Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Nisan 2014, 22:04
#1941
Mustafa A. adlı üyeden alıntı
Yzf R125 İstanbul toplantısı şart oldu artık o zaman.
Kesinlikle şöyle havalar bir güzelleşsin haberdar ederiz birbirimizi.
okan4037 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bizim motorların fabrikasyon bujisi iridyummu yoksa düz bujimi ? bide kaç bin km de değiştirmemiz gerekiyor kullanım kitapçığım yok göremiyorum
İridyum değil bildiğim kadarı ile 16 bin km oldu benim hala orjinal bujiyi kullanıyorum aküyü değiştirdiğim zaman iridyum bujiyi takacağım performanstan değilde daha uzun ömürlü oluşundan. Kullanım kitapçığında 12 binde değiştirin diyor.
barodi adlı üyeden alıntı
benide çağırın yzf nede olsa gönlümde yeri bir başka bende geleyim
Abi seni unutmuyuz. İlk toplantıda senide aramızda görmekten mutlu mesud oluruz.
hellboys adlı üyeden alıntı
iridyum değildir orjinalleri fakat iridyum çok bişi fark etmez çünkü tek silindir 15 hp makine de bi faydasını göremezsiniz
Katılıyorum buji bizim motorda herhangi bir değişiklik yapmayacaktır. Tabi komple motor ile oynamazsan.
Ne kadar çoraksa toprağım, ne kadar yalnız ve kimsesizsem, bilirim en az o kadar da eğilmezdir boynum.
Reklamlar
-
12 Nisan 2014, 07:52
#1942
AreSMorriS adlı üyeden alıntı
Şimdilik bir heves olarak görüyorsun ama bir gün ruhunu okşamak için süreceksin.
R15 Türkiye'de maalesef yok. Başlangıç için ideal bir motor. Tavsiyem; motosiklet kursuna gitmen olacaktır. Bir çok tekniği var ve yollarda bunları tecrübe edinmek çok riskli. Ben eğitim vs almadım ama çok basit hatalar yüzünden çok defa ciddi kazalar atlattığımı biliyorum. Emin ol çok şey katacaktır sana. Yok, gitmem diyorsan.. Kapalı alanlarda çok kez pratik yap. Tur mesafesi kısa bir motor.. Yatırma, fren vs.. Bunlara iyice aşikar olduktan sonra otobana vs çık.. Güzel bir ata söz var. Hızlı giden atın.. Gerisini anla işte.
Teşekkür ederim eğitim alıcam mecbur. Ehliyetim var Türkiye'de ama burda da almak istiyorum . Trafik deneyimim hiç yok motorla zor olacağını tahmin ediyorum . Pazartesi kursla görüşücez. Tur mesafesi kısa derken ne demek anlayamadım kusura bakmayın! Yavaş yavaş pratikle de pekiştiririm kendimi uçmaya niyetim yok kesinlikle )
Kafamı karıştıran birşey oldu burda r15 150 cc motor 17 beygir fakat r125 den daha ucuz!!! Sıfırı ve ikinci eli !!! Anlam veremedim bir türlü bu iyi birşey mi kötü birşey mi ???
Oz. Teşekkürler tekrar nereye yazdığımı yeni buldum )
-
12 Nisan 2014, 11:58
#1943
benim motora servis 12k bakımında çift tırnaklı buji taktı iridyum ben sormadım gerçi ama gerek yok derdi yani buluşma olursa seve seve gelirim tabi motor satılmazsa
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:44 ----------
arkadaşlar elimde egzoz ara boru vardır yani headers vardır r125 için isteyen varsa mesaj atabilir
-
12 Nisan 2014, 12:03
#1944
bu motor suan ne kadar alinti yaparak cevaplarsaniz sevinirim
-
12 Nisan 2014, 12:47
#1945
OokareenoO adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim eğitim alıcam mecbur. Ehliyetim var Türkiye'de ama burda da almak istiyorum . Trafik deneyimim hiç yok motorla zor olacağını tahmin ediyorum . Pazartesi kursla görüşücez. Tur mesafesi kısa derken ne demek anlayamadım kusura bakmayın! Yavaş yavaş pratikle de pekiştiririm kendimi uçmaya niyetim yok kesinlikle
)
Kafamı karıştıran birşey oldu burda r15 150 cc motor 17 beygir fakat r125 den daha ucuz!!! Sıfırı ve ikinci eli !!! Anlam veremedim bir türlü bu iyi birşey mi kötü birşey mi ???
Oz. Teşekkürler tekrar nereye yazdığımı yeni buldum
)
Eğitim şart. Deneyim tecrübe ki bu zamanla düşe kalka olacak yol kmsi arttıkça katlanarak devam edece. Tur mesafesi dediğimiz şey bir motorsikletin direksiyonun (gidonunun ) dönme mesafesidir. Naked bir motorla dar bir alanda daha kolay dönersin, racing bir motorda daha geniş bir alandan dönmek zorundasın. R15 R125 ten neden daha ucuz bak bu güzel bir soru ve bu soruya çok farklı cevaplar verilebilir.
R15 R125 ten önce çıktı malzeme farkından tut cüsse olarak bile R125 R15 in bir tık ötesinde gibi yan yana koyduğun zaman görüntü farkıda cabası. İkinci önemli etken R15 in R125 ten daha fazla satılmış olmasından kaynaklanıyor olabilir. Bir motor nekadar fazla satılıyorsa fiyatı satılmayan bir motora göre daha ucuz olabilir.
Üçüncü etken benzin tüketimi fakat bu okadar fazla bir etken olacağını sanmıyorum.
Dördüncü etken R125 in fiyatını Türkiye'ye göre hesaplıyorsanız. Vergiler ıvır zıvırlar der bu konu buradan uzayıp gider.
hellboys adlı üyeden alıntı
benim motora servis 12k bakımında çift tırnaklı buji taktı iridyum ben sormadım gerçi ama gerek yok derdi yani buluşma olursa seve seve gelirim tabi motor satılmazsa
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:44 ----------
arkadaşlar elimde egzoz ara boru vardır yani headers vardır r125 için isteyen varsa mesaj atabilir
Aramızda görmekten mutluluk duyarız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------
ENİGMA adlı üyeden alıntı
bu motor suan ne kadar alinti yaparak cevaplarsaniz sevinirim
9.950 TL Yeni KASA FİYATI.
9.150 TL ESKİ KASA FİYATI. Fakat eski kasa üretilmiyor artık. Piyasada sıfır bulunmaz sanırım.
7.500 TL dende 2. el temiz piyasası başlıyor.
Ne kadar çoraksa toprağım, ne kadar yalnız ve kimsesizsem, bilirim en az o kadar da eğilmezdir boynum.
-
12 Nisan 2014, 15:17
#1946
Oz. adlı üyeden alıntı
Eğitim şart. Deneyim tecrübe ki bu zamanla düşe kalka olacak yol kmsi arttıkça katlanarak devam edece. Tur mesafesi dediğimiz şey bir motorsikletin direksiyonun (gidonunun ) dönme mesafesidir. Naked bir motorla dar bir alanda daha kolay dönersin, racing bir motorda daha geniş bir alandan dönmek zorundasın. R15 R125 ten neden daha ucuz bak bu güzel bir soru ve bu soruya çok farklı cevaplar verilebilir.
R15 R125 ten önce çıktı malzeme farkından tut cüsse olarak bile R125 R15 in bir tık ötesinde gibi yan yana koyduğun zaman görüntü farkıda cabası. İkinci önemli etken R15 in R125 ten daha fazla satılmış olmasından kaynaklanıyor olabilir. Bir motor nekadar fazla satılıyorsa fiyatı satılmayan bir motora göre daha ucuz olabilir.
Üçüncü etken benzin tüketimi fakat bu okadar fazla bir etken olacağını sanmıyorum.
Dördüncü etken R125 in fiyatını Türkiye'ye göre hesaplıyorsanız. Vergiler ıvır zıvırlar der bu konu buradan uzayıp gider.
Eşim sağolsun kurstan iyi kullanıyor demezlerse trafiğe çıkartmaz )) bilmediğim birsey sonuçta bende sindire sindire ve doğru şekilde öğrenmeyi seviyorum .
R15 ile r 125 in kasaları aynı biliyordum ben. bi fark görememiştim bilenle bilmeyen farkı işte :D
Hm yok tl değil buranın fiyatına göre.
Bu durumda hangisi tercihim olmalı? Yani satarken fiyatı çok önemli değil ucuz almak daha mı iyi olur? Motorun sorunu vardır diye düşünmeye gerem yok yani !
Ninja gözüme takıldı bugün 250lik pahalı tabi istiyorum ama bu gidişle yamaha alıcam galiba.
-
12 Nisan 2014, 16:19
#1947
OokareenoO adlı üyeden alıntı
Eşim sağolsun kurstan iyi kullanıyor demezlerse trafiğe çıkartmaz
)) bilmediğim birsey sonuçta bende sindire sindire ve doğru şekilde öğrenmeyi seviyorum .
R15 ile r 125 in kasaları aynı biliyordum ben.
bi fark görememiştim bilenle bilmeyen farkı işte :D
Hm yok tl değil buranın fiyatına göre.
Bu durumda hangisi tercihim olmalı? Yani satarken fiyatı çok önemli değil ucuz almak daha mı iyi olur? Motorun sorunu vardır diye düşünmeye gerem yok yani !
Ninja gözüme takıldı bugün 250lik
pahalı tabi istiyorum ama bu gidişle yamaha alıcam galiba.
R15 ile R125 arasında bariz kasa farkı var. Bknz FOTOĞRAFLARDA GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ. Ninja güzel motordur kawasaki sonuçta oda bir japon. Lakin Türkiyede parçasının zar zor bulunduğu için kimse almıyor birde burada fiyatları uçuk 14 15 binlira istiyorlar. Gerçi R125 in de burada bir farkı yok Kawasakiden buda 10 binlira.
-
12 Nisan 2014, 16:51
#1948
Oz. adlı üyeden alıntı
Hımm tamam fark var daha pahalı olması mantıklı gibi fiziken . 125 ve ninja 4000 dolar var ama 2000 dolara 15 bulduk. Ucuz diye başka modele bakamıyorum artık. Inşallah alırız da hayırlısı olur memnun kalırım. :/
-
12 Nisan 2014, 17:33
#1949
OokareenoO adlı üyeden alıntı
Hımm tamam fark var
daha pahalı olması mantıklı gibi fiziken . 125 ve ninja 4000 dolar var ama 2000 dolara 15 bulduk. Ucuz diye başka modele bakamıyorum artık. Inşallah alırız da hayırlısı olur memnun kalırım. :/
Zamanla herşey ilk önce bir acemeliğini at ondan sonra inşallah daha iyileri seninle olur.
Ne kadar çoraksa toprağım, ne kadar yalnız ve kimsesizsem, bilirim en az o kadar da eğilmezdir boynum.
-
12 Nisan 2014, 19:55
#1950
hellboys adlı üyeden alıntı
benim motora servis 12k bakımında çift tırnaklı buji taktı iridyum ben sormadım gerçi ama gerek yok derdi yani buluşma olursa seve seve gelirim tabi motor satılmazsa
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:44 ----------
arkadaşlar elimde egzoz ara boru vardır yani headers vardır r125 için isteyen varsa mesaj atabilir
fotoğrafını atabilir misin? ister buraya ister özelden.
"Life begins at the end of your comfort zone."
-
13 Nisan 2014, 02:55
#1951
-
13 Nisan 2014, 03:08
#1952
ootay adlı üyeden alıntı
Merhaba, 1 ay önce cbr250 ilk motorumu aldım alırken çok baktım bilen abilerime ustalara sordum soruşturdum cbr250-125 ve yzfr125 herkesin dediği 125 alma az gelir cart olur curt olur 250cc aldım malum yzf250cc yok olsa kesinlikle yzf alırdım herneyse asıl hikayeme geleyim bugün bi yuki250 gördüm aklıma takıldı ulan dedim cbr'ye o kadar para baydık yzf 250 yok ama yuki aynısı yapmış birde 250cc yapmış satayım cbr'yi bundan alayım cebimde para kalır
ama ilk motoru alırken herkesin nasihatı çinli alma japon al ne alırsan al japon veya alman italyan bu muhabbet fiks biliyorsunuz zaten
şimdi yuki'yi salla yzf 125'e tekrar sardı benim kafa. benim arkadaşlarım beni anlamıyor 250cc aldım en fazla yaptığım 110km hız o bile sürekli değil arada denemek için yani bana yeterli o hızlar şimdi diyorum ki cbr250 satıp yzf125 alayım mı ? yine cebimde para kalır bir de merakım yzf lastikler bizim cbr'den ince acaba lastikleri cbr ölçülerinde taktırsam bi sıkıntı olur mu veya o lastikler uyar mı ? büyük lastik takan tecrube edenler var mı ?
gece gece aklıma yzf 125 takıldı ya kendime şaşıyorum.
siz ne dersiniz arkadaşlar ?
Bu iş zevk işi biliyorsunuz. Karar sizin ne kadar hız olarak 110 u geçmiyorum desene hızlanma olarak cbr 250 den sonra yzf 125 size yetmeyebilir. Tanıdık vs bi yzf 125 sürebilirseniz daha sağlıklı kadar verirsiniz bence.
-
13 Nisan 2014, 12:24
#1953
emreng adlı üyeden alıntı
fotoğrafını atabilir misin? ister buraya ister özelden.
en kısa zamanda paylaşıyorum
-
14 Nisan 2014, 00:08
#1954
ootay adlı üyeden alıntı
Merhaba, 1 ay önce cbr250 ilk motorumu aldım alırken çok baktım bilen abilerime ustalara sordum soruşturdum cbr250-125 ve yzfr125 herkesin dediği 125 alma az gelir cart olur curt olur 250cc aldım malum yzf250cc yok olsa kesinlikle yzf alırdım herneyse asıl hikayeme geleyim bugün bi yuki250 gördüm aklıma takıldı ulan dedim cbr'ye o kadar para baydık yzf 250 yok ama yuki aynısı yapmış birde 250cc yapmış satayım cbr'yi bundan alayım cebimde para kalır
ama ilk motoru alırken herkesin nasihatı çinli alma japon al ne alırsan al japon veya alman italyan bu muhabbet fiks biliyorsunuz zaten
şimdi yuki'yi salla yzf 125'e tekrar sardı benim kafa. benim arkadaşlarım beni anlamıyor 250cc aldım en fazla yaptığım 110km hız o bile sürekli değil arada denemek için yani bana yeterli o hızlar şimdi diyorum ki cbr250 satıp yzf125 alayım mı ? yine cebimde para kalır bir de merakım yzf lastikler bizim cbr'den ince acaba lastikleri cbr ölçülerinde taktırsam bi sıkıntı olur mu veya o lastikler uyar mı ? büyük lastik takan tecrube edenler var mı ?
gece gece aklıma yzf 125 takıldı ya kendime şaşıyorum.
siz ne dersiniz arkadaşlar ?
motorun dengesi bozuluyormuş. büyük lastik takmanın 2 sonucu var. ya yüzey yumurtalaşıyor düz giderken problem yaşıyorsun yada yanak kalınlığı artıyor virajda motor dengesizleşiyor. 2. maddeden emin değilim tam olarak. cbr250 ye gelirsek benim ilk motorum r125. gayet memnunum tık demedi 17 bin km oldu. 8 binden beri bende. forumdan bi arkadaşın cbr 250 sini sürdüm bikere. hızlanması falan çok çok iyi yzf den. bence pişman olursun. yuki 250 ye gelirsek r125 135 yapıyor yuki 250 140 yapıyor. malzeme kaliteside pek iyi gelmedi bana. uzak dur usta bence japon iyidir.
-
14 Nisan 2014, 07:01
#1955
Arkadaşlar bugün bir kaç motor denedim r15 de dahil hepsinde de sadece parmak uçlarımla dokunabiliyorum. Tamam tutuyorum ama cüsseleri de korkutuyor.öne geri ittirmek motor üzerinden çok zor. Motor almaktan vazgeçmelimiyim? Boyuma göre motor bulamıyorum.:/
-
14 Nisan 2014, 11:23
#1956
Mustafa A. adlı üyeden alıntı
Yzf R125 İstanbul toplantısı şart oldu artık o zaman.
Valla toplantı olursa çok güzel olur.Haberleşerek bişeyler yapılabilir.
-
14 Nisan 2014, 22:19
#1957
Adanali r125 li motorcular yok mu yahu? Nerdesiniz Adanalilar :D
-
15 Nisan 2014, 10:51
#1958
Arkadalar bir sorum olucak.
yzf r125 6. vitesde 100km/s hızda devir saati kaç oluyor ? veya 6. vitesde 6bin devir de kaç km/s hız yapıyor ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------
nidatuna01 adlı üyeden alıntı
Adanali r125 li motorcular yok mu yahu? Nerdesiniz Adanalilar :D
Nerdesiniz Adanalilar diyorsun msj attim sana cvp vermiyorsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------
OokareenoO adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün bir kaç motor denedim r15 de dahil hepsinde de sadece parmak uçlarımla dokunabiliyorum. Tamam tutuyorum ama cüsseleri de korkutuyor.öne geri ittirmek motor üzerinden çok zor. Motor almaktan vazgeçmelimiyim? Boyuma göre motor bulamıyorum.:/
boyun kaç ?
-
15 Nisan 2014, 16:41
#1959
hergün bayileri arıyorum bir bayi mayıs başı diyor bir bayi mayıs sonu anlayacağınız r125 in ne zaman geleceği belli değil fuardan beri bu motoru bekliyorum ama bi gelişme yok malesef
-
15 Nisan 2014, 21:21
#1960
Genelde aksamlari giriyorum kusra bakma
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)