Kawasaki KLR 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Haziran 2017, 00:07
#121
kaldera adlı üyeden alıntı
bunun sebebi hondanın africa sıdır kawasakinin klr sidir yamahanın teneresinde olan bu motorların mekanik yapısı böyledir...Çünkü bu motorların biyel kolları yani krank kolları yüksek devir çeviren SS makinalar gibi kısa değildir.o yüzden motor ömürleri yukarıda ifade etttiğim kullanıma göre uzundur.
Dayanikliligin formulu o kadar kolay olsaydi herkes yapardi. Harley'in biyel kollari uzun ama Honda'nin kisa biyel kollu fireblade motoru kadar dayanikli degil. Velhasil, evet, KLR650 efsane motor, dayanikli da, ama bunun sebebi sadece stroke degeri degil. Yuksek devir ceviren cok dayanikli motorlar da mevcut, iki nesil onceki fireblade gibi.
Reklamlar
-
24 Haziran 2017, 03:20
#122
Hasmet bey haklisiniz ama biz konu ile alakali olmak kosulu ile africa dan tenereden ve klr den diye az yukarida ifade etmisim zaten..
Sizin ornek verdiginiz fireblade ve harley ile ilgisiz gibi duruyor...
Yuksek ceviren dayanikli motor lar varmidir...
Vardir..
Bizim konumuzla alakasi varmidir..
Yoktur
-
24 Haziran 2017, 03:39
#123
Ben genel anlamistim. Motosikletinize sevginizden etkilendim dogrusu. Gule gule kullanin. Bu arada, esiniz kiskanmiyor mu? Ciddiyim. Bazen bizimkinden tepki almak icin motosiklete bakmam yetebiliyor.
-
24 Haziran 2017, 03:43
#124
Elbette KLR nin saglam motor olmasinin tek nedeni stroke degerleri degil.
Burada onemli olan KLR nin bu varligini varlikta tutan etken sürücüsüdür.
Naif kullanicilar buna dahil degildirler.
-
24 Haziran 2017, 09:44
#125
kaldera adlı üyeden alıntı
Elbette KLR nin saglam motor olmasinin tek nedeni stroke degerleri degil.
Burada onemli olan KLR nin bu varligini varlikta tutan etken sürücüsüdür.
Naif kullanicilar buna dahil degildirler.
Surucu etkeni mutlaka onemli; ama tecrubeme gore mesele motorun nasil dizayn edilip ne kadar iyi uretildiginde bitiyor. Kimi motorun uzerine titreseniz bile sorun cikarma ihtimali olabiliyor. Kimi motor ise yuzune bile bakmasaniz yine de sorun cikarmamakta israr ediyor. "Her motor, iyi bakip duzgun kullanirsan, sorunsuz uzun sure dayanir" onergesi mantikli gelse de cok dogru degil tecrubemce. Simdiki kullandigim motosiklet 3000km'de subap ayari gordu. Eski Hondalarimdan biri 48000km'de hala duzgundu... Tabi tek ornek uzerinden konusmak bir sey ifade etmiyor, ancak her iki motosikletin de forumlarina uyeyim ve genel tecrube bu yonde.
-
26 Haziran 2017, 16:13
#126
hasmet adlı üyeden alıntı
Surucu etkeni mutlaka onemli; ama tecrubeme gore mesele motorun nasil dizayn edilip ne kadar iyi uretildiginde bitiyor. Kimi motorun uzerine titreseniz bile sorun cikarma ihtimali olabiliyor. Kimi motor ise yuzune bile bakmasaniz yine de sorun cikarmamakta israr ediyor. "Her motor, iyi bakip duzgun kullanirsan, sorunsuz uzun sure dayanir" onergesi mantikli gelse de cok dogru degil tecrubemce. Simdiki kullandigim motosiklet 3000km'de subap ayari gordu. Eski Hondalarimdan biri 48000km'de hala duzgundu... Tabi tek ornek uzerinden konusmak bir sey ifade etmiyor, ancak her iki motosikletin de forumlarina uyeyim ve genel tecrube bu yonde.
ilave edebileceğim tek cümle yok..aynen benimde tecrübelerim bu yöndedir.toparlamak gerekirse bazı motorların kendilerine göre kullanım karakteristiği vardır. KLR de bunlardan biridir.
benim YZF R1 e kullanım hatasından dolayı bir yıldır dolu üst kapak aramaktayım.ben bu hatayı yapmaz hararet yaptırmazdım mesala..
yağı mı yoktu vardı...suyumu yoktu vardı...
-
01 Temmuz 2017, 20:03
#127
-
10 Temmuz 2017, 22:32
#128
Bugün temin ettiğim orijinal zincir koruma parçasını yerine taktım..
Tek foto çekmişim oda pek iyi çıkmamış
aliexpresten siparişlerim hemen hergün geliyor..
bugünde bazı şeyler geldi..
-
13 Temmuz 2017, 16:21
#129
-
18 Temmuz 2017, 15:56
#130
Bu da çamur sıyırıcının yerine takılı hali..
-
18 Temmuz 2017, 16:54
#131
kaldera adlı üyeden alıntı
biraz yukarda gibi olmuş sanki abi,
performansı nasıl?
ANGARAJ
-
18 Temmuz 2017, 19:33
#132
Ben onu islak kuru istenmeyen seylerin sele alt bolgelerine atmamasi icin icin boyle ayarladim..istenilen sekildede ayarlanabilir...
Performans olarak hissedilecek bir sey yok henuz...
-
22 Ağustos 2017, 00:22
#133
-
22 Ağustos 2017, 04:26
#134
Değerli Üğur ( Kaldera ) Hocam fotolarını koyduğun bağlantı parçalarının alüminyum olanları belediye
otobüslerinde ayakta giden yolcuların tutunduğu direkler. Ayrıca minibüslerde de aynı alüminyum borular
ve bağlantı elemanları kullanılıyor. Bu parçaları her minibüs ve otobüs karisörcüsünde bulabilirsin.
Kartal'da bulamazsan, yaklaşık birbuçuk aydır İzmir Çeşme'deyim, bu hafta sonu gibi Bursa'da olmayı
ümid ediyorum. Bursa'dan göndereyim. Sen yalnız bana çap,ebat ve miktarını whatsapdan gönder. Selamlarla.
-
22 Ağustos 2017, 14:07
#135
Ali bey selamlar;
Dediğiniz gibi bu bağlantı elemanlarını karasörcülerde tutamak borularında kullanmakta..
Alimünyumculardada vardır..balkonlara küpeşte korkuluk vs yapıyorlar..
motorun şase demirleri farklı kalınlıklıklarda olduğu için en uygun yere bağlanacak aparatıda deneyerek almak gerek..
yukarıda fotosunu koyduğum motorun arka bağlantılarını ve seleye yakın yerlerini kaynak yaparak sabitlemişler..ama sökmek gerektiğinde sıkıntı olacaktır...ben onun için bu bağlantılardan kullanmak istiyorum.Ayrıca daha şık olacak kanaatindeyim..
Sora sora bulacağız ,nerde satıldıklarını...
-
22 Ağustos 2017, 18:20
#136
Merhabalar,
Satin almak icin KLR 650 ariyorum. Bildiginiz veya internet uzerinde satilik olupta gozunuze carpan, iyi durumda, alinabilir diyeceginiz bir KLR 650 varsa bildirirseniz cok sevinirim.
Cokca ilan var ama ne zaman ikinci el arac alsam hep kazik yerim ve bir sekilde aldatilirim. Eger onereceginiz, iyi durumda, sahibini tanidiginiz bir KLR varsa haber bekliyor olacagim.
-
22 Ağustos 2017, 19:15
#137
TUTITO adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
Satin almak icin KLR 650 ariyorum. Bildiginiz veya internet uzerinde satilik olupta gozunuze carpan, iyi durumda, alinabilir diyeceginiz bir KLR 650 varsa bildirirseniz cok sevinirim.
Cokca ilan var ama ne zaman ikinci el arac alsam hep kazik yerim ve bir sekilde aldatilirim. Eger onereceginiz, iyi durumda, sahibini tanidiginiz bir KLR varsa haber bekliyor olacagim.
