Sym Joyride 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Haziran 2010, 12:45
#341
Bomboş yolda sadece deneme amaçlı 130 u rahat gördüm,ne bir titreşim ne de bir tedirgin edici ses gelmiyordu motordan.İyi ki bu motoru almışım.Bu kadar memnuniyet beklemiyordum her yönüyle Allah a şükür...Daha önceki kullandığım burgmanda titreşim genelde çok fazlaydı duruş kalkıştada da, hızlı giderken de,fakat duruşu tipi uzun yolda gidişi gayet güzel bir makinaydı.joyride evo ya mini burgman diyebilirim...burgmancılar kızmasın lütfen...
Reklamlar
-
08 Haziran 2010, 13:54
#342
130 ları eger görüyorsa bravo ama 130 basmak beni korkutur heralde. birde şu yagına bakma yerini sormak istiyorum yeni oldugum için bilgim yok motor uzerinde iken soldakı su sagdaki yag tamamlama yeri heralde ama yaga bakma kontrol etme yeri neresinde?
-
08 Haziran 2010, 14:13
#343
motora oturdugun zaman direksiyon altında sag tarafta vida ile acılan yerde su ile antifiriz koyuyorsun motorun yagına bakmak icinde yine motora oturdugunda sag ayagının oldugu yerde tekerle ayak koyma yerinin arasında benim yag cubugu beyaz renkte sert plasitten onu cevirip cıkartıyorsun. cekip baktıgında yag icin 2 tane cizgi var. yag seviyesi 2 cizgi arasında olacak kolay gelsin umarım tarif edebilmisimdir :
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:11 ----------
resim koymayı bilsem senin icin resmini ceker yollardım nerde oldugunu :( ama bilmiyorum buraya nasıl resim koyuldugunu!'!!!
-
08 Haziran 2010, 15:42
#344
Selam arkadaşlar.
Sanırım bir yanlış anlaşılma söz konusu. Birinizin 114 km. diğerinizin 130 km. yapmasının bana göre tek açıklaması SYM Joyride 200 (eski kasa) ile SYM Joyride 200i EVO ile ayrı ayrı yapılmış sürat denemeleri anladığım kadarıyla.
-
08 Haziran 2010, 16:18
#345
benim motorum sym soyride 200 2006 model max hız 114 düz yolda tek kisi yaktıgı benzin sehir ici 150 sehir dısı 135 lira kmde
-
08 Haziran 2010, 17:54
#346
Sürat kesinlikle felakettir,sadece gücünü test etmek içi yaptım o hızı.Şehir içi ortalama 2,8lt/100km tüketimim var,ort.hızım 70-80 arası, ama gidiş geliş yolumda genelde yoğun trafik pek yok,köprüden Beşiktaş-Göztepe arası...
-
09 Haziran 2010, 00:00
#347
selamlar arkadaşlar bende sym joyride200i almayı düşünüyorum ama bir eksoz 1000 tl oluncaemekli oldum 3-5 kuruşumuz var onuda bu motora verecez motor konusunda iyi yorumlar var birde istanbulda net olarak bu motor ne kadar yakıyor? 200i seramik kaplımı? kışadoğru ucuzlarmı?
bilgilendirirseniz memnun olurum diceksiniz ucuzmotor al valla bu yaşdan sonrada motor itemem
saglıcakla kalın
-
09 Haziran 2010, 09:58
#348
3lt ortalama gördüm 3 depo benzinde 100km de...
-
09 Haziran 2010, 11:56
#349
murat-murat adlı üyeden alıntı
selamlar arkadaşlar bende sym joyride200i almayı düşünüyorum ama bir eksoz 1000 tl olunca
emekli oldum 3-5 kuruşumuz var onuda bu motora verecez motor konusunda iyi yorumlar var birde istanbulda net olarak bu motor ne kadar yakıyor? 200i seramik kaplımı? kışadoğru ucuzlarmı?
bilgilendirirseniz memnun olurum diceksiniz ucuzmotor al valla bu yaşdan sonrada motor itemem
saglıcakla kalın
Kesinlikle tavsiye ediyorum,daha önceki yazdıklarımda da memnuniyetimi dile getirmiştim. Sıfır alacaksanız zaten iki sene garantisi var,bir şey olursa değiştirirler. sym gts 250 ler seramik kaplıymış bir iki motor ustasından duyduğuma göre çok ta anlamam ama seramik motordan falan, daha dayanıklıymış diyorlar.Klasik bir laftır ama at sahibine göre kişner...ne kadar iyi bakarsan motoru ne kadar az zorlarsan,limitlerini çok aşmazsan,rodajını iyi yaparsan,dur kalklarda motoru şahlandırmaya çalışmazsan,gazı çok hızlı açıp kapatmazsan uzun ömürlü bir motorun olur,bence bu kural her türlü scooter için geçerlidir.Yoksa her yaşta yolda motor itmeye mahkum oluruz...
100km de 3lt yakar.Bir ingiliz atasözümüdür nedir bilmiyorum ama UCUZ MAL ALACAK KADAR ZENGİN DEĞİLİM gibi bir sözdü herhalde...
-
09 Haziran 2010, 13:18
#350
tercrübelerini paylaştıgın için teşekkürler feyzullah4 arkadaşım oturdugun zaman direksiyonun sol alttaki vidalı yer ne oluyor?sagdaki su dedin. digerleri söyledigin gibi buldum.
-
10 Haziran 2010, 08:01
#351
countugur onu bende bilmiyorum be arkadasım orayla hic isim olmadı :(
-
12 Haziran 2010, 15:41
#352
arkadaşlar yağ değişiminde yağ filtresi değiştiriyor muyuz? ben katalogtan inceledim. yağ filtresi diye çok küçük bir parça var orada. değiştiren varsa yardımcı olabilir mi?
bir de şu kayış konusunda yazdığım mesajla hiç ilgilenen olmamış. eninde sonunda değiştiricez bu kayışları. bilen varsa bir incelesin. bizim motorun kayış ölçüleri nedir? 819*19*30 mu 737*18*30 mu?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:12 ----------
internetten edindiğim bilgilere göre yağ fiiltresinin değişmesi gerekmiyormuş sadece temizlemek yetiyormuş.
-
12 Haziran 2010, 21:26
#353
yag filitresi alttan actıgın zaman bijonu onunla birlikte cıkıyor zaten metalden bildigin cay süzgeci gibi birsey ufak ama bende hic degistirmedim gerek yok dediler eger o ise
-
13 Haziran 2010, 22:06
#354
slm arkadaşlar yagı benzini nereden ve kaç oktan alıyorsunuz en iyisi hangisi ?
-
16 Haziran 2010, 20:02
#355
ben benzini bp den alıyorum. no problem yağ castrol
-
17 Haziran 2010, 21:39
#356
arkadaşlar bugün sipariş ettiğim hava filtresi geldi. kendim değiştirdim. üzerinden çıkan filtre iğrenç haldeydi. yalnız iki tane vida arttırdım yakında bir daha sökücem grenajı bulmam lazım yerlerini. şimdi sıra geldi bujiye. araştırmalarıma göre ngk CR8E bizimkine uyuyormuş farklı düşünen var mı? açmışken ön varyatör kapağını da açtım 23100-H9A-0002 yazıyordu ölçü hakkında bir şey göremedim. bir de markası yazıyordu (bando)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:39 ----------
ya japonlar sonunda bunu da yapmış adamlar bizim motorun içini dışını deşmişler ama sadece resimler anlaşılıyor. aranızda japonca bilen varsa bi tercüme etsin nolur :D şaka bir yana resimler faydalı bir göz atın derim. http://takion86.hp.infoseek.co.jp/rv125_maint0309.htm
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:37 ----------
buji arayanlar ngk cr8e/1275 yada ngk iridyum cr8eix/4218
-
19 Haziran 2010, 11:10
#357
teşekkürler malibu79 deneyimini paylaştıgın için bende bp den alayım bakalım ne kadar gidecek performansı nasıl olacak ...
malibu79 japonca sanırım mozilla firefoxun üst kısmında tercüme var ben baktım yazıları toplu halde kopyala yapıştır yaptım oldu sende dene istersen merak ediyorsan...
http://takion86.hp.infoseek.co.jp/rv125_maint0309.htm
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:05 ----------
birde kaportada çatlak yada yapışması gereken yerler varsa zorlanacak yerlerde olsa iki karışımla işinizi görüyor 1: pattex 404 . 2: bilidigimiz babadan kalma normal 404 bunlar ikiside iki
li tüp halinde yani toplam 4 tüp oluoyr bunları birleştirince çok manyak bir yapıştırıcı ortaya çıkıyor ama oda sıcaklıgında 10 dakikayı bulmadan karıştırıp kullanmanız gerekiyor yoksa kulanmadan donmaya başlıyor ...
-
24 Haziran 2010, 01:03
#358
s.a arkadaşlar bahçelievlere yakın oturan varmı yag buji degişimi gibi uygulamalı olarak bilgi alabilecegim bir arkadaş arıyorumda
-
25 Haziran 2010, 23:22
#359
-
27 Haziran 2010, 02:29
#360
teşşekürler evet bujiyi yakın bir zaman içinde degiştirmeyi düşünüyorum yagıda tabiki kısmetse... firefox enson sürümünü kulanıyorum ama bunu tercüme ederken ikinci bir boş firefox sayfası açınca sol üstte görseller,haberler, çeviri vs.. var orda yani ikinci bir sayfa açman gerekiyor çeviriyi yapabilmen için kolay gel sin ben biraz ter cüme edip buraya koyarım olmazsa....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:00 ----------
Honda spacey 125 WR için (YAHOO panosunu P / N :22123-KCW-306), RV boyutu ve bilgi uyumlu Elde ettiğimiz.
Ancak ağırlığı, her 1 16g (RV125, her 1 12G), ve ben kullanamazsınız.
Spacey kullanıcı bilgileri olduğunu iyi ve dayanıklı. durumu iyi ve en iyi o fiyata yerli scooter parçasıdır çünkü 6 850 ¥ (SYM hakiki: Miktar 6 ¥ 3200) ve ucuz!
kullanımı gibi
WR ① RV125 giydiği takdirde, reçine için 125 ile yerine spacey
Spacey 125 ② için "kalbinden bir kez metal kaldırmak için hafif matkap kullanarak WR
(Bilgi panosu göre)
Orijinal 10mm delik - 16g içinde
· 11.4mm ve 13G matkap ile
· 13mm ve 11g matkap ile
Ve sözde
Bu malzemeler ve işlenmiş KOSO (10g), ayar yayılmış varyasyon hakiki ile birlikte görünüyor.
Daha iyi bir çeviri öner
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:05 ----------
Spacey WR 125 için metal bir kalemle alt ve reçine kolay ayrılması itmek
Ben ve sürücü kemer 125 için bile bir şey spacey geçerken aktarma yapabilmesine karşın
(SYM RV125 sürücü kuşağı görünümünde) yazılır
SYM B BANDO 23100 - H9A - 0002
* BANDO · · · yaygın yurtiçi scooter kullanılan Japon yapımı markalar
Geriye doğru bir arka süspansiyon (03.09.08)
, Ağrı kalacak, son yıllarda, kronik bel ağrısı nedeniyle gelen sert, mevcut sert süspansiyon içinde bir saat gidip biraz üzerinde. Tokyo yol, yol yapımı 多 Kattari, ancak büyük araçlar üzerinde şaşırtıcı genellikle düzensiz yol yüzeyleri yaralandı. Eğer kalça havalı üzerinde scooter, büyük bir yükü, büyük olasılıkla oturma pozisyonu nedeniyle.
Ama normal "damper yağsız" olarak, köşeleri (köşe korkunç uçurum, ama düşük hızda yaklaşım olabilir)
Yani, bir zamanlar normal bir kullanarak güçlü bir kol taktik ve dış süspansiyon (özel ulak) düşünme, durdu ve denedi.
eşarplar Geri normal, ancak bir zorluk şok. Bu pahalı görünümlü ve sağ salıncak kolu (kol sola kıyasla durumda sürücü gücü güçlü bir süspansiyon ise) susturucu durumda ve sürücü sopa oluşur ve küçük bir twist gevşetir düşündüm.
Sadece normal ya olmak (Ama gerçekten zor düşünmek daha sonra burulma yönünü değiştirmek oldu.)
Dayanıklılık, eski soruyu hala devam dengesiz, ben YAMAHA GT-50 (aka Minitore) ön çatal, böylece yağ tek Tashika olduğunu unutmayın vermedi sürme bir öğrenciydi Let's Well ve iyi.
Susturucu civatalar iyi bilmiyorum ve hem siyah bir şekilde sakin bir bahar bakın
Gösterimler Yüklemeden sonra
İlk fark span önceki dalma yükseldi. Ben kabarma ran daha hafiftir.
Gap hızlı köşelerde sıkıca "ve kaçmak" benim. en iyi kombinasyonu hiç olun.
Değişiklikler hemen ve kayıp hızlı kullanım keskin, ama çevrenize bir süre çalışan bu alışkanlık hissetti.
Tandem sürme hala test değil, bu ilk güçlü bahar desteklemek için yeterli görünmektedir.
RV180 için Arka şok, bu nedenle sonraki öğeyi denemek için biraz tip sistem kendini güçlendirilmesi.
normal motosiklet scooter aksine Nigurippu ve off-road araç süspansiyon iyi ne istediğini söylemek kadar çalışmıyor çünkü.
Paradoksal olmayabilir (pişman hızda olarak scooter)
Car (Sanyo Gorilla) satın alma (03.09.20 -)
Çok ucuz yakındaki bir araç navigasyon Autobacs bulunması nedeniyle önce istedim ve aldım.
Sanyo Gorilla NV-41A model bir TV alıcısı ile modelidir. Bu özel bir Autobacs NV-441 nedir? , NV-fiyat işlevini geri 441 ucuz bir versiyonu gibi bastırdı.
Özellikle, herhangi bir uzaktan ① (hayır sayısal tuş takımı girişi), hayır şifre arama harita ②, ③ JPEG resim oynatma yok olduğunu, ④ AV ve biraz daha az gövde genişliği ⑤ o girmeden.
Yaklaşık 10.000 ¥ piyasa fiyatı daha ucuz oldu. sorunsuz temel işlevi ve ben aynı bisiklet kullanmak için ben ucuz bir versiyonu idi istiyorum.
Sanyo - serinin Gorilla CD-ROM versiyonu en ucuz modelleri, aynı zamanda uzaktan kumanda operasyon için NV-355 modeli sadece beden, (kompakt tasarım iyi, buraya dahil işleri tercih yapmıyoruz amaçlayan idi.)
Kurulum için, SYM etrafında idare arasında ayarlamak için umut ediyor. Ilk tercihi bir bel olarak kullanmak için, o kadar ki onlar ve titreşim hata çok iyi monte edin.
Bu bel gücü (DC-DC çevirici için formül) ve anten, tek dokunuşlu çıkarılmasıdır Motosiklet bütün bir çanta içinde barındıran ve bu kodu takdir olduğunu.
İmar ve biraz dikiş vererek bel yakınında uygun bir indirim mağaza bulmak için sürgülü hemen sapı ve mükemmel bir şans oldu arasında SYM geldi. NV-441 biraz geniş, bu nedenle muhtemelen uymuyordu içinde.
güç soketi (sigara çevresinde hafif kapak için bir plan ile), gömülü kolu sonra, GPS anten konumu yaparak bitirmek için ayarlanmıştır.
Honda Fit Priz ※ Parça Numarası :39620-SAA-003 (kap: 300 ¥) & 39624-SZ3-003 (Soket: 550 ¥) için aksesuarlar
Bu (araç navigasyon sistemi ve çanta, Velcro çekme gibi 980 ¥ 付 Kimasu bel yakınındaki sadece üç ¥ 49.800 (normal fiyatı 59.800 ¥) İndirim mağazası)
Eğer geri kuşağında Tamam Turn Ekran Koruyucu içinde ekranda çizik önlemek için idare toka sıkın Eğer
orijinal parçalar için Aksesuar priz (Honda) aynı çap satmaz soket bir çizgi koy, matkap delik "sıcak kesici" Kes ve ince kum ile bitirmek olduğunu
Ben kapak soket aksesuarlar içinde durumunu kontrol temizleme montaj açıldı
soketine aksesuar güç fişi anten Set GPS, metre / navigasyon ekranı pozisyonu sürme sonunda idare merkezinde görüldü
Navigasyon ve sabit bel, böylece kayma, antenler için delikler (100 malın ortalama) yıpratma durdurmak için işlendi üst Hatome güvensiz. çanta, böylece anten bu tarafından gerilmiş iken ben bir taş ve TV seyretmek iki kuş öldürür.
çantada alt delik hala navigasyon ve iletişim halinde kemer bir sıkma Hatome ile fiksasyon tutturulmuş. Bu kemer birden esir geri çekme açısını ayarlayabileceğiniz bir navigasyon ekranı. (Hızlı kemer, D-ring ve tabii ki 100 malın ortalama!)
Evde bu navigasyon kullanırsanız, AC adaptörü orijinal olup tabi ayrıca ¥ 7500, eşdeğer (DC9V 2A) Akihabara elektronik Akizuki parçası satın AC-D918U (Aiwa ürünleri) ve ¥ amaçlamakta Bu 1000 idi.
Sıkın plastik torba ile kemer ve çanta D delikten navigasyon anteni sabitlemek için tutucu vidaları kullanmak direksiyona kapak sabit ring
D Ben de LCD ekran koruyucu açısını bir kez kapsar ve navigasyon halkası içine kemer esir AC adaptörü AC-D918U (aracılığıyla ayarlamaları yaptıktan Akizuki E \ 1000)
Yükleme gösterimleri sonra
Kurulumdan sonra, ben sürücü test hemen Navi açtıktan sonra gitti. onlar navigasyon ekranı nedeniyle bir göze batan şey çok aydınlık ve karanlık çıkmış bulunmaktadır düşünün, o gün için ekran modunda kaldı. Carrozzeria araba her zaman, hangi otomatik olarak gece moduna geçer ve o gün batımı zamanı kullandı, bu benim goril orada sadece ucuz değiştirilmelidir. ekranda geceleri geçtikten sonra, ışık sadece haklıydı.
GPS anteni ilk açıklama olarak vücuttan 30cm yakın kurulacaktır olarak daha uzun biri, sadece ileri navigasyon kümesinin sac yapıştırılmak post başa gelen kablo ele almak konusunda isteksiz oldu. herhangi bir problem var ve yaklaşık yedi uydu durumu ekranı ile burada kontrol etmek için yetişmek gibi görünüyor.
daha az belirgin burada varsa, bir GPS navigasyon çıkarmadan kolayca bel cep ve anten fişi içine taşınabilir.
orijinal olarak, montaj gevşek bel bile motor, sap navigasyon problem başlar titreşim rölanti tarafından. Ve sürüş sırasında yol yüzeyinden şok, bu oldukça rahat görünüyor.
Bu goril GPS ve gyro ve araç hız sinyali sadece, bu yüzden ● ▲ işaretleri aracı olacak yönde haritanın devletin nihai durdurmak sürdürecek yönünü kaybederler. ▲ geriye doğru yanıtı zor ama hey o Ri 出 Se 走. Araba hızlı geçmişin şimdiki konumu güncelleme oranı daha hissettiriyor. yeterli pratik olmama hayal kırıklığı kaydırma hızlı çalıştırma ve anlamlı işlem hızı artacak eski CPU daha menü navigasyon sistemi için beklemek. "Ben böyle ucuz bir makine olarak çok iyileştirilmesi oldum!" Ve adam etkilendim.
Ben, ancak rota yönlendirme çalıştı da yol nedeniyle mahalle biliyorum, bilgi zamanlama gecikme açın. / H kadar (jet kask kullanmadığı) yeterli duyacağımı yıkanacak ve iyi zaman yol touring bilmek sesli yönlendirme ve bir yer 60km hacminin 70%. duyarsan Daha sonra, bu hoparlörlerden değiştirilmiş bir mini kulaklık jakı kurmak isteyebilirsiniz.
Gelecekte, bu navigasyon ile atlatmayı çalışacağız.
Side (03.09.27) siperliği monte
Son zamanlarda olmuştur sabahları ve akşamları serin ve dikkat çekici, daha önce "ve güvercin" siperliği için mağaza iktidar ve muhalefet kenarlarında satın olmuştu yatıştırıldı. Yaz aylarında rüzgar içine biraz çalıştırmak için, Wanted yükleme ertelenmişti.
Kurulum kolay, ama Tappingusukuryu dört kurulu, iki şey uzun bir vida normal iki dikey delik yatıştırıldı değiştirilmiştir da Tappingusukuryu kısa bir süre durdurmak dahil kullanılır .
Kuriasumoku olmadan bu malzemenin rengi yapıldı renklendirme. a sağduyulu ve doğal duygu belki Beyaz gövde rengi, daha iyi durumda.
Gösterimler Yüklemeden sonra
daha az ayak swirling rüzgar oldu gibi olanlar zaten montaj edilir gösterim. Ve önden, SYM Furontokauru taraf bir çatı penceresi şeklindeki radyatör delik, çünkü rüzgar aleyhine işler ayaklarınızı Buradan sıcak hava akımları, ancak gelecek küçük bir ısıtıcı hareket etme . Bir kapak sac malzeme ayak çevreleyen, oldukça sıcak olmaz like it.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:08 ----------
bu ilk sayfaydı baska bir gün diger sayfaları tercüme edip koyarım çok kolay ama resim daha önce hiç koymadıgım için nasıl koyulacagını bilmiyorum idare edin sayfa zaten belirtiyorum ona göre bakmak isteyen bakar malibu79 arkadaşım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:11 ----------
s.a herkeze http://takion86.hp.infoseek.co.jp/rv125_maint0309.htm
sayfa 2 tercümesi
Auto throttle? (Axel tutma aids) ¥ 100 sayılı özelleştirme ? (03.10.05)
Sabah ve akşam saatlerinde kısa bir süre içinde, hala ve motor durdu soğuk alıyorsanız MY SYM yapmazdın ve söylemeye başladıktan sonra rotasyon tutarken hızlandırıcı zorluyor. Yaz aylarında ve motor çok çok sıcak sürüş heybetli olmadan hızlı bir kaçış, sinyal yavaş çalışması için beklerken kaç şey yapmak zorunda çünkü yol kış aylarında su sıcaklığı değin, biraz sıcak operasyon ihtiyacının balmumu. Bir kask ve eldiven 整 Etai donanımları, parçalar arasında ısınma operasyon dahil olmak üzere Axel sahibi olduğunuzu gerekli tüm mal anlamına gelir.
Nasıl karayolları gibi Cruise Simple kullanıyorsanız bu büyük clothespins, başlangıçta büyük bir scooter binmek daha iyi kullanmak için? SYM ama güç bile Cruise, bunu kullanmaya değer bir ısınma maraton olarak düşünmek gerektiren durumlarda bile edinilebilir.
senin sıcak ahır ile önümüzdeki sezon, sorun sürerken? Peki ya senin için?
(Not) doğal operasyonda sıcak, bu yüzden arka lastikler motor hızı döndürmektir kadar, bu merkezi stand üzerinde kullanılması gerekir gider.
Büyük resmi (açık mavi), bahar uygulamaları sırasında kola ve kola tehlikeli tutmak için kullanılan fren vurmak clothespins.
Eğer otomatik cruise kullanırsanız boyutu ve türü clothespins, siz kullanmadan önce kontrol etmeniz gereken bir firma seçin.
kolay parmağı istenen dönme uygun büyüklükte aşağı bu sürücü arasında motor başlatmak için kullanmak olun
Ri sıcaklık ölçer (03.10.11) dışında bir gerilim ile çekilen
Daha önce gerilim NAPOLEX + satın Had bir hava termometre uyuyor. takometre ve bir dijital durdurmak konumu Montaj ve kaldırma ve kablolama olarak 4P konnektör sürece kalmak Velcro ekleyin. Araç içi için değil su geçirmez inşaat makinaları, yağmur kaldırmak gerekir çünkü.
Önümüzdeki sezon, yol () alarm ile dondurma dondurma ve beklenebilir pil durumunu izleyebilirsiniz takdir edilmektedir.
Küçük beden büyük bir gece veya dış sıcaklık değiştirilebilir, bu (aslında koyu) dış sıcaklık sensörü Furontokauru arkasına yapıştırılmış gibi
Gösterimler yükledikten sonra
Cihaz canlı resimleri çevresinde olarak, çeşitli yük değişiklikleri birlikte voltmetre ve takometre sinyal zaman bekleyen, iyi vakit katil görülür hale gelmiştir.
Gelecek konular, yeşil sol üst LED, ama mümkünse bir su geçirmez ve ışık gece damla ile ayrılmak isteyen çok dikkat çekicidir.
Motor yağı ve yağ değişimi misyon (03.10.11)
7200km uzaklıkta, zaman motor yağı ve yağ misyonu yerine. Her değişim için manuel, motor yağı her 3000km, 5000km yağ haline gelmiştir bir misyonu.
Motor yağı hâlâ misyonlar için önceki döviz petrol ama 6500km sonrası 2200km, tesadüfen iki yerine karar verildi.
Son görevi yağ, belki de bir viskozite endeksi 100 Yamahagiyaoiru Gurandoakushisu ile kullanılan düşük dolayı oldukça endişe karanlıktı bu Dorenoiru gözlenmektedir. Gurandoakushisu, ama hiçbiri Dattata ve ne misyon oldukça yoğun bir çok kilometre SYM çalıştırabilirsiniz siyah dişli yağı. Bu sefer, biz inanıyoruz ki 140 85W-özel) Haipoidogiyaoiru kullanıldı yakın daha yüksek performans aşırı basınç gres (viskozite indeksi.
Motor yağı
Bu kez sol drenaj (17mm somun) 2200km bir önceki paylaşımından Sintek Castrol 5w-50 çekilmiş oldukça kirli olduğunu
Misyon Yağ
Case 7000km hakkında önceki döviz sol sürücüsüne işaret küçük bir karanlık Haipoidogiyaoiru 100cc yağ enjeksiyonu alt drenaj
gölgelik uzatma deneyler (03.10.27) yüksekliği
İyi bir bit yüksek kubbe yüksekliği vardı önce, deneyler yükseklik soğuk haline geldi genişletmek için çalıştı. Bu deneme de Dasadasa bir göz.
Tabii ki, normal malzeme ortalama 100 ¥ olduğunu. (Şeffaf plastik altında, şeffaf film tabanlı çift taraflı bant) Buried
Gösterimler yükledikten sonra
A4 boyutunda, çift taraflı bant ve baktı hamur, maddi gücü olmadığı için sarkma gobbles arkasında rüzgarın hızı üzerinde / h çok ince temelini, 60km yararsız iken. Neyse / saat veya daha az 60km, başından rüzgar basıncı o kalp düşüş olduğunu doğruladı kadar. Kişinin kalp şişmeye giysi yerine istifa haline geldi gibi. Ayrıca, Big Scooter rüzgar kesiciler, aynı zamanda yukarı doğru sanki Kaese cam çok daha düşük yükseklik eğrisi elde edilir.
Iyileştirme için konustu!
arka süspansiyon (03.10.31) için RV180
arka süspansiyon için daha önce MY BBS "RV180 ve bazı iyileştirmeler görmek için denemek olasılıkla," diye yazdım ama, RV180 sahibi pochi3sai SOC üye arka süspansiyon Sayın nezaket, hemen capped için ödünç vermek ben kurdum.
Işaret parmağı süspansiyon yalnız üzerine biraz pratik deneyim ile ağırlık karşılaştırmak gibi görünüyordu.
Ve bir kez RV180 RV125 için kaliperler için bahar tel çapı 6.3mm, 6.5mm, göre bahar kendisinin kalınlığı kırmızı renk (aynı veya hafif boya olmaz düşünüyor görmek siyah değil, bir kalın kaplama astar ile değil güzel renk olduğu için)
17 turnike, 30mm ve damper çapı, üst montaj vida çapı 10 mm (genişlik 21mm), alt montaj cıvata çapı 8mm (genişlik 19mm) ile Bahar sarma sayısı, 305mm ortak fakat uzun tamamen yüklenir.
RV125 (siyah) için ve RV180 (kırmızı bahar) görünüyor aynı parça numarası için? H9B-9000 ve H9B
Korkusuz kırmızı bahar iyi hissettiriyor!
Gösterimler yükledikten sonra
Ben genellikle zayıf Supuringupurerodo almak hafif, değilim. Aynı ayarı için, hep yürüyüş yolları ile karşılaştırıldığında evcil gider.
Bu süspansiyon RV180 hala 800km Ben 6000km) aynı durumda değil bu yüzden hiç kullanmak sadece bir yer (yeni araba yakın oldukça belirgin fark vardır. Yüksek hızlı köşelerde, o arka gururla eksikliği damping hakkında ortaya görünüyor. Tabii ki iyi bir yumuşak bir yolculuk oldu.
Sonuç olarak, iki yerine ¥ 7700 × pahasına hayal kırıklığına cesaret olmaz. Bu ince bir değişim çok uzun bir fark hissedemiyorum olabilir, ben de düşünüyorum sadece kırmızı bahar.
Sonunda gerçekten çok teşekkür ederim pochi3sai
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:39 ----------
SAYFA 3 TERCÜMESİ
ekipman standart ürün ve ileri geri ama ¥ satılan ayak scooter, SYM RV özelleştirilmiş demek hakkında 5000, okulunuz muhtemelen doğru yoldur miydin olarak DIY kendi.
Dinpuringu işleme ve ticari bir karton türü 取 Rishi çok zor, kes 1mm mevcuttur olma söylemek ve sonra eğilip kalın alüminyum levha, bir kaykay yürümek kalın alüminyum plaka bir delik çok hamur gibi kavrama Sorerashiku levha zımpara yüzeyinde koymak.
Board adımda, iki tüp ile çift taraflı bant yapıştırılır, bu yüzden bir türlü Tappingusukuryu ortasında yüzmeye başladım.
Gösterimler yükledikten sonra
DCR Ucuz dışarı oldukça iyi görünüyor ve hissediyorum biraz uzakta bakarsanız olurdu olanlara göre.
Erken tip Nomaruriasasu (03.11.10)
Soldan SOC üyeleri erken tip chinotac Nomaruriasasu turu. İlk bakışta bu fark bu düzensiz pitch bahar yönünü aşağı ters, oldukça ayrıntılı olarak farklı ve keşfetmek gibi görünüyor dışında aynı türde mevcut görünüyor.
üst montaj, sarma bahar aşağı daha yakın 18 yaşını (17 mevcut) arasındaki fark işareti olan Kubirenashi şekil ve görünen "2K" OD Amortisör 31mm (şu anda 30mm)
kaburgalar (şu anda sadece dibine çubuğun Kapak tüm uzunluğu)
Kurulumu Gurippuhita (03.11.18)
Biz soğuk el bile soğuk bir rüzgar Wintergrove yakında doldurmak için hissetmeye geldik. Yüksek Wintergrove soğuk çok zor zavallı kullanılabilirlik nedeniyle kavrama gibi değildir. Benim durumumda, ekstra el hissedebilir küçüktür.
o Gurippuhita eğer bir önlem olarak, böyle kapak ve koruyucu knuckle) önden rüzgar önlemek için direksiyonu gibi Rüzgar koruyucusu (şeffaf eldiven sıcak ellerinde kışı.
Aldatırken ki uzun zaman önce ve Gurippuhita yükleme.
Seçilmiş ürünler No 36 227, fiyat ¥ 4800), ve sadece φ22.2 çap kolu sıcak daytona standart grip ((φ22, φ25 sağa) kavrama uzunluğu 125mm, güç tüketimi vardır 1.7A olduğunu. 12V güç tüketimi yaklaşık olarak 20W olduğunu.
bir bıçakla dikkatlice kazımak off kolayca kavrama sıcak Daytona Normal grip kilitleme off aynı sol sağ kaburga kaldırmak için
Işlemci gücü ve kod belirsiz ama sert alt kesim (tüm kapak çıkarmak) sağdaki montaj durumu tıraşlı (gaz pedalı boşta)
Sağdaki (tam gaz) koşulları durum Montaj (kod doğrudan aşağıdaki kapsam içine sol neredeyse) (yakın Rizabatanku yapıştırın sol yönlü bant) anahtarı monte ekli
Nomarugurippu, kolay hafif büküm ve çekme eksik bıraktı. iş Zurenai Axel (projeksiyonları dört kaburga hakkı) ve oluk kavrama içine sığacak şekilde düzenlenmiş olduğu gibi, kolayca sol olarak kapalı geliyor. Yapışma, ama Reina itti olmamıştır olarak içeriden çıkıntı zaman boyunca kimse çekmeyi başardı.
Sol, bu doğru gibi iyi, temiz bir bıçak almak gerekir, kaburga kesti. Görünüşe göre ısıtıcının neden break ve kuvvet bu olmadan koydu. Birincisi, süreç plastik kol kaldırmak zor hala ekli taşıma sapı oyulmuş sapı alt kesim etmektir.
Ama dışarı kod kavrama yönelimi, ben kapak ve geriye doğru çekerek olmadan sipariş bir sağ tarafına altında sabit bağ hızlandırıcı açmadan önce, en iyi kod süzmeye gerek olmadan hareket ayarlamak için bırakılmalıdır ve fren kolu, genellikle pozisyon hızlandırıcı tel müdahale etmez belirlemek için gereklidir.
iyice ve açıklamasında iç kavrama, sıcak lastik yapıştırıcı (kulp ancak poliüretan yapıştırıcı önerir yapıştırmak yağ alma Bundan sonra Gurippubondo ben tahvil stoku G17 kullanım) üniforma peşin olarak konumlandırma fix sürece yarı (kuru geç) yapıştırıcı boya gerinmek sokmak, özellikle sonra sağ da geri kötü gaz almak için nota bağlı çıkıntı değildir.
Gösterimler yükledikten sonra
Açıklamaya göre, 15 dakika yüzey sıcaklığı Narurashiku Wintergrove ℃ 70 kullanılır olması gerekiyordu.ー 時 Zu 16 derece ve ortam sıcaklığı oldukça sıcak ve ON hissetmek vardır. Bu pozisyonda bir kalorifik değer gerektiren ve ℃ 10 altında ortam sıcaklığında olmak, ancak kapak kolu olmasa bile gerek o rüzgar ve soğuk kapanır ısıtmak için olabilir. (Eğer Honda ve Yamaha orijinal seçenek gibi sıcaklık kontrol ürünleri, daha konforlu, daha ucuz versiyonu olacak bu yüzden bir şey?)
Strain pil, ancak söz konusu olmuştu, ON normal boşta hızı (1600 ~ 1700rpm) ON ışık, 11.5v frenler onlar metre aşağı 10 ile bir aydan, boşta az bip çünkü 1800 ~ 1900rpm UP dönüş hızı en az sonra 12v tutmak şimdi edebilirsiniz. Kış boyunca, operasyon sırasında çok kolay sıcak, boşta Haklı olabilirsin artan durdurma.
Yine de çok rahat. Ben ellerin sırt gibi uyuşmuş, buz gibi soğuk parmak ayrıca hiçbiri değildir. soba Sürüş sırasında sanki elini tut hissediyor. Ayrıca biker karakış kesinlikle satın alacak!
Knuckle güneşlik (03.11.24)
Gurippuhita onunla bir keçe gibi doğru bir şekilde küçük bir el düşer. Öngörü ve Honda'nın Forza ve siyah kauçuk knuckle visor hakiki seçenek içerir. SYM RV için Tabii ki, kendimi berrak akrilik levha öyle yapmadınız.
Malzeme şeffaf bir akrilik levha zamanki ortalama 100 ¥ (dövülmüş) ve şeffaf bir film tabanlı çift taraflı bant olarak satın alınır. sıcak kurutma makinesi üzerinden makasla çeşit kesme bükme iken. Eğer deforme uygun baca şapkası uygun sorarsanız süre kuru yüzeye bile çift taraflı bant yapıştırın.
Şimdi, etkisi sadece?
Sol ve sağ
Gösterimler yükledikten sonra
sap gibi kavrama Side, ama düşme kesinlikle, ben öncekinden çok flip-up visor eklemleri üzerinde ön cam, rüzgar ve kask hava karışımı etrafında konsantre gibi olurdu ses yalnız azaltılmış büyüdü. boyun çene, oldukça soğuk.
Ne ince kaplama zor Earoforumudezain olduğunu!
Riasasusupuringu boya (03.11.?)
Daha önce Riasasusupuringu RV180 ile ödünç, RV125 kırmızı bahar siyah kaldırıldı geçerken iyi bakmak ve hissetmek kendini resmini yapmaya çalıştım.
Ben eğer gerçekten sprey boya oldukça sıkıcı bitmiş olurdu fırça kaplama gitti. astar astar sonra ilk beyaz benzin sıyırmak ve boyanın iyi bir uygulama. Poliüretan kaplama ve kaplama, bahar arka boya az zahmetli oldu.
Tamamen kuruduktan sonra restore süspansiyon 180 sahte yapılmadı birleştirilerek!
出来 Bae gerçekten görmek zor olduğu gerçek şey arasındaki çizgi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:42 ----------
SAYFA 4 TERCÜMESİ
Ben, ancak Gurippuhita yüklü parmaklarının donmasını daha rahat bir durum olacağını yayımlanmış ve daha rüzgarından istiyor. , SYM içinde Gurippuhita ısıtma olabilir Direksiyon simidi kapağı, ancak, fakat Gurandoakushisu içinde operasyon anı geciktirmek için kullanılan yol kapağı parmak fren kolu ve devre dışı bırakılmış ve dışarı eller of dönüyor rüzgar koruma knuckle karar da mevcut.
PP-beyaz gövde rengi ve aynı Honda Super Cub koruyucusu serbest bırakıldı aktarmak için çalıştı yumuşak malzeme, mamul
Super Cub, koruyucu içeren Miller spacer boy uzatma kiti için 8mm yiv çapı ayna kullanılır. saf SYM, Scooter Motofizu (Tanakkussu Corporation) ürünleri ayna takmak için 10 mm vida çapı kullanılabilir itibaren (10mm vida pozitif) iki kullanarak.
Bir spacer kullanırsanız, işlem koruyucu gerekli değildir kullanılabilir. (8mm contalar ama bir koruyucu sandviç 10mm delik kullanımı genişletti)
Görünüşe göre oldukça büyük bir kafa! rüzgar soğuk uyluk arkasından ok akan gibi
Gösterimler yükledikten sonra
Tanınmış büyük beklenenden daha amaç kolaylık kıyasla kadar idare kaplanmasıdır. rüzgar, SYM, ve sadece mükemmel Gurippuhita kullanılmak üzere yeterli demek değildir ki. Rüzgar gibi uyluk çevresinde bulunanlar havada baca şapkası ama koruyucuları alt kısmındaki açık olan oldu. Kaurudezain içi scooter 250 sınıfında da rüzgar doğrudan isabet yüz eğer Eller ve kalp böyle bir şey takmak, ama var yok
Tayvan bu gölgelik olarak, kış aylarında bu yüzden tüm giderilmiş bir sorun koymak satılmaktadır. (Heaven's çatı ve erken-satın alma)
10.000 km drivetrain muayene (03.12.13)
Sadece 10.000 km yol kat ulaştı. 5.000 km tahrik sistemi son çalıştırmak olacaktır açın. 4 km ile üç-state sürücü sistemi Onsutokku WR-1000, ama en iyi zamanını molibden kaplama kısmi aşınma gelmesini düştü Daha önce ince yağ kesme ve düzeltme işlemleri ve ayna plaka lambası kasnak oluk çapak yaptı Belki o zaman en hızlı en iyi şart ve olmaya devam etmektedir.
kolayca tahmin edebilirsiniz İyi durumda tahrik sistemi, seksen altı olmaya cesaret edemedi, ben kontrol etmek için cesaret.
Ben gibi işlem öncesinde önceki devletten çok az aşınma WR beklenen ilerleme olmadı açıldı. Dayanıklılık yeterli yeterli o zaman. Anormal kasnak oluk, özellikle izin giyerler.
Ancak Suraidingushibu (kasnak) kemer ile temas arabirimi (yüzey tarafı), mesafe = 1000 5 Bu kasnak km yolculuk ardından hakkında aşınma ve adımları bol miktarda pürüzlülüğü yüzey ilgili oldu. 20.000 ve bu ven yüzü yıpranmış yüzey km belki olacaktır.
Çok hafif aşınma yüzeyi kasnak patron tarafında) daha uygun gevşek ve ilk delik (gevşeklik olduğunu, Suraidingushibu (kasnak gözlendi yeterince büyük değildir.)
Yamaha ve metal taşıyan yağ keçesi ve kasnak güvencesindedir veya yağlama yivli ve yağ balo ortasında, SYM değil hem tasarlanmıştır.
Drive Belt 18.0mm geniş sol ve iyi durumda çatlak veya Keva duran yoktu. Bu yepyeni 19.0mm çünkü 4 km At binlerce geniş kemer 18.7mm geniş kemer ölçülür değildir sırada görünüyor.
Anlaşılan yukarıda kontrol sonuçlarına göre, benim kullanım 1000 temiz ve 50.000-10.000 denetimi her 1 km, 2 km milyon madeni drivetrain parçalar yer değiştirmek için gerekli olabilir.
※ Lütfen bu sahibinin her kullanımı ile değişir
Bu kez, sadece temiz yağ kontrolleri, 0.5mm Bosuwassha almadan inşa edilmiştir. O ve üç araç Bosuwassha kasnak işleme teknolojisi atölyesi, dakika düzeltme kemer ve makaraları aşınmış yapılan bu onu alamadım? Ve top hız ayarı üzerinde yoğunlaşmaya çalıştık.
yaklaşık 2 km lastikleri, fren balataları, hava temizleyici, LLC (su soğutma) ulaşılmasına Milyon ilk yanı sıra döviz zamanı gelecek. top durumda tekrar tutmak için, şey ben çalışkan bakım esastır. (Yani yeni araba, neredeyse hiç bakım onu yok karşılaştırıldığında, oldukça büyük bir başarıdır.)
Fikusutoshibu () Suraidingushibu (sağda) Suraidingushibu (kasnak) ve WR WR sol en son zaman giymek değil!
Kasnak patron giymek 18mm, iyi durumda biraz geniş kayış tahrik sol
Shitohinji bahar (03.12.13)
ilk planda, plan maje 125 gibi Shitodanpa öğretmek olduğunu SYM açık koltuk özel bir türü çapraz ileri, basit kurulum için bir yer bagaj alanı ödün ve olmadan düşünülmektedir Bir bahar Shitohinji koymak. bahar Bu tür sadece özel amaçlar için kullanılan ticari değil. Fotoğraf (solda) iki ve o tamamen yararsız bir eksikliği bir şey önemsiz durumu uygun arıyor. Güvenilir resimleri isteksizce bu kalın bahar piyano tel çapı sadece bir tarafı kullanarak yapmak için (sağda).巻 Kenakatta çok iyi bir bahar ilk daha iyiydi. Ama flip up koltuk sıkıntısı üzerine tüm, kendi tarafında durmak, ama açık koltuk değil yakın çevresinde durdurmak.
İnternet ve yay üretim atölyesi, her zaman bile tek bir orijinal yapmak gibi bir yerde araştırma, ancak fiyat uzlaşma mı? Ayrıca, sabit güçlü bir bahar menteşe dahil etmektir.
Gücü ilkbahar-up çözülmüştür.
burulma bahar Shitohinji önemsiz kaldırıldı (den E dışarı pin ve halka kaldırın) Shitohinji Bahar dahil elde edilen
Motor yağı (03.12.31) ihmal nedeniyle Ekim ayında aynı fotoğraf
Geçen yıl bakım, motor yağı. Castrol yağı son SYNTEC (as kullanılan 5W-50) TAM sentetik (% 100 sentetik) bu tür.
Değiştirme mil son döviz yaklaşık 10630km 3400km, ama yağ lekeleri 黒 Ppokatta durum oldukça son benzer. Temizlik şart, petrol bozulma sadece orijinal rengi, ama olsun insan doğası şey temiz ve yerine gelmek isteyeceksiniz belirlemek değil mi?
125cc motoru sınıf, onlar ve yüksek yük sert gerçekten rpm gibi talimatlar güvenli bazı yüksek dereceli yağ kullanılarak belirtilen yüksek kullanım nedeniyle her 3000km değiştirilmesi gerekir.
ancak daha önce Wako Kimyasal DS2 daire tiyatro (WAKOS) Konuşma petrol satıcısı, şirketin özel petrol kesinlikle (çok yüksek yüksek fiyat ama SHINee vardı bir performans test cihazları kullanılarak gösterilmiştir. bir diğer önemli konu yarış değil, commuting maliyet!), tercihen kabul edilebilir bir petrol 调 Betakatta para bu cihazla yağların her çeşit deneyin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 ----------
SAYFA 5 TERCÜMESİ VE SONUNCUSU KOLAY GESİN
http://takion86.hp.infoseek.co.jp/rv125_maint0309.htm
Sipariş malzemeleri (04.01.18)
tutmak için hazırlanmış yeterli kaynakları onlar yerine acil (ve yedek parçaları) tabi olmak idi.
Furontoburekipaddo şimdi, sürücü kemerleri, sırayla Eakurinaeremento perakendeci. Malzemeleri hala stokta çekerek vardır, ancak sipariş üç gün geldi.
3 noktalı kemer yedek parçaları (baş çevresi 19mm 830mm) F tipi geniş yarı-metal fren balataları (fren kalınlığı 5mm) geldi
Eakurinaeremento (kağıt türü)
Bu ay, hiç enerji sağlanmasında kaybettik soğuk
Ocak menü sadece kaynak olduğunu.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:48 ----------
Birşeysorucam bu motor yagı degişinin haricinde fotolarda arka tekerin orda bir yag degişimi daha var onuda aynı yagımı kulanıcaz acaba motora koydugumuzdan birde 10 -40 yag koyulması lazım diyorlar ama bazı yerlerde 4t motor yagı 15- 40 olarak satılıyor ne diyorsunuz bu konuda..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 ----------
Birde sitenin ilk açılan penceresinden ileri dogru tercüme ettirdim eger isteyen olursa gerideki sayfalarıda tercüme edip koya bilirim kolay gelsin...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler