sorum günceldir...
sorum günceldir...
Yanlış hatırlamıyorsam 2007 ve üstü modellerde HESD var, standart debyraj, vitesler her motorda ara ara karışabilir, bu yanlış devirde geçişten ziyade motoruma bir şey olmasın kaygısıyla vites pedalına kibar davranmaktan olur, kıracak kadar haşin olmamak kaydıyla sert ve hızlı şekilde vites değiştirirsen böyle bir sorun yaşamazsın.
aye, kilitlenmeden kastım şanzımanla ilgili teknik sorun değildi. devir uygun devire düşmeden vites küçültme durumunda arka tekerlekte oluşacak kilitlenme ve kontrol kaybını önlemek adına 1000rr'larda kullanılan kademeli kaydırmalı debriyajı kastetmiştim ben...
bu kadar yaygın bir motosiklet..
topicte baya eski...
neden bu kadar çok az sayfa var anlamadım
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
ssçiler doğuştan bilgili ondan ss topiği var onun için bu topikler iş yapmaz
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
şimdi illaki 600rr mı olmasıgerekiyo bende 600f var bende katılsam bu topıce olmazmı
booş kooooooooooyyyy gitsin
Kaydırgan debyraj'ı soruyorsun sanırım, sadece 08 ve 09 1000RR'da mevcut, honda'nın diğer hiç bir ss modelinde yok.
Hoş 08-09 da kullanılan sistemde sorunlu, kronik kasnak problemi var.
Sert kalkışlarda volan mıydı neydi ona sert vurduğu için çatlamasına neden oluyor.
Ama tüm motorlar için sonradan aksesuar olarak alıp taktırman mümkün.
Montaj işçiliği hariç 1000 dolarlar civarında bir fiyatı var.
Ha bana sorarsan gereksiz masraf, klasik sistemde çat çat çat atıyorsun vitesi ohhh bi tatlı kitliyo arkayı...
Bu ne böyle kompresyonu hadım edilmiş gibi bir sürüş tadı var.
Hadi tam hadım olsa neyse bazen erkekliğide tutuyor, hebele hübele bunda kaydırgan debyraj var nasılsa diyip virajda debyraj manetine bi tokat, çat çat vites iki aşağı, sonra debyrajmı kaydırıyo lastikmi kaydırıo yusuf abiden dinlemeye başlıyosun.
Arkadaşlar Konuyla alakası yok ama Senelerdir içimde 600rr sevdası yerini korumakta ve bu aralar hedefe biraz daha yakınım.
Düşünüp Karar verme aşamasındayken, Boyumla ilgili Sorun Kafamı Tırmalamaya başladı.
1.92 Boyunda 80 kiloyum ,Motorun üzerinde komik bir görüntü oluşturabileceğim ihtimali Canımı sıkmaya başladı bu aralar.
Boyutları göz önünde bulundurunca aklım 1000rr'a kayıyor ,gerçi çözüm olurmu onu bilemiorum ama bu gune kadar 250cc kullandım
Direk 1000lık makine Başlarda canımı yakabiir(Elim Gaz ı sever )
Boyu Benım boyuma yakın olan arkadaşların görüşlerini almak istiyorum (pleaseee
[COLOR="Purple"][U]HElp Mee[/U][/COLOR]:queen:
açıklamalar gayet güzel ve tatmin edici. teşekkür ederim aye...
1000rr üstünde gayet normal görünüp, 600rr üstünde komik olacağını düşünüyorsan orda bir düşünce yanlışı var. bu iki makinede boyut olarak birbirine yakın. ben 1,70 civarı boyumla bile komik durmam ki, sen 1.92 ile neden korkuyorsun anlamadım...
Benım Komik Görünmekten kastım ,motorun altımda küçük kalması yada motora sığamamam durumu.
Teşekkürler...
[COLOR="Purple"][U]HElp Mee[/U][/COLOR]:queen:
arkadaşlar merhaba
VİZYONA GİRDİK İYİ SEYİRLER
arkadaşlar merhaba ss topiğini bulamadım yardımcı olurmusunuz.
4 Teker bedeni, 2 Teker Ruhunu taşır.
bnde geldım artıkkk
Selamlar tüm motorcu abilerim ablalarım ve kardeşlerim.600rr ile ilgili bir sorum olduğu için sizin gibi bilgili insanlardan faydalanmak istedim.17 yaşındayım yaklaşık 3-3 buçuk senedir düzenli olarak motosiklet üzerindeyim.Hemen hemen hepimiz gibi bende küçük cc den başladım.sırasıyla mopet,mondial 100kh,cbr 125,cgl 125,zongshen 200 gibi motosikletle münasebetim oldu.Lakin artık beni kesmediğini düşündüğüm için ehliyetimi alır almaz 600rr almak istiyorum sizin görüşleriniz benim için çok önemli bu konudaki düşünceleriniz için şimdiden teşekkürler,saygılar.
vallaha kardeş bende bu soruyu çok düşündüm ama cevabı yok hangisinin tipi hoşuna gidiosa bin ona benim bi arkadaşım 100lük motordan 1000lik motora geçti bayagı kullandı neyse topik bu degil kızdırmayalım 600rr cıları
böyle bir 600 rr inş herkeze nasipolur benimde ehliyeti alır almaz 1 tane düşünüyom :D bide abimie tabi:D
150cc lik apache motorumdan sonra 600rr aldım olmaz böyle bir keyif meraklı olanların kullanmalarını tavsiye ederim frenlerinden bahsetmiş bir arkadaş bütün yarış motorlarının frenleri iyidir
Kontrollü olduktan sora bir sorun yaşanacağını sanmam..
Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)