selam abilerim keeway turkıye sıtesınde cruiser 250 diye bi model war da o shadow mu yoksa land cruıser mı ? ayrıca bunların fıyatını ve farklarını sorabılırmym hangısı daha ıyı land mı shadow mu fıyatları unutmayalım lutfen tesekkurler
selam abilerim keeway turkıye sıtesınde cruiser 250 diye bi model war da o shadow mu yoksa land cruıser mı ? ayrıca bunların fıyatını ve farklarını sorabılırmym hangısı daha ıyı land mı shadow mu fıyatları unutmayalım lutfen tesekkurler
ailemi ikna etmeliyim ! yardm edin :@
Hergün girip bakıyorum buraya fakat "Bu motoru kullanıyorum (sahibiyim)şöyledir böyledir (iyi-Kötü)" yanlarını yazanı bırak yorum dahi yapan yok. Artık bu konuya kullanıcı yorumu gelmeden bakmamaya karar verdim. (Halbuki kullanıcısıda, sahibinden de ilanıda birhayli olan bir motor).
ewet Whitehair arkadaşıma katılıyorum keeway kullanıcıları biraz forumu boşlamış durumda,aktiflik söz konusu değil.Bende keeway cruıser 250 ye geçeli bir ay kadar bi süre oldu okuldu finallerdi derken aldığımdan beri adam akıllı bilgilerini paylaşamadım.
biraz bu modelden bahsetmeden öncegeçirdiği evrime gelelim ,ilk model super shadowdu,bir süre sonra land cruıser olarak üretime geçti son olarakta cruıser 250 oalrak üretimine devam ediliyor.her ne kadar isimleri değişsede motorlar arasında büyük farklar yok bir kaç detay sadece okadar.
land cruıser (cruıser 250)
Uzunluk ( mm ) 2300
Genişlik ( mm ) 762
Yükseklik ( mm ) 1145
Teker Mesafesi ( mm ) 1530
Yerden yüksek ( mm ) 150
Net Ağırlık ( kg ) 150
Motor Tipi Çift Silindirli, 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı
Maksimum Güç 20 hp / 8500 rpm
Maksimum Tork 18.7Nm/ 5750 rpm
Ön Fren Disk
Arka Fren Disk
Ön Teker Ölçüleri 110/90-16
Arka Teker Ölçüleri 130/90-16
Yakıt Depo Kapasitesi ( L ) 14
Ateşleme Sistemi CDI
Maksimum Yük Kapasitesi ( kg ) 150
Çalıştırma Sistemi Elektrik Marş
Debriyaj Sistemi Manuel, 5 Vites
Akü 12V9Ah
Gelelim motorun artı ve eksi yönlerine:
artı yönleri:yakıtı diğer akranlarına göre oldukça cimri nede olsa v motor hakkını veriyor,
vibrasyon yok denecek kadar az,yolda rahatlıkla bel ağrısı olmadan titremeden 120,130 km hızla gidiliyor,
egzos sesi gerçekten güzel ve tatmin edici egzos açtırma yada smoke head tarzı egzos yaptırma ihtiyacı hissettirmiyor,
fren sistemi oldukça iyi ve yeterli,ani sert frenlerde bile kayma yapmıyor,
motor dengeli yukarıda da bahsettiğim gibi ani fren vs durumlarla yalpa atıp savrulmuyor,kalıbının hakkını veriyor
kronik sorunları yok,motor ve dış aksam gayet sağlıklı,bazı markalar gibi dış aksamı dökülmüyor,
görüntüsü gayet çekici dış aksamları krom,
eksi yönleri:benzin gösteri,devir göstergesi yok bu kadar kaliteli bir motora bunları koymamaları biraz düşündürücü,
sisy bar yok,orta sehpa yok,
motorun fazla eksi yönü yok,hatta motor ve dış aksam bakımında sorunsuz bir alet,tek eksikleri yukarıda da yazdığım parçaların olmaması.
uzun yıllar sağlamlılık konusunda şuan için birşey söylemem yanlış olur,aşırı bir km devirmedim bu motorla,fakat kullanan 2 arkadaşım var onlardan yola çıakrsam birisi 18000 diğer 24000 km deler bakımlarını yaptılar extra bir sorunla karşılaşmadılar.
motorla ilgili merak ettiklerini bu sayfadan yada mesaj olarak istediğiniz an sorabilirsiniz,elimdne geldiğince yardımcı olmaua çalışıırım.umarım birazda olsa cruıser 250 bölümü biraz canlılık kazanır...
Gül nedir ki ? Solup gider. Gün nedir ki ? Gelip geçer. Ateş nedir ki ? Söner biter. Sana olan sevgim sonsuzdur ancak mezarda biter…
tam olarak kaç beygir motor.
bu motorun tek eksiği normal bir fiyattan satışa çıkmış olmaması.. motor güzel ama fiyatı avrualı akranlarının dengi olunca kimse talep göstermedi en büyük hatasıda keewayi getirten firmanın bu oldu görüntüden satar dediler ama türk insanı çok akıllandı eski türk insanı değil artık insanlar alırken motor teknolojisi görüntü ve fiyat denkleminde alıyor.. şimdi gv250 fiyatına land cruiser satarsan kimse gidip land cruiser almaz tabiki.. yüksek teknolojisi olan gv yi alır..
bu birazda maddiyat ve zevk e dayalı bir olay,hyosung ve keeway kendi sınıflarında oldukça iddaalılar.fiyat biraz yüksek gelebilir fakat kullandıkça bu makinaları verilen paraya değdiğini anlıyorsunuz.
Gül nedir ki ? Solup gider. Gün nedir ki ? Gelip geçer. Ateş nedir ki ? Söner biter. Sana olan sevgim sonsuzdur ancak mezarda biter…
motor güzel ben kötü demiyorum ama 28 beygirlik gv varken 17 yada 20 beygirdi sanırım land cruiser şahsen almam.. onun dışında bencede kasası çok güzel çok özel bir motor..
merhaba arkadaşlar,bu land cruiserların fren balatalarının resmini yükleyebilecek olan var mı? ön arka balata almam gerek ama bulamıyorum,yada başka hangi motorlarınki ile uyumludur?
Karadeniz - Giresun.
Merhaba Arkadaşlar,
Forumu uzun zamandır takip ediyorum. Öncelikle diğer alternatif forumlardan daha detaylı ve geniş bir paylaşım alanı olduğunu belirtmek isterim ki bu yüzden buradayım
Yaklaşık 1,5 ay önce ben de bir keeway aldım. Land Cruiser 250. Almadan önce burada paylaşılanlar ciddi anlamda yardımcı oldu bana. Herkese tekrar çok teşekkürler.
Kısa kısa değineceğim bazı konuları, forumlarda rastlamadığım, ya da kullanıcı olmayan arkadaşların farazi verdiği bilgilerin yanıltıcı olmaması adına buarada paylaşmak istedim.
Öncelikle teknik anlamda;
Bu süre zarfında toplam 3500 km yol yaptım. Aldığımda 7000 km idi. bu arada 2008 model. Garaj motoru olduğundan gayet temizdi. Tüm krom aksamlar ilk günkü gibiydi.
Kullanım route'u genellikle Bingöl-Malatya arasında geçti. (sık viraj + iniş-çıkış düz yollarında olduğu karma bir yol yapısı)
Motor ve kullanılan malzeme açısından son derece dayanıklı. Sadece uzun yolda rampalarda küçük viteste (ki bu 4. vites ve hız aralığı 80-85 Km/h oluyor) uzun süre yol aldığınızda (10 dk fazla ve periyodik olarak devamında) egzosta yanıklar oluşabiliyor. Görüntü olarak çok hoş olmuyor. Egzosun manifolt çıkışlarının devamındaki orta kısımdaki (fren bedalı sonrasında başlayan yer) büyük kısım. (fotoğraf eklediğimde daha net anlaşılır)
Artı, aldığımdan bu yana herhangi bir parçasını değiştirmedim. Sadece haftaya marş motorunu değiştireceğim, sorunun neden kaynaklandığını anlamadım. Marş rölesinden sadece "tık" diye bir ses geliyordu, sorun marş motoru dediler. (akü tam şarjlı)
Kullanım olarak çok çok rahat bir makina. Uzun yolda çok dik tırmanışlı ramplar olmadığı sürece 100 Km/h'ın altına hız düşmüyor. Normal flat yolda 120-128 Km/h, iniş eğimli yolda ise 140 Km/h gördüğüm hız değerleri oldu.
bu makineler uzun yolda açılan, ve tam perfomansını gösteren makinalar. bunu daha önce bir çok arkadaşım yazdı. Gerçekten uzun yolda makinenin vites aralıkları dahi ciddi anlamda değişebiliyor. Örneğin ilk 2000 Km'i yaptıktan sonra 4. vites max 80 Km/h'da 5. vitese geçmek zorunda kalırken (zıngır zıngır oluyor motor); şu anda 100 - 110 Km/h 'da 5. vitese geçiyorum. Ama bu değerler şehir içinde 4=80-85 olarak kalıyor, zorlamıyorum.
Yakıt konusunda çok cimri sayılmazlar, 100 Km'de 4 Lt yakıt sarfiyatı var. (Şehir dışı ort hız 100 Km/h ve üstü değerde).
Yedek parça bulunabilirliği var, rahat. Doğuda olmama rağmen Elazığ'da bayisi var ve hemen tedarik edebiliyorlar.
Motorun kişiliği zaten yol üstüne. Bu makine ile markete, eşe dosta gidip şehrin kafesinde tutmayın. binin gidin. Bir günde 550 KM yol yaptım ve "tık" demedi. korkmayın yoldan...
Sabahları eger gölgede kalmışsa jikle ile çalıştırın marş sorunu bu şekilde sorunsuz sağlanabiliyor. Tuhaftır ki bazen kapının önüne bıraktığında sabah güneş alıyor ve saat 09:30'a kadar güneşte kalıyor o zamanlar jiklesiz marş alabiliyor.
Makinenin egzos perdelerinin ilkini açtırdım. Ses cüsseye yakışır şekilde çıkıyor fakat yüksek devirlerde eski klasik javalar gibi thırnnn şeklinde çıkıyor, o nedenle düşük devirde kullanıldığında çata pata pata pata çata çata gibi aksak ritimli harika bir ses çıkartıyor. Fakat tavsiyem 2. perdeyi açtırmayın. İlki gayet yeterli ve optimal ses veriyor.
Burada hiç değinilmemiş ama çalıştığımdan dolayı ve oturduğum yer itibari ile motoru yıkama zevkim olmadı maalesef bu nedenle yıkamaya götürüyorum. Makinenize detaylı bir şekilde su tutulmasından sakın çekinmeyin. Aslanlar gibi çalışıyor. Üniversitede yaz dönemlerinde yıkamacıda çalışmıştım oradan biliyorum; tazyikli su etiket ve plastik aksamın boyasını kaldırabiliyor, ama Keeway Land Cruiser tüm bunlardan en ufak şekilde etkilenmedi.
motosikletin virajlarda yatma açı oranı düşük bu nedenle virajların açısına bağlı olarak ortalama 60 derece olan bir viraja güvenli sınırlar dahilinde 60 Km/h ile, 60 derce üstü açılı virajlara 80 ve üstü hızlarda güvenle girebilirsiniz.
Motosikletin yakıt dahil sürücüsüz ağırlığı yaklaşık 200 Kg olduğundan, uzun yolda yüksek hızlarda yalpalama ya da kontrol kaybı yaşamıyorsunuz. Ayrıca hantal duran yapısına karşın son derece atik. Gaz tepkilerine cevabı çok seri oluyor bu da size ciddi anlamda güvenli bir sürüş sağlıyor.
Hızlanmasındaki başarı, frenleme sisteminin başarısı ile güvenli bir şekilde tamamlanıyor. Tahmininizden çok daha kısa mesafelerde durabiliyorsunuz. Arka fren kızaklamıyor (deli gibi köklemediğiniz sürece)
Makinanın çekim gücü başarılı, dik yokuşları tıkanmadan hatta üst viteslere geçecek şekilde (50 Kh/h 3. vites) tırmanabiliyor (artçı ile birlikte). (eğim yaklaşık 30-35 derece)
Artı olarak mümkünse benim gibi sık sık hafta sonları 2 günlüğüne etraf illere gidiyorsanız Xenon far taktırın. Kendi farı 35 w ve gece gerçekten yetersiz.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
Teşekkürler.
Keyifli Sürüşler.
ARKADAŞLAR YAKLAŞIK 1,5 YILDAN BERİ LAND CRUİSER KULLANICISIYIM
ÇOK KULLANMADIM MOTORU AMA UZUN YOL OLARAK 2 KEZ İZMİR DEN AKHİSAR A GİTTİM.BENCE GAYET BAŞARILI VE GÜZEL BİR YOLCULUKTU.CRUİSER LAR KALIPLI OLDUĞU İÇİN CHOPPER TADINI VERİYOR.KENDİ KLASMANININDAKİ VE FİYATINDAKİ EN İDEAL MOTORDUR BENCE.BU ARADA COK DENGELİ VE PERFORMANSIDA GAYET GÜZEL BİR MOTORDUR.ÇİFT SİLİNDİR V MOTOR OLDUĞU İÇİNDE VİBRASYON GERÇEKTEN COK AZDIR VE SİZİ YORMAZ.YOKUŞLARDA İSE BİR ÜST VİTESE GEÇMEK İSTEYECEK KADAR CÜRETKARDIR.KISACA FİYATININ HAKKINI VEREN NADİR BİR MOTORDUR.
TEKEL BAYİSİ OLDUĞUM İÇİN MOTORUMU SATMAYI DÜŞÜNÜYORUM.YUKARIDA YAZDIKLARIM MOTORU SATMAK İÇİN DEĞİLDİR BUNU BİLİN.YANLIŞ DÜŞÜNCELERE KAPILMANIZI İSTEMEM.MOTORUMUN İLANI ZATEN BULUNMAKTADIR.
MOTORUM BİRAZ BAKIMSIZDIR ARKADASLAR.ÇÜNKÜ VAKTİM YOK ONUNLA UĞRAŞACAK KADAR.PİS OLABİLİR AMA GEREKLİ BAKIMLARI YAPILMIŞ BİR MOTORDUR.ALAN ŞAHIS SİLER PARLATIR.
MOTORUM KAZASI BELASI YATMASI KALKMASI OLMAYAN BİR MOTORDUR.
2008 MODEL , 2300 KM DE ORJİNAL BİR MOTORDUR.BU ARADA İZMİR LİYİM.
İZMİRLİ ARKADASLAR İSTERLERSE GELİP GÖREBİLİRLER
TELEFONUM : 0 554 947 67 43
Ya arkadaslar bizim motorun birebir sinyali olan biyer varmi bildiginiz?bana sinyal cami lazim fakat aynisini bir turlu bulamadim komple sinyal almaya raziyim yeterki bulayim
Merhabalar,
Kismetse haftaya bende lc250 alicam. Genel olarak kronik bir sorunu olmadigini duydum. 0 almayi dusunuyorum. 0 alipta dikkat etmemiz gereken noktalar varsa belirtirseniz mutlu olurum.
Güvenli bir sürüş için full ekipman.....
Kendi soruma kendim cvp veriyim malesef bu topik gercekten bitmis. Motoru alali 3 hafta oldu suan 700km yaptim ara ara uzun mesafeli suruslerde yaptim iyi ve kotu taraflarini gozlemledigim kadar soylemeye calisacam.
Iyi taraflari:
Motor benzinde gercekten pinti 100km de 2.8 2.9lt gibi birsey yakiyor sanirsam.
Denge acisindan zorlamiyor tekerlekler yeterince buyuk virajlara korkmadan girebiliyorum.
Bagajlari cok kullanisli ama bazen yetersiz olabiliyor .
Seri bir alet 0-100 kisa bir zamanda erisiyor.
Yakisikli bir alet goren illaki bir soru soruyor.
Kucuk bir motor degil ben 1.81 85 kiloyum ve altimda gayet iyi duruyor.
Kotu taraflari:
Frenler kasap ondeki aracla mesafe li gitmekte yarar var.
100 km/h dan sonra motor biraz sacmaliyor 140 km/h iki kisi binmis sekilde gordum ama inanin motor vibrasyondan patliycak zannettim.
Yuksek hizda alet yelpaze gibi sallanabiliyor. Ben pek guvenli bulmadim.
Uzun sureli suruslerden sonra sele artik kalcada uyusma yaratiyor ( bilmiyorum f650gs surdugumde 3 saatlik yol yaptim 1 gram agri yoktu fakat bu motorla 1 saat surusten sonra kicimin kirildigini hissediyorum )
Motoru sabahlari isinmasi icin baya bi bekletmek gerekiyor eger bekletmezseniz ki ben bugun oyle yaptim her isiklarda istop edip duruyor hos bi durum degil tabi.
Aynalarin degismesi gerek cok ufaklar ve sissybar yok resmen rezalet siparis verdim taktiricam.
Simdilik bu kadar genel anlamda sehir ici ideal bir makina tavsiye edebilirim fakat uzun yollarda helede otobanda falan gercekten eziyet.
Yaşamadan bilemezsin......
Bu arada yukarida yazan eski profilim yanlislikla bu priflden yazmisin.
Güvenli bir sürüş için full ekipman.....
Haberin saçmalığına gelin. arka fren kampanaymış ve ilksonbaharda sararması paslanması beklenecek kadar ucuz bir krom işçiliği varmış
Benim makina 4 yaşında ve krom aksamları hala pırıl pırıl... Bunlarda kritik yapıp dergilerde yazan artis tipler işte...
http://www.dijimecmua.com/index.php?...=39&s=104&p=45
[COLOR="#000000"][B]We believe in the sky, and we don’t believe in the sunroof.[/B][/COLOR]
merhabalar.keewaylc 250 ve ragel 250 arasında kaldım ama gönlüm lc250 den yana fakat motor tamircilere soruyorum alma parçası yok diyip geriletiyorlar.regal içinde keeway içinde aynı şeyleri sölüolar sizce ne yapmalıyım?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8339283/detay/
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------
Ben gördüğünüz üzere keeway cruiser kullanıcısıyım.. hiç bir problem yaratmadı.. zaten şöyle bir söz vardır "olmayan parça sorun çıkarmaz" .. iyi bakarsanız kötü motor diye birşeyde yoktur zaten.. 7800 km de keewayim ve gık demedi bugune bugun.. ki antalya izmir arası yol yapan bir motor.. ilanıma gözatmanızda fayda var fikir olustursun.. daha gecen gun satısa cıkardım bende..
Kardeş, http://merkezyedekparca.com/detay.as...light%20Sinyal buradan alabilirsin. Orjinal yedek parçası. Ek olarak takım olarak ucuza gelsin diyorsan virago yan sanayi sinyallerin şekli de fena değil. ama orjinali en güzeli.
Yedek parça konusunda sanırım çok uzun araştırmalar yaptım.
sonuç: Kozmetik parçaları Keeway Superlight ile birebir aynı. Debriyaj teli halka tip, arayıp bulamam demeyin bulunuyor. Oldu ki üşendiniz, debriyaj kütüğünü de değiştirmek koşulu ile istediğiniz teli takabilirsiniz. (V 250 cc mototrların çoğu uyuyor)
Sezon açıldı, eskiden çok girmiyordum foruma ama artık her akşam bulabilirsiniz beni. Bu da benim oğlum; Sputnik
[COLOR="#000000"][B]We believe in the sky, and we don’t believe in the sunroof.[/B][/COLOR]
Merhaba arkadaslar . Keeway cruiser 250 icin alternatif bir ayna markasi varmi bildiginiz ? arastirdigim tum aynalarin vida uzunluklariyla ilgili problem yasiyorum. Orjinal aynayi degistirmek istiyorum bu model icin uyumlu bir ayna bilen duyan bilgilendirirse cok sevinirim .
Güvenli bir sürüş için full ekipman.....
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)