Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #20821
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı -unnamed- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hop..
    yeni gelen abimize hoşgeldiniz demek isterim...
    ramazan naptınız sedatın motorunu?
    sorun yok çalışıyor maşallahı var....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #20822

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    ağa yarın görüşelim seninle(:

  3. #20823
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    ebubekir görüşürüz sorun yok....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  4. #20824

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    eyvallah ramazanım...
    alo çekerim sana inşaAllah...

  5. #20825

    Üyelik
    16 Haziran 2011
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 ESD
    Alıntı -unnamed- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyvallah ramazanım...
    alo çekerim sana inşaAllah...
    mrb benim ybr 2000 km ye yaklaştı şu anda 10 tl lik benzinle yaklaşık olarak 65 km gidebiliyorum devirli kullanıyorum 9 binden aşşa vites değiştirmiyorum... sence bu yakıt tüketimi normalmi bana biras fazla yakıyor gibi geliyor...
    benimki düz yolda 100-110 km hız yapıyor yatınca 120 leri görüyorum seninki nasıl?
    kısacası yakıt ve performans olarak bilgi istiyorum senden..
    cvpların için şimdiden tşkkürler...

  6. #20826

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    rodajda halen motorum...
    980 km de filan olması lazım...
    ilk depoyla 520 km yol gittim...
    zannedersem çok agresif kullanıyorsun sen motorunu o yüzden bu kadar aşırı bir yakma söz konusu...
    düz yolda özellikle sollamalarda deniyorum 110-115 rahatlıkla yapabiliyor...
    fazla sıkıştırmak pekte iyi değil...

  7. #20827

    Üyelik
    16 Haziran 2011
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 ESD
    ilk depoyla 520 km mi maşallah iyi gitmişsin ben 380 civarı ancak gidebilmiştim sıkıştırmak bu kadar fark edermi? yada benim motorda bi problemmi var :(

  8. #20828
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı lmDeathlesS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrb benim ybr 2000 km ye yaklaştı şu anda 10 tl lik benzinle yaklaşık olarak 65 km gidebiliyorum devirli kullanıyorum 9 binden aşşa vites değiştirmiyorum... sence bu yakıt tüketimi normalmi bana biras fazla yakıyor gibi geliyor...
    benimki düz yolda 100-110 km hız yapıyor yatınca 120 leri görüyorum seninki nasıl?
    kısacası yakıt ve performans olarak bilgi istiyorum senden..
    cvpların için şimdiden tşkkürler...
    arkadaşım nasıl kulandığını bilmiyorum ama cok feci fazla yakıyor ybr göre ben cbf 150 ile 10tl lik benzinle 88-90km gidiyorum ben böle gidiyosam senin 100e yakın gitmen gerekir heralde ben yarı agresif yarı sakin orta halli kulanıyorum
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  9. #20829

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    Alıntı lmDeathlesS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk depoyla 520 km mi maşallah iyi gitmişsin ben 380 civarı ancak gidebilmiştim sıkıştırmak bu kadar fark edermi? yada benim motorda bi problemmi var :(
    motorunda problem yokta...
    çok sıkıştırdığın kesin motoru...
    iki yada üç hafta oldu benim bu motoru aldığım...
    bu sürede denediğim yakıt performansı...
    ve uzun yolda yaptım bu değerleri bilgin olsun..
    yinede seninki çok yakıyor...
    tam dolu depo ile sakin kullanım yap öyle bir dene derim...

  10. #20830
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım nasıl kulandığını bilmiyorum ama cok feci fazla yakıyor ybr göre ben cbf 150 ile 10tl lik benzinle 88-90km gidiyorum ben böle gidiyosam senin 100e yakın gitmen gerekir heralde ben yarı agresif yarı sakin orta halli kulanıyorum
    dün 118 km gittim 10 liralık benzin ile.... bazen basar bazen yavaş giderim....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

    Alıntı lmDeathlesS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk depoyla 520 km mi maşallah iyi gitmişsin ben 380 civarı ancak gidebilmiştim sıkıştırmak bu kadar fark edermi? yada benim motorda bi problemmi var :(
    bir depo ile 570 km gittim.... 10 liralık benzinle en az 100 km yapıyorum.. ortalama 80 ile 110 arası seyrediyorum... son hız olarak bende 120 vuruyor....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  11. #20831
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Bende 1 depoyla 380 km falan gidiyorum.Tamamen kullanıma bağlı.Ybr basınca içiyor.
    HONDA

  12. #20832

    Üyelik
    16 Haziran 2011
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 ESD
    Alıntı uniqe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 1 depoyla 380 km falan gidiyorum.Tamamen kullanıma bağlı.Ybr basınca içiyor.
    hmm ozmn benim dişli değiştirmem lasım çünkü benim motor 5. viteste 8 bin devirde anca 100 görüyor.. yani ister istemez evirli kullanıyorum.. biras küçültsem arka düşliyide 6-7 bin devirde 100 görse baya farkeder sanırım yakıt..
    bide arkadaşlar bugün sakin kullandım motoru ve bişey fark ettim 5 bin deviri biras geçerken 5 le 5.5 arasında anormal bir titreşim geliyor motordan sürüş sırasında o devir aralığından geçerken farkettiriyor kendini bu normalmi sizdede varmı böle bişey diğer devirlerde böle bişey yok sadece 5 binle 5 bin 500 arasında yapıyor..

  13. #20833
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Alıntı lmDeathlesS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hmm ozmn benim dişli değiştirmem lasım çünkü benim motor 5. viteste 8 bin devirde anca 100 görüyor.. yani ister istemez evirli kullanıyorum.. biras küçültsem arka düşliyide 6-7 bin devirde 100 görse baya farkeder sanırım yakıt..
    bide arkadaşlar bugün sakin kullandım motoru ve bişey fark ettim 5 bin deviri biras geçerken 5 le 5.5 arasında anormal bir titreşim geliyor motordan sürüş sırasında o devir aralığından geçerken farkettiriyor kendini bu normalmi sizdede varmı böle bişey diğer devirlerde böle bişey yok sadece 5 binle 5 bin 500 arasında yapıyor..
    Yok ondan fark etmez dişlisi orjinal olanlarda 500 küsür km gidiyor.


    Bendede bi sorun var bazen ışıklara geldiğimde 1 e geçmiyor debriyaj yenilemem gerekiyor debriyaj yenilerken tık atıyor acaba bu yağdan mı kaynaklanıyor ?
    HONDA

  14. #20834

    Üyelik
    22 Ağustos 2009
    Şehir
    Elazığ
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Selamın Aleykûm arkadaşlar. ben de mayıs ayında ybr 125 aldım 2011 model. benim de şikayetim var hem yakıt konusunda hem de debriyaj konusunda,acaba yeni motorlarda kaliteyi mi bozdular noldu.ışıklarda dururken vites 1 e geçmiyor çok zorlanıyorum,ileri geri yapıyorum anca geçiyor. tabi arkadan kornalar datt dattt,yediğim küfürler de cabası. durmadan gidip debriyaj ayarı yaptırıyorum bu nasıl iş ben anlamadım,acaba tüm motorların mı böyle ayarı kaçar sürekli ayar yaptırırlar yoksa sadece benim mototrda mı böyle.bir de bir depoyla 350 km zor yapıyorum rodojda diye mi böyle,sanki azıcık pişman oldum,özellikle bu debriyaj olayı hasta etti beni,bir kere de 2 ye geçmedi az kalsın bir arabanın altına giriyordum ALLAH korudu. bilgisi olan kardeşlerimden yorum almaya geldim...

    hayırlı ramazanlar

    saygılarımla...
    [COLOR="#DAA520"][/COLOR][B]Deveye sormuşlar neren eğri diye,bir türlü öğrenemediniz ALLAH sizi bildiği gibi yapsın demiş[/B]

  15. #20835
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı lmDeathlesS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hmm ozmn benim dişli değiştirmem lasım çünkü benim motor 5. viteste 8 bin devirde anca 100 görüyor.. yani ister istemez evirli kullanıyorum.. biras küçültsem arka düşliyide 6-7 bin devirde 100 görse baya farkeder sanırım yakıt..
    bide arkadaşlar bugün sakin kullandım motoru ve bişey fark ettim 5 bin deviri biras geçerken 5 le 5.5 arasında anormal bir titreşim geliyor motordan sürüş sırasında o devir aralığından geçerken farkettiriyor kendini bu normalmi sizdede varmı böle bişey diğer devirlerde böle bişey yok sadece 5 binle 5 bin 500 arasında yapıyor..
    ön dişliyi bir diş büyüt........
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  16. #20836
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Vites geçişinde sorun yaşadığınız anda motoru azcık ayağınızla ileri doğru hareket ettirin vites geçecektir. Ama durduğunuz yerde bir kaç vites birden düşürmek için her viteste motoru azcık ileri itmeniz gerekecektir. Bu durum vites sistemenin yapısıyla ilgili.
    Vites geçişlerinde sıkıntı yaşayanlar öncelikle yağdan kuşkulanmalılar. Özellikle yüksek koruma olsun diye dizel motor yağı kullanmışsanız vay halinize. Motosikletler için üretilmiş tam sentetik veya yarı sentetik yağ kullanın. Sorun kalmayacaktır. Şunuda unutmayın Yamaha motorları kemikli vites geçişine sahiptir. Yani; sert ve sesli geçiş ybr için normal bir durum. Bunu vites sisteminin sağlamlığına verebilirsiniz.
    Ybr az yakan bir motordur. Düşük viteslerde ve yüksek devirlerde kullanmak fazla yakmasına neden olacaktır. 9.000 devirden aşağı vites değiştirmem diyen arkadaşlar hem motoru cabuk bitirirler hemde fazla yaktırırlar hemde çevrelerinden yedikleri küfürde cabası..
    Ybr'yi uygun vites ve devirde kullanırsanız, her zaman sizi üzmeden yanınızda olacaktır.

    YamahaBRasil
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı

  17. #20837
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Alıntı dr_lunata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamın Aleykûm arkadaşlar. ben de mayıs ayında ybr 125 aldım 2011 model. benim de şikayetim var hem yakıt konusunda hem de debriyaj konusunda,acaba yeni motorlarda kaliteyi mi bozdular noldu.ışıklarda dururken vites 1 e geçmiyor çok zorlanıyorum,ileri geri yapıyorum anca geçiyor. tabi arkadan kornalar datt dattt,yediğim küfürler de cabası. durmadan gidip debriyaj ayarı yaptırıyorum bu nasıl iş ben anlamadım,acaba tüm motorların mı böyle ayarı kaçar sürekli ayar yaptırırlar yoksa sadece benim mototrda mı böyle.bir de bir depoyla 350 km zor yapıyorum rodojda diye mi böyle,sanki azıcık pişman oldum,özellikle bu debriyaj olayı hasta etti beni,bir kere de 2 ye geçmedi az kalsın bir arabanın altına giriyordum ALLAH korudu. bilgisi olan kardeşlerimden yorum almaya geldim...


    hayırlı ramazanlar

    saygılarımla...

    İleri geri yapmana gerek yok debriyajı hafif bırak sık ondan sonra düzeliyor.

    Alıntı newceri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites geçişinde sorun yaşadığınız anda motoru azcık ayağınızla ileri doğru hareket ettirin vites geçecektir. Ama durduğunuz yerde bir kaç vites birden düşürmek için her viteste motoru azcık ileri itmeniz gerekecektir. Bu durum vites sistemenin yapısıyla ilgili.
    Vites geçişlerinde sıkıntı yaşayanlar öncelikle yağdan kuşkulanmalılar. Özellikle yüksek koruma olsun diye dizel motor yağı kullanmışsanız vay halinize. Motosikletler için üretilmiş tam sentetik veya yarı sentetik yağ kullanın. Sorun kalmayacaktır. Şunuda unutmayın Yamaha motorları kemikli vites geçişine sahiptir. Yani; sert ve sesli geçiş ybr için normal bir durum. Bunu vites sisteminin sağlamlığına verebilirsiniz.
    Ybr az yakan bir motordur. Düşük viteslerde ve yüksek devirlerde kullanmak fazla yakmasına neden olacaktır. 9.000 devirden aşağı vites değiştirmem diyen arkadaşlar hem motoru cabuk bitirirler hemde fazla yaktırırlar hemde çevrelerinden yedikleri küfürde cabası..
    Ybr'yi uygun vites ve devirde kullanırsanız, her zaman sizi üzmeden yanınızda olacaktır.

    YamahaBRasil
    Sağolasın abi yağım castrol power 1 10 40 arasıra oluyor arasıra olmuyor.
    HONDA

  18. #20838

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    yarın nasipse çıkıp adapazarı yapacağım...
    bu ybr yi aldıktan sonra bana bi haller oldu..
    bu kadar km yapmazdım ben(:

  19. #20839
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Ybr bu adamı km hastası yapar
    HONDA

  20. #20840

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    3. haftada 1000 km yi devirdik...
    yarında git gel 250 km yaparız...
    1300 e dayanır(:


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler