Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Eylül 2012, 20:48
#561
xxgarez320 adlı üyeden alıntı
ya şimdi bu racing motorlarda vites göstergesi yok ya taktırılabilirmi
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------
http://www.bikepics.com/pictures/2215318/ egzost çok deişikmiş
ama cantlar acayip süper
Egzoz ixil marka
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Reklamlar
-
12 Eylül 2012, 09:40
#562
viper17 adlı üyeden alıntı
Egzoz ixil marka
IXIL marka çok güzeldir
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/36307-yamaha-yzf-r125-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-25.html#post2789812
-
12 Eylül 2012, 22:52
#563
YZFr125 Ufuk adlı üyeden alıntı
Yasin'im ben parçayı taktım sorun yok; fakat çokta bi artış olmadı. Sebebini araştırdığımda bana karbüratör yakıt sistemi ve araç beyni 125cc ye göre ayarlı olduğu için fark edilir seviyede beygir artışı olmadı. Sadece tork yükseldi. Bana kattığı artı, ben ön dişliyi 14'den 15'e çıkardığım için bundan dolayı motor bayılmamış oldu yani güzel hızlanıyor. Hatta henüz kiti takalı: 1750 KM yapmış olmama rağmen tüm Cbr 125'lere sol çekiyorum beni geçemiyorlar.
Aynı zamanda çok rahat geçiyorum ama fark da atamıyorum Cbr 125'lere top speed'e
yakında standart enjeksiyona bir işlem yapmayı planlıyoruz o zaman sanırım beklentilerime cevap verir seviyeye çıkacak, sonucu bildiririm
ondan sonra videolu paylaşımlarım da gelecek inşallah
şimdiye kadarki en son azami hızım 145 km, motorun üzerine hiç yatmadan 5. ve 6. viteslerde 115 km ile gidiyorum,devir saatim 9000 rpm'de. Honda Cbr 125 (2005-2009) larda böyle değildi, motora yatmazsam bu hızları göremiyordum o açıdan çok memnunum
YZF 125'imden. Birde hiç titreşim yok ona çok bayılıyorum. Oturum ve sürüş keyfi zaten bi harika!
öyle işte...
Evet enjeksiyonlu motorda silindir hacmini değiştrince iceri giren yakıtta bir değişim olmadığı sürece performans beklemek olmaz.
Ama bu işlem biraz pahalı yani yapacağınız ecu değişimi yada modifikasyonu sadece 1 2 beygir için olucak.
Dişli değişimini bende çok kez düşündüm hatta bir tane dişli var elimde ama takmadım. Ama bir gün takarsam da şaşırmayın.
Cbr nin hem beygiri hemde torku bizimkine göre biraz düşük ama özellikle eski kasaların enjeksiyonlu modellerinden uzak durmak gerek hafif ve ince oldukları için rüzgarı yarıp gidiyorlar
Geçen gün brooklynnn(Volkan) ile motorları değiştik onun motorun oturuşu ile benimkinin alakası yok. zaten diğer farkları herkez biliyor.beygir hız vs
brooklynnn adlı üyeden alıntı
cbr 125 ıle dun duz yol az ruzgar yatıs ıle 144 gordum
kalkınca hızım 128e kadar gerıledı
yzf denedim 2 gun once yukseklıgı benı mest ettı her ne kadar belım agrısa da alacagım motorlardan bırı oldu
su arka teker mevzunu 150 yapabılsek cok tatlı olacak gecenlerde arastırdım yapılma ımkanı var ama bıraz zahmetlı
2. ve 3. viteslerde yzf daha stabıl hızlanıyor yokuslarda daha duzgun gıdıyor
dıslıyı 15 yapınca 0-100'e cıkarken sanıye de belırgın bır dusus oldu mu
volkan acaba ben bir dahaki lastik değişiminde önü 110 arkayı 140 yapsam nasıl olur prelli diablo rossi 2 bulursam onu takarım gelecek sezonbaşı tabi satılmazsa
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
-
12 Eylül 2012, 23:03
#564
yasin youtubedeki bpsteve yapmıs guzel olmus eleman yatıslardaydı
sende yap bence hem bana da ılham vermıs olursun ) r125ı o gun kullanmayacaktım ben cok pıs aklıma gırdı :D
-
13 Eylül 2012, 00:17
#565
brooklynnn adlı üyeden alıntı
yasin youtubedeki bpsteve yapmıs guzel olmus eleman yatıslardaydı
sende yap bence hem bana da ılham vermıs olursun
) r125ı o gun kullanmayacaktım ben cok pıs aklıma gırdı :D
hayda bilseydim kullandırmazdım boş ver sen r125 i. sen iste ben ara sıra sana veririm turlarız hem bende bu arada cbr de rahat rahat giderim zinciri ilk fırsattda değiştiricem artık iyice ses ve hırıltı yapmaya başladı önerisi olan varmı sadece zincir, dişlilerde hiçbir şey yok
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
-
14 Eylül 2012, 00:11
#566
[QUOTE=brooklynnn;2803426]140lık cok hos gorunuyor
150 kım bılır nasıl olur
yapılmaz dıye bırsey yok yapılr yeter kı kafaya konsun
gecenlerde nette r125'e eleman 180lık lastık takmıstı delı vahset bırseydı [/QUOTE
brooklnnn su resmi ALIP BİZLE Bİ PAYLAŞSANA YA MERAK ETTİK BELKİ BİZDE DENERİZ
-
14 Eylül 2012, 00:21
#567
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
-
14 Eylül 2012, 02:34
#568
Ön dişliyi 15 lik yerine 17 lik taktırsak 15 e göre top speedde daha çok artış olmazmı ?
