ramzey QM 200 GY hakkında
Reklamlar
-
selam.abimle cross almayı düşünüyoruz.ramzey qm 200 mü alsak,yoksa qm150 mi.forumda okuduğum kadarıyla ramzeyin en iyi motoru qm 200 müş.öyle diyor arkadaşlar.ramzeyden daha iyi bir marka var mı eşdeğer fiyatlarda.özellikleri gönderiyorum.sizce hangisi olmalı.ramzeyci arkadaşlar özellikle cevap yazarsa sevinirim.motorda ne gibi sorunlar çıkıyor.paylaşırsanız sevinirim.
• Ön Fren
Disk
• Benzin Motor Tİpi
Tek Silindirli 4 Zamanlı Hava Soğutmalı
• Silindir Hacmi
149.4 cc
• Max. Güç
11.5 Hp. / 8000 rpm.
• Çalıştırma Tipi
Elektrikli / Kick Startlı
• Ekonomik Yakıt Tüketimi
2,1 Lt. / 100 Km.
• Arka Lastik Ebat
4.10 - 18 - 4
• Boyutlar
2245 mm x 830 mm x 1190 mm
• Şanzıman / Debriyaj
5 Vites / Islak - Çoklu
• Ağırlık
118 Kg.
• Arka Fren
Disk
• Yağlama Tipi
Basınç / Püskürtme
• Ateşleme
Elektronik CDI
• Ön Süspansiyon
Hidrolik Ön Maşa
• Arka Süspansiyon
Hidrolik Tek Amortisör
• Yakıt Tank Kapasitesi
8 Lt.
• Ön Lastik Ebat
2.75 - 21 - 4
• Şanzıman / Debriyaj
5 Vites / Islak - Çoklu
• Benzin Motor Tİpi
Tek Silindirli 4 Zamanlı Hava Soğutmalı
• Silindir Hacmi
199.1 cc
• Sıkıştırma Oranı
9.4 : 1
• Max. Güç
11.5 kw. / 8000 rpm
• Çalıştırma Tipi
Elektrikli / Kick Startlı
• Max. Hız
120 Km / h
• Ekonomik Yakıt Tüketimi
2.2 Lt. / 100 Km.
• Boyutlar
2100 mm x 810 mm x 1185 mm
• Ön Lastik Ebat
2.75 - 21 - 4
• Ağırlık
127 Kg.
• Ön Fren
Disk
• Arka Fren
Tambur
• Yağlama Tipi
Basınç / Püskürtme
• Ateşleme
Elektronik CDI
• Akü
12 W / 9 Ah
• Ön Süspansiyon
Hidrolik Ön Maşa
• Arka Süspansiyon
Hidrolik Tek Amortisör
• Yakıt Tank Kapasitesi
10.6 Lt.
• Arka Lastik Ebat
4.10 - 18 - 4
sizce hangisi?
fiyatlarınıda vereyim.sıfır km de
150 cc cross :2.649ytl
200cc cross :2.982ytl
Reklamlar
-
Cross iyi bir seçim, yol aramak gibi derdin olmaz her şartta gidersin, çinli kroslar aşa yukarı aynı fabrikadan çıkıyolar, o nedenle mondial hariç diğerleri aynı gibi, ufak tefek değişiklikler dışında. Mutlaka Blanstörlü olmak kaydı ile, 2.el almanı tavsiye ederim, fiyatta çok avantajın olur.
"Motosiklet Özgürlüktür."
-
redrose kardeş zongshen gy a200 nasıl.motorundan memnun musun.sorun çıkarıyo mu.avantajları vaar mı.blanstör var galiba senin motorda.araştırmıştım daha önce.peki blanstörün etkisi nasıl.
-
blanstör diye bir şey yok arkadaşlar.
zongshenlerde bulunan o parçanın ismi BALANSÖR !!!'dür
(balans sönümleyici, balans bozukluğunu giderici manasına gelir.)
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
teşekkür ederim düzeltiğin için.valla bende balansör diye biliyorum ama belki teknikte veya markadan markaya adı değişebilir diye düşündüm.ha balansör ha blanstör.anlaşabildik mi birazda bu önemli.
-
Ramzeyin 200cc.liğini 3 aydır kullanıyorum arkadaşım. Koşturmacadan ötürü araziye henüz çıkma fırsatım olamasada, 15.4Hp motoruyla E5'te depar atmam gereken yerlerde beni hiç üzmeyen bir makine. Üstelik artçımla birlikteyken hız neredeyse hiç farketmiyo. Tabi artçım 55kg. ama ağırlık ağırlıktır yinede Bide buna rağmen 9YKR (95lira) yakıyor 1km.de müthiş makina. Motorundan çok memnunum ama selesini beğenmedim, beğenemedim ki bütçeyi düzelttiğim gibi daha konforlu bir enduro falan alcam inşallah, şöyle 650cc.liğinden Benim motoru satarsam 2500YTL'den aşağı vermek istemem, yazık olur Sanada mutlaka ikinci el almanı tavsiye ederim. Çünkü bu motorun bana maliyeti yaklaşık 3700YTL oldu. Satarken yarıyarıya zarar etme ihtimalim çok gibi. Ama bizim makineler genelde 2000-2500YTL'ye gidiyor alıcısını bulabilirsen. Sıfır alma kesinlikle. İyi bir motor ustasıyla samimi ol. Gerisi hikaye, en azından çin mallarında böyle bence...
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
pioneer marka 200 cc lik kross lar var onlarıda düşün gerçekten iyi makineler.
EY VATAN ; senin için,bir ÖLÜR bin DOGARIZ.
-
kankamda var yesili 200 luk beraber heryere gidiyoruz herşekilde arkamda mükemmel derecede memnun sadece çin işi olduğu için vidası oynuo sıkıosun tıtresımden ampulu patlıo değiştiriosun oakdar onun dışında motoru çok sağlam
-
hedowich kardeş balansör var mı motorda.titreşimi rahatsız ediyormu yolda. asfaltta nasıl, arazide nasıl titrerşim.selesi hakkında yorumunu bekliyorum.rahatsızmış galiba.ikinci el alacaz bu gidişle.ajantajı çok gibime geliyo.zaten fiyatlarıda gayet uygun..acemilik var ilk motorum olacak.artık alınca dağ bayır demem gezerim.ankarada hüseyin gazi dağına tırmanmayı pilanlıyorum acemiliği atınca.baharda olur bu hayalim.huma kardeşim hemen bakacam önerdiğin markaya.bir inceleyim. ne olacak.
-
bende merak ediyorum rameyi
DÖNERSEN ISLIKÇAL.
....Huzur islamda,sen nerdesin
-
şöyle söyliyim çoğu çinli kross arasında en güzel selelerden birine sahip oldukça geniş bence,ki yazın beraber 605 kmlik bi seyehate çıktık balansör varmı sorarım ama titreşim var kross sonuçta
-
EL250C adlı üyeden alıntı
redrose kardeş zongshen gy a200 nasıl.motorundan memnun musun.sorun çıkarıyo mu.avantajları vaar mı.blanstör var galiba senin motorda.araştırmıştım daha önce.peki blanstörün etkisi nasıl.
dostum çinlerin içinde en iyisi 200 ramzey başka makina arama honda 200den daha iyi şu an gezi yazılarında bizim ekibin resim ve flimlerimiz var ordan ramzeyin gücünü seyredebilirsin her zaman yardıma hazırım
-
sağol canım.çoook teşekkür ederim.
ne güzel şeyler yapmışsnız.harika..çok sevindim.izlerken çok eylendim.müthi videolar.fotolarda öyle.çok çok teşekkür ederim
-
EL250C gönderdiğin bilgilerde beygir güçleri aynı yazılanlar doğru ise tabii. bu durumda yakıttan tasarruf amaçlı düşünüle bilirse 150cc likte olabilir ama bilgim yok sadece tahmin yürüttüm yakıt konusunda açıkcası bende merak ettim... bende bilgi bekliyorum özellikle kroscu abimizden...
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
-
valla ramzeyin sitesinden aldım. beygir güçlerinin birimleri farklı.biri hp diğeri kw.kw tın daha büyük olduğunu biliyorum.distordermant(umarım doğru yazmışımdır) arkadaşım 15.4 hp vır demiş.kw tı beygire çevirince bu sonuç çıkması lazım.veya buna çok yakın bir değer.
yakıt konusuna gelirsek beygir güçlerinden dolayı 200 cc seçilebilir.ben 200 cc yi seçerim.0.1 litre fark var nede olsa
-
Lancet yakıt tüketimi 95lira (9.5kuruş) diiyorum hala yakıt bilgisi bekliyorum diyosun. Faydalanmak için lütfen biraz daha dikkatli okuyun. Motorumla 4.ayımdayım ve ilk motorum. 3000km.'ye yaklaştım. Bunun tamamı şehir içi, henüz uzun yola yada şehir dışına çıkmadım.
Titreşim elbette var. 6000 devirden sonra ben burdayım diyor. Balansör var ama yeterli gelmiyor. Ancak biraz incelediğim balansörsüz modelleri de olan Zongshen'e göre çok çok az bir titreşim.
Eğer kros alacaksan düşünülecek bir model. Ama iki tip sorunu var. Başına gelme olasılığı en az %50 diyebilirim. Karbüratörü Japon malı yada dizaynı Mikuni marka (belkide tekdir çin krosları arasında bu özellik) motorla tam uyum sağlamıyo ölçü bazında. Forumdaki kullanıcı arkadaşlar bi tornacıya gidip hallettiler. Diğer tip sorunu da egzosa kaçan ve yazık olacak gaz-hava karışımını emme valfine geri veren bir valf yada boru gibi bir sistem var motorda, bunu iptal edince düzeliyor. Sorunların her ikisi de motorun stop etmesi şeklinde kendini gösteriyor. Biri ani gaz vermede diğeri de ani gaz bırakmada stop etmeye sebep oluyor. Ancak çözümleri var tabi dediğim gibi. Bende ani gaz bırakmadaki sorun var. Ama müzmin değil eskiden günde onlarca başıma gelirken artık ayda 4-5 stop edecek kadar azaldı. Bende kurcalatmadım böyle iyileşme olunca. Durum bu. He eğer kros alacaksan kesinlikle Ramzey derim. Çünkü kötünün mükemmeli bu. Diğer çinlileri alınca karşına başk başka sorunlar çıkacak. Japon alırsan o başka tabi. Ama başlangış için tavsiye etmem. Bi gaz yada fren teline 50YTL ödemek istemezsin heralde çünkü ilk motorun olacağından kimbilir ne hatalar yapacaksın.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
THE_LANCET adlı üyeden alıntı
EL250C gönderdiğin bilgilerde beygir güçleri aynı yazılanlar doğru ise tabii. bu durumda yakıttan tasarruf amaçlı düşünüle bilirse 150cc likte olabilir ama bilgim yok sadece tahmin yürüttüm yakıt konusunda açıkcası bende merak ettim... bende bilgi bekliyorum özellikle kroscu abimizden...
Beygir güçleri aynı değil. Arada 4 bg fark var. Çünkü 200 cc cross modeli Kw cinsinden verilmiş (1 kw= 1.351 beygir). Ayrıca 200'lük cross'lar her zaman 150'liklere tercih edilmeli. Eğer araziye çıkmayı düşünüyorsanız 200'lük sizi utandırmayacaktır. Kroscu01 arkadaşımın dediklerine de aynen katılıyorum. Sele konusu ise tüm cross modelleri için aşağı yukarı aynıdır. Rahat bir sele için, turing veya cruiser motosiklet almalısınız (veya yüksek cc'li enduro-ama bunların araziye pek yüzü yoktur). Pioneer ve Ramzey 200 cc ise çindeki aynı gruba ait iki kardeş fabrikanın ürünleridir. Ama bunları ülkemize getiren firmalar farklı. Yakıt konusu ise 35 km/litre (80-100 km hızda otoyol sürüşü).Selamlar.
-
ramzeyde cantlarda tel atma olayı oluyormu.mondialde varmışöyle okumuştum.kros yapan arkadaşlar ramzeyin orjinal lastiği araziye uyumlu mu.tırmanmalarda inmelerde nasıl.yoksa değiştirmelimiyiz lastikleri.resimlerinde bayağı bir dişli duruyor ama yamahanın motorlarına bakınca biraz küçük dişlere sahipmiş gibi geldi bana.
-
Tel atma olayı Ramzeyde varmış diye birşey sözkonusu olamaz. Tüm tel jantlarda akort ayarı gerekli zamanlarda yapılmazsa tel de atar. Şambrelde patlar. Henüz araziye fırsat bulamadığımdan lastik dişlerine yorum yapamayacağım ama asfaltta pek iyi olduğu söylenemez. Tabiki bu lastiğin kabahati değil o araziye göre tasarlandı çünkü.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
tel jantlarda akort ayarı ne zamanlar yapılır.km ye göre mi yapılıyo, sorun çıkartmaya yaklaşıncamı.periyodik bakım zamanı nasıl.ne kadar süre sonra tekrar etmemiz gerekir.maliyeti konusunda bir bilginiz varmı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)