Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Nisan 2014, 23:59
#1961
OokareenoO adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün bir kaç motor denedim r15 de dahil hepsinde de sadece parmak uçlarımla dokunabiliyorum. Tamam tutuyorum ama cüsseleri de korkutuyor.öne geri ittirmek motor üzerinden çok zor. Motor almaktan vazgeçmelimiyim? Boyuma göre motor bulamıyorum.:/
İlk zorlukta vazgeçeceksen hiç başlama bence.
SeZeeR adlı üyeden alıntı
hergün bayileri arıyorum bir bayi mayıs başı diyor bir bayi mayıs sonu anlayacağınız r125 in ne zaman geleceği belli değil fuardan beri bu motoru bekliyorum ama bi gelişme yok malesef
Getirirler kardeş merak etme. Milleti okadar kandıramazlar herhalde de işte nezaman gelir orası meçhul. Bir arkadaş kapora vermişti Nisanın ikinci haftası elimde olacak diyordu oda yok piyasada.
Bu arada geçende bir araba arkadan dokundurdu. Plakalığı çatlatmıştı bende gittiğim katlanabilir plakalık ikide sinyal aldım malum YZF nin en kötü yönü belkide tek kötü yönü üstündeki orjinal sinyalleri idi benim hoşuma gitti yeni hali birde siz bakın isterseniz. Bu arada 7A akü aldım orjinal aküsü 5A yuasa sulu akü idi. Benimkini eski sahibi olduğu yerde yatırmış içindeki su boşalmış idi 16000 km dayanabildi o akü dahada giderdide soğuk havada sıkıntı idi. Şimdi soğuk sıcak tek marş da çalışıyor farlarda titreme bile yok. Navigasyon sarjı ve telefon sarjı artık sorun olmuyor.
Not : Sorundan kasıt telefonu sarj ederken motoru açık bırakmak zorunda kalıyordum eskiden şimdi çalıştırmama bile gerek kalmıyor.
ESKİ HALİ
YENİ HALİ
Ne kadar çoraksa toprağım, ne kadar yalnız ve kimsesizsem, bilirim en az o kadar da eğilmezdir boynum.
Reklamlar
-
16 Nisan 2014, 20:24
#1962
abi bana orijinal hali çok güzel geliyor niyeyse. hiç bozasım yok.
-
16 Nisan 2014, 21:44
#1963
emreng adlı üyeden alıntı
abi bana orijinal hali çok güzel geliyor niyeyse.
hiç bozasım yok.
Zaten bozmada dediğim gibi benim ki kırıldığı için ben gittim katlanabilir taktım daha bir itici oldu. Eskisi sempatikti. Arkayı tombul gösteriyordu bu vucut geliştirme yapmış gibi. Ama belli bir süre sonra sinyalleri değiştirmek zorunda kalıyorsun illa ki.
Ne kadar çoraksa toprağım, ne kadar yalnız ve kimsesizsem, bilirim en az o kadar da eğilmezdir boynum.
-
16 Nisan 2014, 21:57
#1964
Oz. adlı üyeden alıntı
Zaten bozmada dediğim gibi benim ki kırıldığı için ben gittim katlanabilir taktım daha bir itici oldu. Eskisi sempatikti.
Arkayı tombul gösteriyordu bu vucut geliştirme yapmış gibi.
Ama belli bir süre sonra sinyalleri değiştirmek zorunda kalıyorsun illa ki.
abi zaten sinyalleri plakalığa bağlayan plastik o kadar dandik ki 1 senede 4 ya da 5 kez elime aldım. bantla bantla nereye kadar...
"Life begins at the end of your comfort zone."
-
16 Nisan 2014, 22:40
#1965
emreng adlı üyeden alıntı
abi zaten sinyalleri plakalığa bağlayan plastik o kadar dandik ki 1 senede 4 ya da 5 kez elime aldım. bantla bantla nereye kadar...
İşte bende bant bant sıkılmıştım gittim aldım 15TL ye ikitane sinyal taktım mis oldu.
Ne kadar çoraksa toprağım, ne kadar yalnız ve kimsesizsem, bilirim en az o kadar da eğilmezdir boynum.
-
16 Nisan 2014, 23:40
#1966
Oz. adlı üyeden alıntı
İşte bende bant bant sıkılmıştım gittim aldım 15TL ye ikitane sinyal taktım mis oldu.
bence ufak bir plaka yaptır daha bi güzel gözükür. sinyal sorunu bende yaşıyorum sol önün camı kırık camsız duruyor gariban. sağ ön kırık, japonla yapıştırdım. sol arka gidici, sağ arka sağlam :D
-
17 Nisan 2014, 00:47
#1967
__redandblac adlı üyeden alıntı
bence ufak bir plaka yaptır daha bi güzel gözükür. sinyal sorunu bende yaşıyorum sol önün camı kırık camsız duruyor gariban. sağ ön kırık, japonla yapıştırdım. sol arka gidici, sağ arka sağlam :D
Allah başka dert vermesin nediyeyim. Allah'a emanet sinyaller. Katlanabilir plakalık zaten yasal değil birde üstüne mühürsüz app plaka ile dolaşmayayım şimdi girmeyin aklıma. Yakıveririm valla motoru.
Ne kadar çoraksa toprağım, ne kadar yalnız ve kimsesizsem, bilirim en az o kadar da eğilmezdir boynum.
-
17 Nisan 2014, 20:40
#1968
-
17 Nisan 2014, 23:53
#1969
yayamas adlı üyeden alıntı
valla 1 seneden bi kaç ay fazla oldu alalı motorumu hiç sinyallerle bi sıkıntı yaşamadım ben cok sükür... katlanır plaka bendede var üzerinede orjinal sinyalleri taktım. tık demedi şimdiye kadar.
geçen hafta komple motorumu söküp her yerini temizledim ön dişliyi 15 yapmıştım sonra gene 14 e cevirdim. bakımda bi kaç foto çekmiştim onları paylaşayım. birde spor hava filtresi takan varmı acaba. takmayı düşünüyorumda.
Ellerine sağlık çok güzel görünüyor. Beyaz almasaydım tek alacağım renk idi bu. Yada 2008 kasanın renkleri siyah gri olandan. Bu arada neden dişli yi tekrardan 14 çektin, 15 daha rahat ve son hızı dahada arttırır sonuçta. Ayrıca o katlanabilir plakalık açılabiliyor mu. Sonuçta çok alt tarafa monte etmişsin açtığın zaman illa ki tekere sürtecektir. Sinyallere denk gelmemişsin bu arada galiba yada herhangi biryere sürtmemişsin. Şanslı imişsin. Bu arada bu tiger da susturucu varmı db killer varmı.? Yanında veriliyor mu.?
-
18 Nisan 2014, 00:23
#1970
beyler benim motor fan açıyor normal bi durum mu?. yüksek hızda sürünce sıkıntı olmuyorda düşük hızlarda 5 10 dk sürünce direk fan açıyor. birde götürdüğüm servisteki eleman salak bir ön balata taktı ötüp duruyor kanser olacağım. 900 km sonra 18 bin km bakımını kendim yapmayı düşünüyorum.
yağı yağ filtresini ve hava filtresini değiştireceğim. eklemek istediğiniz bişey var mı? şunuda yap yada kontrol et gibisinden?
-
18 Nisan 2014, 01:20
#1971
__redandblac adlı üyeden alıntı
beyler benim motor fan açıyor normal bi durum mu?. yüksek hızda sürünce sıkıntı olmuyorda düşük hızlarda 5 10 dk sürünce direk fan açıyor. birde götürdüğüm servisteki eleman salak bir ön balata taktı ötüp duruyor kanser olacağım. 900 km sonra 18 bin km bakımını kendim yapmayı düşünüyorum.
yağı yağ filtresini ve hava filtresini değiştireceğim. eklemek istediğiniz bişey var mı? şunuda yap yada kontrol et gibisinden?
Benim motor 16500 de sadece 1000 bakımında servise gitti geri kalan tüm bakımlarını ben yaptım her 3000 de bir aksatmadan kullanım kitapçığında nelerin yapılması gerektiği yazıyorda dahada ileri gitmek istersen benim gibi YZFR125 SERVİCE MANUAL'i yaz google servislere verilen kitapçığı indir oradan motoru bile söküp yeniden toplarsın. Balata konusuna gelirsek, bende 14000 de ingiliz bir balata taktım. Ötme değilde benim ki sürtünme sesi var. Ön balatada arka balatayı daha dandik birşey taktım onda herhangi bir ses bile yok. Tutuyor mu tutuyor. Ama orjinali gibi sessiz değil tabi. Yağ filtresini ben her bakımda değiştirmiyorum 6000 km yada 9000 km de bir değiştiriyorum hava filtresinide 3000 km de bir temizleyip 6000 km de bir değiştiriyorum yada 9000 km de bir. Bir sıkıntı doğdumu 16500 km de dediğim gibi 3000 km deki motordan daha sağlıklı daha güzel çalışıyor. Suyuna yağına baktığın sürece sıkıntı olmaz serviste ki elemanlarda aynı şekilde yapıyor nede olda. Fakat fan okadar kısa sürede açmaması gerekiyor dediğim gibi suyunu kontrol et radyatör kısmını temizle radyatör suyuna çeşme suyu koyma sakın ya saf su yada antifiriz koy.
Kolay gele.
Ne kadar çoraksa toprağım, ne kadar yalnız ve kimsesizsem, bilirim en az o kadar da eğilmezdir boynum.
-
18 Nisan 2014, 11:49
#1972
Oz. adlı üyeden alıntı
Benim motor 16500 de sadece 1000 bakımında servise gitti geri kalan tüm bakımlarını ben yaptım her 3000 de bir aksatmadan kullanım kitapçığında nelerin yapılması gerektiği yazıyorda dahada ileri gitmek istersen benim gibi YZFR125 SERVİCE MANUAL'i yaz google servislere verilen kitapçığı indir oradan motoru bile söküp yeniden toplarsın. Balata konusuna gelirsek, bende 14000 de ingiliz bir balata taktım. Ötme değilde benim ki sürtünme sesi var. Ön balatada arka balatayı daha dandik birşey taktım onda herhangi bir ses bile yok. Tutuyor mu tutuyor. Ama orjinali gibi sessiz değil tabi. Yağ filtresini ben her bakımda değiştirmiyorum 6000 km yada 9000 km de bir değiştiriyorum hava filtresinide 3000 km de bir temizleyip 6000 km de bir değiştiriyorum yada 9000 km de bir. Bir sıkıntı doğdumu 16500 km de dediğim gibi 3000 km deki motordan daha sağlıklı daha güzel çalışıyor. Suyuna yağına baktığın sürece sıkıntı olmaz serviste ki elemanlarda aynı şekilde yapıyor nede olda. Fakat fan okadar kısa sürede açmaması gerekiyor dediğim gibi suyunu kontrol et radyatör kısmını temizle radyatör suyuna çeşme suyu koyma sakın ya saf su yada antifiriz koy.
Kolay gele.
yağ filtresi ve hava filtresini nerden alıyorsun hocam?
birde bu radyatör temizliği nasıl yapılıyor?
-
18 Nisan 2014, 15:37
#1973
Arkadaşlar hyosung gtr250 almayı planlıyodum ilk motorumolcak hayırlısıyla.Bana görüntü ve yakıt olması yeterliydi.Yzf 125i yeni gördüm ve bayıldım .artısı eksisi biraz bilgilendirimisiniz.Boy 185.
-
18 Nisan 2014, 16:21
#1974
__redandblac adlı üyeden alıntı
yağ filtresi ve hava filtresini nerden alıyorsun hocam?
birde bu radyatör temizliği nasıl yapılıyor?
http://www.sahibinden.com/yedek-parc..._text=yzf+r125
Uygun olanlarından birtanesini al. Hemen al kısmından adresini ver göndersinler. Ben ya buradan yada şirinevlere sirkeciye işim düştüğü zaman oralardan gidip alıyorum.
Radyatörün olduğu yere sıcak su ile yıka. Radyatör aralıklarına basınçlı hava vur. (KOMPRESSÖR). Ve yeniden yıka. Havayı vuruken zaten döküldüğünü göreceksin pisliklerin. Suyunuda kontrol etmeyi unutma.
cece1 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hyosung gtr250 almayı planlıyodum ilk motorumolcak hayırlısıyla.Bana görüntü ve yakıt olması yeterliydi.Yzf 125i yeni gördüm ve bayıldım .artısı eksisi biraz bilgilendirimisiniz.Boy 185.
Boy idealdir. Geri kalan tüm aklında kalan soruların cevaplarını geçmiş sayfalarda bulabilirsin.
Ne kadar çoraksa toprağım, ne kadar yalnız ve kimsesizsem, bilirim en az o kadar da eğilmezdir boynum.
-
18 Nisan 2014, 17:06
#1975
Oz. adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/yedek-parc..._text=yzf+r125
Uygun olanlarından birtanesini al. Hemen al kısmından adresini ver göndersinler. Ben ya buradan yada şirinevlere sirkeciye işim düştüğü zaman oralardan gidip alıyorum.
Radyatörün olduğu yere sıcak su ile yıka. Radyatör aralıklarına basınçlı hava vur. (KOMPRESSÖR). Ve yeniden yıka. Havayı vuruken zaten döküldüğünü göreceksin pisliklerin. Suyunuda kontrol etmeyi unutma.
Boy idealdir. Geri kalan tüm aklında kalan soruların cevaplarını geçmiş sayfalarda bulabilirsin.
Peki hocam diyelim 125i almayı kafaya koydum yeni başlıycam,hiç tecrübem yok.0 mı düşünüyüm ikinci elmi,motordan anlamadığım için ikinci elden de çekiniyorum açıkçası? Birde sanırım sizde yzf125 r var kmde kaç kr yakıyor acaba?
-
18 Nisan 2014, 18:05
#1976
cece1 adlı üyeden alıntı
Peki hocam diyelim 125i almayı kafaya koydum yeni başlıycam,hiç tecrübem yok.0 mı düşünüyüm ikinci elmi,motordan anlamadığım için ikinci elden de çekiniyorum açıkçası? Birde sanırım sizde yzf125 r var kmde kaç kr yakıyor acaba?
Tabi ki ikinci el. 0 alıp hiç tecrübe etmeden zarar edersin düşüp kalkacaksın ki YZF nin parçaları cidden ucuz değildir. KTM gibi biraz YZF düşmeye gelmiyor. Ama tabi parça parası (dış görünüm haricinde) yağına suyuna baktın mı içi bir kez olsun teklemez. Okadar kalitelidir.
Krş olarak benzinin hesaplanmasına karşıyım lakin durmadan artıyor benzin fiyatı değişiyor yani.. 12 15 krş yakıyordur herhalde..
3.23 – 3.70 lt / 100 km de.
Ne kadar çoraksa toprağım, ne kadar yalnız ve kimsesizsem, bilirim en az o kadar da eğilmezdir boynum.
-
18 Nisan 2014, 19:22
#1977
Oz. adlı üyeden alıntı
Tabi ki ikinci el. 0 alıp hiç tecrübe etmeden zarar edersin düşüp kalkacaksın ki YZF nin parçaları cidden ucuz değildir. KTM gibi biraz YZF düşmeye gelmiyor. Ama tabi parça parası (dış görünüm haricinde) yağına suyuna baktın mı içi bir kez olsun teklemez. Okadar kalitelidir.
Krş olarak benzinin hesaplanmasına karşıyım lakin durmadan artıyor benzin fiyatı değişiyor yani.. 12 15 krş yakıyordur herhalde..
3.23 – 3.70 lt / 100 km de.
çok teşekkürler bilgi için hocam.Şu an için yzf alcam görünüyor.Hyosung gt250r parça olarak fln kalitesiz,sorun çıkarır denildi.
-
18 Nisan 2014, 19:43
#1978
hyosung sıkıntılı bir makine birde hiç tecrüben yok seni bi hayli zorlar. Yzf alırsan kafan rahat olur cece kardeş
Nokta kadar menfaat için, virgül kadar eğilme.
-
18 Nisan 2014, 19:50
#1979
TASKART adlı üyeden alıntı
hyosung sıkıntılı bir makine birde hiç tecrüben yok seni bi hayli zorlar. Yzf alırsan kafan rahat olur cece kardeş
saolun hocam bilgi için.o zaman tek dert temiz bi makine bulmakta.Peki hocam siz 2013 modele en fazla ne kadar ver dersiniz yani piyasayı bilmiyorumda ben.
-
18 Nisan 2014, 21:00
#1980
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------
[/COLOR]
Oz. adlı üyeden alıntı
Ellerine sağlık çok güzel görünüyor. Beyaz almasaydım tek alacağım renk idi bu. Yada 2008 kasanın renkleri siyah gri olandan. Bu arada neden dişli yi tekrardan 14 çektin, 15 daha rahat ve son hızı dahada arttırır sonuçta. Ayrıca o katlanabilir plakalık açılabiliyor mu. Sonuçta çok alt tarafa monte etmişsin açtığın zaman illa ki tekere sürtecektir. Sinyallere denk gelmemişsin bu arada galiba yada herhangi biryere sürtmemişsin. Şanslı imişsin.
Bu arada bu tiger da susturucu varmı db killer varmı.? Yanında veriliyor mu.?
dişli 15 ken ewet son surat artıyor 148-149 da kesiciye giriyor motor ama rampa asa inerken görebiliyorsun o hızı düzde gördüğü gene aynı hız 130 la 136 arası değişiyor. vites araları uzuyor ancak tork düşüyor rampa yukarı 15 dişlide 5 vites 100 105 arası tırmandığım yeri 14 dişlide 115 civarları tırmanıyor. 15 te serilik baya azalıyor anlıcanız her yerden düşüş saglıyor ama rampa asada gidebildin kadar git bu deneyimim manisa- izmir arası yoldaki sürüşlerimden edindim. 15 dişlide 6. viteste motor bayılma yapıyor cok aşırı derecede. ama şimdi arka dişli yaptırmayı düşünüyorum özel 48 dişrten 44 e düşürcem birde oyle denicem. tavsiye etmiyorum ön dişliyle oynamanızı ama deneyede bilirsiniz. alt tarafı 5 liralık parca ybr esd ön dişlisi oluyor birebir cokta zor değil değişimi yeterli takım olduğunda cok basit... ewt plakalık açılabiliyor her hangi bir sorun cıkarmıyor...iki ikişi bile sürtme yamıyor... valla ne yalan söyleyim motorumda çok şükür daha bir çizik bile yok. eksozu alırken db kıller verdiler ancak ben kullanmıyorum...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)