Aprilia ETV MILLE 1000 Caponord Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Aralık 2007, 01:20
#41
erdo2002 adlı üyeden alıntı
bunlar yeni kasası herhalde
2003 ve önceki kasa o. Şeytan kulağı sinyalleri var, 2004 ve sonrası kasasını ilk mesajımda belirtmiştim.
Diğer konulara gelirsek, bugüne kadar CBR 125 ve GT250R kullanmıştım toplamda 8000 KM. Her iki motorumda da beni rahat ettirecek motorun enduro olduğunu söyledim. CBR 125 başlangıç için çok güzel bir motordu, birçok kez yere düşmesini engelledim tutarak, çünkü çok hafifti.
Ardından aldığım 250cc olan GT250R ise silindir hacmine göre süper bir aletti. 140-150 civarını rahat yapıyordu. Bu da uzun yol için istenen şeylerin başında geliyor aslında. Sonuçta ben de Aprilia ile son sürat gitmiyorum. GT250R'ın beni tek üzen yanı oturuş pozisyonuydu. O da sevenlerine has yapılmış tabi doğal olarak
Motosiklet dünyasında eğer benim gibi vakti kısıtlı biriyseniz, motor hacminiz kadar plan yapabiliyorsunuz ne yazık ki. Ama örneğin Ümmet Abi için zaman sıkıntısı olmadığı için çok uzun yolları 125-150 cc ile yapabiliyor.
Ankara MT'deki birkaç arkadaşımla beraber sırasıyla İstanbul, İzmir ve Antalya planlarımız var. En kısası İstanbul, o da git gel 1000 KM'ye yakın yol demek oluyor. Bu planları yapabilme hayali kurmamızın en büyük etkeni sahip olduğumuz motorlar, silindir hacimleri ve konforlu süratleri.
Sonuç olarak, CBR 125 ile 600 KM'lik Eskişehir (git gel, bir gece konaklamalı) ve yine o civarda tutan bir mesafe ile Bolu-Yedigöller'e gittim (Yedigöller EMOK kampındaki tek 125cc SS benimkiydi). GT250R ile yine İstanbul yolculuğu ve Ankara'nın ortalama git-gel 200 km'lik ilçelerine seyahatlerim oldu. Önemli olan gezmeyi istemek. Motor hacminiz sadece zaman ve uzakları planlama özgürlüğü kazandırıyor.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Reklamlar
-
03 Aralık 2007, 01:38
#42
Şaka gibi alet bunlar 1200 gs tarzı hayalimi oluşturan makinalar heybeti gücü rahatlığı resimlerden anlaşılıyo daha hiç binme fırsatım olmadı ama bigün birinin arkasına binicem ve nasıl gidiyo görücem kısmetse
-
03 Aralık 2007, 01:39
#43
Prometheus adlı üyeden alıntı
Önemli olan gezmeyi istemek. Motor hacminiz sadece zaman ve uzakları planlama özgürlüğü kazandırıyor.
Olay budur
şeyi .oklu scooter ile 3 ayda 5200 km yaptım.
2 saat dinlenme ile zonguldak - istanbul git gel yaptım (900 km)
Yaza daha büyük cc li bişi alcam daha cok gezicem
Sonraki yaz daha da büyük cc li bişi alcam cok daha cok gezicem
Gezicemde gezicem
ohh
-
03 Aralık 2007, 01:43
#44
death adlı üyeden alıntı
Olay budur
şeyi .oklu scooter ile 3 ayda 5200 km yaptım.
2 saat dinlenme ile zonguldak - istanbul git gel yaptım (900 km)
Yaza daha büyük cc li bişi alcam daha cok gezicem
Sonraki yaz daha da büyük cc li bişi alcam cok daha cok gezicem
Gezicemde gezicem
ohh
gezmeyi ve uzun yolları seviyorsan endurodan şaşma
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
03 Aralık 2007, 02:07
#45
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
03 Aralık 2007, 04:34
#46
Süper Moderatör (BBRR)
otobanlarında jant kıracak kadar derin çukurlar olan bir ülkede turing makina bence uzun yol için çokta ideal değil .. 600 cc alt limitli endurolar uzun yol için uygun .. tek silindirliler biraz titreşim yapacağı için en az çift silindirli ve cebide az yakacak olan enjeksiyonlu olanlar daha bi öne çıkıyo gibi ..
anaaa tarife bak v-storm
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
03 Aralık 2007, 13:00
#47
V-Strom enduro değil Barış Abi Süspansiyondan kaybediyor kendileri. Yeni Transalp'e daha uygun senin tarifin. Ayrıca ne kadar çok silindir o kadar çok dert. Pegaso, F650GS, XT660R gayet güzel makinalardır. Limitleri zorlanmadıkça konforludurlar da.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
03 Aralık 2007, 13:22
#48
yav bin cc motor nasıl teker yapmaz yaaaa
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
-
03 Aralık 2007, 13:35
#49
efendy_iso adlı üyeden alıntı
yav bin cc motor nasıl teker yapmaz yaaaa
Hem ağır olduğu için hem de patinaj yapmadığı için. Güvenlik meselesi yani
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
03 Aralık 2007, 19:49
#50
-
03 Aralık 2007, 20:27
#51
Birde böylesi var.. Capo sanıldığından kolay teker yapan bir makinadır.
-
03 Aralık 2007, 20:45
#52
o hızlara çıkabiliyo mu ufff , gerçekten güzel , motor büyük hacimli ama çok güzel gerçekten...
-
03 Aralık 2007, 20:47
#53
Güzel makine gerçekten helede uzun yolda konforlu bir yolculuk yapma imkanı vereceğine eminim ama yakıt konusunda birşey diyemeyeceğim benim motordan fazla yakacağı kesin
-
04 Aralık 2007, 15:09
#54
Güzel.. Güzel makinede Aprilia'nın milleti yedek parça bunalımına soktuğu hatta 3-5 kişinin bu yüzden motosikletlerini darülacezeye bağışladığına dair ciddi duyumlarım var.
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
-
04 Aralık 2007, 15:55
#55
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
04 Aralık 2007, 21:59
#56
yelken_786 adlı üyeden alıntı
Güzel makine gerçekten helede uzun yolda konforlu bir yolculuk yapma imkanı vereceğine eminim ama yakıt konusunda birşey diyemeyeceğim benim motordan fazla yakacağı kesin
Benim motorum 100 KM'de 5 lt yakıyor. 1000'lik bir makinaya göre çok iyi bence
erdo2002 adlı üyeden alıntı
kawasaki er6f nasıl sizce
genelde şehiriçi ama arada ve yazın uzun yol için
Tipi gayet güzel ve Yakıtı cüzzimiş.Tabi konforu gidişi hakkında bilgim yok.
150cc den sonra geçilebilecek bir makinamı
bir capo gibi zaten olamaz
er6f güzel makinedir bizim grupta 2 tane er6n var dediklerin çok doğru ancak uzun yola çıkacaksan bozuk yolları da göz önüne almak istiyorsan naked alman daha mantıklı olur. Taşların üzerinden geçerken grenajım çizildi diye düşünmezsin en azından
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
17 Aralık 2007, 19:56
#57
-
17 Aralık 2007, 20:06
#58
Hocam burada asıl hüner Capo'nun değil bence. Onu bu koşullarda ayakta tutabilenindir. Helal olsun ne diyim...
-
17 Aralık 2007, 20:07
#59
okantezer adlı üyeden alıntı
Hocam burada asıl hüner Capo'nun değil bence. Onu bu koşullarda ayakta tutabilenindir. Helel olsun ne diyim...
Capo'nun da yeteneği gözardı edilemez ama
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
17 Aralık 2007, 20:22
#60
gerçekten güzel enduro çok kaslı gözüküyor ki zaten resimler de herşeyi anlatmış dimi (((: fazla söze gerek yok bence
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)