Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki VN900 / Classic

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı R3N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul
    yakıt konusunda birşey sorabilir miyim?

    20 lt depo var ise, benzin 400 kmde bitiyor demişsiniz, bi sonraki cümlede de 400 kmde 42 ytl yakıyor demişsiniz
    demekki dolu depo tam olarak boşalmadan aynı benzini koyarak ölçtünüz, tamamen bitmiş olsa idi 20 litre = yaklaşık 56 ytl gibi bir sonuç cıkması lazımdı,yanlış mı anlamışım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    oFLuAlper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2007
    Şehir
    Muğla Marmaris/Ortaca
    Motosikleti
    Hyosung GT650R
    Alıntı cemal yortanlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgilisylb motorun hayırlı olsun iyi günlerde bin..vn 900 benimde ilgimi çeken bir motor..sizden ricam biraz izlenimlerinizi yazarmısınız..uzun yolda yoruyormu..kullanım kolaylığı nedir torku nasıl son sürat ne yapar.gibi..biz düşünenlere şık tutacağından emin olabilirsiniz..ayrıca aksesuar sıkıntısı çektinizmi..şimdiden teşekkürler
    abi senin altındaki motor kaadar ne torku nede hızı vardır. gv 650 bence su anda en iyi cruiser. vn 900 görünüş olarak güzel ve motor olarakta güzel olabilir ama iş performansa gelirse gv 650 10 numara bence
    GT650R

  3. #23
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    oflualper,, bunu ılk dıyen sen değilsin,, tork gerçekten iyimiş gv 650 de dimi?
    ama kawasaki be dostum , adı soyadı var. baksana 100000km kayış garantiisi var aletın
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  4. #24
    darksilence - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    izmir/menderes
    Motosikleti
    '07 SUZUKI GSR 600 siyah


    çok güzel bir alet gerçekten..
    As The Years Go Passing By...

  5. #25

    Üyelik
    04 Eylül 2007
    Alıntı R3N adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yakıt konusunda birşey sorabilir miyim?

    20 lt depo var ise, benzin 400 kmde bitiyor demişsiniz, bi sonraki cümlede de 400 kmde 42 ytl yakıyor demişsiniz
    demekki dolu depo tam olarak boşalmadan aynı benzini koyarak ölçtünüz, tamamen bitmiş olsa idi 20 litre = yaklaşık 56 ytl gibi bir sonuç cıkması lazımdı,yanlış mı anlamışım
    evet tabiki tam olarak bitmeden koyuyorum benzini . yani sarı ışık yanmaya başladığı andan itibaren 40 km daha gittiğini bilerek 400 km diyorum . sarı ışık 350 - 360 km de yanıyor ( uzun yolda 90 km/s de ) uzun yolda sarı ışık yandıktan sonra kim göze alır tamamen bitmesini beklemeyi ve dağ başında kalmayı yanımada pet şişeye benzin koyarak bu ölçümü yapmadım . benzine gelince 42 ytl genelde . ama bir defada 45 ytl lik benzin aldı depo , ama asla 56 ytl vermedim depoyu fullerken. kullandığım benzin çeşidi 95 oktan kurşunsuz. sanırım sen 56 ytl yi 97 oktan benzin için hesaplıyorsun . bilemiyorum .
    gv 650 ile de kıyaslamayalım lütfen bu modeli , çünkü kategori farklı . ha gv 650 ile ilgili bir bölümde sizde deneyimlerinizi bizimle paylaşırsanız çok daha yararlı olur kanısındayım tüm motor camiası için .
    selamlar.
    ONLARIN KURALLARI VARSA MEZARTAŞI GİBİ, BİZİM HEAVY METALİMİZ VAR ÖLÜLERİ DİRİLTEN.

  6. #26
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    SYLB, verdiğin bilgiler için gerçekten teşekkürler. Aletin tipi çok hoşuma gidiyordu ama performansı hakkında hiçbir fikrim yoktu. Hyosung'un torku daha iyi olabilir, ama bu VN900'ün torkunun en iyilerden biri olduğu gerçeğini değiştirmez. Her alanda en iyi olan motor yok ne yazık ki, ama gördüüm kadarıyla bu motor hemen her konuda ortalamanın üstüne çıkıyor.
    Bilgileri de aldığımıza göre kaldı geriye parayı tamamlamak. Hmmm, 9000euro daha biriktirirsem motoruma kavuşacağım .
    May the Force be with McLaren Mercedes

  7. #27
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Cruiser dediğin bağaracak abi..
    Altındaki V motorun gürlemesini duyacaksın, hissedeceksin o gücü..
    Yoksa ne anlarım ben Cruiserdan chooperdan!
    Bak mesela benim makineye.. Bildiğin mobilet motoru var!
    Az küfür etmiyorum..
    Sarışın güzeller gibi, dışı güzel, içi boş!

