Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

10 numara jawa

    REKLAM ALANI
  1. #21
    jönysf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    jawada yakıyor ortalığı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    03 Kasım 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    güzel çalısma yapanı tebrık etmek lazım
    gül bahçesine girenler gül olmasalarda gül kokarlar ( SUZUKİ --- KATANA )

  3. #23

    Üyelik
    24 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    SELam .arkadaşlar peki 2000 model mz 251 seyhanın teknik bilgilerini rica etsem . bilen varsa yazabilirmi

  4. #24

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Motosikleti
    mz 251
    mz sahipleri diye forum var ordan bakabilirsin

  5. #25

    Üyelik
    27 Şubat 2008
    Şehir
    Hatay
    Motosikleti
    Honda CBF 150 Honda Dylan 150
    Alıntı haunter01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SELam .arkadaşlar peki 2000 model mz 251 seyhanın teknik bilgilerini rica etsem . bilen varsa yazabilirmi
    Mz 251;
    Silindir adedi : 1
    Motor Hacmi: 243 cc
    Motor Gücü : 21 Hp
    Depo hacmi : 18 lt
    Sıkıştırma : 10.5 : 1
    Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm
    Vites Oranları
    1 Vİtes :3
    2. Vites :1.865
    3.Vites : 1.333
    4. Vites :1.048
    5. Vites :0.087
    Besleme : 12 V 5-9 Ah
    Yakıt tüketim : 4 lt /100 km
    0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn
    Boş ağırlık : 153 kg
    Dolu Ağırlık : 330 kg
    Mzler süper araçlar...
    2 zamanlı olmasına rağmen 4 zamanlı cbf250ile aynı yakıyor..

  6. #26

    Üyelik
    24 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    teşekürr ederim kardeşş.. sağolasın....

  7. #27
    ozi2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2006
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Google arama motoru
    210 km ha jawa değil 350 cc x 2 = 700 cc olsa 210 a çıkamaz

  8. #28

    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Alıntı izzet222 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mz 301 modifiyeliler bunu geçer.Mz 301 5 vites ve modifiyeliler 3.viteste 160km/h yapıyor 301lerin.Daha bunun 4. ve 5. vitesi var...
    O gün gördüm birtane Mz301 modifiyeli motora cbr600 ibresi takmışlar...
    Videoya bile çekmiş 3. viteste 160,4.viteste 180,5.viteste 220km/h yapıyor mz301.Fakat 301lerin orjinali 170km/h den fazlasını yapamaz...
    İşte senin verdiğin java;

    paşa demişsin ki 301 modifiyeli 350 jawayı geçer

    paşa 1. jawa eğer modifiyesi yapılmış ise her türlü hem kalkışta hemde gidişte o mz 301 e basar

    2. paşa ve her vites arasında bunlar yarı otomatik olduğu için vitese attığın anda motor kendini öne doğru sıçratır buda motorun yarı otomatik ve şansımanın 6 yayından kaynaklanır ;)

    ii forumlar . . .

    Alıntı ozi2002 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    210 km ha jawa değil 350 cc x 2 = 700 cc olsa 210 a çıkamaz
    öylemi sanıyorsun sen :D sen hiç bu 350cc Jawa ların yarışlarına gittin mi buyur al bak o arkadaşın motorunun 210 km hızı yapacağını sanmıyorum ama

    http://img520.imageshack.us/img520/5953/ucagim2dc8.jpg


    bu benim motorum arkadaşlar bu motor son regtefede ve en son gördüğüm kilometre 196 bunu ben pejo 106 arabası ile denedim ve bu kilometreyi 2,5 km aldım


    ii forumlar . . .


    bahadinli arkadaşım ;

    senin motorunun neden 210 km hıza ulaşamayacağını gördüğüm kadarı ile anlatayım tabi tamirci azı ile konuşacam anlayabilirsin inş.

    1. olarak mafsalı kısaltmışsın güzel

    2. olarak görüyorum ki bu platinli beyinli deil sen bu motora mz beyini takmadan deil 210 km hız 170 kendi orjinal km hızı zor la yaptırırsın

    3. olarak motor yerden fazla yüksek senin 210 km hızı göre bilmen için tam tamına eksoz boğazının orasından 3 ila 4 parmak yukarıda olması lazım ki altın rüzgar geçip senin hızını kesmesin ;)

    4. olarak eksozlar :D en komiğime giden :D arkadaşım bu iki zamanlı bir motosiklet ve iki zamanlı araçlarda sıkıştırma die tabir ettiğimiz silindirin içine gelen benzini pistonlar dolası ile yakması ve eksozdan çıkması olayıdır ben burada onu göremiyorum

    http://img520.imageshack.us/img520/5953/ucagim2dc8.jpg

    benim motorumda açılmış ve susturucularına ayar verilmiş iki tane mz eksozu var tabiki kısaltılmış bi bak bakalım senin ki kadar yüksektemi sıkıştırma dediğim olay o eksozu bu şekilde yukarı doğru verirsen motor kendini kasıp patlamaya geçez bunun yüzünden de km alamazsın hele hele rüzgarlı bi yolda hiç alamazsın :D

    eğer motorumu çok merak edenler tarsusa gelip sanayideki motor tamircisi hüseyin usta kim deye sorarlarsa görürler yapmış olduğum motorları

    ii forumlar
    anılgan bunu beğendi.

  9. #29
    cancancan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125
    aynı fikirdeyim jantlar herseyi mahfetmiş
    Life's Too Short , To Ride With Ugly Women

  10. #30
    no_name - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    cbf 150
    tekerlekler bide koltuk kötü olmus

  11. #31

    Üyelik
    14 Eylül 2008
    Motosikleti
    jawa 350 style
    ne demek yaa jawa gibi motor getirin de görelim dimi yaaa.....

  12. #32
    ahmet şimşek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2008
    Şehir
    **K@P@DoKyA**
    Motosikleti
    YAMAHA R1
    Hanı Bı Söz Var Eşşe Altın Semer Vursan Eşşek Yıne Aynı Eşşek Dıye Bence Bu Moto Aynı O Hesap Ama Emegıne Saglık Epey Urasmısın Arka Taraf 110 Ft Komple Sanırsam Cın Desteklı Jawa

  13. #33

    Üyelik
    15 Nisan 2008
    la bu 350:D

  14. #34
    essegesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul kadıköy
    Motosikleti
    Kymco New Grand Dink 250--Honda CB 900F Hornet
    Deme ki bu motor benim gs 500 ü geçer.Ben 190 km yi geçemedim hiç.Ama gene de büyük konuşuyorum ve bu motor 210 yapsın,benim motoru hediye ederim.Ayrıca mz 301 değil 251 bile bundan seri kalkar.Çünkü mz lerde kısa piston ve piston kolu var.Tork düşük olmasına rağmen çok daha fazla devir çevirir ve jawa'yı kalkışta her türlü geçer.Ama Jawa da efsane bir motordur ve değeri süratle ölçülemez.

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    350 beyaz cava....hemde stylee...
    Alıntı Asi_Genc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    paşa demişsin ki 301 modifiyeli 350 jawayı geçer

    paşa 1. jawa eğer modifiyesi yapılmış ise her türlü hem kalkışta hemde gidişte o mz 301 e basar

    2. paşa ve her vites arasında bunlar yarı otomatik olduğu için vitese attığın anda motor kendini öne doğru sıçratır buda motorun yarı otomatik ve şansımanın 6 yayından kaynaklanır ;)

    ii forumlar . . .



    öylemi sanıyorsun sen :D sen hiç bu 350cc Jawa ların yarışlarına gittin mi buyur al bak o arkadaşın motorunun 210 km hızı yapacağını sanmıyorum ama

    http://img520.imageshack.us/img520/5953/ucagim2dc8.jpg


    bu benim motorum arkadaşlar bu motor son regtefede ve en son gördüğüm kilometre 196 bunu ben pejo 106 arabası ile denedim ve bu kilometreyi 2,5 km aldım


    ii forumlar . . .


    bahadinli arkadaşım ;

    senin motorunun neden 210 km hıza ulaşamayacağını gördüğüm kadarı ile anlatayım tabi tamirci azı ile konuşacam anlayabilirsin inş.

    1. olarak mafsalı kısaltmışsın güzel

    2. olarak görüyorum ki bu platinli beyinli deil sen bu motora mz beyini takmadan deil 210 km hız 170 kendi orjinal km hızı zor la yaptırırsın

    3. olarak motor yerden fazla yüksek senin 210 km hızı göre bilmen için tam tamına eksoz boğazının orasından 3 ila 4 parmak yukarıda olması lazım ki altın rüzgar geçip senin hızını kesmesin ;)

    4. olarak eksozlar :D en komiğime giden :D arkadaşım bu iki zamanlı bir motosiklet ve iki zamanlı araçlarda sıkıştırma die tabir ettiğimiz silindirin içine gelen benzini pistonlar dolası ile yakması ve eksozdan çıkması olayıdır ben burada onu göremiyorum

    http://img520.imageshack.us/img520/5953/ucagim2dc8.jpg

    benim motorumda açılmış ve susturucularına ayar verilmiş iki tane mz eksozu var tabiki kısaltılmış bi bak bakalım senin ki kadar yüksektemi sıkıştırma dediğim olay o eksozu bu şekilde yukarı doğru verirsen motor kendini kasıp patlamaya geçez bunun yüzünden de km alamazsın hele hele rüzgarlı bi yolda hiç alamazsın :D

    eğer motorumu çok merak edenler tarsusa gelip sanayideki motor tamircisi hüseyin usta kim deye sorarlarsa görürler yapmış olduğum motorları

    ii forumlar
    asi genç dayıcım iyi hoş yazmışsın vs vs... motor egsozlarının yukarda olması bir şeyi değiştirmez..yakıt yanma olayı patlatma dediğin senin silindirin içinde gerçekleşiyor egsozda değil exhaust(egsoz)....2 zamanlının çalışma sistemini
    çok basit dille yazmışsınız öyle basit değil işte..FİZİK BİLECEKSİNİZ MATEMATİK BİLECEKSİNİZKİ neyi nerde nasıl olur kullanabilesiniz.
    2-motora mz elektronik beyin takmaya gerek yok zaten 250cclik scooter
    volantı var(yani bana tamirci ağzıyla konuşuyorum dedin ya ben anlarım o ağızdan))
    3-motorda olanları sayayım KISA PİSTON KOLU(biel cnc makinada yapılmıştır)
    4-pistonlar orjinden 2 SEKMANLI DEĞİŞİK BİR PİSTON TAKTIK..ÇEKOSLOVAK DEĞİL.taiwan,yada konya episan değildir.taşada girmiştir
    5-emme manifoltu açıktır,karbüratör silindire çok yakındır sebep olarak sen bilirsin niye olduğunu.
    6-egsoz boğazları yapılmştır
    7-silindirler taşlanmıştır işleme girmiştir,krang işlem görmüştür
    8-piston çapı 60 dır.
    9-ön dişli orjinde 17-18 di bizde 21 e 42 dir
    10-şanzuman dişlileriyle oynanmıştır.....
    11-üzerindeki garanaj sökülüp öyle denenmiştir.rüzgar tutmaması için..ortalama 25 km hız engellemektedir üzerindeki plastik parçalar.
    12-karbüratör çift japaon karbüratörüdür memeleri hava benzin olarak büyütülmüştür.resimde orjini takılıdır.
    13-jantlar kendi orjini değil çünkü telli janttan daha ağır olduğu için çıkarıp telli takmıştık..
    yapılan sürat 2 zamanlı bir motosiklet için çoktur..uzun mesafeler bu süratte gidemez..sürate binince belli mesafe gidilip hız ölçülmüştür..
    araba ile değil r-1 yamaha ile ölçülmüştür..araba ölçümü yanıltır.
    EK BİLGİ: japonlar 350 cc motosiklet yapabilmek için 1950 yılında çek cumhuriyetinin
    kapısını çalmışlardır ve Kendi 350 cclerini dahada geliştirerek 6 vitesli yapmışlardır..RD 350 YAMAHA -GT 350 KAWASAKİ VS MODELLERİ İLE üretilmişlerdir..Arkadaşın birisi demişki bu forumda Ben gs 500le 190 yapıyorum
    350 cc motor nasıl o hıza çıkar..sen sürekli 190 gidersin ama o jawa gitmez.
    ayrıca kalkışta ben japon yarışlarını izledim 350 cc yapılı BİR yamaha, 500 cclik fabrikasyon Motosikleti ezip geçiyordu..BUnlarda ek bilgidir..Kimseyi gücendirmek istemem jawa denince ADANA-TARSUS-CEYHAN-MERSİN TÜRKİYEDE TEKTİR.DİLEYEN GELİR YARIŞDA YAPARIZ DOSTTA OLURUZ.

    Alıntı izzet222 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mz 251;
    Silindir adedi : 1
    Motor Hacmi: 243 cc
    Motor Gücü : 21 Hp
    Depo hacmi : 18 lt
    Sıkıştırma : 10.5 : 1
    Tork : 27.4 Nm/2.8 kgm
    Vites Oranları
    1 Vİtes :3
    2. Vites :1.865
    3.Vites : 1.333
    4. Vites :1.048
    5. Vites :0.087
    Besleme : 12 V 5-9 Ah
    Yakıt tüketim : 4 lt /100 km
    0 - 100 Hızlanma : 7.8 sn
    Boş ağırlık : 153 kg
    Dolu Ağırlık : 330 kg
    Mzler süper araçlar...
    2 zamanlı olmasına rağmen 4 zamanlı cbf250ile aynı yakıyor..
    DOSTUM ŞU BİLGİLERE BAKTIM...MZ HAFİF BİR MOTOSİKLETTİR.BOŞ AĞIRLIK 153 DİYOR DOLU 330 DİYOR..YANLIŞLIK VAR BU İŞTE..HAYABUSA NEREDEYSE O AĞIRLIKTADIR..YADA BÜYÜK CHOPPERLAR O AĞIRLIKTADIR.
    anılgan bunu beğendi.

  16. #36
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    şu jawaların mzlerin dönemine yetişemedim bir motor meraklısı olarak ona yanarım.

  17. #37
    halilihsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2008
    harikaa :D abi

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    350 beyaz cava....hemde stylee...

    HALEP ORDAYSA ARŞIN BURADA..BİZ YAPARIZ BAŞKALARI KONUŞUR..

    ARKADAŞLAR JAWA BUDUR...JAWA MOTORU BÖYLE YAPILIR.KİMSE KENDİNİ JAWA ÜZERİNE YOK GEL ŞU ŞEHİREDE BENİ SANAYİİDE SOR SANA YAPTIĞIM MOTORLARI GÖSTERSİNLER DEMESİNLER...EL ELDEN HER ZAMAN ÜSTÜNDÜR.
    JAWA 350 TEKNİK ÖZELLİKLER
    Model : Jawa 350
    Yakıt Tankı Kapasitesi : 18,0 Lt.Yedek:2,8lt
    Motor : 2 Zamanlı, Hava Soğutmalı
    Silindir : 2
    Jantlar : Telli
    Çap X Stok : 58 X 65
    Hacim : 343,5 cm3
    Sıkıştırma Oranı : 9,8 :1
    Süspansiyon Ön : Teleskobik Furş 150 mm
    Maximum Güç : 27 HP / 5250 dd.
    Süspansiyon Arka : Teleskobik Ünite 80 mm
    Maximum Tork : 32 Nm / 4750 dd.
    Frenler Ön : Disk 265 mm
    Lastikler Ön : 3,25 X 18
    Lastikler Arka : 3,5 X 18
    Ateşleme : Ayaktan
    Frenler Arka : Tanbur 160 mm
    Transmisyon : 4 Vites Kuru Ağırlık : 149 Kg
    Aks Arası Mesafe : 1370 mm
    Maximum Hız : 125 km/saat
    Sele Yüksekliği : 820 mm

    ARKADAŞLAR JAWALAR FABRİKA ÇIKIŞ VERİLERİNE GÖRE 125 KM HIZ YAPAR OLARAK GÖSTERİLMİŞTİR.İYİ AÇILMIŞ MOTOR 150 YAPAR..



    KIZDIRDINIZ BENİ EN SONUNDA..BİLENDE BİLMEYENDE YAZIYOR.

    KRANG İŞLEM GÖRDÜ.BABA YANİ ANLAYACAĞINIZ..

    BUDA ESKİ HALİ.İŞTE UĞRAŞIN SİZİNDE OLSUN.PARA HARCAMADAN OLMAZ BU İŞLER.YAPAMIYORSANIZ YAPANI TEBRİK EDİN

  19. #39
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul - Fındıkzade
    Motosikleti
    Leike gitti kaldık kawaya
    Yapılan herşeye bana göre emek harcanmıştır. güzel olup olmaması önemli olmamakla beraber önce ellerine sağlık. motor fena olmamış. ama amaç ne yarışlara girmek mi. eğer yarışsa dicek sözüm yok kendine dikkat et. zevkse buna harcanan parayla daha iyi şeyler alabilirdin. ama dediğim gibi kişisel tercih meselesidir. kazasız belasız kullanman dileğiyle.

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    350 beyaz cava....hemde stylee...






    Alıntı erdemd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yapılan herşeye bana göre emek harcanmıştır. güzel olup olmaması önemli olmamakla beraber önce ellerine sağlık. motor fena olmamış. ama amaç ne yarışlara girmek mi. eğer yarışsa dicek sözüm yok kendine dikkat et. zevkse buna harcanan parayla daha iyi şeyler alabilirdin. ama dediğim gibi kişisel tercih meselesidir. kazasız belasız kullanman dileğiyle.

    DOĞRU SÖYLÜYORSUNUZ.BU MOTOSİKLETLERE HARCADIĞIM PARALARLA ÇOK DÜZGÜN JAPON MOTOSİKLETLERİ ALIP KEYFİME BAKARDIM....AMA HER ON MİLYAR VERENİN BİR JAPONU OLUR AMA RUHU BİZİMKİ GİBİ OLMAZ..BU VECİZE BANA AİTTİR.
    ELİMDEN ÇOK JAWA GEÇTİ.SAYI HATIRLAMIYORUM AMA BAYAĞI ÇOK.TÜRKİYE ŞARTLARINDA BİNİLECEK MOTOSİKLETLER JAWA VE MZLERDİR.GÖRÜNÜM VAR SES VAR SÜRAT VAR YEDEK PARCA BOL VERGİSİ DÜŞÜK..DAHA NE OLSUN

    JAWA VE MZ DOSTLUĞU..MZ 301 CC KISA MESAFE YARIŞ İÇİN YAPILANDIRILMIŞTIR..EN KISA MESAFEDE İVMEYİ KAZANDIRMAK İÇİN UĞRAŞILDI..TABİKİ YAPILI BİR JAWAYI GEÇEMEYECEĞİNİ SİZ TARAFTARLARINA BİLDİRMEK ZORUNDAYIM


    anılgan bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)