Bu hafta çıkan motosiklet dergilerinin hepsi, kırmızı-siyah bu fotoğrafları kullanmışlar.
Fakat renk seçenekleri içerisinde yok!
İlginç...
Yok Mehmet ya, herşeyini geçtim de egzoz çok kötü olmuş.....
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Seveceksinizzzzzzzzzzz Valla bu Honda alem, en boktan açıdan çekti resimleri koydu budur diye, o kadar olumsuz yorum yapıldı. Şimdi yurtdışı forumlarında insanlar motorun resimlerini gördükçe beğeniyorlar. Ben yine de beğenip beğenmediğime dair son kararımı motoru görünce vereceğim çünkü resimlerden hiçbir şey belli olmaz. Benim motoru almadan resimlerini gördüm çok beğendim ama iş yanına gidip görmeye gelince hayran kalmıştım. Resim çok farklı gösteriyor motoru... Görmek lazım...
Resim Galerisi
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
güzel güzel yeni motorlar geliyo bu iç acıcı...
Yeni resimler, bir arada...
Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228
Görünüşü tartışılır ama hafifiliği nedeniyle pistte diger 1000'liklerin canını yakacağa benziyor
Satış fiyatını da yazayım bari de merakta kalmayın.
Tabii Fransa satış fiyatı bu:
14000 kemiksiz euro.
HRC falan derseniz,işin içinden çıkamazsınız.
Önümüzdeki ay Paris Motoshow da sergilenecekmiş.
Bakalım,
gidip dokunmak nasip olacakmı?
İlk başta rcv 212 bozması bir şey bekliyordum sadece ben deyil bütün herkes. Bunu görünce herkes gibi bende hayal kırıklığı yaşadım, fakat farklı açılardan resimleri inceleyince ön yargılarımdan vaz geçmeye başladım. Hatta geçtim diyebilirim. sıradışı bir dizaynı var. Alışılmışın dışında bir dizayn.
Benim hala gözüm alışamadı. Bağımsız değerlendirirsem rezalet demem. Hoş bir motosiklet bile diyebilirim fakat eski fireblade'e nispeten değerlendirirsem, o hırçın hatlarından çok şey kaybettiği için (Hatta bence hala bir sport touringe benziyor) çok kötü olmuş derim, tasarım olarak.
Fakat şu da var, bu makinayı alanlar piyasadaki bütün 1000cc.'lik racinglerden görünüm olarak çok farklı bir motora sahip olmuş olacaklar. Bu da işin enteresan yanı...
Bir de şu fotoğraf hiç fena değil, benim en çok hoşuma giden de bu açı:
artçı olayı bitiyo sanki.çünkü yeni modellerde artçıya yer kalmamış nerdeyse
sanırım aşık oldum bu canavara...
Yarım saat kadar önce Honda'nın sitesinde 1000RR bölümünde 08 linki aktifti, şimdi girip resimlerini siteye koyayım dedim, linki kaldırmışlar. Gördüğüm kadarıyla renkler rezalet. Sarı renkli grenaja sahip modelinin depo siyah renk. İkili renk kombinasyonları yapmışlar ama hiç güzel durmamış. Yine en güzeli, en asili siyah olan...
Benim baktığım US versiyonuymuş, Avrupa için site güncellenmemiş henüz. US renkleri gerçekten rezalet...
CBR10RRL8
Red Black
Black Metallic Silver
Pearl Yellow Black
Candy Dark Red Metallic Silver
Black Metallic Gray
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Aynalar on numara, bu kadar muhteşem bir ayna daha olamaz.
Yandan egzost ve kafa grenaj'ı tırt olmuş, SS havası kesinlikle yok.
Ve evet haklısın Boy, mecbur kalsam siyahını tercih ederdim, onun harici renkler de tırt.
Honda Press Release
New for 2008
* All-new 999cc inline four-cylinder engine.
* Lightweight titanium intake valves.
* New thinner high-strength pistons featuring molybdenum coating.
* New removable cylinder block with Nikasil-coated cylinders.
* Idle-air control valve (IACV) and Ignition Interrupt Control for idle stability and smoother on/off throttle response.
* Unique slipper clutch features cam mechanism to reduce clutch lever pull.
* New mid-muffler exhaust system design incorporates exhaust valve and catalyst.
* New-generation Honda Electronic Steering Damper (HESD) (see Technology Section).
* New lighter-weight front brake hoses with lighter front brake rotors.
* New monoblock front brake calipers with chromium-plated aluminum pistons.
* Lightweight aluminum sidestand.
* New four-piece Hollow Fine Die-Cast Frame (see Technology Section).
* New aluminum swingarm design.
* New twin-tunnel ram-air induction.
* New line-beam headlights.
* Front turn signals integrated into mirrors.
* New compact instrumentation.
* New lighter-weight wheels.
* New lightweight compact battery.
* New improved ergonomics.
* Iconic new Honda Wing tank badge.
* Exciting new colors include Red/Black, Black/Metallic Silver, Pearl Yellow/Black, Candy Dark Red/Metallic Silver.
* Black/Metallic Grey (2008 special color†).
Unique Features
* Exclusive, MotoGP-derived Unit Pro-Link® Rear Suspension (see Technology Section).
* Mid-muffler exhaust system design.
* Specially designed slipper clutch.
* Dual Stage Fuel Injection (DSFI) system features two injectors per cylinder (see Technology Section).
* Centrally located fuel tank increases mass centralization and allows more compact frame design.
* Line-beam headlights feature two-piece reflector design.
Engine/Drivetrain
* Liquid-cooled DOHC 16-valve 999cc four-stroke inline four-cylinder engine features bore and stroke dimensions of 76mm x 55.1mm.
* Sixteen-valve cylinder head features 30.5mm intake and 24mm exhaust valves with a 12.3:1 compression ratio for efficient combustion and high horsepower.
* Larger titanium intake valves create a lighter valve train for higher rpm.
* Intake valves feature double-spring design for optimum performance at high rpm.
* Intake ports use new shot-peening technology that improves power and torque characteristics.
* Cam-pulser location between the middle cylinders allows a narrower cylinder head and frame.
* Direct shim-under-bucket valve actuation system ensures high-rpm durability and allows 16,000-mile valve maintenance intervals.
* Forged-aluminum pistons with molybdenum coating for reduced friction.
* Lightweight nutless connecting rods.
* Iridium-tip spark plugs improve fuel combustion and performance.
* Dual Stage Fuel Injection (DSFI) (see Technology Section).
* 46mm throttle bodies feature Denso injectors with lightweight valving for faster reaction time and 12 holes per injector to optimize mixture atomization, combustion efficiency and power.
* Auto-enriching system is integrated into programmed fuel injection (PGM-FI) module, eliminating the need for a manual choke.
* New idle-air control valve (IACV) minimizes torque reaction and smoothes response to small throttle changes through gradual reductions of air and fuel intake when the throttle is opened and closed.
* New Ignition Interrupt Control system works with IACV and FI mapping to enhance driveability.
* Smaller and lighter ECU provides two 3-D fuel-injection maps for each cylinder and two 3-D ignition maps for cylinder pairs, creating ideal fuel-mixture and spark-advance settings for superb rideability.
* MotoGP-derived twin ram-air system allows high volume of cooler air to the 9.7-liter airbox for linear power delivery and incredible engine performance.
* Butterfly valves inside the ram-air ducts open and close depending on throttle opening and engine rpm for optimum performance.
* High-capacity radiator incorporates twin cooling fans and allows a more compact cowl for reduced drag coefficient.
* Maintenance-free automatic cam-chain tensioner.
* Starter gears located on the right side to produce narrow engine and increased lean angle.
* Unique slipper-clutch design uses a center-cam-assist mechanism for easier actuation. Unlike an ordinary slipper clutch where the pressure plate moves side to side, the Honda clutch moves both the center cam assist and the pressure plate to provide additional slipper effect.
* Nine-plate clutch is compact and tough, featuring durable friction- plate material.
* New extremely compact exhaust system incorporates a catalyzer and control valve in mid-muffler design that reduces rear bodywork size and significantly improves mass centralization, reducing roll and yaw inertia.
* Durable #530 O-ring - sealed drive chain.
Chassis/Suspension
* Lightweight Hollow Fine Die-Cast twin-spar aluminum frame utilizes MotoGP technology (see Technology Section).
* New aluminum subframe is lightweight and easily removed for ease of maintenance.
* MotoGP-derived Honda Electronic Steering Damper (HESD) (see Technology Section).
* 43mm inverted aluminum-slider Honda Multi-Action System (HMAS) cartridge front fork features spring preload and rebound and compression damping adjustability, and offers precise action and unparalleled rigidity (see Technology Section).
* Exclusive, MotoGP-derived Unit Pro-Link Rear Suspension (see Technology Section).
* Front brake system features radial-mounted four-piston calipers and 320mm floating discs, and rear brake system uses a 220mm disc with a single-piston caliper for exceptional stopping power.
* Front discs with 72 holes of four different diameters for lighter weight and improved feel.
* Super-light aluminum-alloy hollow-spoke wheels feature race-spec 3.5 x 17-inch front and 6.0 x 17-inch rear dimensions.
* Centrally mounted 4.7-gallon fuel tank is positioned low in the frame, increasing mass centralization and allowing a more compact design. This design positions the rider farther forward for optimum handling.
Additional Features
* New ergonomic triangle lets rider sit 10mm farther forward and 10mm lower than previous-generation CBR1000RR. Handlebars are 6.5mm higher and 2mm forward.
* High-capacity 400-watt AC generator.
* High-tech instrument display features tachometer, plus LCD readouts for speedometer, coolant temperature, odometer, two tripmeters and a clock, mpg and average fuel consumption. A low-fuel LED light and shift-indicator light are located above the LCD.
* Line-beam headlight features two-piece reflector design utilizing two H7 bulbs for optimum light distribution and unique compact design.
* LED taillights for lighter weight and improved appearance.
* Plastic tank shell cover protects tank and airbox.
* Convenient ignition switch/fork lock for added security.
* Folding aerodynamic mirrors.
* Convenient push-to-cancel turn-signal switch.
* New maintenance-free battery is 2.2 pounds lighter.
* Transferable one-year, unlimited-mileage limited warranty; extended coverage available with a Honda Protection Plan.
* Purchase of a new, previously unregistered Honda USA-certified unit by an individual retail user in the United States qualifies the owner for a one-year complimentary membership in the Honda Rider's Club of America® (HRCA®). Visit www.hrca.honda.com for details.
Available Accessories
* Color-Matched Passenger Seat Cowl, U-Lock, CBR® Racing Cycle Cover, Carbon-Fiber Accents.
† Limited color run, less than 500
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Vay canına... Bence harika olmuş..
Ayrıca egzozu da gayet güzel.. Beğenilmeyecek hiç bişeyi yok..
Honda yine sanatını konuşturmuş..
Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki;
Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı..
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Motorun en çok hoşuma giden yanı, HONDA logosunun arka planı renkli olmuş..
Birde motorun en güzel rengi gri ve siyah olanı..
Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki;
Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)