İyi dilekleriniz için teşekkür ederim . İzlenimlerimi aktarayım .
Uzun yolda yorma olayı şöyle : Sele biraz sert . Daha önceki motorum Suzuki intruder 1400 idi ondan önceki, Kawasaki vn 800 idi bunlarla kıyaslarsam Suzuki daha rahat tı sele açısından , vn 900 de 200 km den sonra biraz popo sorunu başlıyor . Ama intruder 1400 de, 400 km hiç durmadan gidip indiğimde hiç bir ağrı çekmiyordum .
Kullanım kolaylığına gelince : Viraj alışı vn 800 de zaten iyiydi ama vn 900 de çok çok daha rahatlamış , çok kolay yatıyorum vn 900 de . Virajı çok iyi diyebilirim . Gidon biraz sorundu genişti benim için ama, Ben yüksek gidon sevdiğim ve kolayıma geldiği için orjinal gidonu çıkartıp, 60 cm yüksekliğinde bir başka gidon taktım şuan bisikletteki gibi kolay kullanıyorum .
Vn 800 e kıyasla , genişlik ve uzunluk artmış uzun yol tutuşu daha bir rahatlamış . Ama sanırım ( bu kendi düşüncem ) arka taraf biraz zayıf kalmış bunun nedeninide çanta takılır o zaman daha bir oturur yola diye hesaplanmış tahminini yapıyorum , çünkü arka lastiği ısıtmadan önce ani bir frende arka kayıyor .
Kayış olayı bildiğiniz gibi motor gövdesinin ürettiği gücü yada torku hiç bir kayıp yapmadan doğrudan arka lastiğe iletmesiyle bilinir , motor gövdesinin ürettiği torku, zincir % 5 kayıpla arka lastiğe iletir , şaft ise % 10 a kadar çıkarır kaybı . ( bunu motor test sitelerinden onaylayabilirsiniz ), dolayısıyla vn 900 bu konudada bir adım önde motor ne üretiyorsa aynen arka lastikte . Tabi bu gücü dizginleyebilmek için vn 800 de olduğundan daha genişletmişler arka lastiği .
Tork un testinide şu şekilde yaptık , bizim club taki 10 kadar motorla aynı anda kalkış yaptık yeşil ışıkta , bunlar arasında , Kawasaki vn 1600, Kawasaki vn 1500, Suzuki intruder Lc 1500, Honda shadow 750, amerikan yapım Honda shadow 1100, Yamaha dargstar 1100, Yamaha dragstar 650, Kawasaki en 500 vb gibi modeller vardı , benim vn 900 ile sadece Yamaha dragstar 1100 yanyana idi . Öbürleri hep arkada kaldı. sonrasında ilk Suzuki İntruder Lc 1500 geldi yanımıza , ve ardından Kawasaki vn 1500 . . . Yani kalkış ve serilik tam not .
Sürat konusunda şu şekilde bir izlenimim var , bir çok cruiser, kadranında yazan son sürate ulaşamaz . 200 kadranda kimse 200 ü göremez nadir durumlar dışında . Ama Kawasaki vn 800 de de vn 900 de de 200 e yaklaşıyor ibre . 1000 km lik bir rodaj devresinden sonra ( rodajı devresinin iyi kullanmak, açmak gerek ) Bursa dan Balıkesire girmeden önce yeni açılan bir otobana girdiğimde ve İzmir Aydın otobanında 195 gördüm kadranda . . . Kawasaki bu konuda cömert davranıyor .
Vn 900 ün deposunun büyütülmüş olduğu beni çok memnun etti, Bursadan İstanbula gidip , İstanbulda dolaşıp , Bursa ya geri dönüyorum , Bursa girişinde bitiyor benzinim , bu beni mutlu ediyor , sanırım 50 000 km ye ulaştığımda motorum kendini amorti etmiş olacak
Bir ince ayrıntıda , gidonda toplanan telleri, hidrolik hortumlarını uzun tutmuşlar. cruiserlara yüksek gidon takmayı seven arkadaşlar bilirler, en çok parayı, telleri ve hidrolik borularını uzatmak yer. Bu konuda çok avantajlı vn 900 , 60 cm yüksekliğe kadar gidonu hiç bir harcama yapmadan uzatabiliyorsunuz .
Aksesuar sıkıntısına gelince, benim öyle bir sorunum yok çünkü ben aksesuarlarımı kendim imal ederim ( sisy bar , gidon , custom sele vb vb ) ama egsozu kendim yapamıyorum çünkü sensör olayı var :( onada bi çözüm bulucaz artık
turlamaktan vakit bulunca
.
Jikle olayını otomatikleştirmişler, vn 800 e nazaran , bu da çok hoş olmuş , ilk start ta jikleyi kapatmasını beklerseniz motor kesinlikle torunlarınıza bile kalabilir .
Kayış garantiside 100 000 km diye okudun bir yerde ama bilemiyorum ne kadar doğru , bu böyle ise buda çok büyük bir artı ...