Ben şuna benzeyen DIFI Monza diye bir çanta almıştım. Mıknatısı işe yaramıyor ama alt tarafındaki yerden felan lastik geçirim monte edebiliyorum önüme.
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4RIDERS-CITY-MAGNETLI-DEPO-USTU-CANTA-pmu2112.html
Ben şuna benzeyen DIFI Monza diye bir çanta almıştım. Mıknatısı işe yaramıyor ama alt tarafındaki yerden felan lastik geçirim monte edebiliyorum önüme.
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4RIDERS-CITY-MAGNETLI-DEPO-USTU-CANTA-pmu2112.html
benim motor her an 160 ya da 200 cc olabilir
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/59538-125cc-yi-150-cc-yapmak-istiyorum-4.html#post3048312
Usta zaten forumdan, fotolarla paylasim yapacak, yurt disinda 160 cc olarak zaten kullaniliyor da detaylari yok...
Yurt dışında varmıymış öyle bir kit ? Bence fiyatı abartı değilse mutlaka denemeye değer diye düşünüyorum. Ciddi fark olacaktır.
160 olma ihtimali yüksek ama 200 cc olması için ya krankın yada biel kolunun değişmesi gerek
yani 200 cc için her halukarda kartelinde dagıtılması lazım, tabi unutmamak gerekir ki uygun parca bulunamazsa tekrar aynı sekilde toplanacaktır,
söküldüğünde belli olur ne yapılacagı
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
160 lik onnumara olur Yav Ankara'da nerde yaptırırız ki
Sen uygun piston vs, bul, ankarada yapacak yer buluruz. Olmadı ben de kendi motoruma düşünüyorum, aynı şekilde DOHC motor. Birlikte girişebiliriz. Ama tabi benim önce karar vermem gerek
Bugün boş varktim yok, iş çıkışı işim var
Selim krankla felan uğraştırmayacak parçalar bulursa eğer gerçekten girişilebilir. Ama nekadar sürer bilmiyorum. Önce iyi bir araştırıp youtube.dan bol bol video izlemek gerek
2 soruna da "hayır" diyorum
Hadi yapalım o zaman :p
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------
o kadar çirkin ki yıkandığında bile pis...
Zenon gelmis, aksama fotosunu koyarim
Mercekli zenon benim fara uymadi, ledli bir sistem usta tavsiye etti, usta ile 160 cc 200 cc muhabbeti yaparken diger parcalarda meydana gelecek arizalari dusunerek o isten vazgectik
Ne çektin be Selim, ne çektin be yav.... Zenon olayına karşıyım ben de, aküyü de fena bitiriyor diyorlar vs, vs, aslında aydınlatmayı iyileştirmek istiyorum ama zenona bir türlü ısınamadım.
200 değil de 160cc olayı bence mantıklı olabilirdi. Ama en iyisini sen bilirsin tabi
http://www.jtsprockets.com/fileadmin/files/jtgearratio.pdf
http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/3873
bu site disliler hakkinda epey bilgilendirici ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------
mercekli oldugu icin iyi gosterir diye dusunuyorum, ancak far tasi kucuk geldi, daha derin ayni olcude far bulmam lazim
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:06 ----------
hangi disli orani guvenlidir ?
Hangi oran güvenlidir derken tam anlayamadım. Şimdi galiba 97 model CBR125 in dişli oranlarına baktım; 15-42 diyor. Tabi vites oranları farklıdır senin motordan ama yaklaşık olarak aynı kabul edersen bir fikir edinebiliriz,
Sen ön dişliyi 14 tutup arkayı 42 ye çektiğin zaman sadece asfalt kullanımı için güzel bir oran yakalarsın büyük ihtimalle. Hatta belki 40 bile olabilir. RX serisi daha çok dağ bayır, sert ve dik yokuşlarda gitsin diye yapılmış motorlar. O yüzden 125cc ve dişlileri sayesinde çekişi yüksek. Sürekli açık yolda veya otobanda sürersen asıl amacından uzak olduğu için "yetersiz" gelir. O yüzden eğer benim arazide hiç işim olmuyor diyorsan bence arkayı 42 ye çek, dene. Belki 40 bile isteyeceksin.
Bir de zincirini değiştirmeden dene bu oranları. Çünkü bakla çıkartılır dişli okadar küçültülürse ve beğenmezsen tekrar büyük dişli takarsan zincire bakla tekrar eklenir. Eski zincir de yap bu değişiklikleri. Yeni zinciri son haline göre sipariş et. O-ringli zincirlerde o-ringsiz zincirlere göre bakla sökme takma işlemi daha zor oluyor. Yapılmayacak şey değil ama biraz daha sağlam bir yapısı var. X-ringlerde ise daha da sağlam zincir o yüzden ben böyle kaliteli zincirlerin orjinalinin bozulmaması taraftarıyım. (not; senin zincir o-ring li olması gerek orjinalinde)
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)