Hyosung Rx125SM paylaşımları...
Reklamlar
-
27 Nisan 2014, 12:15
#781
polo34 adlı üyeden alıntı
bugün yeni dişli ile otobanda biraz denemelerim oldu, çok rüzgar/az yağış/tekerlerimin sekiz çizmesi sebebiyle dikkatli sürdüm, motora devrini buldurup gittiğim zaman 90 km/h'de 5. vitesi istedi, motorun daha da gideri vardı, bu dişliyi gerçekten sevdim, biraz daha gaza fazla asılmama neden olsa da vitesler yerini buldu, öyle 60-70 de 5 isteyip sonra hep aynı vitesle gitmiyor, biraz daha fazla yaktıracak gibi olsa da değecek gibi görünüyor, şimdilik olumlu ... takan ustada kendi ybr'sine bir boy büyü dişliyi aynı gün taktığını söylemişti, bizim motorlar dual purpose olduğu için hem arazi hem cadde için dişliler düzenlenmiş, belki de ben böylece arazi olayını biraz köreltmiş oldum ama caddeden de çıktığım yok..
tabi caddeden cıkmıyorsan iyi etmişsiniz, eski dişli sendedir zaten arazi işi olursa cıkmadan önce onu takarsın.
ben yazın uzun yola giderken 16 olan ön dişliyi 18 le değişmiştim, düşük devirde sert rampalarda az zorladı ama
vites düşürünce canavar oldu yine.
birde merak ettim , orjınal dişli kac diş idi, şimdi kaclık taktınız?
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Reklamlar
-
27 Nisan 2014, 19:57
#782
polo34 adlı üyeden alıntı
benim orijinal 14/46 idi
önü 15 dişli yaptım, ebay dan satın aldım, gönderi dahil 16 USD
http://www.ebay.com/itm/KR-Ritzel-15Z-Teilung-428-HYOSUNG-RX-125-SM-Superm-07-09-New-front-sprocket-/150968078734?pt=DE_Motorradteile&hash=item23266611 8e
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
04 Mayıs 2014, 17:15
#783
arkadaşlar ben satıyorum motoru, hayırlısıyla bi transalp bakıyorum. yaptığınız yorumlar, cevaplar için teşekkür ederim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-servis-bakimli-hyosung-rx125-sm-163377026/detay/
-
07 Mayıs 2014, 18:57
#784
phradrel adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben satıyorum motoru, hayırlısıyla bi transalp bakıyorum. yaptığınız yorumlar, cevaplar için teşekkür ederim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-servis-bakimli-hyosung-rx125-sm-163377026/detay/
Bu İlan Yayında Değildir yazıyor, hayrola? bir de transalp anormal çok yakıyor diye hatırımda kalmış, araştırmışsındır heralde ...
-
05 Ağustos 2014, 09:49
#785
ilana koyduğum gün satılmıştı, uygun fiyat verdim. sahibindene bakmaktan buraları unutmuşum 2005 f650gs aldım. uzun yolda aynı yakıyorlar
-
29 Kasım 2014, 21:17
#786
-
10 Aralık 2014, 14:31
#787
benim motor forumdan Syanur (Polat) arkadaşımıza satılmıştır, kız arkadaşı sürecektir, yabancıya gitmemesi iyi oldu ...
-
10 Aralık 2014, 15:40
#788
polo34 adlı üyeden alıntı
benim motor forumdan Syanur (Polat) arkadaşımıza satılmıştır, kız arkadaşı sürecektir, yabancıya gitmemesi iyi oldu ...
alana da, satana da hayırlı olsun
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
12 Aralık 2014, 12:12
#789
-
12 Aralık 2014, 13:26
#790
Syanur adlı üyeden alıntı
Evet, bizim hatuna aldık motoru
Motor temiz ve ilk sahibinden ve ilk sahibini tanıyoruz diye içimiz rahat aldık. Sağolsun Selim hocam da yardımcı oldu
Dönüş yolu benim için epey maceralı oldu ki istediğim de buydu zaten
Benzin bitmesi, kazalar, yağmur, çamur, sis, vs, vs,... 10 saatlik İst-Ankara yolculuğu
Motor hayırlı olsun Syanur.
10 saatlik yolculuk için de geçmiş olsun.
-
12 Aralık 2014, 14:27
#791
Syanur adlı üyeden alıntı
Benzin bitmesi, kazalar, yağmur, çamur, sis, vs, vs,... 10 saatlik İst-Ankara yolculuğu
geçmiş olsun, yolda mı kaldın benzin kaç km'de bitti? kazayı kim yaptı? ne oldu? ne kadar zamanda bir mola verdin? hep yağış altında, otoban dışı gittim demiştin ...
-
15 Aralık 2014, 16:09
#792
polo34 adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun, yolda mı kaldın
benzin kaç km'de bitti? kazayı kim yaptı? ne oldu? ne kadar zamanda bir mola verdin? hep yağış altında, otoban dışı gittim demiştin ...
Öncelikle Anadolu yakasına geçemeden bi güzel kayboldum. Aslında zorladım resmen kaybolmak için, önce Zeytinburnu sapağını kaçırdım, sonra güya TEM'e girmeyeyim diye yeşil Ankara tabelalarını takip etmemeye çalıştım(ki ben olayı tamamen yanlış kurgulamışım kafamda ), sonra bir şekilde sahil yoluna indim ve Beşiktaş tarafından geçtim karşıya. Ama bu arada sürekli yağmur yağdığı için, motora da alışık olmadığımdan ve yollar dar yada fazla hızlı akan trafik olduğundan dolayı oldukça "araba" şeklinde sürüş yaptım. Yani çok yavaş kaldım Anadoluya 1.5 saatte falan geçtim, zaten geçtiğimde acıkmıştım bile
Sonra Düzce'ye bile varamadan benzin bitti. 182 km olduğunda bari benzin alayım dedim ama 199 km de benzin bitti. Musluğu buldum, reservdeymiş... Yani tamamen bitmiş benzin Tabi yılmadım, "on" a getirdim, çalışmadı, res'e getirdim çalışmadı, denedim tekrar vs, motoru sola yatırdım epey (tankın sağ lobunda benzin kalmıştır diye) yine yemedi, çalışmadı. 500 m civarı itekledim motoru, neyseki yol düzdü.
Benzinliğe geldiğimde adam depoyu doldurmadan önce kapağı açıp kontrol ettim, içinde bariz benzin vardı, hem de musluk tarafında. Bir süre bakıştık benzinle Sonra dedim kesin motor başka sebepten çalışmıyor. Neyse benzini doldurduk, ağzına kadar 7.5 lt aldı. Yani yarım litresi depoda duruyormuş. Sonra marşa bastım ve çalıştı
O işin içinden ben bir türlü çıkamadım. İçinde yarım litre benzin varken motor neden çalışmaz. Yada bugüne kadar 3lt yakmamış motor ben düz yolda giderken 3.5 lt nasıl yakar? Hayır aleti de zorlamadım, yemediği yerde gazı kıstım vs, 110 kmh yi görmedim, 1-2 kere 105 yaptım sadece. Benim benzin bitmesinden dolayı (gerek uzun yol, gerek ş.içi) defalarca yolda kalmışlığım var. Bu galiba 10.kez falan oldu. Arkadaşlara diyordum, inanmıyorlardı, benle alakalı bişey değil, lanet var üstümde diye...
Benzin olayını hallettikten sonra zaten hava karardı ve "gece görüş" maceram başladı Yağmur aralıklarla çiselediği için (neyse ki haldır haldır yağmadı) sürekli vizör ıslak kalıyor ve farlar kristalleşip gözümü alıyor. Bir de içerden kalıcı buğu yapıyor vizör. Açınca gitmiyor, silince de dağılıyor, temizlenmiyor.
Zaten eldivenin üstüne giydiğim "su geçirmez" kılıflar su geçirdi. Hem ellerim üşüdü gem vizörü temizlemek zor oldu. Bir de aniden sise girdik. İlk olarak nerede girdik hatırlamıyorum ama birkaç gez sis içinde kayboldum resmen. Bu arada sise girince farkettim farın neden aydınlatmadığını. Farımdan çıkan ışık hüzmelesi ön tekerleğin sağ üst köşesine doğru (kale için 90 diye tabir edilen bölge ) gidiyordu... Neyse biraz karanlıkta, şeritleri görmekte zorluk çektim, o kadar.
Bolu dağını tırmanırken yakalandığımız sis efsane oldu cidden. 1 Kurtarma ve 1 polis aracı da dahil olmak üzere 5 araç ard arda 4 lüler açık vaziyette "kör kütük" tırmandık yokuşu. Benim far tabi arabaların içini aydınlattığı için bazıları rahatsız oldu sanırım.
Sis, yağmur ve buğu yüzünden bir süre vizörüm açık geldim. Ama bu sefer de gözümün etrafındaki su taneciklerinin donduğunu farkettim
Neyse keyfim yerine gelsin diye müzik açtım ama onun da 1 saat sonra şarjı bitti. 2. benzinlikte vizörü tertemiz yaptım, yola çıktım herşey güzel dedim, tekrar yağmur...
Kızılcıhamam'a yaklaşırken, yokuş yukarı sola bir virajda, beni yavaş yavaş sollayacak şekilde solumdan gelen bir araba vardı. Sonra aniden kayboldu gecenin karanlığında. Döndüm arkamı, 2 tane far... söndü. Gittim ki adam iyi, sol tekeri çamura kaptırmış, "high side" yaşamış resmen Araba takla falan atmamış ama jantlar uçmuş, ön tampon dağılmıştı. Benim yapabileceğim bişey olmadığını belirtince adam ben de devam ettim. Bana biraz daha yakın olsaydı araba, belki beni de yanına alacaktı
Bu tarz badireler ile 12.30 istanbuldan teslim alarak üzerine bindiğim motordan, 10.30 da Ankara'da indim
Yine olsa yine yaparım diyecem ama benim için 2 büyük sorun vardı.
1-Ekipman; Vizörün buğu yapmasını engelleyecek ve dışına su kaydıran spreylerden neden almadım ? Ve eldiven kılıfından beklentimi çok artırmışım. Bu 2 si beni zor durumda bıraktı. Yoksa başka neredeyse hiçbir yerden üşümedim, şikayet de etmedim.
2- 125cc ve su soğutmasız motosiklet... Önceleri motor uzun yolda şişiyor herhalde diye düşündüm. Çünkü ilk yola çıktığımda yaptığım testlere göre "ben bu motorla bolu dağını 4.viteste 80 civarı çıkarım" demiştim. Ama bolu dağını 3. viteste 55-60 arası çıkabildim. Hatta Karga sekmez'de (boludan daha dik değil) 2. vitese kadar düştü motor. Motor biraz kafasına göre takılıyor, canı isteyince gidiyor, istemeyince çekmiyor.
Benim tahminim üst devirlerde fazla benzin geliyor motora yada hava filtresinden yeterince hava gelmiyor. ÇÜNKÜ çoğu zaman top speed denemesi yapmaya çalışsam da motor 5. viteste neredeyse yarım gazdan sonra ya güç kazanamıyor ya da güç kaybediyor. Tam gaz giderken de arada bir tekliyor, boğuluyormuş gibi. Sonra jikleyi çektim, tam gaz gittim, kapattım, tam gaz gittim... dakikalarca. Hiç bişey değişmedi. Normalde jikle çekili 5 dakika gidince motor boğulup stop ediyordu benim eski hyoda.
Yani beslemeye bir göz atmak gerek. Çünkü motoru şişirecek kadar zorlamadım ve hava gayet soğuktu.
-
15 Aralık 2014, 16:44
#793
Biraz özet yazaydın bro , senin yüzünden numaralı gözlük takmaya az kaldı , geçmiş olsun
-
15 Aralık 2014, 16:50
#794
syanur gecmiş olsun,
az daha bekleseydin ya istanbul da senle görüşürdük. bende şimdi pendik deyim
ama bu aksam yada yarın gene adana yolu gözüküyor
-
15 Aralık 2014, 17:00
#795
Polat geçmiş olsun, 5,5 sene de ben bir kere bile yolda kalmamıştım
bayırlarda 80 km ile çıkabilmek için genelde girişte de o süratte devirli olman lazım, hızını kestiğin vakit toparlaması bu motorda zor oluyor, daha önce bu topic de bahsedilmişti bunlar, neyse devirli sürersen (80-90 da 4.den 5e gibi)top speed denemesi de yaparsın ... ben çok devirli sürmediğimden, sakin sürdüğümden belki de az yaktırıyordum ...
benzin olayında motor stop ettikten sonra telaş ile sürekli gaz vererek acaba motoru boğdun mu çok? neyse tekrardan geçmiş olsun diyeyim ...
-
16 Aralık 2014, 11:27
#796
-
16 Aralık 2014, 16:41
#797
iyi sana da uğraşacak bir motor daha çıktı
bu arada alçaltma kiti ile orijinal ön dişliyi bizde unutmuşsunuz, hatta böreği de unutmuşsunuz, kahvaltı da yemek zorunda kaldık
-
18 Aralık 2014, 11:42
#798
polo34 adlı üyeden alıntı
iyi sana da uğraşacak bir motor daha çıktı
bu arada alçaltma kiti ile orijinal ön dişliyi bizde unutmuşsunuz, hatta böreği de unutmuşsunuz, kahvaltı da yemek zorunda kaldık
Evet abi, aceleyle çıkayım derken öyle olmuş, yolda da aç kaldım :p Dişli konusunda da dönüş yapıcam sana
-
22 Şubat 2015, 10:48
#799
Merhaba,
Bende uzun forum araştırmaları sonucu, rx 125 sm almaya karar verdim, boyun 195 olduğu için tam bana göre motor olduğunu düşünüyorum, İlk motor deneyimim olacak, daha önce scoter kullanmıştım. İstanbul Kağıthanede oturumyorum. Özelliikle istanbul ve çevresinde rx 125 sm satan birisi biliyorsanız bana burdan yazarsanız sevinirim. İyi Günler
-
22 Şubat 2015, 20:51
#800
Geçen biz bir tane aldık istanbuldan... Başka bulursun umarım. Güzel bir motor başlangıç için.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler