kerpedeyim ramazan..
burdan memlekete geçicem belki..yada geri dönecem...
gez bakalım hayat senin hayatın... aklıma geldi biraz puştluk yapayım.... ne getircen bana kerpe veya memleketten...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
la sanada selam vermeye korkar oldum he(:
ramazan abi maşallah sende abiden istemediğin yok bir çiğ köfte bir başka şey yazık abiyede :D abi bize yok mu
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
heh müşteriler geliyor...
kardeşim bu adama çiğkötfe sözüm var..
buyur sende gel...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Süper bir iş planı bence, inşallah gönlüne göre olur herşey.
Askere ne zaman gidiyorsun?
Sana güzel bir konvoy yaparız inşallah
Senin öğlenki mesajından sonra uyuya kalmışım işyerinde.
Tam iki saat uyumuşum, kimsede kaldırmadı. Gözlerim hala şiş..
Kefken'deydim bende geçen sene. Sakarya motosiklet kulübünden bir abi var tanırsın belki.
Taksicilik falan yapıyor. Oğlu var birde Hakkı diye, o da motorcu. Çok güzel yerler.
Ama denizi biraz dalgalı, hoş ben dalgalı denizi daha çok severim.
Bu arada bende çiğ köfteye bayılırım, bir organizasyon olursa bende yerim vallaha afiyetle
Ramazan bu yanlış bir bilgi oldu
Yağ kontrolü orta sehbahada yağ çubuğunu vidalamadan yapılır. Vidaladığında karterdeki 1 yağ makimum göstergenin 1,5 santim üstünde gösteriyor. Yağ çubuğunu sıkmadan yaparsan karterdeki 1 litre yağ, yağ cubuğu göstergesinin maksimum sınırın hemen altında oluyor.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
3 adet ybr eskittim... ybr sırtında tam 450 000 km yol yaptım... en az 50 sefer ybr motoru söküp topladım.... dikkat et..... kartel in çubuk kapalı iken neresine geliyor açtığımdan ben biliyorum.... tam bir litre yağ ile yan sehpada iken benim motorumun yağ çubuğu dipte oluyor... yani yağ gözükmüyor... buna en son reşit, samet abi, ve cenk te şahit oldu... yani eğer cubuk orjinal ise ve bu güne kadar benim söküp topladığım ybr nin yağ çubuklarından farklı değil ise o zaman sıkıp sonra açarak bakmalısın....
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------
çiğ köfte organizasyonunda senide haberdar ederiz ........
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
abilerim sizin dedikleriniz benim kafamı karıştırdı ben motorun yağını değiştiriken yeni 1 litre koyuyorum sonra yağ çubuğunu sıkmadan öğle sokup çıkardığımda maksimumun bile az üstünde oluyor şimdi benim motorda çok mu yağ olmuş oluyor o zaman
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
orjinal yağ çubuğu 3 cm... çin işi ybr ye geçildikten sonra uzun çubuk takıldı..ölçün biçin sizin çubuklarınız 3 cm den fazladıır....
bu arada ybr kitapcıkları ve mühendisleri normalde 1 litre değil 1200 diyor haberiniz olsun... ama ybr 500 grm yağ ile bile gidebiliyor bizzat test ettim...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Ramazan istediğin kadar motor eskit istersen ybr nin mühendisi ol ama verdiğin bilgi yanlış. Orjinal yağ cubuğu 4 santim ve daha iki gün önce yağ alt tapasını sökerek yağın tamamını boşalttım ve tam bir litre yağ doldurdum. Sıkmadan cubuğa baktığımda yağ tam üst sınırda duruyor.
+ 1.2 lt konulması gereken miktar motor acıldıktan yani motor içindeki yağın tamamı boşaltılınca koyulması gereken miktar.
alt tapaya yökerek yağ boşalttığında motordan 1 litre yağ boşalıyor. 0,2 litre yağ halen motorda kalıyor.
Mühendis motoru açıp yağ koyarsan 1.2 lt koy- alt tapayı sökerek yağ değiştirirsen 1 lt yağ koy diyor. Kontrol etmek içinde yağ gösterge cubuğunu sıkmadan bak diyor.
Eğer bu yazdıklarımdan birinin yanlış olduğunu söylüyorsan, senle iddaya girelim kaybeden kazananın ayağağına kadar gelip 5 lahmacun ısmarlayacak. 2 de ayran varmısın...?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
orjinal yağ cubuğu 4 santim
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
5 lahmacun 2 ayran her zaman ısmarlarım.. senin canın sağ olsun... sen bir gün uygun olduğunda gel ben sana açılmış şanzumandan göstereyim...
birde bir soru sana yan ayaklık zamanla mtoru daha fazla yatırmaya başlıyor.... mesala benim şuan motorum ybr den çok fazlla yatıyor.... geçen gün yukarıda saydığım kişiler ile ölçümde gördük o zaman benim kullandığım ybr lerdemi bi bokluk var... kendi ybr min yağ çubuğunu ölçmedim ama en son toplanan ybr ninki 3 cm idi....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
bu arada aklıma gelmişken senin ybr de çin üretimi... yani 2006 dann sonrakiler çin... 2006 sonraki üretimler 4 cm üretilmiş... yamaha geçit motor nural avcıdan alınan bilgidir....
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------
evet sorun çözüldü direk yamaha yetkili servisi geçit motordan alınan bilgi... 2004 ile 2006 sonrası farklı...
bu arada benim motor 2008 agustos çıkışlı ama ben bu motoru daha yarmadım....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)