abi aşık oldum ya motora bakar mısın sen ya harika bi şey...
abi aşık oldum ya motora bakar mısın sen ya harika bi şey...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Paylaşım süper umarım devamı gelir. Motorda bayaaa iyiymişşşşş
walla bu ülke yaşancak gibi değil zaten artık.
yurtdışına taşınınca alırız bu fiyatlardan
cause suicide is painless / It brings on many changes / And I can take or leave it if I please, /
and you can do the same thing if you please
emeğin ve paylaşımın için teşekkürler onur devamını şiddetle bekliyoruz
Gerçekten bu tarz motorseverler için harika bir motor...
Saygılarımla...
O KADARDA İLGİ ÇEKMEDİ GİNEDE SAĞOLLLL
[COLOR="Red"]UMUT DENEN ŞEY UMUTSUZLUK KORKUSU İNANÇ DENEN ŞEY YOKLUĞUN DUYGUSU[/COLOR]
arkadaşım bunu imagehack ten nası alıyoruz yawss bulamadıım:((
Motorize Birlikler K.lığı......
Make Model : Buell XB12STT Lightning Super TT
Year : 2007
Engine : Air cooled, 45° V-Twin, four stroke, pushrod actuated overhead valve. hydraulic self-adjusting lifters, 2 valve per cylinder.
Capacity : 1203
Bore x Stroke : 88.9 x 96.8 mm
Compression Ratio : 10.0:1
Induction : 49 mm downdraft DDFI II fuel injection
Ignition / Starting : - / electric
Max Power : 103 hp @ 6800 rpm
Max Torque : 84 ft-lb @ 6000 rpm
Transmission / Drive : 5 Speed / chain
Frame : Showa ® Fully adjustable, coil-over monoshock with remote, underseat reservoir.
Front Suspension : 43 mm Showa fully-adjustable front suspension with inverted forks, 143mm wheel travel
Rear Suspension : Showa fully-adjustable rear suspension with coil-over monoshock with remote reservoir, 143mm wheel travel
Front Brakes : ZTL type brake, 6-piston, fixed caliper, 375 mm single-sided, inside out, stainless steel, floating rotor
Rear Brakes : Single 240mm disc 1 piston floating caliper
Front Tyre : 120/70 R17
Rear Tyre : 180/55 R17
Seat height : 798 mm
Dry-Weight : 181 kg
Fuel Capacity : 16.7 Litres
Fren diskleri acayip biraz . Sizin de yorumlarınızı alalım
[B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]
guzel bır motor sanırım bu CC DELİSİ'nin asık oldugu motor markasıydı ama gercekten kalıtelı bır ıscılık kullanılmıs
[i][u][b]''''GERCEKCI OL İMKANSIZ OLANI İSTE'''' 34 AZ 3637 TEK ASKIMM MOTORUM HERSEYIMMM.
AMA MALESEF SATIYORUM.....[/b][/u][/i]
[b]Denize ve Özgürlüğe[/b]
mukemmel..
hornetıde koymussun sıteye
burda agzımızın suyuyla bakıoruz anca
bu yaz amerıkaya gıdersem buell lere bakıcam)
tabı anca galerıde
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Bence çok güzel dizayn edilmiş bir motor. Birbirine benzer tipli motorları hiç sevmiyorum.Güzel çalışma bence.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
arkadaşlar bu motorlar yurt dışında çok tutuyor. şehir içi kullanmında mükemmel, motorun seside etkileyici. bence çok güzel makina. efsane motor türkiyeye pazarına sokucak diye duydum. artık fuarda belli olur gelip gelmiyce
Buell firması yeni bir model çıkartıyor. Buell 1125R. motoru Aprilia RSV'in yaratıcısı olan avusturyalı Rotax firması hazırladı. yeni model de 72-Derecelik su soğutmalı, DOCH V-twin motor kullanılmış, şimdiye kadar yapılan Buell motorlarının hepsinden 50 hp daha güçlü olan motor 146 hp güç üretiyor. kuru ağırlığı 170 kg olarak açıklanmış. iki lastik arası uzunluğu ise 1385mm bu ölçüler onu virajlarda daha atak yapıyor. motorda yenilik olarak slipper clutch( kaygan debriyaj) var. bakalım MT bu motor hakkında ne düşünüyor.
By edy02, shot with Canon EOS-1Ds Mark II at 2007-07-09
By edy02 at 2007-07-09
Dimensions
Overall Length: 78.60 in. (1996 mm)
Overall Width: 28.20 in. (716 mm)
Seat Height: 30.50 in. (775 mm)
Ground Clearance: 4.50 in. (114 mm)
Rake: (steering head) 21°
Fork Angle: 21°
Lean Angle:
Soft Contact Right, 48deg.
Soft Contact Left, 48deg.
Hard Contact Right, 50deg
Hard Contact Left, 51deg.
Trail: 3.30 in. (84 mm)
Wheelbase: 54.60 in. (1387 mm)
Tires: (Corsa III):
Front: 120/70 ZR-17
Rear: 180/55 ZR-17
Fuel Capacity: 5.6 gal. (21.20 L)
Reserve Fuel Capacity: 0.8 gal. (3.0 L)
Weight:Dry Weight: 375 lbs. (170 kg)
Gross Vehicle Weight Rating: 850 lbs. (386 kg)
Load Capacity: 395 lbs. (179 kg)
Engine
Engine: Liquid-cooled, 4-stroke, 72° V-Twin
Valve Train: Dual OHC, 4 valves per cylinder, finger follower design & shimming
Bore x Stroke: 4.055 in. x 2.658 in. (103 mm x 67.50 mm)
Displacement: 68.70 cu. in. (1125 cc)
Compression Ratio: 12.3:1
Fuel Delivery: Dual 61 mm down draft throttle bodies, DDFI IIIfuel injection
Intake: Zero-resistance airbox, Pressurized RAM air intake
Exhaust: Tuned, tri-pass resonance chamber with intergal helmholtz tuning and mass centralized mounting
Torque:(North America per SAE J607)82 ft. lbs. (111 NM @ 8000 rpm)
Horsepower:(North America per SAE J607)146 hp @ 9800 rpm
Lubrication: Dry-sump with integrated oil reservoir in lower crankcase
Oil Capacity: 4 qts. (3.8 L)Oil Filtration Disposable cartridge
Drivetrain
Primary Drive: Helical Gear, 0.554:1 36/65 ratio
Final Drive: Constant path, 14 mm pitch aramid-reinforcedGoodyear® Hibrex® belt with Flexten® Plustechnology, 2.593:1 (70/27) ratio
Clutch: Wet, multi-plate, Hydraulic Vacuum Assist (HVA)slipper-action clutch, hydraulic clutch lever effort
Transmission: 6-speed, straight cut gears
Gear Ratios:
1st- 2.462
2nd- 1.750
3rd- 1.381
4th- 1.174
5th- 1.042
6th- 1.000
Chassis4
Frame: Aluminum frame, fuel in frame
Front Fork: 47 mm Showa® inverted forks with adjustable compression damping, rebound damping and spring preload
Rear Shock: Showa® coil-over monoschock with external piggyback reservoir and adjustable compression damping, rebound damping and spring preload
Wheels: Diamond Blue
Front: 6-spoke, ZTL2 cast aluminum,3.50 in. x 17 in.(89 mm x 432 mm)
Rear: 6-spoke, ZTL2 cast aluminum,5.50 in. x 17 in.(140 mm x 432 mm)
Brakes:
Front: ZTL²-type brake, 8-piston, 4 pads, fixed caliper, 375 mm single-sided, inside out, stainless steel, floating rotor
Rear: Two-piston, direct mount caliper; 240 mm, stainless steel, fixed rotor
Suspension Travel:
Front Wheel: 4.72 in. (120mm)
Rear Wheel: 5 in. (127 mm)
Electric
Battery:(per Battery CouncilInternational Rating) Sealed lead acid, maintenance-free, 12V, 12-amp/hour, 200 cca
Charging: 32-amp, permanent magnet, three-phase, solid state regulator (432W @ 7000 rpm, 432W peak)
Starting: 900W electric with one way clutch
Lights: (as per country regulation):
Headlamp: (six-bulb headlamp systemwith daylight running mode,35-watt [H8]) 70-watt low beam (two bulbs,35-watt each)
Tail / Stop Lights: 5W/21W
Turn Signal Lights: LED manual canceling
License Plate Light: 5W
Instruments
Instrument cluster with ODIS (Onboard Diagnostic InformationSystem) featuring analog tachometer with integrated shift light,digital speedometer on LED display, odometer, ODIS service codedisplay, 4-digit security system with ignition immobilizer, lap timer(records up to 99 lap times) and splits, ambient air temperature, coolanttemperature, average and instantaneous fuel consumption, milesto next service display, low fuel (plus miles traveled on reserve);high beam, neutral, turn signals; clock
Colors5
Midnight Black; Diamond Blue Frame
$11,995
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
daha çirkinini yapamamışlar mı acaba??
performansını fena değil gibi ama tipi gerçekten çok kötü, bende hiç sevmedim.
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)