    Alıntı watercolours adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SYLB, verdiğin bilgiler için gerçekten teşekkürler. Aletin tipi çok hoşuma gidiyordu ama performansı hakkında hiçbir fikrim yoktu. Hyosung'un torku daha iyi olabilir, ama bu VN900'ün torkunun en iyilerden biri olduğu gerçeğini değiştirmez. Her alanda en iyi olan motor yok ne yazık ki, ama gördüüm kadarıyla bu motor hemen her konuda ortalamanın üstüne çıkıyor.
    Bilgileri de aldığımıza göre kaldı geriye parayı tamamlamak. Hmmm, 9000euro daha biriktirirsem motoruma kavuşacağım .
    Cruiser makinede önemli olan Torktur. Düşük devirlerde büyük güçler verebilmesidir. Zaten GV650'nin motor yapısı bir cruiserdan çok naked modele benziyor diye okudum. Kullananlarda aynı şeyi söylüyor ki makine zaten daha ilk baktığında safkan bir cruiserdan çok naked-cruiser melezi gibi duruyor.
    Karşılaştırmak yersiz ikisini diye düşünüyorum.
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  8. #28

    Üyelik
    04 Eylül 2007
    Alıntı cemal yortanlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür edrim..hem benim için hemde site için eminim çok faydalı bilgiler.ah birde aksesuarlı haliyle resim koysaydınıztam olacakmış..tekrar teşekkürler
    pek aksesuarlı sayılmaz ama resimleri buyrun.




    ONLARIN KURALLARI VARSA MEZARTAŞI GİBİ, BİZİM HEAVY METALİMİZ VAR ÖLÜLERİ DİRİLTEN.

  9. #29
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    125-150 ve 250cc den sonra hayallerimin son noktası olabilecek bir motosiklet.
    Elbet bu motora binebilen arkadaşların benzin yakıt miktarı konusunda ince hesap yapmaması gerekir. 1 litre 17 km gidiyorsa 900 cc için anormal değil bence.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  10. #30
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Yüksek gidon hoş durmuş, sissy bar dizaynı sevdiğim tarz tasarımlardan olsa da günlük kullanımda sorun çıkarmıyor mu diye düşünmekten kendimi alamadım. Ayrıca umarım olmaz ama bir kaza anında ciddi yaralanmaya sebep verebilir diye düşünüyorum.
    May the Force be with McLaren Mercedes

  11. #31
    Ulgio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul - Üsküdar (Anadolu Yakası)
    Vay be benim böyle motorum olsa üstünde uyurum

  12. #32
    bathu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    var 636
    VN900 ün vergisi lüks'emi giriyor yıllık nekadar veriyorsunuz ?
    Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim

  13. #33

    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    bu motorun custom modeli nasıl

  14. #34
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Custom'ının ön tekeri daha ince, leylek bacağı gibi birşey. Ben sevmedim custom modelini. Sitesinde resmi vardı, ben orada görmüştüm.
    May the Force be with McLaren Mercedes

  15. #35

    Üyelik
    04 Eylül 2007
    Bence custom demek , kendi kişiliğinizi yansıtacak değişiklikler yapmaktır motorunuzda , bu yüzden fabrikaların çıkardıkları custom modeller açıkçası beni pek çekmiyor . çünkü fabrikadan çıkan bir motor asla custom olamaz aynısından bir çok vardır çünkü. Custom sonradan yapılır . Bu yüzden de vn 900 ün custom modeline o parayı vermektence , classic modelini alıp custom ile arasındaki fiyat farkını classic e harcasam daha custom olur diye düşündüm . Artı, vn 900 custom, daha rahatsız gibi geldi bana üzerinde oturduğumda . Gidonuda yüksek yapmak biraz zor olur gibi , çünkü gidon bağlantı noktaları biraz teferruatlı . Ve yıllar önce yaptığım ufak çaplı bir kazayı da, önün ince teker olmasından kaynaklandığını anladığımızda, soğuk bakmaya başladım önü ince teker olan motorlara . virajda daha sağlıksız ince ön teker . ( bu benim şahsi düşüncem tabi . tartışmaya açık )
    ONLARIN KURALLARI VARSA MEZARTAŞI GİBİ, BİZİM HEAVY METALİMİZ VAR ÖLÜLERİ DİRİLTEN.

  16. #36
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Aklın yolu bir, öyle değil mi?
    May the Force be with McLaren Mercedes

  17. #37

    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    custom önden daha zarif gibi gelmişti bana bende almayı düşünüyorum.custom modeli üzerinde yogunlaşmıştım.iyi düşünmek gerekiyor tabi.dragstar dan dahamı cüsseli bu makina..

  18. #38

    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Yamaha MT-09 TRACER
    gidon gerçekten çok şık olmuş, sisibarda biraz abartılı ama güzel olmuş
    elinize sağlık...
    ama benimde tercihim custom dan yana

  19. #39
    deepimpact - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2006
    Şehir
    izmir karşıyaka
    Motosikleti
    regal reptor
    Allah ikinizinde mutluluğunu bozmasın buradan motorun ve senin çok mutlu olduğunuz görünüyor.
    EĞER HERKES AYNI FİKİRDE İSE KİMSE YETERİ KADAR DÜŞÜNMÜYOR DEMEKTİR.

  20. #40
    Bicak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2007
    vn900 custom bayağı hoşuma gitti...ama ağırlığı görünceye kadar...250 kg
    SİLEMİYORSAN KARALAYACAKSIN!!!


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler