Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Kawasaki VN900 / Classic

    REKLAM ALANI
  1. #61
    arifziyaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2010
    Şehir
    arnavutköy
    Motosikleti
    XV950 BOLT
    bugün motora bakmaya gittik motoru begendik arabayı satıp almaya karar verdim motorun sahibiyle sözleştik ancak dönüş yolunda yağmurunda azizliğiyle zincirleme bi trafik kazasına son halka olarak katıldım..iki araca arkadan çarptım..uzun süre bekliyecegiz aracın cıkmasını baya hasar var...nasip deiğilmiş
    JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    Motosikleti
    KAWASAKİ 2007 VN 900 ve MONDİAL RF 150
    war demekki bu işte bi hayır... ayrıca geçmiş olsun

  3. #63
    carsvegas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yenisi bekleniyor
    Alıntı arifziyaar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün motora bakmaya gittik motoru begendik arabayı satıp almaya karar verdim motorun sahibiyle sözleştik ancak dönüş yolunda yağmurunda azizliğiyle zincirleme bi trafik kazasına son halka olarak katıldım..iki araca arkadan çarptım..uzun süre bekliyecegiz aracın cıkmasını baya hasar var...nasip deiğilmiş
    geçmiş lsun gerçekten ya her işte bir hayır vardır dediğiniz motor sanırım havuzbaşında resimleri olan motor gerçekten şekil duruyor nasip kısmet sizin için hayırlısı olur inşallah...

  4. #64
    arifziyaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2010
    Şehir
    arnavutköy
    Motosikleti
    XV950 BOLT
    -saol soner evet vardır bi hayır...zaten allah yüzümüze baktı hiç kimsede en ufak bi yaralanma olmadı..

    - carsvegas evet kırmızı havuz başında resmi olan..resimler eski ve kötü ilanla pek ilgilenememişler motor gayet güzel durumda..çok begendim ama nasip değilmiş
    JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor

  5. #65

    Üyelik
    16 Ekim 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    kanuni seyhan 125
    Kardeş geçmiş olsun, senin adına üzüldüm. O motoru ben de çok beğendim ama bişeyi merak ettim sen ilandaki halinden daha mı güzel diyosun yani motor? Renk olarak da tarz olarak da çok hoş olmuş ya motor. Ben aslında gv650ciyim ama bu motora da yeni yeni ısınmaya başladım. Tek kafama takılan da kavasakinin yedek parça sorunları.. Ama makina olarak seri ve tutumlu bir motor heralde değil mi?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:09 ----------

    Ve bir de niye hiç ikinci eli yok bu motosikletin?
    Deli gönül istedi, ben de dinledim.. Neylersin...

  6. #66
    arifziyaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2010
    Şehir
    arnavutköy
    Motosikleti
    XV950 BOLT
    motoru servise götürmedim tuğra dış görünüş olarak gayet güzel ışıl ışıl bi motordu.Benim baktığım zamanlarda sadece 2-3 fotosu vardı.Şuan baya güncelledi fotoları.Yedek parça sorunu derken kaza sonucu ihtiyaç duyulan malzemelerde 1-2 ay beklemek gerekir diyor herkez.Ama ufak tefek sarf malzeme heryerde bulunabilir.
    VN 800 karbüratörlüydü 900 enjeksiyonlu yakıtı az aktarma kayışlı ve emsalleri içinde en serisi diye biliyorum.İkinci eli hakkaten az nedenini bilmiyorum.Aldıgın motoru satman baya zor olur sanırım..
    JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor

  7. #67

    Üyelik
    16 Ekim 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    kanuni seyhan 125
    Teşekkür ederim kardeşim verdiğin bilgiler ve nezaketin için. Ya ben şunu annamadım bi türlü, özellik olarak çok dolu bir motor bu. Benzer makinalarda tip olarak değil ama özellik olarak çok geri olan motorlar nasıl daha fazla tutuluyor piyasada. Marka yada model belirtmiyorum ama inceleyen arkadaşlar beni gayet iyi anlarlar...
    Deli gönül istedi, ben de dinledim.. Neylersin...

  8. #68
    arifziyaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2010
    Şehir
    arnavutköy
    Motosikleti
    XV950 BOLT
    klasik türkiye gerçeği avrupa en çok tutulan satış rekorları kıran kawasaki z 750 türkiyede yok denecek kadar az.Avrupa pek adını duyuramayan fazer türkiyede yerlere göklere sığdırılamıyor.

    Honda nın yurtdışında sattıgı cruiser-chopper motorlara bak bide gel shadow 750 ye bak onların yanında hilkat garibesi gibi kalır.
    JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor

  9. #69

    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    Motosikleti
    KAWASAKİ 2007 VN 900 ve MONDİAL RF 150
    Alıntı Tuğra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim kardeşim verdiğin bilgiler ve nezaketin için. Ya ben şunu annamadım bi türlü, özellik olarak çok dolu bir motor bu. Benzer makinalarda tip olarak değil ama özellik olarak çok geri olan motorlar nasıl daha fazla tutuluyor piyasada. Marka yada model belirtmiyorum ama inceleyen arkadaşlar beni gayet iyi anlarlar...
    kardeş benim yazdıgım mesaja bak istersen bi araştır vn 900 hakkında izlenimlerim diye googleye yazzarsan bütün soru işaretleri kalkar üstünden

  10. #70

    Üyelik
    16 Ekim 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    kanuni seyhan 125
    Soner kardeşim öncelikle teşekkür ederim. Sana bir sorum olacak; sen hala vn 900 ü kullanıyormusun? Zira yazının tarihi yeni sayılırdı okuduğum sitede. Ben gv650 yi çok beğeniyor ve istiyorum sadece canımı sıkan şey kronik sorunları çözmede zorluk çekmem ve yedek parça sıkıntısı ki malumunuz artık Türkiye distribütörü kanuni oldu ve getirdiği motorlar enjeksiyonlu modelleri ve doğal olarak da bu modele göre yedek parça getirecektir. Gv650 ye seçenek olarak intruder m800 ve vn900 üzerinde duruyorum. Ama intruderda sevmediğim belkide tek şey fren performansı, çünkü arka tekerlek kampana! Dragstar ve shadovu hiç düşünmedim bile ve istemiyorum da,dragstarda hala bi sıvı soğutma bile yok çünkü. Shadovun da arka çamurluğu çok abartılı uzun. vs... Ama vn900 bana çok sıcak geliyo. Genel ve de özel olarak sen vn900 classicten memnun musun? Aslında ben de sahibindendeki kırmızı motora hasta oldum ama km si daha az olsa iyi olurdu gibime geliyor. Hem bak Arifziyaar'ın başına neler gelmiş o motor uğruna.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:33 ----------

    Ha bu arada Soner sen daha önceden bir de shadov kullanmışsın değilmi? İkisini kıyasladığında hangisi daha baskın senin için? Gv 650 kullanan arkadaşın var mı yada sen kullanma fırsatı buldun mu bu makinayı? kıyaslasan vn900le?..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:36 ----------

    Soner shadovla kıyaslamanı motor olarak yani mekanik açıdan yapar mısın? Kullanım kolaylığı ve rahatlığı olarak yazında okudum düşüncelerin şimdi
    Deli gönül istedi, ben de dinledim.. Neylersin...

  11. #71

    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    Motosikleti
    KAWASAKİ 2007 VN 900 ve MONDİAL RF 150
    Alıntı Tuğra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Soner kardeşim öncelikle teşekkür ederim. Sana bir sorum olacak; sen hala vn 900 ü kullanıyormusun? Zira yazının tarihi yeni sayılırdı okuduğum sitede. Ben gv650 yi çok beğeniyor ve istiyorum sadece canımı sıkan şey kronik sorunları çözmede zorluk çekmem ve yedek parça sıkıntısı ki malumunuz artık Türkiye distribütörü kanuni oldu ve getirdiği motorlar enjeksiyonlu modelleri ve doğal olarak da bu modele göre yedek parça getirecektir. Gv650 ye seçenek olarak intruder m800 ve vn900 üzerinde duruyorum. Ama intruderda sevmediğim belkide tek şey fren performansı, çünkü arka tekerlek kampana! Dragstar ve shadovu hiç düşünmedim bile ve istemiyorum da,dragstarda hala bi sıvı soğutma bile yok çünkü. Shadovun da arka çamurluğu çok abartılı uzun. vs... Ama vn900 bana çok sıcak geliyo. Genel ve de özel olarak sen vn900 classicten memnun musun? Aslında ben de sahibindendeki kırmızı motora hasta oldum ama km si daha az olsa iyi olurdu gibime geliyor. Hem bak Arifziyaar'ın başına neler gelmiş o motor uğruna.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:33 ----------

    Ha bu arada Soner sen daha önceden bir de shadov kullanmışsın değilmi? İkisini kıyasladığında hangisi daha baskın senin için? Gv 650 kullanan arkadaşın var mı yada sen kullanma fırsatı buldun mu bu makinayı? kıyaslasan vn900le?..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:36 ----------

    Soner shadovla kıyaslamanı motor olarak yani mekanik açıdan yapar mısın? Kullanım kolaylığı ve rahatlığı olarak yazında okudum düşüncelerin şimdi
    şimdi öncelikle vn 900 ü anlattım yazılarımda eger okuduysan... shadowla kesinlikle bir tuttamayız aralarında daglar kadar fark var yani en önemlisi sürüş güvenligi verdi tork daha birçok şey 3 sayfadaki uzun yazımda herşeyi anlattım zaten.ama pek dikkat çekmiyor ben yeni bi topik açmıştım (vn 900 izlenimlerim ve bilgi paylaşımıdiye ) sevgili adminler topik kirliligi oluyo diye heralde bu topikte birleştirmişle ..gv 650 gelince kullandım bir gün boyunca hız tork olarak mükemmel ama diger özellikleri kesinlikle yanına yaklaşılmıcak bir makina sadece şukadarını söyleyeyyim işçilik ve malzeme kalitesi benim açımdan fasatı bile aşamamış bu benim açımdan

  12. #72
    paraglider80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2007
    Şehir
    Lelystad-Nederland
    Arkadaslar merhaba hepinize, onumuzdeki yaz A ehliyetimi alacagim. Kawasaki VN900 Classic LT dusunuyorum. Tam benim aradigim ve begendigim bir motor. Ancak kafama takilan bir soru var. Cruiser tarzina baslayan motorcular icin uygun bir modelmidir? Bu motoru sifir km mi yoksa ikinci elmi almak daha avantajlidir? Selamlar hepinize

  13. #73
    SolidSnake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı paraglider80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar merhaba hepinize, onumuzdeki yaz A ehliyetimi alacagim. Kawasaki VN900 Classic LT dusunuyorum. Tam benim aradigim ve begendigim bir motor. Ancak kafama takilan bir soru var. Cruiser tarzina baslayan motorcular icin uygun bir modelmidir? Bu motoru sifir km mi yoksa ikinci elmi almak daha avantajlidir? Selamlar hepinize
    herkes uygun olduğunu söylüyor yurtdışı forumlarında ve kawasaki'nin kendi forumlarında dahil. tabii ki motoru alıp hemen trafiğe çıkmamak şartı ile, cruiser motosikletler ağır olduğu için yürüme hızlarında motora çok hakim olabilmek lazım. iyice gaz kontrolüne ve ağırlığına hakim olduktan sonra trafiğe de çıkılabileceğini söylüyorlar. gaza dokunduğun anda uçan motorlar değil çünkü bunlar.

    benim merak ettiğimse şu bu motor hakkında, custom modeli ile classic modeli arasında ön tekerin inceliği farkı var. yani custom modelinde ön teker oldukça ince iken arka teker kalın bayağı. bunun sürüş kalitesine etkisi nedir?

  14. #74
    ERDINC_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2011
    Motosikleti
    YAMAHA XVS 1300 A
    Selamun Aleykum ;

    5. ayda aldın Kawasaki vn 900 Costum 2014 modelini motor daha rodajda şimdiye kadar ön teker hakkında şunu söyleye bilirim motora inanılmaz kıvraklık katıyor durması dönmesi bisiklete benzete bilirsin konfor acısından motoru galeriden cıkarıp aydına getirdim istanbul aydın arasını hatırlayamaıyorum bile okadar rahat ve konforlu güç ve hız açısından rodajda olduğu için bişey diyemeyeceğim 80 -90 arasında geldim ama gücü cıkardığı sesden anlaya biliyorum tork müthiş bişey manisa izmir virajlarını 5. viteste 50 km den 120 km ye kadar sorunsuz kullanabiliyorsun daha önceki bidiğim motorlara istinaden pişman olmadığımı söyleye bilirim

  15. #75
    Dr.Aequitas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan VN 900 Classic
    Başlık ölmüş gibi. Tekrar canlanma ihtimali var mıdır acaba? Haydi, VN 900 kullanıcıları, tekrar toparlanın. Şu başlığı tekrar canlandıralım.

  16. #76
    vader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda NC 750D Integra
    Alıntı Dr.Aequitas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başlık ölmüş gibi. Tekrar canlanma ihtimali var mıdır acaba? Haydi, VN 900 kullanıcıları, tekrar toparlanın. Şu başlığı tekrar canlandıralım.
    800 başlığı da öyle maalesef Dr. Aequitas.

    Tek başıma takılıyorum diyebilirim.
    Tecrübe, limitlerini bilmektir.

  17. #77
    Dr.Aequitas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan VN 900 Classic
    O zaman biz takılalım, katılanlar olacaktır.
    VN800'de titreşim ne durumda? VN 900 ile belli bir hızdan sonra ciddi rahatsızlık vermeye başlıyor.
    Ben daha önce Hyosung GV250 kullandım 5 yıl, sonra VN 900'e geçince güç farkı çok tatlı geldi. Kırmızı ışıkta kalkış yaptığımda gaza biraz fazla dokunursam arka lastik yoldan kopmadan tatlı tatlı sağa sola doğru kayıyor, bildiğin drift yapıyor alet. Şaşkınlıktan o an ne yapacağımı bilemedim. Daha sonra tekrar denedim, o kadar hoşuma gitti ki anlatamam. Kontrolü kesinlikle kaybettirmiyor, yoldan kopup gitmiyor ama böyle tatlı tatlı bi sağ bi sol kıç atıyor makine. Müthiş bir his. Çok yavaş aldığım ada etrafı dönüşlü kavşaklarda da denedim, onlarda da drift yapıyor. Gerçi dün arkadaşlarla uzun yol yaptık, orada olmamıştı. Muhtemelen lastikler dün sıcak olduğu için yapmadı. Bugün sabah hava da, lastikler de soğuktu, belki bunun da etkisi olmuş olabilir.
    Genel olarak motordan inanılmaz memnunum, harika bir makinaymış. Artık kalan parayı da aksesuarlara yatırıp motoru evladiyelik hale getirmek kaldı.

  18. #78
    vader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda NC 750D Integra
    Alıntı Dr.Aequitas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman biz takılalım, katılanlar olacaktır.
    VN800'de titreşim ne durumda? VN 900 ile belli bir hızdan sonra ciddi rahatsızlık vermeye başlıyor.
    Ben daha önce Hyosung GV250 kullandım 5 yıl, sonra VN 900'e geçince güç farkı çok tatlı geldi. Kırmızı ışıkta kalkış yaptığımda gaza biraz fazla dokunursam arka lastik yoldan kopmadan tatlı tatlı sağa sola doğru kayıyor, bildiğin drift yapıyor alet. Şaşkınlıktan o an ne yapacağımı bilemedim. Daha sonra tekrar denedim, o kadar hoşuma gitti ki anlatamam. Kontrolü kesinlikle kaybettirmiyor, yoldan kopup gitmiyor ama böyle tatlı tatlı bi sağ bi sol kıç atıyor makine. Müthiş bir his. Çok yavaş aldığım ada etrafı dönüşlü kavşaklarda da denedim, onlarda da drift yapıyor. Gerçi dün arkadaşlarla uzun yol yaptık, orada olmamıştı. Muhtemelen lastikler dün sıcak olduğu için yapmadı. Bugün sabah hava da, lastikler de soğuktu, belki bunun da etkisi olmuş olabilir.
    Genel olarak motordan inanılmaz memnunum, harika bir makinaymış. Artık kalan parayı da aksesuarlara yatırıp motoru evladiyelik hale getirmek kaldı.
    Kullandığım makinede stock egzoz var. Dolayısı ile titreşim rahatsız edici düzeyde değil. (Genellikle maximum 120 km civarı kullanıyorum.)

    Ben de Shadow 600'den VN800'e geçiş yaptım. Hem performans hem de konfor olarak 2 basamak atladım diyebilirim.

    Aynen senin gibi çok mutluyum motorumla. Vulcan'lar sınıfının en iyileri diye düşünüyorum.
    Tecrübe, limitlerini bilmektir.

  19. #79
    Dr.Aequitas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan VN 900 Classic
    Yan çanta olarak sert çanta arıyorum. Özellikle Mutazu RS modeli çok hoşuma gidiyor ama ülkemizde malesef yok, yurtdışı alışveriş limitinden dolayı da artık alamıyoruz. Buna benzer PVC plastik veya fiberglas olarak bu çantalardan yaptırabileceğimiz yerler var mıdır acaba?

  20. #80
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic , honda msx 125 , planet 2
    merhaba ...
    Motor sürmeye gv 250 ile başlamıştım , inşallah vn 900 classic ile devam edeceğim .Düşük km 2.el fiyatlarıyla sıfırları arasında çok fazla fiyat farkı göremedim cazip bir ilan göremezsem sıfır alacağım sanırım .Buradaki paylaşımlardan anladığım kadarıyla oldukça sorunsuz bir motor , niyetim abartıya kaçmadan birkaç modifikasyonla motoru kendime özel hale getirmek gibi bir düşüncem var. hem tanışma , hemde motor hakkındaki düşüncelerini paylaşmak isteyen olursa memnun olurum .


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler