Sym Joyride 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Mayıs 2012, 22:51
#681
tazmanian adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar,
2004 model Joyride sahibiyim. Sele altı bagaj gidondaki tetiikten açılmıyor. Bir anda durup dururken arızalandı. Aydınlatmalar kapalı iken, motor çalışırken vs. denedim. Tetik hiç vazifesini yapmıyor. Motorun sağına soluna iiice baktım ama bu bagajın başka biryerden manuel olarak açılması mümkün değil mi? bilenler cevaplarsa çok sevinirim.
selam dostum manuel olarak bagajını açabilirsin sadece yapacagın kontagı ters tarafa çevirmek eger direk açılmadıysa hiç kullanmadıgındandır kontagı ters tarafa çevirip yani sola çevir ve elinle koltuga bastır ve çek açılır.
birde eger otomatik olarak açmak istersen yeni bir aç kapa kiliti taktıra bilirsin onuda yandaki havalandırma deligine takaktıra bilirsin.
0535 321 48 27 https://www.facebook.com/groups/252367158242383/
Reklamlar
-
30 Mayıs 2012, 10:19
#682
tazmanian adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar,
2004 model Joyride sahibiyim. Sele altı bagaj gidondaki tetiikten açılmıyor. Bir anda durup dururken arızalandı. Aydınlatmalar kapalı iken, motor çalışırken vs. denedim. Tetik hiç vazifesini yapmıyor. Motorun sağına soluna iiice baktım ama bu bagajın başka biryerden manuel olarak açılması mümkün değil mi? bilenler cevaplarsa çok sevinirim.
Kontaktan açılıyormuş
Belki birgün birilerinin ihtiyacı olabilir.
-
06 Haziran 2012, 23:17
#683
herkeze slamlar
joyride200 hararet yükselen arkadaşlara daha önce yazmıştım sanırım ama tekrar ince ince anlatayım.
1:iki adet su ilave etme yeri var biri sagda biri solda normalde sagdan su ilave edilir ama hararet oluyorsa suyunuz varken soldaki demir kapaklı yeri açın bakın su var isemotoru çalıştırın kapak açıkken gazı hafifce basılı tutun su devirdayim yapıyorsa ama su hala azalmıyorsa dolu ise sorun yok ama gaza basılı tutunca su eksiliyorsa gaza basılı tutarak su ekleyin bunu 3 veya 4 kere yapın her su ilave ettiginizdede motoru kapatın yeniden açın su içine çekilsin artık su sabit bir şekilde ise gaza basılı şekildeyken su eksilmiyor ise burası tamam.
2 motorunuzun içinde olan yagın aynısından temin edin yag takviyesi yapacagız yag göstergeniz normal görüne bilir ama siz bakkallarda satılan sefaf plastik bardakla 2 yetmezse 3 bardak yag ekleyin bu iki olayı düzügn bir şekilde gerçekleştiriseniz %100 motorunuz aşırı şekilde ısısı yükselmemesi lazım normal ortalama 1veya 2 göstermesi lazım göstergeniz aşırı yüklenme veya 1,2 dakikadan fazla motor sabit birşekilde oldugu yerde çalıştırmadıgınız sürece .
eger tafikte yada başkabir nedenle sabit duruyorssanız motor ısısı aşırı yükseliyorsa hahfif hafif gaz verin motor hareket etmeyecek şekilde gazlar verin bu gazlar radyatördeki suyun devirdayim(hareket etmesini) saglayacak ve ısı birazda olsa azalacaktır sabit bir yerde motor kendi halinde çalışırken radyatördeki su motoru dolaşmaz veya çok agır bir şekilde dolaşır ve bu nedenle aşırı ısı yükselir. kolay gelsin.
0535 321 48 27 https://www.facebook.com/groups/252367158242383/
-
08 Haziran 2012, 17:19
#684
sadox adlı üyeden alıntı
tşkrler wers :=)evet resimdede detaylı gözüküyor fan,sanırım hava serin olğu için devreye girmedi ve ben duymadım sesini.tecürbenden faydalanmaya devam edeyim o zaman bir kaç sorum daha olucak :=) rolanti 2000 devirde duruyo bana yüksek geldi sizce normalmi?rolanti ayar vidasına nereden ulaşıcaz ?sele altınımı sökücez acaba ?yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
ben 1000 devirde kullanıyorum, 2000 çok yüksek gibi bu durumda. soğuk havalarda biraz ısıtmak gerekiyor ama normal havalarda sorun olmuyor
-
09 Haziran 2012, 12:43
#685
selam herkeze..
selam herkeze arkadaşlar...
sonunda bende 2. motorum joyride200 alarak aranıza katıldım...
görüş ve düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------
bu arada forumu biraz okudum.. rölanti devrinin 2000 olduğundan bahsedilmiş.. benimkide 2000 de ve yeni alan bir arkadaşımınkide 2000 devirde... yani fabrika böyle uygun görmüş ve böyle ayarlamış diye düşünüyorum... ayrıca 2000 devirde iken arka teker dönme eğilimindede değil...
-
09 Haziran 2012, 13:03
#686
furgen_6 adlı üyeden alıntı
ben 1000 devirde kullanıyorum, 2000 çok yüksek gibi bu durumda. soğuk havalarda biraz ısıtmak gerekiyor ama normal havalarda sorun olmuyor
soğuk havalarda otomatik jigle var sanırım ben ilk çalışrmamda 2000 devirin üstünde çalışıyor 10-15 saniye sonra 2000 devire iniyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------
yamanzx10 adlı üyeden alıntı
selam herkeze arkadaşlar...
sonunda bende 2. motorum joyride200 alarak aranıza katıldım...
görüş ve düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------
bu arada forumu biraz okudum.. rölanti devrinin 2000 olduğundan bahsedilmiş.. benimkide 2000 de ve yeni alan bir arkadaşımınkide 2000 devirde... yani fabrika böyle uygun görmüş ve böyle ayarlamış diye düşünüyorum... ayrıca 2000 devirde iken arka teker dönme eğilimindede değil...
hayırlı olsun... evet 2000 devirde teker dönmüyor
Üzerine benzin dökerek intihar etmeye kalkışan genci uzun süre ikna etmeye çalışan polis, sonunda bir bidon benzini kurtarmayı başardı...
-
11 Haziran 2012, 21:07
#687
Herkese merhaba arkadaşlar. Gün itibari ile 0 joyeride ile aranıza katılmış bulunmaktayım.
Öncelikle burda ve diğer forumlarda yazılar yazıp beni bilgilendirmiş ve SYM ailesine katılmama sebep olmuş herkese teşekkür ediyorum. Benim için gerçekten zorlu bi süreç oldu. 8 ay önce Yamaha XT125X (2007 model - 25000km) imi sattıktan sonra epey forum takip ettim epey motor marka ve modeli araştırdım. Bu süreçte bigün kendimi CBF 150 nin, başka gün Yamaha XJ6 nın, Kawasaki KLE500 ün, ordan Kymco xciting, derken yine Yamaha Xcity (hatta almaya ramak kalmıştı) üstünde gördüm. Evli biri olarak hem komfor hem bagaj rahatlığını, vitesli motora nazaran seçmemim karlı olacagını düşünüp scooterlara iyice yöneldim. Sonunda da nasip oldu scooter ailesine girmiş olduk. Herkese Allah'dan kazasız, keyifli sürüşler diliyorum. Kullandıkça da burdan yorumlarımı yazmaya çalışacağım. Belki bizde başka birilerine vesile oluruz
-
12 Haziran 2012, 22:41
#688
Aramıza katılan yeni arkadaşlara hayırlı ugurlu olsun güle güle kullanın hoş geldiniz aramıza.
0535 321 48 27 https://www.facebook.com/groups/252367158242383/
-
21 Haziran 2012, 00:05
#689
sadox adlı üyeden alıntı
tşkrler wers :=)evet resimdede detaylı gözüküyor fan,sanırım hava serin olğu için devreye girmedi ve ben duymadım sesini.tecürbenden faydalanmaya devam edeyim o zaman bir kaç sorum daha olucak :=) rolanti 2000 devirde duruyo bana yüksek geldi sizce normalmi?rolanti ayar vidasına nereden ulaşıcaz ?sele altınımı sökücez acaba ?yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
selenin altında ön tarafta 2 tane plastik kapakçık var. onları kaldır rolanti ayarlarını altında bulman lazım. uzun bir tornavida yardımıyla bu işten anlayan birisi yapabilir. rolantiye gelince istanbuldan aldığım motoru ankaradaki ustama gösterdiğimde 2000 devir buna fazla dedi ve 1000 devire indirdi.(bikaç ayar yaparak). dediğinize göre fabrika çıkışı 2000 belki ama motorun çekişi düşmedi ve yakıt sarfiyatda kısmen azaldı diyebilirim
hız göstergesi sorunu: motorun hız göstergesi arızalandı. ankaradaki servise gittiğimde . bana söküp takmaya 100 lira fiyat biçtiler.yine kendi ustama gittim. biraz uğraştıktan sonra sorunun km kablosunda olduğunu anladık. yenisi ile değiştirildiğinde (41 dolar) sorun kalmadı. not: 2007 ve üstü modeller km kablosu, daha öncesi modeller km teli kullanıyor..
-
25 Haziran 2012, 09:51
#690
birazda yakıta değinelim.. Şehir içi artçılı kullanım ile (istanbulun bol trafikli günlerinde) 100 km / 3.34LT yaktı benim joyride.. Cumartesi gene artçılı olarak izmit istanbul arası yol yaptım ki hatrı sayılır bagajımız da vardı.Hatta istanbula döndüğümüzde Beşiktaş bebek üsküdarda yaptık.. Böylece ölçümün 3'te 2'si uzun yol 3'te 1'i şehir içi olmak kaydı ile 3,04LT yaktı benim joyride...
Üzerine benzin dökerek intihar etmeye kalkışan genci uzun süre ikna etmeye çalışan polis, sonunda bir bidon benzini kurtarmayı başardı...
-
26 Haziran 2012, 18:20
#691
Merhaba arkadaşlar uzunca bir dönem bu konuyu takip sonucu 12.06.2012 tarihi itibariyle 2007 model olup 2010 tarihinde trafiğe çıkmış olan Joyride 200(6600 km) motoruma kavuşmuş bulunmaktayım Bundan sonra bende aranızdayım inşallah
Bergama/İZMİR
MCT 250/2010 :bestmt: --GS 500/1999 :cat: SYM Joyride 200<=Bayıldım ona) :flower:
-
29 Haziran 2012, 11:04
#692
a.tuncyurek adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar uzunca bir dönem bu konuyu takip sonucu 12.06.2012 tarihi itibariyle 2007 model olup 2010 tarihinde trafiğe çıkmış olan Joyride 200(6600 km) motoruma kavuşmuş bulunmaktayım
Bundan sonra bende aranızdayım inşallah
hayırlı olsun hoşgeldiniz.
Üzerine benzin dökerek intihar etmeye kalkışan genci uzun süre ikna etmeye çalışan polis, sonunda bir bidon benzini kurtarmayı başardı...
-
29 Haziran 2012, 21:57
#693
Merhabalar ;
Forumu bir süredir takip ediyorum. Hem konforu hemde bagaj hacminden dolayı bu motorda karar kıldım. Temiz yolda bırakmıyacak 2007 model joyride 200 bakıyorum. İlgilenen arkadaşlar PM atabilir.
IMAGINATION IS THE EVIDENCE OF THE DIVINE
-
16 Temmuz 2012, 01:52
#694
hayırlı olsun ,kazasız belasız sürüşler dilerim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:45 ----------
gayet iyi üstad 3.04 lt 100 km artçı da var ,gerçekten süper.... inşallah benim motorda o performanstadır pek net ölçemiyorum şu aralar ama ...
-
17 Temmuz 2012, 10:20
#695
arkadaşlar merhaba bu motorların arka tarafından bozuk yola girdiğimizde takırtı gelmesi normalmi.Eğer normalse motorumu satıyorum:(
Bergama/İZMİR
MCT 250/2010 :bestmt: --GS 500/1999 :cat: SYM Joyride 200<=Bayıldım ona) :flower:
-
28 Temmuz 2012, 00:58
#696
arkadan ses gelmesi lastik takozu eskimiş ezilmiş olabilir küçük iki tarafat bulunmakta bozuk yollarda zıpladıgı zaman takoz görevini yerine getiremedigi için ses yapabilir ama sen arkayı el yoluyla bir kontrol et plakayı tutan plastik ve diger parçaları gevşeyen veya iyi sıkılmamış eksik vidalı bir parça varmı diye .büyük ihtimalle takoz un eskimiş görevini yerine getiremedigin sert çarpıyor ve ses çıkarıtyordur sonuç olarak en genç olanaı 3 yaşında en yaşlı olanıda 9,10 yaşında makineler ufak tefek yıpran payı olacaktır zaten pahalı bir şey degil diger markalarında parçaları uyar sanırım kolay temin edemesen bile. kolay gelsin ...
0535 321 48 27 https://www.facebook.com/groups/252367158242383/
-
08 Ağustos 2012, 22:03
#697
Arkadaşlar elimde km adaptörü ( km dişlisi) var. Bir kere takıldı sorun göstergeden olduğu için kullanılmadı. Kenarda duruyor. İsteyene 25 tl ye vericem . Serviste 50 tl dir.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
08 Ağustos 2012, 22:48
#698
acayüp adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar elimde km adaptörü ( km dişlisi) var. Bir kere takıldı sorun göstergeden olduğu için kullanılmadı. Kenarda duruyor. İsteyene 25 tl ye vericem . Serviste 50 tl dir.
ne işler çeviriyon len çakçiki Eyüp...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
09 Ağustos 2012, 04:01
#699
Bi iş yok be. Atolye zamanından kalma bir yığın malzeme var. Kenarda hurda gibi duracağına ekonomiye kazandıralim dedim
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
13 Ağustos 2012, 13:46
#700
Selamlar Arkadaşlar,
Aranıza yeni katıldım, yakın zamanlarda motorumu da almayı planlıyorum, bugün seyrantepe tarafında bir motoru görmeye gideceğim, bana o taraflara yakın motoru gösterebileceğim bir usta referansı verebilir misiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------
Bir de 2.el SYM joyride alırken dikkat etmem gereken birşey var mıdır? Genellikle sahibinden.com üzerinden motor bulmaya çalışıyorum, önerebileleceğiniz başka yerler var mıdır? Ilk motorum olacağı için 2000-3000 arası bir bütçe planlıyorum bu arada.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler