Hyosung Rx125SM paylaşımları...
Reklamlar
-
06 Eylül 2013, 10:42
#661
polo34 adlı üyeden alıntı
Polat sen en iyisi durumu ahmet sarac beye sor, hemen cevap yaziyor, dedigin gibi basinclari ters yazmisim, sende neden oyle anormal yuksek basinclar var? Cross lastikler icin o degerler olmasin?
Telefonda konuştuk, sağolsun katalogdan hemen baktı, 33'er psi diye onayladı. Benim lastiklerin 40'ar olarak yazılmasının sebebi bence kesinlikle pist kullanımı için. Benim motorun orjinali tam arazi motoru. SM modelini de pist şartlarında (düz ve kaliteli asfalt, uygun amortisör ayarları vs,) antrenman veya yarış yapılacağı varsayılarak 40'ar psi önerilmiş bence.
Yoksa WR250X, Duke200 ve hatta 690 SM modellerinin tavsiye edilen basınç değerleri 29~33 psi arası değişiyor. Yani normal bir SM motorun gündelik kullanım için 40psi basması olağan dışı. Sanırım TENERE1200 gibi bir modelde ön38 arka42 değerleri felan vardı, o da lastik yanağı daha kalın ve çok ağır bir motosiklet olduğundan sanırım.
Yani ben yine 30~33 civarı takılcam
Denizic adlı üyeden alıntı
Ben lastik bulamadım beklicem artık. :( bu gün ne yaptım çok üşüdüm... Lastiklere hava bastım. Arka kırık ve bozuk sinyallerimi söküp orijinaline cok benzeyen 5 liraya aldığım sinyalleri taktım guzel oldu.
Benim motor'u da haftasonu getirebilirsek ustaya bırakcam, baya bir işi var gibi. Nallıhan'da kaldı da birazcık kendileri
Reklamlar
-
06 Eylül 2013, 11:02
#662
Bence motorunun agirligini, gucunu de baz alarak bir yaklasim diger motorlardan lastik limitleri icinde getirebilirsin...
-
06 Eylül 2013, 11:10
#663
Aynen ben de öyle düşünüyorum, WR125X ve WR250X modellerini baz aldım, 33ten fazla basmaya gerek yok gibi lastiklere, fabrika verilerine göre...
-
06 Eylül 2013, 11:23
#664
Bende arkaya wr125x den esinlenerek 140 dusunmustum ama verdigin tepki sonrasi 130a geri dondum
-
06 Eylül 2013, 12:15
#665
-
06 Eylül 2013, 16:36
#666
Syanur adlı üyeden alıntı
Telefonda konuştuk, sağolsun katalogdan hemen baktı, 33'er psi diye onayladı. Benim lastiklerin 40'ar olarak yazılmasının sebebi bence kesinlikle pist kullanımı için. Benim motorun orjinali tam arazi motoru. SM modelini de pist şartlarında (düz ve kaliteli asfalt, uygun amortisör ayarları vs,) antrenman veya yarış yapılacağı varsayılarak 40'ar psi önerilmiş bence.
Yoksa WR250X, Duke200 ve hatta 690 SM modellerinin tavsiye edilen basınç değerleri 29~33 psi arası değişiyor. Yani normal bir SM motorun gündelik kullanım için 40psi basması olağan dışı. Sanırım TENERE1200 gibi bir modelde ön38 arka42 değerleri felan vardı, o da lastik yanağı daha kalın ve çok ağır bir motosiklet olduğundan sanırım.
Yani ben yine 30~33 civarı takılcam
Benim motor'u da haftasonu getirebilirsek ustaya bırakcam, baya bir işi var gibi. Nallıhan'da kaldı da birazcık kendileri
Ne oldu Yav hayirdir gidelim benimkiyle çekip getirelim
-
07 Eylül 2013, 23:03
#667
Deniz büyük adamsın ! Bir arkadaşım da şunu söylemedi. Sanırım hepsi 170 km mesafede motorsikletin çekilemeyeceğini düşünüyorlar...
Neyseki bugün bir abimizin minibüsü ile taşıdık, tamire bıraktık.
Kısaca pison(sekman) kaynattı sanırım motor. Hasar tespit yapılacak...
Çok teşekkür ederim, düşünmen yeter
-
08 Eylül 2013, 02:07
#668
Syanur adlı üyeden alıntı
Deniz büyük adamsın ! Bir arkadaşım da şunu söylemedi. Sanırım hepsi 170 km mesafede motorsikletin çekilemeyeceğini düşünüyorlar...
Neyseki bugün bir abimizin minibüsü ile taşıdık, tamire bıraktık.
Kısaca pison(sekman) kaynattı sanırım motor. Hasar tespit yapılacak...
Çok teşekkür ederim, düşünmen yeter
Sabah çıkar aksam Ankara'ya gelirdik işte minibüs daha mantıklı olmuş.
Çokmu sıkıştırdın onsanız oldu :(
-
08 Eylül 2013, 12:19
#669
Şey sorucam yaa müdür siz zinciri kaç km de bir yağıyorsunuz birde kaç km de bir temizleyip yağıyorsunuz?
Saygılar.
-
08 Eylül 2013, 12:56
#670
Polat bende geleyim derdim ama gecen carsambadan beri ailemi ziyaret icin bodrum'dayim... lastikleri halen goremedim, annem teslim aldi, 10 tl almislar istanbul ici, sen de ankaraya ayni ucreti vermistin...
-
08 Eylül 2013, 22:16
#671
-
08 Eylül 2013, 23:56
#672
Syanur adlı üyeden alıntı
@deniz 200~300 km de bir hafiften yağlıyorum, zincirin kutusunda 500km de bir diyor (D.I.D.). Çok toza toprağa girmişsem yani zincirin pis olduğunu görünce temizliyorum. Temizlerken de gaz yağı kullan, balata spreyi kullanma.
@Selim Sağol abi
Sanırım anlaşmalı kargo dedikleri böyle bişey
Lastikleri gören herkes "olum bunlar kabak, niye aldın bunları vs,vs," dedi. Tabi bunların hiçbiri motorcu değil. Kesin bişey gelcek başıma
Ben 2 depoda bir yagliyorum oda 450km ye denk geliyo. Temizleme işine gelince zor yaa mazotlar girişiyorum beceremiyorum herhalde istediğim gibi olmuyo :( parayı bulursam 1150 gs alacam şaftlı oh mis.
-
08 Eylül 2013, 23:58
#673
Lastikler oyle kabak gibi titresime neden olmuyor, asfalttan cikmazsin artik
-
09 Eylül 2013, 00:07
#674
Eskiler de kabak olmasa da toprağa yanışılacak cinsten değildi Islak performansını çoook merak ediyorum, kuru zeminde hertürlü idare edebiliyorum ama ıslak olduğu zaman sürüş esnasında geriliyorum. Motordaki oturuşumun çok yüksekte olmasının verdiği tedirğin etkisi de var tabiki...
-
10 Eylül 2013, 00:27
#675
arkadaşlar.. selamlar... yakında asya motor rx 250 imi satmak istiyorum..... ve kendime uygun bi sm model arıyorum.. bu modeli bayadır gözlemekteyim...
nasıl tavsiye edermisiniz...uzun yolda , hafta sonu gezilerinde sıkıntı çıkarırmı? kronik bir sorunu varmı... sanırım 12 beygir 125 cc biraz güçsüz kalacak rx den sonra ama hoş bir motor..aklımda yamah wr 125r bide hondanın 250 endurosu var ama sanırım honda biraz pahalı kaçar... ..ama kalite açısındanda iyise bunu denemekde isterim...
-
10 Eylül 2013, 19:05
#676
asya'yı satma nedeniniz nedir? çok mu yakıyor? dökülmeye mi başladı? nesini beğenmediniz?
kalite sağlamlık dökülme açısından bu motorda hiçbir sorun yok...
güç olarak da muhtemelen max 110-120 ile düzde gidersiniz ama motor yüksek olunca rüzgarda ne kadar keyif verir orası göreceli ben e6 otobanında 80-100 arasında sorunsuz gidip geliyorum ...
yamaha w125r'nin sıfır fiyatı fazla, ikinci elde edilecek zarar da fazla olur, uygun 2. el fiyatına bunun sıfırını alırsınız ki boyut olarak bir fark yok, eski yamaha 125'ler bisiklet gibiydi, incecikti ...
honda 250 gayet iyi, dün gördüm hatta, 10000 tl fiyatı var, sanki 1,68 boyumla üzerine binsem ayaklarım yere değer sandım 250cc'nin torku ile ara hızlanmalar, yokuşlardaki canlılık 125'lerde olmaz ama onların da son süratlerinin fazla olmadığını okumuştum...
eğer az yaksın, sürat çok önemli değil diyorsanız alabilirsiniz, çinlilere benzemez, 2. eli hızlı değil, aslında ucuza verirseniz alıcısı var hyosung marka olarak çok iyi, parçaları yurt dışından 8 günde kapınıza geliyor ve fiyatları japonlardan dah ucuz, bunun motorundan her motorcu anlıyor ...
ben hafta sonu dişli değişimi yapıcam, torku artıırp yine son sürat 110 civarında kalırsa buraya tavsiyelerimi yazarım ...
-
14 Eylül 2013, 17:06
#677
bugün lastikleri taktırdım, buz motorda takıldı, 2 lastik için toplamda 50 tl sökme-takma-balans + 2 adet iç lastik (80 tl) olarak 130 tl verdim ...
iç lastiklerimin 5 senede epey aşınmış olduğunu söylediler, bende lastiği iyisinden alamadım, hiç değilse içindeki sağlam olsun hesabıyla tamam dedim gerçi tamam derken fiyatını bilmiyordum, epey varmış
neyse Kabataş buz motorda şu an michelin kampanyası var, 460 tl sökme takma balans dahil bana ön arka lastikler gösterdi, yani ön arka 410 tl'ye gelmiş oluyor, ben 500 tl altına marka bulamamışken şok oldum artık kısmet değilmiş, 250 tl ye sava aldık, umarım iyi çıkar
-
14 Eylül 2013, 21:42
#678
buz motorda ön 33 arka 36 bastılar, kitaba göre 28 32 dediysem de ustalar sen böyle yap, kaymazsın dediler ne etsem acaba?
bir de bugün ön dişliyi bir boy küçülttük, arka dişli ve zincir de değişti, gaz tepkisi çok güzel oldu, son sürati kontrol henüz edemedim, edince yazarım, tork artmış gibi görünüyor ...
ön arka dişli değişimi, zincir, kn yağ filitresi, ngk buji ben verdim, onlar da Shell 10-40 yağ verdiler, toplamda 125 tl ödeme yaptım, çağlayan kağıthanedeki mondial bayisi murat Otomotiv'de işlemler yapıldı, biraz fazla gibi görünse de işçilikleri çok temiz, güven veriyorlar ...
gazı açınca belirli bir devirde hışırtı geliyor, acaba zincir mi sürtüyor? onu da göstericez yeniden ...
haftaya da egzoz manifoldu (üzerine yanmaz bez şerit sarıp takıcaz) değişimi olacak, üzerindeki anormal paslanmış durumda, şeritle heralde paslanma olayı durur diye düşünüyorum...
-
15 Eylül 2013, 00:12
#679
polo34 adlı üyeden alıntı
neyse Kabataş buz motorda şu an michelin kampanyası var, 460 tl sökme takma balans dahil bana ön arka lastikler gösterdi, yani ön arka 410 tl'ye gelmiş oluyor, ben 500 tl altına marka bulamamışken şok oldum
Ben de şok oldum.. Modeli ve ebatları hakkında bilgi alabildin mi ? Ve üretim tarihi hakkında... _?_
polo34 adlı üyeden alıntı
buz motorda ön 33 arka 36 bastılar, kitaba göre 28 32 dediysem de ustalar sen böyle yap, kaymazsın dediler
ne etsem acaba?
Ahan da şöyle et o ustalara
-
15 Eylül 2013, 00:58
#680
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler