Hayırlı Olsun Arkadaş.. İlk yorumlarını bekliyoruz...
Hayırlı Olsun Arkadaş.. İlk yorumlarını bekliyoruz...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
arkadaşlar bu motorun ön camından elinde fazla olan var mı?? servisine sordum yok dediler.. varsa elinde olan satın almak istiyorum.. bizim superlightların ön camını hiç beğenmiyorum.. landcruiserların camı geniş çok yakışıyor..
Sıfırı 5000 civarına alınabiliyor ama yinede pahalı..
O paraya çok temiz Venox'lar, ve GV250'ler alınabilir..
Uçmuş bu Keeway!
Efsane Motor muhtemelen fiyat politikasını Harley ile karıştırıyor!
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
evet banada biraz pahalı geldi ama ne bileyim bir tane alan bile yokmu?xenkos arkadaş almış ama bir daha nette görünmedi.yorum istiyorm kullananlar için :(
yolda aslında bi kaç tane gördüm ben.. hatta bitane de tuzlada gördüm.. ama daha hiç sahipleriyle konuşamadım.. hep trafikte gördüm.. birde facebookda landcruiser modeli anladığım kadarıyla bayağı bi kullanıcısı var.. bir grup buldum şilili.. bu adamlar her ay nerdeyse buluşuyolar fotoğrafları filen ekliyolar.. motorlar paso sl 150 ve land cruiser.. aslında bizde de 1000ytl gibi bir fiyat indirimine gitse distürbütör, bence bu motorlar yok satar.. dıştan cidden çok hoş gözüküyor.. alanda satmıyor sanırım.. sahibinden.com da 160 tane sl 150 ilanı varken sadece 1 tane 2.el land cruiser ilanı olması şaşırtıcı.. -.-
ya tipi gerçekten çok hoş görünüyor.bir de super shadow modelinin sıfırı artık ithal edilmiyor bildiğim kadarıyla.bu model devam edecekmiş diye duydum ama nedense alan tecrübe eden yok.çok merak ediyorum ve cidden o tarz bir indirim yapsalar gerçekten hiç düşünmeden alırım.neyse beklicez artık ama bekle bekle nereye kadar.bünye çıldırmak üzere motor motor diye :(
Selamlar arkadaşlar. Kaybolmadım buradayım ancak bu sayfaya bir süredir bakmamıştım.
Land Cruiser'i alalı bir süre oldu. Şu anda 130 km deyim. Hala çok yeni olduğum için motor hakkında sadece basit birkaç yorum yapabilirim. Olumsuz olarak 3 konu var. 1. Motor aldığımın üçüncü günü km gösterge kapağını benzin deposuna bağlayan plastik kısım çatladı. Sinir bozucu olsa da kolay halloldu. 2. konu ise motoru ilk aldığımda, kullanırken dönüşlerde direksiyonun dizlerime değmesi idi. Direksiyonu yükselterek sorunu çözdük. Gerçekten iri birisi için motor kısmen küçük kalacaktır. Shadow'dan biraz daha kısa ve nazik. 3. konu önemlimi bilmiyorum ama motorun bir vidası yağmurlu bir günden sonra hafif pas tutmaya başladı. Bu konuda Yamaha kullanan arkadaşlarım ''Çin alırsan böle olur'' yorumunu yaptı. Metal alaşımı hakkında bilgim yok açıkçası.
Olumlu kısımlarını sona bıraktım ki akılda kalsın Çok dikkat çekici bir alet. Sesi tabiki Harley gibi değil ama güzel. En azından yoldaki kafalar sana dönüyor. Motorun gücü iyi. Dün, asfalt olan ancak dik rampaları olan dağ yollarında harika idi. Oturma pozisyonu rahat. Uzun yol yapmasam da sıkıntı yaşamayacağımı tahmin ediyorum. Kontrolü kolay. Gece ışıklandırması iyi. Frenleri iyi. Kendimi güvende hissediyorum. Bir kez bile çalışmamazlık yapmadı.
Daha teknik konular hakkında, öğrendiğim zaman yazarım. Başka Keeway Cruiser'i olan var ise yorumlarını merakla bekliyorum.
Ride the wild wind
kardeş şu topiği şuan canlı tutabilecek tek kişi sensin.arka frenin disk olması ile tambur olması arasında nasıl bir rahatlık gözledin?birde resimlerini çekip koyarsan çok memnun oluruz.sakın kaybolma bir yerlere
Selam Yörük. Arka frenin tambur olması derken eğer kampana olması demek istiyorsan öncelikle aradaki farkın ne olduğunu bilmiyorum demek zorundayım. (Sistem olarak ne olduklarını biliyorum ancak deneyim olarak tecrübem yok) Buradan edindiğim bilgiler neticesinde çok kişi kampana, birçok kişi ise disk fren daha iyidir diyor.
Fotoğraflara gelince... Tembel adamım ama söz ''coming soon''
Ride the wild wind
Karizması çok güzel bir motor belki yaza düşünebilirim
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
]
Disk fren sistemi üzerindeki hava kanalları sayesinde daha rahat soğurken, fren gücü kampanaya göre daha uzun süre sabit kalır.
Kampana sistem diskten önceki sistemdir. kapalı ortamda çalıştığından, diske göre daha çabuk ısınacağından frenleme performansı zayıftır.
Ön frenin disk arka frenin kampana olması maliyetle alakalıdır, genellikle küçük hacimli ve hafif motorlarda bu şekilde kullanılmaktadır. Arka tekerlekte disk kullanılması maliyetli olucağından ve motorunda fiyatını artıracağından, arkada mekanik tambur tercih ediliyor. Büyük motorlarda ise önde çift disk, arkada tek disk ve yine tek ya da çift kaliper kullanımı daha yaygındır.
Son yıllarda frenlerin tasarımı büyük değişikliğe uğramıştır. Yıllardır ön frenlerde kullanılan diskler, modern araçlarda arka kampanaların yerini almaya başlamıştır. Bundaki önemli etken basit tasarımları, hafiflikleri ve daha iyi performans sağlamaları olmuştur.
Bunun sebebi ise tasarımları gereği kampanalara göre daha çabuk soğumaları ve böylece aşırı ısınma ortaya çıkaran zor fren şartlarında çok başarılı olmalarıdır. Çabuk soğumalarının sebebi ise havalandırma kanallarının olmasıdır. Kampanalarda ise havalandırma kanalları yoktur, eğer olsaydı içlerinde su toplanarak daha başka problemlere meydan verirdiler. Disk frenler ise tasarımları gereği suyu hemen savurup atarak daha iyi havalandırma sağlarlar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Teşekkürler Viceroy. Öğrenmiş oldum.
Ride the wild wind
yazık sabırsızlıkla beklediğimiz motor detaylar atlanmış olarak geldi arkadaşlar, hayal kırıklığı yaşadım
amerikada sanırım ya da avrupadaki model böyle değil ilk sayfada görüldüğü gibi kromajlı daha şık,
bu oldukça sade sis farları yok , eksoz değişik , sağolsunlar maliyeti azaltım motoru mahvetmişler
bi arkadaş sırf bu yüzden dispiritör firmayla görüştü ve talep olursa getireceklerini söyledi ben beklicem gelirse o modeli alırım beklicez bakalım. .
land cruiser'in arka freninin disk olması avantaj o zaman.ah ah nolcak halim :(
Motorsiklet seçimi konusunda düşündüğüm sıralarda ben de epey takılmıştım. Son olarak Regal Raptor ile Keeway Cruiser arasında kalmıştım. Tamamen kişisel zevkimden dolayı Keeway Cruiser'i seçtim. Bütçem kısıtlı olduğu için Çin aldığımı özellikle belirtmek isterim. Bunun nedeni, Çin malı moturun döküleceğini düşündüğüm için değil, satmak istediğin zaman 2. el olanların değersiz kalmasındandır.
Yörük, sana seçiminde kolaylıklar dilerim.
Ride the wild wind
teşekkürler xenkos walla benim gönlüm hala gv 250 de ama bütçe ile ilgili problemler var.o yüzden büyük ihtimalle bende çin alacağım galiba.roadstar düşünüyorum ama biraz daha bekleyeceğim ikinci el land cruiser bulabilirsem alırım bakalım.resimleri en kısa zamanda bekliyoruz xenkos.görüşmek üzere ha bu arada alanya'ya ablam yaşıyor.ailem serik'te yaşıyor.tatilde alanya'ya gelirsem görüşelim ne dersin?hem motoru anlatırsın bana
Anlatmaktan ziyade bizzat denersin. Alanya'da, Demir Atlılar motorsiklet klubü ile yeni tanıştım. Nefis insanlar var. Ayrıca çok tecrübeliler. Bekleriz...
Ride the wild wind
çok iyi olur.hem oradaki arkadaşlarla da tanışırım.çok teşekkürler.ama dediğim gibi ben izmirde görev yapıyorum o yüzden ancak tatillerde falan gidebiliyorum antalyaya.motor alırsam kışın motoru antalyadaki evde bırakırım diye düşünüyorum.evin garajı var.ama izmirdeki evde garaj yok.maalesef kışın arabayla takılacağım.neyse sen en yakın zamanda bol resim koy bizim için.forumdaki motosiklet testleri bölümündeki gibi görsel olarak bizim için motorunu test edebilir misin?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Arkadaşlar, keeway cruiser'i test kısmına konu açarak ekliyorum. Orada fotoğraflarını görebilirsiniz.
Ride the wild wind
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)