parça ve yakıt durumu hakkında bir şeyler yazabilir misiniz?
parça ve yakıt durumu hakkında bir şeyler yazabilir misiniz?
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
2005 yılının ortasından itibaren 9 ay kadar KLR sahibiydim..Motorun en belirgin ve güzel tarafı inanılmaz torklu oluşuydu..Kullanıma göre değişkenlik gösterse bile fazla yakan bir motor sınıfına göre..en buyuk - si olarak parça fiyatları çok ama çok pahalı oluşudur..2006 yılında kaza yaptığımda depo ustu grenajı olan KLR yazan parça için 176€+KDV istemişti Z-Moto...üretimden kaldırlmış olması da parça konusunda sıkıntı yaşanacağı anlamına geliyor..km telini Z Moto dan bulamadan satmıştım zamanında..umarım açıklayıcı olur bunlar..
tüh bre bende hevesliydim sahibinden comdaki 2006 model olanına :(
o zaman XT600 hayallerine devam.
suzuki DR650'yede fitim.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
caanım markanın pazarını öldürüyo beceriksiz bi distribitör. italyanlardada aynı mevzu. millet kawasakiden korkar oldu.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
al bir DR 800 sende bin,torununda binsin parçaları hala mevcut hemde orjinal katalog numarasına göre geliyor istanbul ARM motorda var, parçası pahalı mı evet çünkü marka,kalite sağlam e o kadarda olur çinliler gibi 6 ayda dişli değiştirmiyorsun en az 5 yıl gidiyor bir parçası,800 cc olmasına rağmen 100 km 4 litre yakıt sarfiyatı var oda çok normal tork dersen hiçbir makinede öyle bir tork yok,tecrübeyle sabittir.........
99 model klr 650 im var.yakıtından çok şikayetçiyim.45 tl ye depom doluyor ve en fazla 164 km yol yapabiliyorum.evet sizlerinde dediği gibi parçaları çok pahalı ama bence bu makina buna değer.tork desen müthiş.ve klr 650 modelleri fabrikayson çıkısı 1000 km de 500 ile 700 gr arası yağ eksiktiyormuş araştırmalarıma göre.yakıtımın fazla olması sizce neden olabilir.
:thumleft::thumleft:
dostum, senin yakıt değerleri hiç de normal değil. verdiğin bilgilere göre 100 km'de 8 lt civarı benzin yakıyorsun.
kullanımdan kaynaklanıyor olabilir mi acaba? sürekli arazide kullanıyorsan bu değerlere yakın bir tüketim sergileyebilir, ama asfalt kullanımında bu kadar fazla yakamaz, yakmamalı
bir yetkili servise, ya da iyi bir ustaya götür, sağına soluna iyice baktır derim.
merhabalar eskişehirden yazıyorum honda dylan kullanıyorum ve 2 gün önce bende 2004 model çok temiz ve km.az klr 650 aldım uzun süren araştırmalar sonucu memnun kalacağım umarım çünki torklu makine yinede kafama takılan bi şey olursa sizlerden yardım istiyeceğim şimdiden teşekkürler.kazasız belasız sürüşler.
25 000 km de bir KLR 600 S im var .Yağ yakma sorum var .Bilgisi olanlar yazarsa sevinirim
25.000 de yağ yakması çok ilginç yakmaması gerekiyor eskişehirde bi arkadaşımda yağ yakan motosiklet vardı bor katkı maddesi ilave etti ve yağ yakma kesildi motorun sesi değişti inanamadık tavsiye ederim.2 zamanlı motorda kullanılması sakıncalı imiş başka her türlü motorlarda kullanılıyor
Faruk Abi selam
Bu bor katkı maddesi geçici bir çözüm olur, motorun ömrünü arttırdığı yalandır,
Silindir duvarındaki honlama çizgilerini doldurur,motor verimli soğuyamaz, yağlama kanallarını daraltır ve sübap yağlamasını azaltır. Motorun sesini azatıp yağ yakmasını önlemesi bir şey ifade etmez.Motor bu katkı maddesini her değişimde ister ve git gide katık bağımlısı olur.Sigara gibi yani bu katık hikayesi
TEKNİK ÖZELLİKLER
MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,tek silindir
SİLİNDİR HACMİ : 651 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 100 x 83 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 9.5:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,4 Sübap
MAKSİMUM GÜÇ : 42 PS/7.000 rpm
MAKSİMUM TORK : 47 N.m (4.8 Kgf.m)/5.000 rpm
KARBURATÖR : Keihin CVK 40
ATEŞLEME : CDI
MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
ŞANZIMAN : 5 - vites
ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
KASTER / TRAIL : 28.5' / 116 mm
SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm teleskopik çatal
SÜSPANSİYON ARKA : Uni-Trak çift şoklu
LASTİK ÖN / ARKA : 90/90-21 / 120/90-17
FREN ÖN : Tek Disk 280 mm,çift piston kaliper
FREN ARKA : Tek Disk 230 mm,tek piston kaliper
TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 220 / 200 mm
BOYUTLAR UxGxY : 2190 x 905 x 1220 mm
AKS AÇIKLIĞI : 1490 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ : 870 mm
YAKIT KAPASİTESİ : 14 Lt
KURU AĞIRLIK : 168 Kg
İMALAT YERİ : Japonya
Akradaşlar 97 Model Ameriakn versiyonu bir KLR sahibiyim. Motoru genel revizyondan geçirdim, yaklaşık olarak 700 TL gibi bir masraf yaptım. Motoru 3800 Tl 'ye aldım. Modeline göre iyi durumdaydı ancak yine de güvenlik için yapılması gereken şeyleri yaptım. Tork konusunda KLR tam bir canavardır. Acemi ellerde bir ölüm makinesine dönüşür. Lütfen vitesli motorda birkaç yıllık deneyimi olmayanlar bu motora heves etmesinler. Motoru ilk aldığımda gazı geç alma problemi vardı, yolda giderken birinci viteste biraz sıkıştıp 2. vitese aldım motor boğulur gibi oldu ancak bende gazı alsın diye biraz daha açtım. Gazı birden almasıyla birkaç saniyeliğine ön teker yerden kesildi. Debriyaj ile indirdim ve sağda durdum. Kendi kendime " sen neymişsin be abi " dediğimi ve açıkçası biraz da korktuğumu belirtmeliyim. Bakımlarından sonra şimdi gerçekten keyifle bindiğim bir motosiklet.
Parça sıkıntısı konusunda ise sizlere şunu söyleyebilirim. Parça sıkıntısı yaşayanlar, parçaları Türkiye'de pahalı bulanlar için izlenecek aslında basit bir yol var. Hemen bir Pay pal hesabı açın ( ücretsiz) Bu hesapla kredi kartına gerek kalmadan mevduat hesabınız ile alışveriş yaparak E-Bay 'den istediğiniz her parçayı alırsınız. Amerika'da bu motorlar çok favoridir. Fan kulüpleri bulunur. Hem ucuza alırsınız hem de orjinal parça ile KLR motorunuz sağlıklı olur. Ben öyle yaptım, 1 hafta bekleyip orjinal paraçaya sahip olmak bence mantıklı.
Sonuç olarak diyebileceğim Kawasaki KLR 650 müthiş keyifli bir makinedir. Biraz fazla yakar bu çok doğru ancak keyfi bunu kamufle ediyor, şüpheniz olmasın.
[B]MOTOSİKLETE BİNMEDİYSEN YAŞADIM DİYEMEZSİN.[/B]
ertyerygtdghsghdth
selam arkadaslar..2004 model bir klr650 almayı dusunuyorum...litre olarak yakıtını olcen varmı????..tesekkurler...
topik ölmüş ağlayanı yok?? bu cihaz 100km de ne yakıyor sayın klr kullanıcıları??
ANGARAJ
er5 almak için can atarken tanıdık bir arkadaşın KLR 650 motorunu sattığını öğrendim bugünde şanseseri karşılaştık motor 2000 model ama 2002 trafik çıkışlı ve orjinal 19.000 de sahibi aşırı titiz birisi ve dürüstlüğü konusunda sağlam bi arkadaş,motor çil çil boyası bile solmamış çok diri ve bakımlı duruyordu 7.500 tl civarı bir miktar istiyor daha önce kullanmadığım bir makina ama tanımadığım birisinden er5 almaktansa tanıdık güvenilir arkadaştan KLR alıp binilir diye düşünmeye ciddi ciddi başladım kullananlar pek fazla bu siteye uğramıyor sanırım net bilgiler yazılmamış konu açılmış ama uğrayanı olmamış...
kullananlar varsa şayet bir değerlendirme yapar mı acaba...er5 naked KLR enduro benim için fark etmez rahat ve güçlü bi makina olması yeterli nasılsa aynı kaliteli markanın adını taşıyorlar...biraz pahalı olucak ama sizce değer mi?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)