KLR 650 yi ucuzda alsaniz pahalida alsaniz aldatilmis olmazsiniz.kmsi ne olursa olsun asla dikkate almayin..motorunda elektronik aksam olmadigi icin düz mekanigi vardir..
Sorunsuzdur.olasi sorunlarida en cok karburatorde olur..sokup takmaya merakliysaniz oda sorun degil zaten..
Klr zor sartlar motoru olup 21 cantiyla gercek bir endurodur.
Cok aramaya gerek yok.buldugunuzu ulasabildiginizi alın derim.
Durumu ne olursa olsun 4000 daha harcadiginizda torunlarinizda kullanir....
-
24 Ağustos 2017, 20:06
#138
bursalıali adlı üyeden alıntı
Bu parçaları her minibüs ve otobüs karisörcüsünde bulabilirsin.
Kartal'da bulamazsan, Bursa'dan göndereyim.
Ali bey dediğiniz gibi alüminyum karasör malzemeleri satan yerde buldum..temin ettim..Aramanıza gerek kalmadı ...alakanıza teşekkür ederim..
Çanta bağlantılarını hallettikten sonra çantalar konusunuda bitirmem gerekiyor.ip sürüklemeye başladım....
-
25 Ağustos 2017, 21:57
#139
kaldera adlı üyeden alıntı
KLR 650 yi ucuzda alsaniz pahalida alsaniz aldatilmis olmazsiniz.kmsi ne olursa olsun asla dikkate almayin..motorunda elektronik aksam olmadigi icin düz mekanigi vardir..
Sorunsuzdur.olasi sorunlarida en cok karburatorde olur..sokup takmaya merakliysaniz oda sorun degil zaten..
Klr zor sartlar motoru olup 21 cantiyla gercek bir endurodur.
Cok aramaya gerek yok.buldugunuzu ulasabildiginizi alın derim.
Durumu ne olursa olsun 4000 daha harcadiginizda torunlarinizda kullanir....
Cevabınızı nasıl olduysa atlamisim kusura bakmayın, cevap yazmakta o yüzden geciktim.
Cevabınızı okudum ve mantığı anladım. KLR öyle bir motosikletki hangi durumda olursa olsun alın diyorsunuz, aramaya gerek yok, motor ne durumda, geçmişinde başına neler gelmiş, ne tür kazalar geçirmiş, kırılmış, değiştirilmiş, hor kullanılmış hiç bakmayacağız cünkü o bir KLR.
Anlıyorum...
Peki sorabilirmiyim siz motorunuzu alırken aynı şekilde bana tavsiye ettiğiniz gibi gecmisine bakmadanmi, hiçbir şeye dikkat etmeden mi aldınız motorunuzu? Yada ilk bulduğunuzu, ulasabildiginizimi aldınız?
Madem tavsiye veriyorsunuz sizde aynısını yapmışsınızdir diye düşünüyorum. Siz ne yaptınız?
-
25 Ağustos 2017, 22:44
#140
evet aynen hiç bir şeyine bakmadan aldım..zaten çok emindim.
Kaza yapmış hasar almış motorlar bunun dışında..genelleme yapmak motosiklet alımında mantıksız..kazası olan motorun durumuna göre alınıp alınmayacağını herkesin bilmesi gerekir..
hal böyle iken her şeyini kendimin bilmesi adına motor yani piston gömlek üst kapak hariç hemen hemen herşeyini değiştirdim..
Ama yeni nesil kullanıcılara bunu ifade etmek zor tabii.enjeksiyonlu yeni nesil yakıt sistemlerinin ne kadar dijital ekipmana bağlı olduğunu bilmiyorlar ..
her neyse klr arıyorum diye ifade edildiği için yazdım bende...yinede siz bilirsiniz..ama dediğiniz anlamda temizini bulamazsınız..eğer teknik olarak tecrübe vs yoksa,parça temin edilmesi veya muadil parçaların ne olduğunu bilmiyorsanız ,servislere bağlı kalacaksanız hiç bulaşmayın başka modeller bakın derim..
KLR nin avrupa emisyon normlarından dolayı yeni modellerini getirmiyorlar..
oysa yeni modelleri var..Amerikada bir dönem ordu piyadeleri bunu kullanıyorlardı..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler