2008 Honda CBR 1000RR Fireblade gümbür gümbür geliyor...
Reklamlar
-
Gelecek sezon Kenan Superbike'da o 1200'lük Ducati'lerin canına okuyacak bu motorla.Daha önce de dediğim gibi, motorun görünüşünün bize abes gelmesinin 1 numaralı sebebi üzerinde yapılan bütün değişikliklerin performans odaklı olması.Anla(ya)mayanlar için büyük harflerle yazayım:BU MOTOR BİLDİĞİNİZ BÜTÜN 1000'LİKLERİ EZECEK (hatta 1200'lük Ducatileri'de, o da Kenan sayesinde
)
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Reklamlar
-
Arthas adlı üyeden alıntı
fotoğraflara dikkat ederseniz bariz bir şekilde kafa grenajının ekleme olduğu belli oluyor bence
yani malesef bu fotoğraflar photoshop
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
-
@Shrieker
Gelecek sezon Kenan Superbike'da o 1200'lük Ducati'lerin canına okuyacak bu motorla.Daha önce de dediğim gibi, motorun görünüşünün bize abes gelmesinin 1 numaralı sebebi üzerinde yapılan bütün değişikliklerin performans odaklı olması.Anla(ya)mayanlar için büyük harflerle yazayım:BU MOTOR BİLDİĞİNİZ BÜTÜN 1000'LİKLERİ EZECEK (hatta 1200'lük Ducatileri'de, o da Kenan sayesinde)
Yeni modellere her zaman ilk görüldüğünde tepki gösterilir. Daha sonra zaman geçtikçe de göz alışır ve göze götü gelmez. Ben de ilk gördüğümde hiç beğenmemiştim ancak şimdi çok da kötü değil diyorum. Performans konusunda haklısın, 1000cc leri ezecek gibi gözüküyor, zaten güç olarak ezemediği bir Suzuki vardı, onu da virajlarda eziyordu. R1 zaten 2006 model 1000RR çıktığında tarihe karıştı...
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
R1 , 2006 1000RR cıkrıgında tarihe karıstı demişsin, bu diğer modellerdeki güç üstünlüğü ve viraj içinde geçerli, konuyu biraz daha açarmısın.
-
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
Shrieker adlı üyeden alıntı
Gelecek sezon Kenan Superbike'da o 1200'lük Ducati'lerin canına okuyacak bu motorla.Daha önce de dediğim gibi, motorun görünüşünün bize abes gelmesinin 1 numaralı sebebi üzerinde yapılan bütün değişikliklerin performans odaklı olması.Anla(ya)mayanlar için büyük harflerle yazayım:BU MOTOR BİLDİĞİNİZ BÜTÜN 1000'LİKLERİ EZECEK (hatta 1200'lük Ducatileri'de, o da Kenan sayesinde

)
superbike'ta ducatiler 1200 cc mi? bilmediğiden soruyorum yarışlarda tüm takımların motor hacmi aynı olmuyo mu?
-
Boy'dan sazı ben alayım.
Biraz da ben tıngırdatayım şunu.
Boy'un da dediği gibi kağıt üzerinde yazan beygir gücü ve tork kağıt üzerinde kalır.

Bu resimde anlamanız gereken bir şey daha var.
Alttaki devir ve güce bakın.
Honda 11300 devirde gücünün en üst seviyesine çıkıyor.
R1'in gücünün en üst seviyesine çıkabilmesi için daha 1100 devire ihtiyacı var ve bu da daha kalkarken bir saniye demek.
Yukarıdaki tabloda bu işi en iyi başaran Suzuki
Zaten yıllardır böyle..
En yüksek beygir gücüne ulaşmak için 11100 devire çıkması yetiyor.
Yani tam gücüne diğerlerinden daha önce ulaşıyor.
Motosikletler hakkında atıp tutarken elimizde kesin veriler olması gerekir.
Çünkü motosikletler arasındaki güç yarışında, sadece fabrika faktörü yok.
Pilotaj'da önemli bir yer tutar.
Yarış sonuçlarına göre değerlendirme yaptığımızda kesin sonuç verecek bilgilere ulaşmak zor oluyor.
Bir tek 600cc kategorisinde bir değerlendirme yapmak mümkün.
Çünkü 600cc kategorisinde (Süpersport) son altı yıldır yapılan yarışlarda hep aynı marka şampiyon oluyor.
Hemen her yıl pilotlar değişse de kazanan marka değişmiyor.
Bu yıl da aynı marka şampiyonluğunu ilan etti.
Fakat bu yılın bizim için çok özel bir anlamı var.
Bu yıl o markanın üzerinde bir Türk pilot vardı.
Bu sonuçlara bakarak, demekki en iyisi bu demek mümkün.
İş pist dışına çıkınca değişiyor.
Sonuç olarak bizler profesyonel pilotlar değiliz.
Bu nedenle motosiklet seçiminde bana göre en önemli unsur, içimize sinen, beğendiğimiz, fakat en önemlisi kullanabileceğimiz motosikleti almak.
Marka konusunda karar verebilmek için hemen her markayı belli bir süre kullanmak gerekiyor.
Ancak o zaman sizin sürüş stilinize en uygun markayı seçebilirsiniz.
Seçtiğiniz marka sizin en iyinizdir.
Eğer bir motosikleti limitlerinde kullanabiliyorsanız, karşınızda hangi rakip olursa olsun, şansınız %50 dir.
CBR1000RR bu yıl radikal bir değişiklik yapmış.
Tepki çekmesi son derece normal.
Aynı şeyi bir kaç yıl önce otomobil dünyasından BMW yapmış ve bir hayli tepki toplamıştı.
Ama sürüş kriterleri göz önüne alınınca, beklendiğinin aksine satışları daha da arttı.
Benim Honda'nın yeni modelinden anladığım şey, daha fazla cadde kullanımına yönelik bir motosiklet hazırlamışlar.
Burada satışları arttırma hedefinde oldukları açıkça anlaşılıyor.
R1 cadde konusunda gerçekten iyi bir motosiklettir.
Kullanımı diğer binliklere göre daha kolay ve rahattır.
Honda bu yeni modelle, R1'in cadde üstünlüğüne son vermeyi hedefliyor.
Hondalar oldum olası bilek gücü isteyen motorlardır.
Belki de ülkemizde bu kadar tutulmasının sebebi de budur.
-
B-king adlı üyeden alıntı
superbike'ta ducatiler 1200 cc mi? bilmediğiden soruyorum yarışlarda tüm takımların motor hacmi aynı olmuyo mu?
Superbike'da seri üretim (gavurcası production bikes) motorlar yarışabiliyor sadece.Normalde bu kategori 1000cc ve ducati'de bu sezon sonuna kadar 999'la yarıştı.Ancak ducati "ben 999'un üretimini durdurdum, artık onun yerine 1200cc'lik bir model üreteceğim, onu yarıştırmak istiyorum" diyerek bir nevi çirkeflik yaptı.Superbike yönetimi de ducati'yi (ve onun uydu takımlarını) kaybetmemek için bir nevi göz yumdu.Gelecek sezon 1200cc lik makinayla yarışacak ducati.Ancak mücadelenin adil olması için (diğerleri 1000cc olacağından) bazı sınırlamalar olacak bu yarıştıracakları motorda(mesela azami devir sınırlaması gibi).Yine de diğerlerine göre hissedilir derecede fazla torku olacağından başetmesi zor bir motor olacak.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
ducatiyle bas etmek zaten zordu şimdi hayli hayli zorlasacak :S
-
tşk. BOY
saol boy teşekkür ederim doru aslında makinalar arasında aman aman bi fark yok.fiyat farkları ucuk o da sadece türkiyede nedense.
-
@tayfunnn
saol boy teşekkür ederim doru aslında makinalar arasında aman aman bi fark yok.fiyat farkları ucuk o da sadece türkiyede nedense.
Kulaktan dolma bilgilerle, konuya hakim olmadan kıyaslama yapan o kadar çok insan var ki.. Kıyaslama tek bir kritere göre yapılmaz, sadece güç unsuruna bakılacaksa da doğru şekilde bakılmalı. Ne yazık ki bu konuda da çok bilgisiz bir toplumuz...
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
arka kısım çok küçük;bence en çok göze batan ayrıntı bu.artçı otursa kırılacak gibi duruyor. eski 1000rr derim ben.ve sele altı egzoz gitmiş,üzücü bişey daha...
BAŞKALARINI SIK SIK AFFEDİN, AMA KENDİNİZİ ASLA
-
-
ben hondacıyım ama bu 2008 model nefret ediyorum
ve tipine gülüyorum yazık yani
o kadar tipsiz yapmışlar tamam anlarım ancak o zaman beygiri yüksek tutmuşlardır dedim ama dahasına beygir gücünüde düşürmüşler
123kw (165hp)yapmışlar
walla beni bile çokk ama çok şaşırttı
yorum sizin
-
nihayet çıktı yani...
tip göreceli bir kavramdır ben şahsen honda çizgilerinden ödün verilmiş olsa da beğendim...marka fanatiği değilim...
SİLEMİYORSAN KARALAYACAKSIN!!!
-
18 Aralık 2007, 22:53
#237
Admin
2008 Honda CBR 1000RR Test
-
19 Aralık 2007, 12:45
#238
bu motor sankı honda deılmıs gıbı gelıyo bana:D
-
10 Şubat 2008, 00:19
#239
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
-
10 Şubat 2008, 01:40
#240
Adam motoru yatırdıkça ,kendim yapıorum sandım..
Paylaşım için teşekkürler ayecan, adamda pek bi rahat
[B]Bahar geri gelir biz olsak da olmasak da....[/B]::melek02:
Apti mi kim o:cherry:,kımılcan:silent:
::fool::
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler