Hyosung Rx125SM paylaşımları...
Reklamlar
-
03 Ağustos 2012, 10:12
#361
@Meeendis öncelikle hoş geldin. TAhmin ettiğim kadarı ile sen de meeendissin sanırım Motorun yeni ise hayırlı olsun, çok güzel motorlar bu SM modelleri. Bende de Karion vardı. Çok memnun kalacaksın motordan emin ol.
Ayaklarına su gelmiş olması ön lastiğin su tahliye geometrisinden ve motorun genel tasarımından kaynaklanıyordur Ön çamurluğun bu duruma yapabileceği bir şey yok.
Polo34, abi motor lastikleri için kullanımı 2 yıl, raf ömrü 4 yıl gibi sürelerden bahsediliyordu. Yanılıyor da olabilirim ama bahsedilen rakamlar bence fazla kısa sürelerdi. Ben kesinlikle kulak asmıyorum. Lastikten lastiğe de değişir sonuçta bu durum. O yüzden bence kendin karar vermelisin lastiğin yol tutuşunda bir değişiklik oldu mu diye
Reklamlar
-
03 Ağustos 2012, 13:50
#362
ben motosiklet lastik ömrü için nette yıl olarak 5 sene yazan yerde gördüm, km olarak da 15000-20000 km ömür biçenler de var ...
çok sıcak asfaltta ani frende arkası kızaklamıştı, belki her motor o şartlarda öyle davranır, aklımda kaldı ..
neyse değişirsem de ön arka arabalardaki gibi aynı desen mi olmalı acaba? bir de 110 70 17 58h yerine 54h olsa ne olur? 54h piyasada çok var ...
ya da arkayı bir boy kalın taksam? ya da hem ön hem de arkayı bir boy kalınlaştırsam
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------
eğer arabalardaki lastik eşdeğerliği ve kadran hatası olayı motorlarda da geçerliyse şunlar alternatif olabilir mi? yorum yapabilecek arkadaşlar bir zahmet
http://www.akinlastik.com/lastikhesap.htm
arka için orjinal: 130-70-17-62-h-tahmini son hız: 120 km/h
arka için alternatif: 150-60-17-66-w-hatalı kadran değeri: 120.39 km/h
http://www.motolastik.com/Urun/Miche...-pmu26717.html
ön için orjinal: 110-70-17-58-h-tahmini son hız: 120 km/h
ön niçin alternatif: 120-65-17-56-w-hatalı kadran değeri: 119.59 km/h
http://www.motolastik.com/Urun/Miche...-pmu26722.html
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
03 Ağustos 2012, 17:01
#363
-
03 Ağustos 2012, 18:25
#364
benim makina garanti dışı olduğu için yetkili servis önerisi veremeyeceğim, zaten geçen hasbelkader gittiğim sanayi mah. deki yetkili servis eski globalin motorlarını almamız yasak falan diye mırın kırın etmişti
aparat süper, acaba kaç para, uyar mı?
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
03 Ağustos 2012, 21:58
#365
If you go with bigger tires you will lose:
some speed
some acceleration (not only do you cut wind less, you also literally spin up the tires slower, as they are fatter and therefore heavier)
some aerodynamics (smacking wind with fat tire vs skinny)
some leaning speed (when you lean to turn the bike will react slower)
inferior traction ( not enough weight per square centimeter of tire to 'grip' the pavement)
inferior handling in rain (decreased weight per area=easier to slide or hydroplane)
you will gain:
NOTHING. Except it'll look better.
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
04 Ağustos 2012, 00:43
#366
polo34 adlı üyeden alıntı
aparat süper, acaba kaç para, uyar mı?
uygunluk konusunda fazla bi sıkıntı olacağını zannetmiyorum, olsa bile kelepçe ayarı ile halledilebilir. parasını bilmem ama oda fazla etmez herhalde
polo34 adlı üyeden alıntı
If you go with bigger tires you will lose:
some speed
some acceleration (not only do you cut wind less, you also literally spin up the tires slower, as they are fatter and therefore heavier)
some aerodynamics (smacking wind with fat tire vs skinny)
some leaning speed (when you lean to turn the bike will react slower)
inferior traction ( not enough weight per square centimeter of tire to 'grip' the pavement)
inferior handling in rain (decreased weight per area=easier to slide or hydroplane)
you will gain:
NOTHING. Except it'll look better.
abimiz kısaca "önemli olan boyut değil, işlevi" demiş
-
04 Ağustos 2012, 03:00
#367
@meendis O parçadan bulabilirsen burada paylaşabilir misin? yurt içi, yurt dışı link farketmez...
@polo34 Senin daha geniş lastik tercihin için "ne avantajı olabilirki..." diye düşünüyordum ama cevabı zaten sen bulmuşsun Buarada lastikteki son kısım 58h yada 54h ne anlama geliyor ??
-
04 Ağustos 2012, 11:59
#368
polo34 adlı üyeden alıntı
valla bende aynı duygular içindeyim
skyteam ile uğraşan bir sürü kişi vardı, şimdi o motorlarda sahibinden.com da kalmamış, bu işi anahtar teslim proje olarak sahiplenecek bir usta lazım, bulursan bende fiyat almak isterim, eğer komple bir modifiye olayına girersen caddeden araziye girmeyeceksen bence hyosung ya da yuan olmuş fark etmez, komple modifiyeden kastım boya egzoz acerbis granaj vs şekil olarak da mod, titreşimi de azaltmak için illa ki birşeyler yaparlar ...
Merhaba arkadaşlar;
Ben A2 ehliyetimi yeni aldım ve RX 125 SM den alacaktım ama titreşim yok demişlerdi bana şimdi kafam karıştı. Gerçekten titreşim varmı.
-
04 Ağustos 2012, 12:18
#369
kardeş titreşim görecelidir, tek silindirli motorlarda da olur, altına korumalı pantalon giyersen çok az hissedersin ancak bu motor çinliler gibi titreşim makinası değil yani bu motordan bu sebep için vazgeçilmez ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
04 Ağustos 2012, 12:26
#370
Eyvallah 4 aydan beri ancak karar verebildim biede 5.900 tl fiyat var sizce nasıl sahibinden de baktım.
-
04 Ağustos 2012, 14:44
#371
fiyat sm içinse güzel, liste fiyatı 6800 tl olması lazım ...
bu arada gidondaki denge topuzlarını motoru yere yatırdığım zaman az hasar olsun diye takmıştım, benim amacım onları paslanmazdan takıp yatırınca üzülmemekti sonuçta görevini görüyor, metal manet koruma da şart, bir kere daha yatırmıştım fren maneti kırılmıştı, gerçi kanuninin bilmemne modelininkini 7 tl'ye alıp takınca aynen uymuştu...bu tür motorları yatırınca kayda değer bir hasar olmuyor, alışınca da duygusal sebeplerden tarz değiştirmekte zor oluyor ....
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
05 Ağustos 2012, 14:33
#372
çok acil bir sorum var ama bilmem cevap alabilirmiyim
benim motorun arka tekerini 150/60/17 ile değiştirmek istiyorum, orjinalinde 130/70/17 var, arka maşa yeterince bu olay için genişmidir acaba? yıllık izindeyim, uzaktayım, bakamıyorum, satıcı yurt dışından sipariş geçecek, acele ediyoruz, bir arkadaşın kendi motorunda orayı cetvelle ölçmesi mümkün mü ya da oraya sığıp sığamayacağı hakkında bir şey söyleyebilir mi?
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
05 Ağustos 2012, 14:46
#373
Güzel soru... Hyosungriders.com gibi bir forum vardı, bir de oraya sor istersen
-
05 Ağustos 2012, 16:02
#374
@syanur o parça için bir araştırma yapmamıştım öyle şansa dikkatimi çekmişti. ama araştıracağım, hatta motor wr olduğundan işe yamaha dan başlarım artık
@polo34 şu an bende biraz uzaktayım, ama pazartesi istanbula döndüğümde gerekli ölçümleri yapar, paylaşırım. umarım geç olmaz
-
05 Ağustos 2012, 23:02
#375
meendis adlı üyeden alıntı
polo34 şu an bende biraz uzaktayım, ama pazartesi istanbula döndüğümde gerekli ölçümleri yapar, paylaşırım. umarım geç olmaz
peki bekliyor olacağım, gerçi satıcı acele ediyordu ama görücez artık ... rt125'in arka maşaya 180'lik lastik takmışlar, bizimkine 150 girmez mi acaba diye düşünüyorum ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
06 Ağustos 2012, 10:10
#376
meendis adlı üyeden alıntı
@syanur o parça için bir araştırma yapmamıştım öyle şansa dikkatimi çekmişti. ama araştıracağım, hatta motor wr olduğundan işe yamaha dan başlarım artık
@polo34 şu an bende biraz uzaktayım, ama pazartesi istanbula döndüğümde gerekli ölçümleri yapar, paylaşırım. umarım geç olmaz
Yanlız benim geçen gün kafa dank etti, bizim motorlar ters amortisör sistemli. Yani resimdeki WR gibi değil, onun gibi amortisör kollarına sabitleyemeyiz bu parçayı. Amortisör çalıştığında teker çarpar. Bizim için uygun olan tip "Aprilia Dorsoduro" modelinde var(ilk aklıma o geldi). Görsellerde bu modeli aratırsanız fren kaliperine bağlanmış küçük bir çamurluğunun olduğunu görürsünüz. Ona benzer ve bizim modellere uyacak bir parça bulmamız gerek... zor yani
polo34 adlı üyeden alıntı
peki bekliyor olacağım, gerçi satıcı acele ediyordu ama görücez artık ... rt125'in arka maşaya 180'lik lastik takmışlar, bizimkine 150 girmez mi acaba diye düşünüyorum ...
RT ile şasede farklılıklar vardı diye hatırlıyorum. Sizin arka salıncak daha uzun sanırım mesela. Ve dardır. Ama bence 150 lik lastik sığması lazım faka cins motorlar bunlar biraz, sığmazsa şaşırmam yani...
-
06 Ağustos 2012, 12:18
#377
orjinalden gitmeye karar verdim, maxiss, sava, shinko gibi bir şey takıcam, hangisini taksam acaba? daha ucuza duro ve unilli de var ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
06 Ağustos 2012, 12:39
#378
shinkoyu geçelim. Bence fena lastik değil ama tekrar tekrar takılacak kadar vazgeçilmeyecek değil. Bizim yunus sava kullanıyor, enduro modelinden. Pek memnun. Gerçi o herşeyden memnun Onun dışında duro'lar için çok iyi dendiğini hatırlamıyorum. Maxiss'i de bilmiyorum, hiç araştırmadım, sadece adını duydum. Benim bildiğim bir de swallow gibi bir marka var. O markanın iyi olduğunu duymuştum. Çok pahalı olmaması lazım diye hatırlıyorum. Bence Sava yada Swallow'a bak derim. Maxiss'i de araştır bir.
-
06 Ağustos 2012, 16:29
#379
-
08 Ağustos 2012, 01:02
#380
ölçü olayı süper olmuş, bu ölçüye göre arkaya eşdeğer çapta yanağı dar 150'lik taksam sığacak gibi görünüyor... bir yerde maxiss orjinal ölçü çok ucuza ön buldum, arka için stokta hazır bulamadım, neyse zaten izindeyim şu an, motoru alıp yakında bir yere götürüp 150 olayına bakıcam, orada kararımı vericem, çok sağol ...
modifiye olayına girersem mecburen michelin pilot activ alıcam, sadece onlarda ölçü var, alacağım firma (izmirde) olmama durumunda iade kabul etmediği için tıkanmış durumdayım hava basınca lastiğe ömrü azalıyormuş ...
normal takarsam sava ya da maxiss aklımda var...her iki markada shinko dan daha mı iyidir?
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler