dostum hayırlı ogurlu olsun gerçekten iyi bi motor almıssın bundan sonra izlenimlerini iyi kötü ne olursa paylaşırsan seviniriz güle güle kullan .çok satacak bu motor!
dostum hayırlı ogurlu olsun gerçekten iyi bi motor almıssın bundan sonra izlenimlerini iyi kötü ne olursa paylaşırsan seviniriz güle güle kullan .çok satacak bu motor!
bpv kardeşim, hayırlı ugurlu olsun. Allah kazasız belasız bir sürüş nasip etsin!
şimdilik hayalimdeki makineye sahip olmuşsun ve gerçekten haklı bir istek oldugunu göstermişsin fotolarda. çok şık ve keyifli görünüyor. Renkleride çok güzel, arı gibi! (aman, nazar değdirmeyelim) (maşallah)
tecrübelerini dört gözle bekliyoruz..
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
Ön süspansiyonun ters yerleştirilmesinin amacı nedir?
Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için umarım en kısa zamanda sizde hayalinizi gerçekleştirirsiniz, cidden arı gibi ve bu benimde çok hoşuma gitmeye başladı
tecbrübelerimi zamanla buraya aktarmaya devam edeceğim
hiç bilgim yok öğrenip burdan geri dönüş yapacağım
güle güle kullanın. hayırlı olsun.
anahtar teslimi tam ne kadara mal oldu?
motorla birlikte neler verdiler? (anahtar çantası, bakım klavusu vs vs)
satın alınması gereken aksesuarları konusunda bilgin var mı?
kazasız sürüşler diliyorum.
teşekkür ediyorum sağolun,
herşey dahil 5750 ye geldi, bakım kılavuzu falanda verildi yanında ama bakım kılavuzunu az önce incelerken takım çantası da verildiğini okudum, sanırım selenin altını bagaj olarak kullanamadığımızdan onu vermeyi unuttular. Tekrar uğrayınca onu da alacağım.
Aksesuar konusunda bi limit yok diyebilirim. Acrebis kafadan tutun elciklere kadar çok geniş bir yelpazesi var bu supermoto ların. Zaten sizinde bilginiz vardır bu konuda, hepsi uyum sağlayabilior tahmin ettiğiniz üzere.
Ama şuanki mevcut görünümü açısından hiçbi aksesuar ihtiyacı yok. Direk alıp binmelik durumda geliyor yani
bol çamurlu fotolar istiyoruz!!!araziye cıkınca ayrıntılı bi yazı bekliyoruz
ne yani illaki çamurda mı kullanmak lazım. ben şehir içinde ve şehirlerarası ulaşım-gezi amaçlı alacağım.
bunu en rahat en verimli kullanma hızı nedir?
rodaj sonrası 100 km'deki yakıt oranı nedir?
80-85 kg kullanıcı için zayıf kalır mı?
gerektiğinde
artçı ile şehirlerarası yolda çok yorar mı? (140-150 kg civarı)
normal 250 cc'lik çinli enduralar yerine bunu seçsem doğru yapmış olur muyum?
bir de bunun için çatal aksesuar sınıfında oluyor sanırım ne kadardır?
son not. global'in sitesinde sadece GT'ler ve GV için parça fiyat listesi var. bunların parçası daha gelmemiş mi?
Hayırlı uğurlu olsun, 41 kere maşallah diyorum, gayet güzel bilgiler vermişsin benim tek sorum şu meşhur marka renginden yok muydu olacak. Yoksa da başka renginin gelebileceğinin bilgisini verdiler mi?
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
ya esasında bence bu lastiklerle bu aleti çamura sokmak çok ta akıl karı değil, bayinin sölediği kadarıyla üstündeki lastikler yağmur kanalları sebebiyle yağmurda bile sorun çıkarmaz dediler, ama arazi falan diyorsanız en azından bu lastiklerle çıkmak çok sakıncalı olur diye düşünüyorum.
reco58 in sorularına da gelince;
rodajım daha bitmedi ve ne kadar yaktığı konusunda ne söylesem yanıltıcı olacaktır..
en verimli kullanma hızı 100-110 civarı olacaktır, ama genel olarak supermotoların yapısına bakıldığında motorların sürekli devirli çalıştırılması tavsiye ediliyor, bu cihaz da supermoto olduğundan bende zamanla bu kuralı uygulamaya başlayacağım, çünkü üstündeki motordan tutun herşeyine kadar cihaz baya bir değiştirilmiş durumda .
diğer soruna gelince açıkçası 250cc lik endurolar yerine bunu seçmek daha mantıklı çünkü üstündeki motor çok büyük işler başarabilecek bir motor gibi gözüküyor. En azından onlardan daha büyük ve heybetli durduğuna gözümle de şahit oldum.
artçı ile yolculuk yaparsan race ya da naked lardan daha az yorulacağının garantisini verebilirim çünkü sele gayet rahat ve vibrasyon rodajda olmasına rağmen çok az, ayrıca dohc motor kullanıldığından uzun yolda motorun bayılacağını da hiç zannetmiyorum ve motor 120 kg olduğundan toplam artçıyla 140-150 kg lik yük fazla sizi zorlamayacaktır diye düşünüyorum.
Parçaları da servislerde artık mevcutmuş zaten çoğu parçası cross modeliyle aynı neredeyse, bazı spesifik supermoto parçaları hariç, onlarda temin edilmiş yani
tek renk olarak gelecek diye duydum ama yurtdışında turuncusu da varmış, ama inanın bu renk hiç yabana atılacak cinsten değil,
eğer arı gibi görünmesini istemiyorsanız o sarı şeritleri çıkarıp komple simsiyah ta yapabilirsiniz motoru
bende mantıksal açıdan cevap vermeye çalıştım, umarım potansiyel taşıyordur
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
Tek renk daha güzel olur bu motora. Sarı, turuncu, mavi, siyah renk seçimleri olmalı...
Öncelikle motorun hayırlı uğurlu olsun.Benimde şu anda aklımı çelmiş bir motosiklet.Sana birkaç sorum var.Bu motorda da çoğu hyoda olan gaz kesme problemi varmı?
2)Motorda devir saati göremedim diğer sper motolar gibi bundadamı yok?
3)Eğer bi terslik çıkmazsa alma ihtimalim var ilk motorum olcak tavsiye ediyomusun?
Son olarakta sorularıma cevap verebilirsen çok sevinirim
1) Herhangi bir gaz kesme sorunuyla karşılaşmadım aksine çok güzel gaz alıyor bu meret
2) dediğiniz gibi motorda devir saati mevcut değil, onun yerine digital kadran konumlandırılmış sadece.
3) buna en iyi cevap olarak şu konuda yazdıklarımı okumanı tavsiye ediyorum
http://www.motosiklet.net/forum/tani...e-merhaba.html
start olarak muhteşem bir cihaz tek kelimeyle, hem kendine güvenin gelir hem de arabalar tarafından 2. plana atılamazsın çünkü arabaların arkasına bi yanaştınmı kamyon gibi aydınlatıosun arabanın içini
bununla sen bi benim gibi pişersin sonra nereye yönelmek istiyorsan oraya yönelirsin, bu arada pişme motoru falan diyoruzda supermotoların ciddide bir fan kitlesi mevcut onu da belirtiyim, bayiileri arayıp bu modeli sormaya başlayan çok fazla kişi çıkmaya başlamış..
bilginize dostum..
Yav bu tip motorlar çok yüksek değil mi? Işıklarda falan durduğunda ayağın yere değiyo mu mesela
değiyor değiyor , benim boy 1.80 ve hafif sağa ya da sola yatırıp ayağını tam şekilde basabiliyorsun, zaten arkada bi ayarı var onu kendine göre ayarlayabiliyorsun , çok istersen yere de deydirmezsin yani ayağını )
bi de motoru alcak arkadaşlara küçük bir kaç tavsiyem olacak, bu motora cidden motor gözüyle bakmayın bisiklet gibi tepkiler veriyor ve bu inanılmaz zevkli bir durum, virajlarda falan motoru altınızdan istediğiniz kadar yatırın nasılsa siz hafif ayağa kalkıp düz bi vaziyette kalıyorsunuz ve motor stabilitesini hiç ama hiç bozmuyor.
Ayrıca sakın race motor kullanır gibi kompresyon yapmaya çalışıp 2 den 1 e atmayın motor bi anda kızaklayabiliyor tabi öle bi pozisyonda da pek fazla motor tecrübem olmamasına rağmen motoru çok rahat tutmayı başardım ve düşürmedim, cidden oyuncak gibi kolay olan bi kontol mevcut motorda.
Ama bu motoru düşürmediğim anlamına da gelmiyor tabiki , ilk aldığım gün öle turlarken hafif bayır yukarı bi yerde bekleme yapıyordum, motor altımdan kaydı ve sola doğru hafifçe bıraktım motoru, 120 kg olduğundan 2 elle olduğum yerden basitçe kaldırıp yoluma devam ettim ve hiçbir çizik ya da herhangi birşey oluşmadı motorun üstünde, sadece tahliye hortumu yere biraz benzin bıraktı o kadar, o da zaten güvenlik önlemi olarak yerleştirilmiş bi unsur..
hyo nun 250 lik race ini kullandığımda sesten şikayet ediyordum ama nedense bunun çok tatlı bir sesi var, onu zaten hala çözebilmiş değilim bakalım rodajdan sonra nası olucak merakla bekliyorum
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)