yarin birkac resim ekleyecegim ve firsatim olursa biraz daha ayrintili yazacagim ama simdilik bu kadar:
bugün 2 saatligine yeni Suzuki GSX-R 600'ü test drive icin aldim. 5000km'de teslim alip 5100km ile teslim ettim. karayolu, orman yolu, otoban ve sehir ici dahil olmak üzere hemen hemen her tür yolda kullandim.
sehir icinde ilk 3 vitesin üstüne cikmak mümkün olmuyor. otoban'da ile avusturya'daki hiz sinirindan dolayi aslinda 4ün üstüne cikmaya bile gerek yok. otobanda YANLISLIKA (!!!) 225km/h'e kadar ciktim. yanlislikla diyorum cünkü o 160'dan 225'e cikmak 10 saniye mi ne sürdü ...
GSX-R 600 red line 16bin'de basliyor ve ikinci vitesde 16bin devirde alet 160km/h yapiyor!!!! benim uyduruk CBF500 160km/h icin 6inci vitese cikmak zorunda :(
oturma pozisyonuna alismak yarim saat felan sürdü. motosikleti tanimadigimdan karayolunda öyle cok sag sola yatmak istemedim. ayrica burada havalar biraz garip oldugunda virajlar bugün biraz tehlikeliydi (firtina yüzünden sagdan solda ani siddetli bir rüzgar yemek isten bile degildi ...).
beni biraz sasirtan (olumsuz yönde) motosikletteki vibrasyonlardi. benim CBF500'ün de vibrasyonlari var ama 2 silindir bir motor ile 4 silindir motor arasinda biraz fark bekliyordum. düsük devirlerde (4000-6000 arasi) vibrasyonlar biraz cok gibiydi.
GSX-R 600'ün dogal olarak en güclü oldugu "yer" otoban!!! inanilmaz güzel bir gidisi var. sanki kizak üstüne gidiyor gibiydi ki ciddi yan rüzgarlar olayi bozmaya calisiyordu.
simdilik bu kadar. yarin resimleri ekleyecegim. SIYAH gsx-r 600 o uyduruk mavi-beyaz'a feci BASIYOR.