Gelse, direkt takibe alacağım motorlardan biri olurdu.
Biri bu, diğeri cb500x.
Cb500 zaten iyice distr. hıyarlığı.
Gelse, direkt takibe alacağım motorlardan biri olurdu.
Biri bu, diğeri cb500x.
Cb500 zaten iyice distr. hıyarlığı.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Şu motoru almayı çok istiyorum ama ağırlığı ve boyu beni korkutuyor.
Ağır motor sayılmaz.Ben çok daha ağırlarınıda kullandım.. Ama yüksek. Benim motor 85 cm sele yüksekliği ile sorun olabiliyor..Ama yinede O KLR efsanesidir..
...
Bu arada arka çanta bağlantı elemanını tasarlayıp yerine monte ettim.
Motorun herhangi bir yerine kaynak,vida vs ile bağlamadım. Sadece arka ayak peglerlinden motora teması var..
Önce yeteri kadar boruyu bükümcüde büktük..
Büküp gerekli yerlerini kaynattıktan sonra şöyle oldu..
Toplam maliyet 2 kutu sprey siyah boya ile birlikte 120 liradır..
Bu hafta aksilik olmazsa 3 lü set olarak çantalarımıda monte edeceğim..
kaldera abi eline sağlık güzel iş çıkarmışsın bravo
Roofroof
KLR nin selesinden yontarak alçaltmak belki olabilir ama işe yarayacagini sanmam.
Fazla bir et kalınlığı yok çünkü.
Ama seleyi söküp dosemecide tekrar kaplatmak istiyorum.yapılabilecek bir şey varsa bende yapmak isterim.benim içinde aşırı yüksek.
Trafikte şahsım için yeşil dalga yarattığım için sorun olmuyor ama biçimsiz yerlerde vites boşta iken sağ ayağımin yere temasını isterim tabiiki. .
F54
Teşekkür ederim.500 600 civarı para istiyorlar bu çanta demirlerine internet sitelerinde..
Daha on tarafa silindir biçiminde avadanlik ve koruma demirleri yapıcam.
Bu arada çantalarım bu ayın 20 sine gibi hazır olacakmış imalatini yapacak olan firmada...
Eğer begenilirse ucuza alabilir ihtiyacı olanlar...
abi bana da şu avandanlık tan yapsan
çok orj parçalar yapıyorsun tebrik ederim bi ara geleyim benim 660 a da yan çanta demiri yapalım..
çantalar ne marka abi?
evet gerçekten aksesuar ve yedek parça fiyatları çok pahalı
Muadil parça arama konusunda biraz alışkın olmakda gerekiyor.. mesala alttaki fotoların birinde amortisör körüklerinden biri yırtılmış..fiyatlarıda gereksiz pahalı.. ben onun yerine kauçuktan imal edilmiş daha güzel başka amaç için üretilmiş olan bir körük takıcam..
Ben motorun üzerindeki boyanır parçaların hepsini söktüm..Parçalar bunlar;
Elektrik tesisatını kontrol edip tekrar toplayacam..
üzerindeki aküyü çıkarıp 17 Amper ebat olarak büyük boy ups bataryası ile yenilemek istiyorum.
Bu batarya için yer bulmam lazım..Bakalım hayırlısı artık.
Seleyide arkadaşın dediği gibi traşladım. bayağı bir et kalınlığı vardı..siyah renk olarak tekrar kaplattım....
bakalım ne kadar fark edecek..
çantalarını değiştirmek isteyen veya yeni almak isteyenlere alternatif seçenek olması hasebiyle almış olduğun çantaların fotoları ektedir.
çantaların tanesini 160 liraya aldım.bu çantalardan N11 deki fiyatları 250 liranın üzerindeydi sanırım.
Ayrıca 2 adet amortisör körüğü olarak kullanacağım 2 adet kauçuk körükte aldım.400 ile 500 lira arasında yetkili servislerde fiyat istenen bu körüklerin tanesi 25 lira.. ve daha güzel ve yumuşak..ben beğendim..
Amortisör çorabı olarak kullanamak istediğim kauçuk körükler bunlar..
çantalar sağlam ve su geçirmez olarak yapılmış.hacimleri yeterli büyüklükte..oldukça işe yarayacaklarını düşünüyorum..
ayrıca metresi 1 liradan ince zarif paslanmazdan yapılmış 2 metre zincir aldım.bu zincirleri çantaların her iki tarafına içten monte edicemki kapak açıldığında zincir fren görevi yapsın.
Abi emeğine sağlık sanırsam bunun amortisör kavallarının genişliğide f650 ler ile aynı ve ben f650 de mz körüğü kullanıyordum onun fiyatıda bu civarda birşeydi yanlız sen nerden alın acaba?
çantalarda bu iş için biçilmiş kaftan
çantaları karaköy perşembe pazarında bulunan tanıdık hırdavatçıya getirttim.körükleride tam karşısındaki dükkanda tesadüfen denk gelip aldım..
eski körükleri hemen değiştim zaten.çantalarımıda monte ettim..
Son şekil aşağıdaki gibi oldu..
körüklerde göründüğü gibi kötü durmuyor bence..gayet güzel ve daha yumuşak..
çantaların arkasına reflektörler diğer bazı yerlerede sadece kawasaki yazısı ekleyeceğim.. o kadar..
süper olmuş abi eline sağlık kamp a gitmeye hazırsın artık..
Aklıma KLX250 çok yatıyor ama ne zaman kaldera hocamın fotoğraflarını görsem KLR 650'ye bir tık kayıyorum.
Valla çiçek olmuş motor Tam bir ADV olmuş şimdi satmaya kıyılmaz hale gelmiş motor nazar değmesin...
Vallahi süper olmuş abi ya emeğine sağlık. Şimdi bol uzun yollar maceralar dilerim sana
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Motorun on korumasinin oraya boru tip bir canta yapiyorum..ayni zamanda üçüncü takim ayak pegleride ilave edicem...malzemelerini aldim..
Bakalim nasil olacak...
Yine benim muadil malzemelerden tasarladığımı düşündüğüm ihtiyaçlarımı aşağıdaki gibi tedarik ettim.
1 adet 100 lük 50 cm pimaş pvc boru
1 adet muf denilen ara parça
2 adet tapa
2 adet kelepçe
toplam 25 lira...
Kawasaki yazısı ve KLR 650 stickerinden sonra şöyle oldu...
bu kedi motorda artçı olarak gezmeyi çok seviyor..bazen birlikte komik göründüğümüzü düşünüyorum..
Pvc boruyu plastik astar boya ile boyadıktan sonra son kat olarak mat siyah renge boyuyacam..
Plastik astar boyadan sonra son kat olarak mat siyah boya atıldı arkadaşımın dükkanında.
yağmur çamur,mıcır,taş vs gibi çeşitli dış etkiye maruz kalacağı için uzun süre kalıcı olacağını sanmıyorum..
Arka çantalarda bulunmasını istemediğim anahtar takımı vs gibi şeyleri buraya koydum.
Abi bir numarasın.Maşallah nazar değmesin motoruna da sana da.
herkese selamlar benim bir sorum vardı yaklaşık 15 gün önce bi KLR aldım fakat yakıtı ortalamanın üstünde acaba nedeni nedir bir fikri olan var mı ?
Motor 35 bin km de ve 2005 model çekişi vs çok güçlü ne kadar gaz verirsen o kadar gidiyor ama tamamen asvaltta kullanmama rağmen 70 km ye 35 tl yaktı buda 6,2 lt tekabul ediyor bu normal mi ?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)