Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Kymco Xciting250 ya da Honda Foresight250 .. Sizce hangisi Tecrubelerinizi Istiyorum?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    BAKIRKOY/IST.
    Motosikleti
    Piaggio X9 Evolution 250
    Yaklasık 2 haftadır bu iki model arasında gidip geliyorum..
    bir taraftan Kymco 100.000km garantisi veriyor..
    diger taraftan Honda geçmişi var..
    Iki modelide altta sundum. Tecrubeli arkadaslardan objektif yorumlar bekliyorum.. Simdiden teşekkürler..

    Fiyatlar: (Kendi sitelerinde yazan fiyatları)
    Kymco 8.300. - YTL ( http://www.kymco.com.tr/html/xciting250.html )
    Honda 6.950.- YTL ( http://www.honda.com.tr/motosiklet/prices.htm )

    KYMCO - XCITING 250



    XCITING 250
    Ölçüler 2250 x 810 x 1450
    Ağırlık (kg) 185
    Motor Tipi 4 zamanlı SOHC
    Soğutma Sistemi Su
    Şanzuman CVT
    Motor Hacmi (cm³) 249,1
    Ateşleme Tipi CDI
    Yakıt Kapasitesi 12,8
    Yağ Kapasitesi 0,9
    Sele Yüksekliği 820
    Max. Güç (Hp/d/d) 22 / 8200
    Max. Tork (Nm/d/d) 20.7 / 6500
    Frenler Ön / Arka Disk / Disk
    Tekerlek Ölçüsü Ön 120 / 70 - 15
    Tekerlek Ölçüsü Arka 150 / 70 - 14




    HONDA - FES 250 FORESIGHT



    MOTOR- Sıvı soğutmalı 4-zamanlı,OHC tek silindirli
    MOTOR HACMİ(cc) 249,4
    SİLİNDİR ÇAPI&STROK(mm) 72.7x60
    SIKIŞTIRMA ORANI 10,5 : 1
    YAKIT SİSTEMİ 30mm CV tipi karbüratör
    MAX GÜÇ(Hp @ dev/dak) 19.2 / 7000
    MAX TORK(Nm @ dev/dak) 21 / 5500
    ATEŞLEME Tam transistörlü elektronik
    ÇALIŞTIRMA Elektrikli
    ŞANZIMAN V-matik
    GÜÇ AKTARIMI V-kayışı
    BOYUTLAR(UxGxY)(mm) 2070x735x1425
    TEKERLEKLER ARASI MESAFE(mm) 1450
    SELE YÜKSEKLİĞİ(mm) 745
    YERDEN AÇIKLIK(mm) 140
    YAKIT KAPASİTESİ(lt) 12
    TEKERLEKLER Ön/Arka U profilli 5 kollu alüminyum döküm
    LASTİKLER Ön 110/90 - 12 64 L Arka 130/70 - 12 62 L
    SÜSPANSİYON Ön 33mm´lik teleskobik çatal, 88.7mm esneme aralıklı Arka Tek amortisörlü arka çatal, 96.2 mm esneme aralıklı
    FRENLER Ön Kombine 3 piston kaliperli 240mm´lik hidrolik disk, reçine döküm balatalı, Arka Tek piston kaliperli 220mm´lik hidrolik disk, reçine döküm balatalı,
    AĞIRLIK 158,9 kg
    RENK SEÇENEKLERİ Gümüş, Siyah, Mav


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    İçerenköy
    Motosikleti
    Honda nt 700 deauville
    Kymco cuların sohbet mekanı topiği ve hondanın topiğini incelersen kullanıcılarından detaylı bilgilere ulaşabilirsin. xCİTİNG 250 yeni gelmeye başladı. Ama xciting 500 un güzel bir ünü var. Yani sağlam kaliteli.
    Yanlız 100 000 km garanti değil dayanıklılık.
    Hondanın diğer modelini incelersen daha iyi olur gibime geliyor. Silwirving 400 u
    İkinci elde güzel motorlar yakalaman mümkün. Araya suzuki burgman 400 ü de sıkıştır. xciting 500 ü keyifle kullandım. Bir defa lastik incleri 14-15
    Satmasaydım xciting 500 ü teklif ederdim. Kaya gibi motor.

    Hondanın o modeli piyasada pek az var. Honda bayilerindede 2 el silwirving olabilir. Sahibinden com daki ilanlarıda ihmal etme. Hayırlısı olsun. fORESİGHT Asya motor tarafından kopyalanmış. Aynısı.
    Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.

  3. #3
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Alıntı sbuyukkilic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kymco cuların sohbet mekanı topiği ve hondanın topiğini incelersen kullanıcılarından detaylı bilgilere ulaşabilirsin. xCİTİNG 250 yeni gelmeye başladı. Ama xciting 500 un güzel bir ünü var. Yani sağlam kaliteli.
    Yanlız 100 000 km garanti değil dayanıklılık.
    Hondanın diğer modelini incelersen daha iyi olur gibime geliyor. Silwirving 400 u
    İkinci elde güzel motorlar yakalaman mümkün. Araya suzuki burgman 400 ü de sıkıştır. xciting 500 ü keyifle kullandım. Bir defa lastik incleri 14-15
    Satmasaydım xciting 500 ü teklif ederdim. Kaya gibi motor.

    Hondanın o modeli piyasada pek az var. Honda bayilerindede 2 el silwirving olabilir. Sahibinden com daki ilanlarıda ihmal etme. Hayırlısı olsun. fORESİGHT Asya motor tarafından kopyalanmış. Aynısı.
    Mali durumu bi düzlüğe çıkarsaydım senin makinaya talip olucaktım abicim ama kısmet değilmiş.

    "MdkmN" arkadaşım,abimin yorumuna aynen katılıyorum.SW çok alımlı bir makina ve ikinci eldede gayet güzel seçenekler var.İlla 250'lik diyosan bu iki makina arasında estetiği sana uyanı alabilirsin.Çünkü Kymco'da atbaşı makinelerden biridir.Bide Hyosung/MS3 var.İncelemeni tavsiye ederim.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  4. #4
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Gönlüm Kymco diyor ama çok yakıyo. Enjeksiyonlu gelirse Kymco tabi...

  5. #5

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    İçerenköy
    Motosikleti
    Honda nt 700 deauville
    Alıntı kimi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gönlüm Kymco diyor ama çok yakıyo. Enjeksiyonlu gelirse Kymco tabi...
    Son gelen 250 likler enjeksiyonlu. Kazara gelmiş. Yanlız boyun 1.75 olması lazım. Tekerlekleri büyük. Ayak tabanları tam yere basmayabilir.
    Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.

  6. #6
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    yukarıdaki 2 modelede kefilim...

    NEONCU nickli arkadaşıma bir kymco xcıtıng 500 arayışlarımız devam ediyr...

    denizciforesıght abimizede forsayt alması konusunda bastırıp hatta kendisiyle bayiye gidip moturu bizzat teslim aldık...


    ama o zamanlar dengeler farklıydı...madem bu iki model arasında gidip geliyorsun...demekki bu paraları verebileceksin...madem o bütçen var sana bir alternatif sunayım


    parça fiyatlarının uçuk olması gerçeğinide gözardı etmeden...Pıaggıo beverly 250 önerebilirim..

    Beverly 250 i.e.

    MotoVizyoN'dan Müthiş Kış Kampanyası Başladı..

    Piaggio MotoVizyoN'dan alınır..

    En Büyük Tekerli Scooter Beverly 250

    Değişik Renk Seçenekleri..

    12 Aya Varan Taksit Seçenekleri...

    Kampanyamız Stoklarla Sınırlıdır.

    Beverly 250




    Yolların “Ateş Parçası”...


    Titizlikle tasarlanmış detaylar, çeviklik, güç… Daha da fazlası Piaggio Beverly 250’de.

    “Gerçek bir şehirli” olan Piaggio Beverly 250 ile trafik sorununu alt ederken, trafiğe yol açmanız işten bile değil. Ne de olsa herkesin gözü onun üzerinde olacak! Bir scooter’dan beklenebilecek her ayrıntı Piaggio Beverly 250’de mevcut. Sürücü kadar sürücünün arkasındakine de eşsiz performans yaşatan model, tasarımıyla da son derece genç, dinamik ve enerjik bir görünüme sahip.

    Tasarım

    Modelin sadece ana hatları değil, en küçük detayları dahi rahatlık ve konfor sağlamak üzere tasarlanmış. Örneğin, ön far yüzeyi kötü havalarda bile mükemmel görüş sağlıyor. Ayrıca gerek sürücünün gerek arkasındaki kişinin konforu da düşünüldü; sele tamamen buna göre tasarlandı.
    Piaggio Beverly 250, Piaggio’nun diğer modellerinden bazı özellikleriyle belirgin biçimde ayrılıyor. Örneğin, jant ve lastik ölçüleri, modelin dinamizmini birebir yansıtacak; performansını destekleyecek şekilde dizayn edildi.

    Motor

    Piaggio Beverly 250, 250 cc’lik, son model Piaggio LEADER motorla donatılmıştır. Bu 4 zamanlı, 4 sübaplı ve sıvı soğutmalı motor müthiş bir performansa sahip ve azaltılmış yakıt tüketimi ile de Euro2 standartlarına uygundur.
    21 beygir motor gücüne sahip Piaggio Beverly 250, hem rahat hem hızlı sürüş keyfi yaşatma görevini başarıyla yerine getiriyor.

    Aksesuarlar

    Piaggio Beverly 250’nin geniş aksesuar seçenekleri kullanıcıya kendine en uygun rahatlık ve güveni yaratmasını sağlıyor.

    Standart Aksesuarlar

    • Ön cam
    • Sele altı bölmesi
    • Immobiliser sistemi

    Opsiyonel Aksesuarlar

    • Motor ile aynı renk kask seçenekleri
    • Motor ile aynı renk arka çanta seçenekleri
    • Uzun ön cam
    • Branda
    • Diz örtüsü


    http://sahibinden.com/beverly_250_i_...QQdisplayitem?


    7390 ytl diyor...bence bu sırsatları kaçırma...Pıaggıo almak için en uygun zamanlardan biri...ölü zamanda kar marjı düşer....kelepirdir bunlar...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  7. #7

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    İçerenköy
    Motosikleti
    Honda nt 700 deauville
    Kymconun yanında 125 lık scoter gibi kalmış.
    Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.

  8. #8
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Arkadaş,
    Ben 7000 Km dir Foresight kullanmaktayım. Senin gibi uzun uzun araştırıp, karar verip almıştık. Deneyimlerimi yazayım belki faydası olabilir karar vermene.

    Motor kalkışlarda çok atak değil, ancak bir maxi den beklendiği üzere ivmelenmeye istikrarla devam ediyor. Torku çok iyi, tırmanmalarda süratini koruyor. Otoban düzlüklerinde yaptığım denemelerde 2 kişi ve dolu bagaj çantası ile 140 Km sürati görüyor. Maksimum hız dan ziyade 125 Km. lik süratlerde uzun süre yorulmadan kullanılabiliyor. Vibrasyon yok gibi, özellikle 100 Km. lik süratlerde motorun üzerinde oturduğunu unutuyorsun. sele çok rahat, oturma pozisyonu güzel. Ortalama 3,4 Lt/100 Km lik yakıt harcamı var. Bakım saati yaklaştığında bile (Buji bitik, hava filtresi gerçekten kirli vs.) 11 Lt yakıt ile 270 Km yapıyordu Şehir İçinde! Bakımlı haliyle ise 3,4 Lt civarı harcamı var. Farları güçlü aydınlatması çok iyi. Sele altı bagajı çok büyük değil, tam kapalı kasklar sığmıyor, ancak poşetlerle yük doldurduğunda bayaa bir malzeme alıyor. Honda Servis güvencesi kendini emniyette hissetmene neden oluyor, şuraya buraya gidermi diye hiç düşünmedim bu güne kadar. Servis ile konuştuğumda hiç arıza yapmayan bir motor olmasından biraz dertli idiler Stabil-dengeli bir motor, kullanması ve manevraları çok zevkli. Fren Mesafesi şahane, sol elindeki combine fren levyesi ön ve arka freni beraberce ve orantılı olarak kontrol ediyor, neredeyse ön freni kullanmana gerek kalmıyor, ancak ani durumlarda her ikisinide etkili kullandığında şaşılacak denli asfalta yapışıyor. Elektronik aksam minimum tutulmuş çok basit-sade bir motor.
    Hiç mi negatif yanı yok diye sorulursa, bence 4 BHP daha güçlü olsa scooter kullananlar bir daha başka motora binmezlerdi diyebilirim. Asya Motor Grenajını birebir kopyaladığından can sıkıcı olabiliyor bazı arkadaşlar için ama elbette Asya ile başka hiç bir bakımdan en ufak benzerliği yok.
    Yazmadan edemeyeceğim, benim ile aynı zamanlarda benzer Maxi lerden alan arkadaşlarım var, neden biz de Foresight almadık diye hayıflanıyorlar.
    Herkese gönlünce, motorlar ve kazasız belasız sürüşler dilerim
    Poturdak

  9. #9
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Kymco bayağı gösterişli duruyormuş.... İlk anda honda demiştim ama kymco da yabana atılır değill.... Sadece fiyatı daha pahalı...

    Tercihim kymco........
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  10. #10
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    honda cok iyi ancak artık yüzü baya bi eskidi yakında bu motor satıstan çekilir bide taklitleri var cok büyük bi dezavantaj değil ama sen gene kymcoya bak parcası hondadan cok daha ucuz metehanın dediği gibi bide beverly e bak

  11. #11
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş,
    Ben 7000 Km dir Foresight kullanmaktayım. Senin gibi uzun uzun araştırıp, karar verip almıştık. Deneyimlerimi yazayım belki faydası olabilir karar vermene.
    :
    Birader ben 1 yıla doğru gidiyom daha 10.000 de...siz 7000 i devirmişiniz...

    Hayrola yoğsam Elizabet aşkına kendini Britanyayamı vuruyon...


    ne buluyon o hatunda annamıyom be abi...yakışmıyo sana yuvanı onun yüzünden bozmaya değermi...


    birde şu detay var...bize benzin tüketiminde cimri bir motor lazım...xcıtıng 250 hakkındaki benzini içiyor söylemi doğru...hatta xcıtıng 250 alacağıma bari 500 lük xcıtıng alayımda değsin yaktığına deniyor...


    Bu arada piyasada forsayt kalmadı...tek tük bayileri ararsan belki...fabrika stoklarındada yok...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  12. #12
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birde şu detay var...bize benzin tüketiminde cimri bir motor lazım...xcıtıng 250 hakkındaki benzini içiyor söylemi doğru...hatta xcıtıng 250 alacağıma bari 500 lük xcıtıng alayımda değsin yaktığına deniyor...
    Doğru hatta çoğu kişi Xciting'i bu yüzden tercih etmiyor. Ama enjeksiyonlu modeller geldikçe satışları artacaktır.

  13. #13
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Kymco kullandığım için demiyorum ama Xciting daha heybetli duruyor

    Kymco'nun sayfasında Xciting bölümünde kıyaslama tablosu var

    Xciting fiyatına göre hakkaten kaliteli,gösterişli bir motor.

    Hyosung GT 250 R gibi bir alternatifim olmasa(şahsım adına tabi,yoksa kıyaslanacak motorlar değil)
    Xciting 250 alacağım hemen..


    edit : Japon araçlarıda sade olurdu eskiden ama Honda'nın scooterlar neden bu kadar sade duruyor anlamıyorum

    Activa,Beat, Dylan,Foresıght...

    kalite yönünü tartışılmaz belki ama görüntü olarak bakınca pekte dinamik çizgileri yok bu scooterların
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  14. #14

    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    BAKIRKOY/IST.
    Motosikleti
    Piaggio X9 Evolution 250
    Herkesin dediği ve benimde aynı görüşte olduğum gibi Honda cok sade kalmıs ve Asya Motorun birebir kopyalamıs olmasından dolayı Honda dan vazgeçtim.

    Xciting250 nin yeni versiyonlarında aynalar gidondan olduğu için en çok hoşuma giden yerinden vurdular aynı zamanda yakıtı cok fazla harcadığı için Kymco dan da vazgeçtim..

    Eğer bi aksilik olmazsa 6 Kasım Salı günü X9 Evo. 250cc için kaporayı verip Gri Bir Piaggio X9 Evo 250cc Alıyorum.. Bu arada boyum 1.80

    Fiyatı: 8.450 YTL + Plaka vs. Toplam: 8.700 YTL (sanırım 8000+250YTL verirsem nakit biraz indirim olabilir diye konustuk )


    X9 EVOLUTION 250




    Teknik Bilgiler

    Motor: Tek silindir 4 zamanlı
    Ön süspansiyon: Hidrolik furş ile 35 mm boru çapı
    Silindir Hacmi: 244,3 cc
    Arka süspansiyon: Çift etkili hidrolik amortisör, 4 yay pozisyonu
    Silindir Çapı: 72 mm
    Arka Fren: 240 mm disk ile
    Silindir Kursu: 60 mm
    Ön Fren: 240 mm çift disk ile
    Max Güç HP: 22 hp
    Jant ölçüleri: Ön:14"x3.50" Arka:14"x3.50"
    Yakıt: Kurşunsuz Benzin 95 oktan min.
    Ön lastik: İç lastiksiz 120/70-14"
    Dağıtım: Üstten tek eksantrik, 4 sübap ile
    Arka Lastik: İç lastiksiz 140/60-14"
    Ateşleme: Elektronik, değişken avanslı
    Uzunluk: 2.130 mm
    Çalıştırma: Elektrik, otomatik jigle ile
    Genişlik (En geniş yer): 910 mm
    Yağlama: Islak karter, pompa ile
    Aks Aralığı: 1.500 mm
    Karter: Yağ kapasitesi1.1 lt
    Sele yüksekliği: 790 mm
    Soğutma: Sıvı ile
    Kuru ağırlık: 168 kg
    Debriyaj: Otomatik, kuru tip santrifujlu
    Yakıt deposu: 14.5 lt, 2.5lt yedek içinde
    Vites: Değişken kayışlı aktarım sistemi
    En yüksek hız: 125 km/h
    Şasi: Çift kaplamalı çelik boru
    Egzost Çıkışı: Euro 2 normlarında

  15. #15
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Tercih meselesi

  16. #16
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    xcıtıng nası fazla yakar kullanan arkadslarda yazarsa tüketimin ne değerlerde oldugunu sağlıklı bi inceleme yapabiliriz.

  17. #17
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Md Kmn valla makinanın hasını alıyorsun helal olsun verdiğin paraya...zevkli birisin maldan anlıyosun...hayırlı olsun şimdiden...



    şu göstergelere baksanıza yani uzay gemisi kontrol paneli gibim...

    Işın Kalkanlarını indirinnn ...anlaşıldı Kaptan Körk...


    hastasıyım valla...8000 helal olsun bu makinaya...


    kafama takılan tek şey 22 beygirin yeterli olmayacağı...ve lastik ebadı keşke birz daha büyük olsaydı...lıberty 200 deki gibi olsa vallahi yola bi yapışırdı...hem hıza etki eder lastik ebadı...daha az güç daha yüksek hız demek büyük ebatla...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  18. #18

    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    BAKIRKOY/IST.
    Motosikleti
    Piaggio X9 Evolution 250
    Saol Mete_Han..
    Başlarda Asya Motor 150 T1 alırım diye düşünüyordum ama sonra cok sorunlu (kullanan arkadaslar oyle yazmıslar) olduğu için vazgeçtim artık hayırlısı olsun diyorum..

  19. #19
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Xciting fazla falan yakmıyor yav

    ben 10 kuruş civarı yakıyor diye biliyorum

    ama alınmışa laf edilmez,hayırlı olsun

    Asya Motor'u düşünüp böyle bir motora karar vermek sizi hayli hayli memnun edecektir
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  20. #20
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı MdkmN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saol Mete_Han..
    Başlarda Asya Motor 150 T1 alırım diye düşünüyordum ama sonra cok sorunlu (kullanan arkadaslar oyle yazmıslar) olduğu için vazgeçtim artık hayırlısı olsun diyorum..

    tabiri caizse ipten dönmüşsün...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)