-
14 Eylül 2012, 03:36
#569
yasin_942 adlı üyeden alıntı
hayda bilseydim kullandırmazdım
boş ver sen r125 i. sen iste ben ara sıra sana veririm turlarız
hem bende bu arada cbr de rahat rahat giderim
zinciri ilk fırsattda değiştiricem artık iyice ses ve hırıltı yapmaya başladı önerisi olan varmı sadece zincir, dişlilerde hiçbir şey yok
Aynen dişlilere zarar vermeden değiştir.Tavsiye D.I.D
-
14 Eylül 2012, 11:42
#570
ya benim aklıma bşy takılıo bu supersport ların genelinde vites göstergesi yok taktırabilirmiyiz
-
14 Eylül 2012, 16:01
#571
xxgarez320 adlı üyeden alıntı
ya benim aklıma bşy takılıo bu supersport ların genelinde vites göstergesi yok taktırabilirmiyiz
Taktırabilirsin, basit ve ucuz birşey ama nereden bulusun bilmiyorum.Ben bir zamanlar arştırıken gitti gidiyor da bulmuştum yanlış hatırlamıyorsam.Ufak bir ekranı var fakat koyacak yer sıkıntı,çirkin ve uyumsuz duruyor.
-
14 Eylül 2012, 22:43
#572
Taktırabilirsin, basit ve ucuz birşey ama nereden bulusun bilmiyorum.Ben bir zamanlar arştırıken gitti gidiyor da bulmuştum yanlış hatırlamıyorsam.Ufak bir ekranı var fakat koyacak yer sıkıntı,çirkin ve uyumsuz duruyor.
eyw kardeş. saten kötü görünüosa motora alıştıktan sonra çıkarırım
-
15 Eylül 2012, 21:11
#573
SametHan. adlı üyeden alıntı
Ön dişliyi 15 lik yerine 17 lik taktırsak 15 e göre top speedde daha çok artış olmazmı ?
evet artış olur ama motorun o hıza ulaşması için everesten inmesi gerekir 15 dişli takıldığında bile torkda kayıp meydana geliyor. ve son hıza ulaşmak uzun sürüyor
Pain adlı üyeden alıntı
Aynen dişlilere zarar vermeden değiştir.Tavsiye D.I.D
şuan d.i.d. var ama şöyle renkli olan zincir ler falan nasıldır ki zincirim 428 lik laç diş onu bilmiyorum ama
xxgarez320 adlı üyeden alıntı
ya benim aklıma bşy takılıo bu supersport ların genelinde vites göstergesi yok taktırabilirmiyiz
takabilirsin ama fiyatları yüksek ve çalışma prensipleri hız/ devir oaranına göre vitesi söylüyor yani hareket etmez iken vites değiştirdiğinizde 0 yazar ne zamanki motosiklet hareket etmeye başlar işde o zaman vitesi gösterir
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
-
15 Eylül 2012, 21:39
#574
yasin_942 adlı üyeden alıntı
evet artış olur ama motorun o hıza ulaşması için everesten inmesi gerekir 15 dişli takıldığında bile torkda kayıp meydana geliyor. ve son hıza ulaşmak uzun sürüyor
şuan d.i.d. var ama şöyle renkli olan zincir ler falan nasıldır ki zincirim 428 lik laç diş onu bilmiyorum ama
takabilirsin ama fiyatları yüksek ve çalışma prensipleri hız/ devir oaranına göre vitesi söylüyor yani hareket etmez iken vites değiştirdiğinizde 0 yazar ne zamanki motosiklet hareket etmeye başlar işde o zaman vitesi gösterir
nasıl yaa,kaç km yaptın d.i.d le.Yani zincir gerginlği son aşamaya geldi mi? d.i.d en az 40000 gitmeli.
-
15 Eylül 2012, 21:47
#575
Pain adlı üyeden alıntı
nasıl yaa,kaç km yaptın d.i.d le.Yani zincir gerginlği son aşamaya geldi mi? d.i.d en az 40000 gitmeli.
hayır zincirim bi 10 cm lik kısmı diğer kısmına göre daha gergin muhtemelen düzgün yağlamadığım bi bölge orası ve o yüzden bozuldu
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
-
15 Eylül 2012, 21:52
#576
yasin_942 adlı üyeden alıntı
hayır zincirim bi 10 cm lik kısmı diğer kısmına göre daha gergin muhtemelen düzgün yağlamadığım bi bölge orası ve o yüzden bozuldu
çok ilginç bir durum,bu arada marka model aynı olduktan sonra zincirin rengi farketmez,ama uyumlu yağ bulman gerekir:D Belki biraz araştırısan( baya zor gerçi),çıkmasını bulup temiz,o ring leri bozulmamış baklalarla değiştirtirsin...
-
15 Eylül 2012, 22:32
#577
Pain adlı üyeden alıntı
çok ilginç bir durum,bu arada marka model aynı olduktan sonra zincirin rengi farketmez,ama uyumlu yağ bulman gerekir:D Belki biraz araştırısan( baya zor gerçi),çıkmasını bulup temiz,o ring leri bozulmamış baklalarla değiştirtirsin...
evet bu değiştirme olayı mantıklı ama dediğin gibi çok düşük bir ihtimal bulmak ve en iyisi sıfırı ile değiştirmek gibi gözüküyor. bozulma olayı da ben yurt dışına çıktığım için motor 6 ay yattı hemde en son yağmurda binmiştim ve öle depoya kaldırdım.
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
-
15 Eylül 2012, 22:41
#578
yasin_942 adlı üyeden alıntı
evet bu değiştirme olayı mantıklı ama dediğin gibi çok düşük bir ihtimal bulmak ve en iyisi sıfırı ile değiştirmek gibi gözüküyor. bozulma olayı da ben yurt dışına çıktığım için motor 6 ay yattı hemde en son yağmurda binmiştim ve öle depoya kaldırdım.
Kolay gelsin
-
21 Eylül 2012, 23:23
#579
malum kış ayları yaklaşıyor. motor fiyatlarının düşeceğini öngörerek kendimce bazı maddi planlamalar yaptım. aralık ayına kadar 6000 tl'lik bir motosiklet bütçem olacak ( gerekli aksesuarlar haricinde ). amacım ölücülük yapıp piyasayı öldürmek değil, sadece siz değerli abilerimin ve kardeşlerimin heyecanıma ortak olmaları ve bana konu hakkındaki kendi fikirlerini söylemeleri. kararımı verdim yzf 125r alıcam (mümkünse 2010 veya 2011 model siyah renk altına sarı cant olanından). başka marka seçeneklerini değerlendirmeye dahi almıyorum. mübalağa yapmış olucam ama bu motora aşık oldum diyebilirim. gerekirse biraz daha bekler para biriktiririm. sizce içsel düşüncelerimi gerçekleştirip aralık ayında aradığım fiyattan bu motora sahip olabilir miyim? veya başka bir tarzda sormak gerekirse o aya kadar piyasa o seviyelere düşer mi?
-
22 Eylül 2012, 11:17
#580
kosnük adlı üyeden alıntı
malum kış ayları yaklaşıyor. motor fiyatlarının düşeceğini öngörerek kendimce bazı maddi planlamalar yaptım. aralık ayına kadar 6000 tl'lik bir motosiklet bütçem olacak ( gerekli aksesuarlar haricinde ). amacım ölücülük yapıp piyasayı öldürmek değil, sadece siz değerli abilerimin ve kardeşlerimin heyecanıma ortak olmaları ve bana konu hakkındaki kendi fikirlerini söylemeleri. kararımı verdim yzf 125r alıcam (mümkünse 2010 veya 2011 model siyah renk altına sarı cant olanından). başka marka seçeneklerini değerlendirmeye dahi almıyorum. mübalağa yapmış olucam ama bu motora aşık oldum diyebilirim. gerekirse biraz daha bekler para biriktiririm. sizce içsel düşüncelerimi gerçekleştirip aralık ayında aradığım fiyattan bu motora sahip olabilir miyim? veya başka bir tarzda sormak gerekirse o aya kadar piyasa o seviyelere düşer mi?
Hoşgeldin
Eğer temiz düşmemiş bir motor almak istiyorsan en aşağı 6.500-6.750tl ye bulabilirsin, senin istediğin nitelik altın renkli jant beyaz 2011-2012. Eğer daha aşağı bulursan büyük olasılıkla sıkıntısı vardır. Şahsen sana tavsiyem 500-700tl fazla vermeyi göze alıp temizini almak. Şu aralar piyasada 7250-7300tl ye çok temizleri var, onları sanırım 500tl aşağı alabilirsen dediğimiz hesaba gelir. Hayırlı olur inşallah. YZF R125 ler çok güzel sürüş keyfi olan motorlardır, al bence de
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/36307-yamaha-yzf-r125-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-25.html#post2789812
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)