Kawasaki KLR 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Nisan 2020, 23:00
#261
Angrypower adlı üyeden alıntı
İçeriden kırmızı elektrik bandı çeksen? Veya sıcak silikon ile yapıştırsan? Ayrılmamış, daha gideri var bence.
bu tamir edeceğim, hatasız bulursam orijinal veya çıkma kesin alırım
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
Benim yan grenaj koptugunda grenaji da, sticker'i da internetten almistim. bikebandit.com gibi sitelere bakabilirsiniz.
Yan sanayi sticker orijinali gibi dayanikli olur mi, renkleri senelerce gunes isigina maruz kalip canli kalir mi emin degilim.
Grenajlar sıfır gibi oldu, Antalya’da Zeki diye bir arkadaş var oldukça iyi bu konuda, kırık yerleri plastik kaynak yaptı, kırık bağlantı braketlerini 3D yazıcıdan sıfırdan yaptı, zımpara astar boya, yeni gibi oldu sağolsun, ihtiyacı olan varsa iletişim verebilirim
Reklamlar
-
07 Nisan 2020, 13:44
#262
Ahmanamra adlı üyeden alıntı
Merhaba efsane kullanicilari.Cok uzun suredir klr 650 leri takip ediyorum bence harika makinalar ama neden bu kadar hor jullanilmis ve piyasasi az ve ucuz bu motorlar turkiyede anlamiyorum.Alipta uzun yillar kullanan kac kisidir ki .ciddi anlamda almayi dusunuyorum en ufak vidasina kadar sokup toparlamayi dusunuyorum deger mi gercekten.Bu iki sorum hakkinda fikir verebilirseniz sevinirim.
Adamlar almışlar motorları, eşek gibi binmişler afedersiniz, ne bir özen ne bakım, anca arıza yapınca götürmüşler servise, sonra darma duman halde ilana koyuyorlar. Yurt dışında görüyorum adamlar öyle bir bakıyor ki motorlarına 15-20 yaşındaki makineler sıfır gibi görünüyor, motosikleti almakla bitmiyor, biraz ilgi alaka göstermek, ufak tefek masraf etmek lazım diye düşünüyorum, her ne kadar paranız maddi gücünüz olsa da yazık günah, o motorun hayalini kuran bir sürü insan var.
-
11 Nisan 2020, 13:12
#263
Aynen abi adamlar enduroya biniyor eli anahtar tutmuyor.Alıyorlar apaçi gibi binip ırzına geçiyorlar motorların. Değerini bilen yok. Ben 8 yıldır xt 125 kullanıyorum sırf zevkine 2 kere motoru yarıp topladım rulman değiştim krank değiştim falan. Yürür ve motora bakarım ama kozmetik konusunda bende çok özen göstermiyorum lakin masrafa değecek bana yeten ve ömürlük kalacak bir motora gözüm gibi bakarım. O yüzden klr 650 - dr 650- ktm 640 lc4 drz 400 gibi 4 seçenek arasında çok gidip geliyorum asfalt kadar arazide yapıyorum bu sene yaz sonu alacaktım ama malum salgın ve ekonomik belirsizlikten ötürü yine ertelemek zorunda kaldım :(
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
11 Nisan 2020, 17:07
#264
Ahmanamra adlı üyeden alıntı
Aynen abi adamlar enduroya biniyor eli anahtar tutmuyor.Alıyorlar apaçi gibi binip ırzına geçiyorlar motorların. Değerini bilen yok. Ben 8 yıldır xt 125 kullanıyorum sırf zevkine 2 kere motoru yarıp topladım rulman değiştim krank değiştim falan. Yürür ve motora bakarım ama kozmetik konusunda bende çok özen göstermiyorum lakin masrafa değecek bana yeten ve ömürlük kalacak bir motora gözüm gibi bakarım. O yüzden klr 650 - dr 650- ktm 640 lc4 drz 400 gibi 4 seçenek arasında çok gidip geliyorum asfalt kadar arazide yapıyorum bu sene yaz sonu alacaktım ama malum salgın ve ekonomik belirsizlikten ötürü yine ertelemek zorunda kaldım :(
Malesef hepimiz planlarımızı ertelemek zorunda kaldık, hayırlısı bakalım
-
06 Mayıs 2020, 21:14
#265
Karantina arası vermiştik, yurt dışından sipariş ettiğim arka fren diski de geldi, ön ve arka balatalarımı da değiştirip Salda molalı keyifli bir yolculuk ile Aydın’a vardım, motosiklet izolasyon demek, tek başıma rahat bir yolculuk yaptım, yaklaşık 300km yol yaptım, sele standart, herhangi bir yumuşatma yok, bisiklet geçmişim olduğu için çok rahatsızlık duymuyorum ama 3-5 bin km turlara çıkacak olursam bir airhawk minder şart, onu da bisiklet iç lastiğinden kendim yapmayı düşünüyorum, deneme tahtası YouTube kanalında bu minderle ilgili bir video var ilgilenenler için.
-
07 Temmuz 2020, 11:06
#266
arabanın nisan ayında, motorun haziran ayı sonunda muayene geçerlilik süreleri bitmişti, pandemiden ötürü yayınlanan içişleri bakanlığı genelgesi ile verilen ek süre yüzünden rahat davrandım tabi bir yere kadar, geçen cumartesi arabayı, bugün motorun muayenesini yaptırdım, sorunsuz bir şekilde sabah erken saatte serinlikle sıcak basmadan hallettim, bizim Aydın’nın sıcağı fena oluyor, artık iki yıl kafamız rahat. Araba için egzoz emisyon dahil 422,20tl motosiklet için 174,64 TL ödeme yaptım, bu ay iki kasko, iki trafik sigortası, iki vize, üç mtv 6500tl ödedim, geçmiş olsun dileklerinizi kabul ederim.
-
07 Temmuz 2020, 11:23
#267
joshua adlı üyeden alıntı
arabanın nisan ayında, motorun haziran ayı sonunda muayene geçerlilik süreleri bitmişti, pandemiden ötürü yayınlanan içişleri bakanlığı genelgesi ile verilen ek süre yüzünden rahat davrandım tabi bir yere kadar, geçen cumartesi arabayı, bugün motorun muayenesini yaptırdım, sorunsuz bir şekilde sabah erken saatte serinlikle sıcak basmadan hallettim, bizim Aydın’nın sıcağı fena oluyor, artık iki yıl kafamız rahat. Araba için egzoz emisyon dahil 422,20tl motosiklet için 174,64 TL ödeme yaptım, bu ay iki kasko, iki trafik sigortası, iki vize, üç mtv 6500tl ödedim, geçmiş olsun dileklerinizi kabul ederim.
https://i.hizliresim.com/FYWyRf.jpg
https://i.hizliresim.com/qY7FBo.jpg
https://i.hizliresim.com/OpLCsN.jpg
gıcır gıcır hayırlı olsun
benim 2000 yıllarda motosiklet sürmeyi öğrendiğim modeldi bu
-
07 Temmuz 2020, 11:29
#268
mavzer-i adlı üyeden alıntı
gıcır gıcır hayırlı olsun
benim 2000 yıllarda motosiklet sürmeyi öğrendiğim modeldi bu
Sağolun, ufak tefek kozmetik hataları var yaşına göre iyi durumda
-
10 Temmuz 2020, 21:34
#269
-
18 Ağustos 2020, 02:54
#270
Merhabalar
Klr 650 almayı düşünüyorum. Eski bir motosiklet olduğu için biraz temkinli yaklaşıyorum.
Alırken neleri kontrol etmem gerekir.
Ayrıca motor da yenileme yapmak istesek ne kadar bir masrafı olur?
Teşekkürler
-
21 Ağustos 2020, 09:25
#271
fugqan adlı üyeden alıntı
Merhabalar
Klr 650 almayı düşünüyorum. Eski bir motosiklet olduğu için biraz temkinli yaklaşıyorum.
Alırken neleri kontrol etmem gerekir.
Ayrıca motor da yenileme yapmak istesek ne kadar bir masrafı olur?
Teşekkürler
Motor yenileme Kawasaki için yüksek maliyetli bir iş, fakat motorunuzu satın alırken uygun rakama alıp bu maliyeti üzerine koyarsanız olabilir, yani yenileme isteyen masraflı bir motoru yüksek rakama almamaya çalışın, motosiklet ile test sürüşü yapın zaten bir tur attığınızda gaz tepkisi, frenleri, hızlandığınızda kafa sallama diye tabir ettiğimiz durum, çukur ve tümseklerden geçerken süspansiyonları görev yapıyoru mu, jantları kontrol edin ciddi bir sorun var mı, enduro motosiklet ufak tefek jant hataları mutlaka olacaktır, elektrik problemleri olabilir bunlar diğer mekanik arızalara göre daha uygun rakamlara halledilebilir(marş motoru bakımı, stator, röle, konjektör,akü) ülkemizde bulabileceğiniz en genç motor 14 yaşında olacaktır, sıfır sorunsuz motor alacağım diye heveslenmeyin mutlaka bir problem çıkabilir, buna karşı da bütçe ve kafa olarak hazır olun, parça problemi yok diyebilirim temin süresi uzayabiliyor ve fiyatları yüksek gelebiliyor, parçayı yetkili servis harici (yurt içi-dışı) kendiniz temin ederseniz daha uyguna geliyor
-
21 Ağustos 2020, 16:59
#272
fugqan adlı üyeden alıntı
Merhabalar
Klr 650 almayı düşünüyorum. Eski bir motosiklet olduğu için biraz temkinli yaklaşıyorum.
Alırken neleri kontrol etmem gerekir.
Ayrıca motor da yenileme yapmak istesek ne kadar bir masrafı olur?
Teşekkürler
Parça sitelerinden masraf çıkarabilecek parçaların fiyatına bakıp ona göre bak.Kendin yapmayacaksan 1-1.5 işçilik düşün.Ama böyle bi motora hevesin varsa kendin sök tak derim.
-
31 Ağustos 2020, 18:35
#273
Çok teşekkürler cevaplar için, çok aydınlatıcı oldu. Büyük ihtimal klr 650 alacam.
-
05 Şubat 2021, 17:57
#274
Yenisi Amerika ve Kanada'da duyuruldu!
Darısı bizim başımıza.
https://dengeliyorum.com/kawasaki-klr650/
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
23 Şubat 2021, 21:40
#275
Euro 5 uyumlu hale geldi ise bir ihtimal bize de getirirler, gelirse guzel olur tek silindir gercek enduro motosiklet kalmamisti piyasada dogru duzgun, 2006 modelini ozenle sakliyorum gaz kolundaki o muhtesem gucu ve torku kendine asik eden bir model.
-
23 Şubat 2021, 22:50
#276
joshua adlı üyeden alıntı
Euro 5 uyumlu hale geldi ise bir ihtimal bize de getirirler, gelirse guzel olur tek silindir gercek enduro motosiklet kalmamisti piyasada dogru duzgun, 2006 modelini ozenle sakliyorum gaz kolundaki o muhtesem gucu ve torku kendine asik eden bir model.
Gelirse güzel olur. Tek büyük silindir motosiklet kalmadı nerdeyse.. Bende Klr muadili 2010 XT660R modelini özenle saklıyorum. Bu arada kafamda, tamamen zevkine bu modelin küçük kardeşi olan bir klr250 bulup toplama düşüncesi var. Bir araştıracağım hala parça bulunabilirliğini, maliyetini felan ona göre karar vereceğim.
-
30 Nisan 2021, 22:42
#277
KLR nin elektrik sistemini keyfe keder elden gecireyim dedim cikan rakamlar soyle
cdi(beyin) 450 usd (Amerika'dan kargo vergi haric)
Stator 550 usd (Amerika'dan kargo vergi haric)
Konjektor 1770tl (yetkili servisten)
atesleme bobini 1526tl (yetkili servisten)
listeye mars rolesi vb birkac parca daha ilave etsem sanirim iscilik haric sadece parca 15.000tl gibi cikacak, kolay ariza yapmaz ama yaparsa saglam para gidecek, umarim kimsenin ihtiyaci olmaz bu parcalara.
-
12 Temmuz 2021, 21:16
#278
Arkadaşlar merhaba, ben de sizlerden özenerek İzmirden bir abimizden 2004 model 50.000kmde bir KLR aldım, alırken balansör zincirinin değişmesi gerektiğini bilerek aldım, motorun sahibi abimiz üst kapağın yapıldığını, sübapların yenileriyle tamamen değiştiğini ve ustasının ona kompresyon ölçümünün iyi çıktığını sekman veya piston'a gerek olmadığını söylemiş. Abimiz sübaplar değişene kadar motorun çok yağ yaktığını ama değişimden sonra yağ yakımının oldukça azaldığını söyledi. İzmir'den Bodrum'a 250km sürerek sorunsuz bir şekilde getirdim ve bir hafta kadar da şehir içinde kullandıktan sonra tavsiye üzerine motoru bilen bir ustaya götürdüm, balansör zinciri muadili ile değiştirildi, hazır kapak açılmışken sübap ayarlarına baktığını ve fabrika ayarlarında olduğunu söyledi ama motorun yağ yaktığını ve motor yapılması gerekebileceğini söyledi. Artık gaz verdikçe egsozdan beyaz duman çıkıyor ve motor ısındıkça dumanın azalmasına rağmen gaz açınca duman atmaya devam ediyordu ve zararı olmayacağı söylendiği için bir süre bu şekilde kullandım, bir süre sonra 4-5bin devirde motorda tekleme ve siyah duman atmaya be egsoz patlatmaya başladı bujiyi değiştirdim eskisi kömür gibi olmuştu. Şu an motorum rölantide çalışıyor ama gaz verince ölüyor ve inanılmaz beyaz-siyah karışık duman atıyor, yerinden hareket ettiremiyorum.. Yeni aldığım motor gözümün önünde gün geçtikçe eriyor, onu kaybetmekten veya bana büyük yara açmasından korkuyorum, tavsiyelerinizi bekliyorum.
-
12 Temmuz 2021, 21:44
#279
bu durum o yaşta bir motor için çok şaşırtıcı değil, motoru alış fiyatınız önemli eğer uygun bir rakama almışsanız masraf etseniz dahi zarar etmezsiniz maliyeti çıkarın koyun önünüze ona göre yaptırın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------
joshua adlı üyeden alıntı
KLR nin elektrik sistemini keyfe keder elden gecireyim dedim cikan rakamlar soyle
cdi(beyin) 450 usd (Amerika'dan kargo vergi haric)
Stator 550 usd (Amerika'dan kargo vergi haric)
Konjektor 1770tl (yetkili servisten)
atesleme bobini 1526tl (yetkili servisten)
listeye mars rolesi vb birkac parca daha ilave etsem sanirim iscilik haric sadece parca 15.000tl gibi cikacak, kolay ariza yapmaz ama yaparsa saglam para gidecek, umarim kimsenin ihtiyaci olmaz bu parcalara.
bu yazdığım dört parçanın yenilerini Avrupa’dan yarı fiyatına temin ettim ve parçaları değiştiriyorum elektrik sistemim yeniden doğmuş gibi oldu resmen.
-
25 Temmuz 2021, 23:45
#280
Velvele adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, ben de sizlerden özenerek İzmirden bir abimizden 2004 model 50.000kmde bir KLR aldım, alırken balansör zincirinin değişmesi gerektiğini bilerek aldım, motorun sahibi abimiz üst kapağın yapıldığını, sübapların yenileriyle tamamen değiştiğini ve ustasının ona kompresyon ölçümünün iyi çıktığını sekman veya piston'a gerek olmadığını söylemiş. Abimiz sübaplar değişene kadar motorun çok yağ yaktığını ama değişimden sonra yağ yakımının oldukça azaldığını söyledi. İzmir'den Bodrum'a 250km sürerek sorunsuz bir şekilde getirdim ve bir hafta kadar da şehir içinde kullandıktan sonra tavsiye üzerine motoru bilen bir ustaya götürdüm, balansör zinciri muadili ile değiştirildi, hazır kapak açılmışken sübap ayarlarına baktığını ve fabrika ayarlarında olduğunu söyledi ama motorun yağ yaktığını ve motor yapılması gerekebileceğini söyledi. Artık gaz verdikçe egsozdan beyaz duman çıkıyor ve motor ısındıkça dumanın azalmasına rağmen gaz açınca duman atmaya devam ediyordu ve zararı olmayacağı söylendiği için bir süre bu şekilde kullandım, bir süre sonra 4-5bin devirde motorda tekleme ve siyah duman atmaya be egsoz patlatmaya başladı bujiyi değiştirdim eskisi kömür gibi olmuştu. Şu an motorum rölantide çalışıyor ama gaz verince ölüyor ve inanılmaz beyaz-siyah karışık duman atıyor, yerinden hareket ettiremiyorum.. Yeni aldığım motor gözümün önünde gün geçtikçe eriyor, onu kaybetmekten veya bana büyük yara açmasından korkuyorum, tavsiyelerinizi bekliyorum.
Sorunlarımın büyük bir kısmı karbüratörü söküp temizleyince geçti lakin yağ yakma-kokulu duman atma olayına henüz çözüm bulamadım, Kaldera'nın da tavsiye ettiği gibi balansör zincirini BMW E36 zinciri ile değiştirmiştik, orjinal balansör zincirdeki gümüş renkli baklalar sayesinde dişlinin neresine gelmesi gerektiğini bilebiliyorsun bu sayede zamanlama sorunu olmuyor acaba biz BMW zincirini doğru takmadığımız için duman atıyor olabilir mi? Yoksa illa sekmana mı gidecek bu iş?
Tavsiye: depoya bağlanan grenajların vidalarını orjinaldeki gibi kısa kullanın eğer biraz uzun bir vida kullanırsanız depoyu delebilirsiniz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler