Kymco Xciting250 ya da Honda Foresight250 .. Sizce hangisi Tecrubelerinizi Istiyorum?
Reklamlar
-
Yaklasık 2 haftadır bu iki model arasında gidip geliyorum..
bir taraftan Kymco 100.000km garantisi veriyor..
diger taraftan Honda geçmişi var..
Iki modelide altta sundum. Tecrubeli arkadaslardan objektif yorumlar bekliyorum.. Simdiden teşekkürler..
Fiyatlar: (Kendi sitelerinde yazan fiyatları)
Kymco 8.300. - YTL ( http://www.kymco.com.tr/html/xciting250.html )
Honda 6.950.- YTL ( http://www.honda.com.tr/motosiklet/prices.htm )
KYMCO - XCITING 250
XCITING 250
Ölçüler 2250 x 810 x 1450
Ağırlık (kg) 185
Motor Tipi 4 zamanlı SOHC
Soğutma Sistemi Su
Şanzuman CVT
Motor Hacmi (cm³) 249,1
Ateşleme Tipi CDI
Yakıt Kapasitesi 12,8
Yağ Kapasitesi 0,9
Sele Yüksekliği 820
Max. Güç (Hp/d/d) 22 / 8200
Max. Tork (Nm/d/d) 20.7 / 6500
Frenler Ön / Arka Disk / Disk
Tekerlek Ölçüsü Ön 120 / 70 - 15
Tekerlek Ölçüsü Arka 150 / 70 - 14
HONDA - FES 250 FORESIGHT
MOTOR- Sıvı soğutmalı 4-zamanlı,OHC tek silindirli
MOTOR HACMİ(cc) 249,4
SİLİNDİR ÇAPI&STROK(mm) 72.7x60
SIKIŞTIRMA ORANI 10,5 : 1
YAKIT SİSTEMİ 30mm CV tipi karbüratör
MAX GÜÇ(Hp @ dev/dak) 19.2 / 7000
MAX TORK(Nm @ dev/dak) 21 / 5500
ATEŞLEME Tam transistörlü elektronik
ÇALIŞTIRMA Elektrikli
ŞANZIMAN V-matik
GÜÇ AKTARIMI V-kayışı
BOYUTLAR(UxGxY)(mm) 2070x735x1425
TEKERLEKLER ARASI MESAFE(mm) 1450
SELE YÜKSEKLİĞİ(mm) 745
YERDEN AÇIKLIK(mm) 140
YAKIT KAPASİTESİ(lt) 12
TEKERLEKLER Ön/Arka U profilli 5 kollu alüminyum döküm
LASTİKLER Ön 110/90 - 12 64 L Arka 130/70 - 12 62 L
SÜSPANSİYON Ön 33mm´lik teleskobik çatal, 88.7mm esneme aralıklı Arka Tek amortisörlü arka çatal, 96.2 mm esneme aralıklı
FRENLER Ön Kombine 3 piston kaliperli 240mm´lik hidrolik disk, reçine döküm balatalı, Arka Tek piston kaliperli 220mm´lik hidrolik disk, reçine döküm balatalı,
AĞIRLIK 158,9 kg
RENK SEÇENEKLERİ Gümüş, Siyah, Mav
Reklamlar
-
Kymco cuların sohbet mekanı topiği ve hondanın topiğini incelersen kullanıcılarından detaylı bilgilere ulaşabilirsin. xCİTİNG 250 yeni gelmeye başladı. Ama xciting 500 un güzel bir ünü var. Yani sağlam kaliteli.
Yanlız 100 000 km garanti değil dayanıklılık.
Hondanın diğer modelini incelersen daha iyi olur gibime geliyor. Silwirving 400 u
İkinci elde güzel motorlar yakalaman mümkün. Araya suzuki burgman 400 ü de sıkıştır. xciting 500 ü keyifle kullandım. Bir defa lastik incleri 14-15
Satmasaydım xciting 500 ü teklif ederdim. Kaya gibi motor.
Hondanın o modeli piyasada pek az var. Honda bayilerindede 2 el silwirving olabilir. Sahibinden com daki ilanlarıda ihmal etme. Hayırlısı olsun. fORESİGHT Asya motor tarafından kopyalanmış. Aynısı.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
-
sbuyukkilic adlı üyeden alıntı
Kymco cuların sohbet mekanı topiği ve hondanın topiğini incelersen kullanıcılarından detaylı bilgilere ulaşabilirsin. xCİTİNG 250 yeni gelmeye başladı. Ama xciting 500 un güzel bir ünü var. Yani sağlam kaliteli.
Yanlız 100 000 km garanti değil dayanıklılık.
Hondanın diğer modelini incelersen daha iyi olur gibime geliyor. Silwirving 400 u
İkinci elde güzel motorlar yakalaman mümkün. Araya suzuki burgman 400 ü de sıkıştır.
xciting 500 ü keyifle kullandım. Bir defa lastik incleri 14-15
Satmasaydım xciting 500 ü teklif ederdim.
Kaya gibi motor.
Hondanın o modeli piyasada pek az var. Honda bayilerindede 2 el silwirving olabilir. Sahibinden com daki ilanlarıda ihmal etme. Hayırlısı olsun. fORESİGHT Asya motor tarafından kopyalanmış. Aynısı.
Mali durumu bi düzlüğe çıkarsaydım senin makinaya talip olucaktım abicim ama kısmet değilmiş.
"MdkmN" arkadaşım,abimin yorumuna aynen katılıyorum.SW çok alımlı bir makina ve ikinci eldede gayet güzel seçenekler var.İlla 250'lik diyosan bu iki makina arasında estetiği sana uyanı alabilirsin.Çünkü Kymco'da atbaşı makinelerden biridir.Bide Hyosung/MS3 var.İncelemeni tavsiye ederim.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
Gönlüm Kymco diyor ama çok yakıyo. Enjeksiyonlu gelirse Kymco tabi...
-
kimi adlı üyeden alıntı
Gönlüm Kymco diyor ama çok yakıyo. Enjeksiyonlu gelirse Kymco tabi...
Son gelen 250 likler enjeksiyonlu. Kazara gelmiş. Yanlız boyun 1.75 olması lazım. Tekerlekleri büyük. Ayak tabanları tam yere basmayabilir.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
-
yukarıdaki 2 modelede kefilim...
NEONCU nickli arkadaşıma bir kymco xcıtıng 500 arayışlarımız devam ediyr...
denizciforesıght abimizede forsayt alması konusunda bastırıp hatta kendisiyle bayiye gidip moturu bizzat teslim aldık...
ama o zamanlar dengeler farklıydı...madem bu iki model arasında gidip geliyorsun...demekki bu paraları verebileceksin...madem o bütçen var sana bir alternatif sunayım
parça fiyatlarının uçuk olması gerçeğinide gözardı etmeden...Pıaggıo beverly 250 önerebilirim..
Beverly 250 i.e.
MotoVizyoN'dan Müthiş Kış Kampanyası Başladı..
Piaggio MotoVizyoN'dan alınır..
En Büyük Tekerli Scooter Beverly 250
Değişik Renk Seçenekleri..
12 Aya Varan Taksit Seçenekleri...
Kampanyamız Stoklarla Sınırlıdır.
Beverly 250
Yolların “Ateş Parçası”...
Titizlikle tasarlanmış detaylar, çeviklik, güç… Daha da fazlası Piaggio Beverly 250’de.
“Gerçek bir şehirli” olan Piaggio Beverly 250 ile trafik sorununu alt ederken, trafiğe yol açmanız işten bile değil. Ne de olsa herkesin gözü onun üzerinde olacak! Bir scooter’dan beklenebilecek her ayrıntı Piaggio Beverly 250’de mevcut. Sürücü kadar sürücünün arkasındakine de eşsiz performans yaşatan model, tasarımıyla da son derece genç, dinamik ve enerjik bir görünüme sahip.
Tasarım
Modelin sadece ana hatları değil, en küçük detayları dahi rahatlık ve konfor sağlamak üzere tasarlanmış. Örneğin, ön far yüzeyi kötü havalarda bile mükemmel görüş sağlıyor. Ayrıca gerek sürücünün gerek arkasındaki kişinin konforu da düşünüldü; sele tamamen buna göre tasarlandı.
Piaggio Beverly 250, Piaggio’nun diğer modellerinden bazı özellikleriyle belirgin biçimde ayrılıyor. Örneğin, jant ve lastik ölçüleri, modelin dinamizmini birebir yansıtacak; performansını destekleyecek şekilde dizayn edildi.
Motor
Piaggio Beverly 250, 250 cc’lik, son model Piaggio LEADER motorla donatılmıştır. Bu 4 zamanlı, 4 sübaplı ve sıvı soğutmalı motor müthiş bir performansa sahip ve azaltılmış yakıt tüketimi ile de Euro2 standartlarına uygundur.
21 beygir motor gücüne sahip Piaggio Beverly 250, hem rahat hem hızlı sürüş keyfi yaşatma görevini başarıyla yerine getiriyor.
Aksesuarlar
Piaggio Beverly 250’nin geniş aksesuar seçenekleri kullanıcıya kendine en uygun rahatlık ve güveni yaratmasını sağlıyor.
Standart Aksesuarlar
• Ön cam
• Sele altı bölmesi
• Immobiliser sistemi
Opsiyonel Aksesuarlar
• Motor ile aynı renk kask seçenekleri
• Motor ile aynı renk arka çanta seçenekleri
• Uzun ön cam
• Branda
• Diz örtüsü
http://sahibinden.com/beverly_250_i_...QQdisplayitem?
7390 ytl diyor...bence bu sırsatları kaçırma...Pıaggıo almak için en uygun zamanlardan biri...ölü zamanda kar marjı düşer....kelepirdir bunlar...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
Kymconun yanında 125 lık scoter gibi kalmış.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
-
Arkadaş,
Ben 7000 Km dir Foresight kullanmaktayım. Senin gibi uzun uzun araştırıp, karar verip almıştık. Deneyimlerimi yazayım belki faydası olabilir karar vermene.
Motor kalkışlarda çok atak değil, ancak bir maxi den beklendiği üzere ivmelenmeye istikrarla devam ediyor. Torku çok iyi, tırmanmalarda süratini koruyor. Otoban düzlüklerinde yaptığım denemelerde 2 kişi ve dolu bagaj çantası ile 140 Km sürati görüyor. Maksimum hız dan ziyade 125 Km. lik süratlerde uzun süre yorulmadan kullanılabiliyor. Vibrasyon yok gibi, özellikle 100 Km. lik süratlerde motorun üzerinde oturduğunu unutuyorsun. sele çok rahat, oturma pozisyonu güzel. Ortalama 3,4 Lt/100 Km lik yakıt harcamı var. Bakım saati yaklaştığında bile (Buji bitik, hava filtresi gerçekten kirli vs.) 11 Lt yakıt ile 270 Km yapıyordu Şehir İçinde! Bakımlı haliyle ise 3,4 Lt civarı harcamı var. Farları güçlü aydınlatması çok iyi. Sele altı bagajı çok büyük değil, tam kapalı kasklar sığmıyor, ancak poşetlerle yük doldurduğunda bayaa bir malzeme alıyor. Honda Servis güvencesi kendini emniyette hissetmene neden oluyor, şuraya buraya gidermi diye hiç düşünmedim bu güne kadar. Servis ile konuştuğumda hiç arıza yapmayan bir motor olmasından biraz dertli idiler Stabil-dengeli bir motor, kullanması ve manevraları çok zevkli. Fren Mesafesi şahane, sol elindeki combine fren levyesi ön ve arka freni beraberce ve orantılı olarak kontrol ediyor, neredeyse ön freni kullanmana gerek kalmıyor, ancak ani durumlarda her ikisinide etkili kullandığında şaşılacak denli asfalta yapışıyor. Elektronik aksam minimum tutulmuş çok basit-sade bir motor.
Hiç mi negatif yanı yok diye sorulursa, bence 4 BHP daha güçlü olsa scooter kullananlar bir daha başka motora binmezlerdi diyebilirim. Asya Motor Grenajını birebir kopyaladığından can sıkıcı olabiliyor bazı arkadaşlar için ama elbette Asya ile başka hiç bir bakımdan en ufak benzerliği yok.
Yazmadan edemeyeceğim, benim ile aynı zamanlarda benzer Maxi lerden alan arkadaşlarım var, neden biz de Foresight almadık diye hayıflanıyorlar.
Herkese gönlünce, motorlar ve kazasız belasız sürüşler dilerim
Poturdak
-
Kymco bayağı gösterişli duruyormuş.... İlk anda honda demiştim ama kymco da yabana atılır değill.... Sadece fiyatı daha pahalı...
Tercihim kymco........
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
honda cok iyi ancak artık yüzü baya bi eskidi yakında bu motor satıstan çekilir bide taklitleri var cok büyük bi dezavantaj değil ama sen gene kymcoya bak parcası hondadan cok daha ucuz metehanın dediği gibi bide beverly e bak
-
denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı
Arkadaş,
Ben 7000 Km dir Foresight kullanmaktayım. Senin gibi uzun uzun araştırıp, karar verip almıştık. Deneyimlerimi yazayım belki faydası olabilir karar vermene.
:
Birader ben 1 yıla doğru gidiyom daha 10.000 de...siz 7000 i devirmişiniz...
Hayrola yoğsam Elizabet aşkına kendini Britanyayamı vuruyon...
ne buluyon o hatunda annamıyom be abi...yakışmıyo sana yuvanı onun yüzünden bozmaya değermi...
birde şu detay var...bize benzin tüketiminde cimri bir motor lazım...xcıtıng 250 hakkındaki benzini içiyor söylemi doğru...hatta xcıtıng 250 alacağıma bari 500 lük xcıtıng alayımda değsin yaktığına deniyor...
Bu arada piyasada forsayt kalmadı...tek tük bayileri ararsan belki...fabrika stoklarındada yok...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
mete_han adlı üyeden alıntı
birde şu detay var...bize benzin tüketiminde cimri bir motor lazım...xcıtıng 250 hakkındaki benzini içiyor söylemi doğru...hatta xcıtıng 250 alacağıma bari 500 lük xcıtıng alayımda değsin yaktığına deniyor...
Doğru hatta çoğu kişi Xciting'i bu yüzden tercih etmiyor. Ama enjeksiyonlu modeller geldikçe satışları artacaktır.
-
Kymco kullandığım için demiyorum ama Xciting daha heybetli duruyor
Kymco'nun sayfasında Xciting bölümünde kıyaslama tablosu var
Xciting fiyatına göre hakkaten kaliteli,gösterişli bir motor.
Hyosung GT 250 R gibi bir alternatifim olmasa(şahsım adına tabi,yoksa kıyaslanacak motorlar değil)
Xciting 250 alacağım hemen..
edit : Japon araçlarıda sade olurdu eskiden ama Honda'nın scooterlar neden bu kadar sade duruyor anlamıyorum
Activa,Beat, Dylan,Foresıght...
kalite yönünü tartışılmaz belki ama görüntü olarak bakınca pekte dinamik çizgileri yok bu scooterların
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
-
Tercih meselesi
-
xcıtıng nası fazla yakar kullanan arkadslarda yazarsa tüketimin ne değerlerde oldugunu sağlıklı bi inceleme yapabiliriz.
-
-
Saol Mete_Han..
Başlarda Asya Motor 150 T1 alırım diye düşünüyordum ama sonra cok sorunlu (kullanan arkadaslar oyle yazmıslar) olduğu için vazgeçtim artık hayırlısı olsun diyorum..
-
Xciting fazla falan yakmıyor yav
ben 10 kuruş civarı yakıyor diye biliyorum
ama alınmışa laf edilmez,hayırlı olsun
Asya Motor'u düşünüp böyle bir motora karar vermek sizi hayli hayli memnun edecektir
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
MdkmN adlı üyeden alıntı
Saol Mete_Han..
Başlarda Asya Motor 150 T1 alırım diye düşünüyordum ama sonra cok sorunlu (kullanan arkadaslar oyle yazmıslar) olduğu için vazgeçtim artık hayırlısı olsun diyorum..
tabiri caizse ipten dönmüşsün...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)