08
#21758
egelim 43 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar demin bi çarşıya inip geldik eşimle geldiğimde motoru kilitlerken farkettim arka jant aşırı ısınmış
nerdeyse eksoza yakın bi sıcaklıktaydı nedenki acaba? Balata bitiyo desek kıykk kıykk ses yapar yada arka frende zayıflama söz konusu olur ama yok öle bi sorun ? Hava çok sıcak desek malum eylül ayı ve Kütahya hava şartları
fikri olan varmı??
Arka fren çubuğu gergin büyük ihtimal,2 kişi binince yükten dolayı biraz daha geriliyor ve fren balatası kampanayı kavrıyor...sürtünmeden dolayıda kampana ve jantın aşırı ısınıyor,yapman gerekn biraz arka fren çubuğunu kampanaya bağlayan vidayı gevşetmek ve fren ayarı yapmak...
-
15 Eylül 2011, 02:19
#21759
Hımm olabilir mantıklı teşekkürler ilgin için fakat dediğin gibi balata kavrasa ses yapması lazım değilmi yada motorun kendini kasıp boşta akmaması
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
15 Eylül 2011, 10:08
#21760
slm arkadaşlar nasılsınız dün bende sanayiden ön balata aldım ve ön fren balatasını değiştirdim 19500 de eski balatanın bir tarafını yemiş az daha kullansam demire sürtecekti Allah'dan fark edip değiştirmişim arada sizde kontrol edin derim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 29 kullanıcı var. (0 üye ve 29 misafir)
Bu Konudaki Etiketler