Anket:
- Katılımcı sayısı
- 0. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
Mobylete, Peugeot, Bisan 103 ve 105 Ciler Buraya
Reklamlar
-
20 Temmuz 2009, 00:14
#181
meraba beyler bayanlar benim yaşım 14 liseye geçtim formunuza yeni katıldım bende birtane bisan 103 var sıfır almıştık sakaryada biniyordum sonra bu motor modifiyr işlerine bulaştım iyiki bulaşmışım motor bebek oldu istanbulda kullanıyorum ve zemberek bende taktırdım kalkarken ara gazı verdiyorum süper oluyor motor konusunda fazla bilgim yok yani tamamen iyi bilgim yok ama az buz anlarım modifiyr konusu ise bana sorcaksınız obiçim arkadaşlar
Reklamlar
-
10 Ağustos 2009, 14:03
#182
merhabalar.
arkadaşlar benim 105 cobra bir kaç gün çalışmazsa çok zor çalışıyor.yağdan şüphelenip bir kaç marka yağ aldım ama hepsi aynı.sırf bu yüzden sıfır karbüratör aldım ama sonuç değişmedi.motorun silindir piston gömlek yeni değişti.çekişi falan çok iyi.sizce sebebi nedir?
-
22 Ağustos 2009, 01:17
#183
Selam millet .Bana mobylette nin km telini çeviren canttaki ıvır zıvırı lazım fiyatı nedir teliyle hortumuyla ? tahimini bişi bilen varsa solesin. Teşekkürler(model 98)
-
03 Nisan 2010, 12:41
#184
aRkadasLaR bende 103 var ben bunun boğulmasını enqelleyebilirmiyim ? yardımcı olursanz sevinirim. .
-
15 Mayıs 2010, 10:29
#185
bende pejo cobra 105 var anayolda 110 diyordu 3 senedir kullanmıyorduk.
silindir kapanı söktüm motor karıncalan mış yardım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:10 ----------
boşu boşuna almışsın 2 yada 3 gün bekleyince benzinin içindeki yağ dibine çöker o zaman zor çalışır
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:13 ----------
sahai adlı üyeden alıntı
merhabalar.
arkadaşlar benim 105 cobra bir kaç gün çalışmazsa çok zor çalışıyor.yağdan şüphelenip bir kaç marka yağ aldım ama hepsi aynı.sırf bu yüzden sıfır karbüratör aldım ama sonuç değişmedi.motorun silindir piston gömlek yeni değişti.çekişi falan çok iyi.sizce sebebi nedir?
boşu boşuna almışsın 2 yada 3 gün bekleyince benzinin içindeki yağ dibine çöker o zaman zor çalışır
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:16 ----------
bende pejo cobra105 var anayolda110 diyor 3 sene kullanmadık karıncalanmış yardım.
-
16 Eylül 2010, 00:53
#186
arkadaşlar bn mobilet almaya karar werdim sizce hangi marka alıyım peugeot,bisan 103,ramzey acilll cevapppppppppppppppp
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:50 ----------
acil cevap ltfen
-
23 Eylül 2010, 12:21
#187
crxforever adlı üyeden alıntı
saol devilcerkez madem moped sınıfı ile ilgili bi topic acıldı.bende içimi
dökeyim.
mopedle dinlendire dinlendire 300 km evya daha fazla yol yapan var mı aranızda?
45lik dişli cekişi cok mu düşürür?
motoru rodajında(airsal marka ispanyol denen silindir taktım)bikackere şişirdim sıkıntı yaratır mı?
hafıs dınlene dınlene hc bı sıkıntı olmas dıe tahmın edıorum 45 dıslı ıse bayırda cekısı dusrur ama on dıslıyı 11 yaparsan daha saglıklı olur eırsel orjınal sa hıc bı sıkıntı olmas....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:16 ----------
arkadaşlar bn mobilet almaya karar werdim sizce hangi marka alıyım peugeot,bisan 103,ramzey acilll cevapppppppppppppppp
bak olum pejo bısan ramzey hepsı farklı bır marka mobılet farklı bı marka mobılet almaya karar werdıysen gt mobılet al =)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:19 ----------
her turrlu pejo ıle ılgılı sorularınızı beklıoumm =)
-
11 Kasım 2010, 22:35
#188
1-2 sene kadar önce moped olaylarını çok araştırdım, binlerce fotoğraf ve video indirip arşiv yaptım. Tabi tamamı yabancı sitelerden. Amerikada dahi çok sağlam gruplar var bu konuda. peugeot ve Mobylette in yüzüne bakan yok Komple Puch ve Tomos takılıyorlar amerikadakiler. Avrupadada çok sağlam modifiyeler var, bunların facebook gruplarında ise türkiyede yapılan (çoğu hindistan dolmuşu gibi) mopedlerin avrupalı emsalleri yanında çok kötü duran örnekleri mevcut. Fikir vermesi açısından bikaç site var, biri ingilizce diğeri fransızca ama ikisindede bi sorun yaşanacağını sanmam, şahane örnekleri görüp, kıyaslama yapıp, fikir vermesi açısından güzel olacağını düşündüm.
http://www.mobcustom.com/
Bu fransız sitesinde diğer siteye nazaran daha güzel örnekler var çünki çoğu mobylette ve peugeot, piaggiodanda güzel örnekler var.
www.mopedarmy.com
buda amerikanın en büyük moped grubu. photos bölümünde marka marka ayrılmış güzel fotoğraflar var.
Mopedcilerin, özellikle Türkiyedeki moped anlayışının dışında takılmak isteyenlere duyurulur
-
13 Kasım 2011, 13:06
#189
ben total 2t yağ aldım alacaama pişman oldum 1 ay olmadan motor grng bilyelerini dağıttı biilyeler dağılınca segmanlar zedelendi segman kolu zedelendi buda yetmemiş gibi silindiriçin içinde bilyeler dağıldııı için silindirde dolaştı silindirin içi çatladı komple kısaca alt takım deişti ve 230 lira masraf çıktı şuanda yapıolar yer çorum peugeot 103
-
13 Kasım 2011, 17:02
#190
300 - 400 liraya kadar mobilet almak istiyorum. Sıfırdan toplasak 400 liraya işin içinden çıkılırmı?
-
17 Şubat 2012, 18:29
#191
Merhaba Ben bişey Sormak istiyorum
Orjinal 15*15 Karbüratör
70 cc Airsal
Cırcır Egzoz
Elektronik ateşleme var motor
Km de 30 kuruş Yakıyor Yani 1 litre benzinle 15 km yol yapabiliyorum.
Sizce Normal mi ?
-
17 Şubat 2012, 18:44
#192
-
ennes07 adlı üyeden alıntı
Merhaba Ben bişey Sormak istiyorum
Orjinal 15*15 Karbüratör
70 cc Airsal
Cırcır Egzoz
Elektronik ateşleme var motor
Km de 30 kuruş Yakıyor Yani 1 litre benzinle 15 km yol yapabiliyorum.
Sizce Normal mi ?
Kardeş konu baya eski ama belki düzelmemiştir söliym airsal ve 15x15 asla okadar yakmamalı 19x19 setler 30kr anca yakıyo hatta airsal çift var burda 19x19 hemen hemen 32kr yakıyor
-
27 Kasım 2013, 22:48
#194
Arkadaşlar Ben Bisan Star 103 VEya 105 Almak İsiyorum Ama Sıfırı VArmı VEya İzmirde 2.El SAtan VArmı?
-
16 Eylül 2014, 15:12
#195
Pejo 105 Ayarlama stili
devilcerkez adlı üyeden alıntı
-Arkadaşlar bu sitede mobilet , Peugeot, Bisan Kullanan Yokmu yawfs..
-Bende Peugeot 103 var 49 cc önceden 70 cc idi totalin yağını kullandım işi bitti....
-Tek Segmen, 12 ön diş 105 daha neler neler yapılırdı bu motorlara...
ARKADAŞAR BEN HATAY/DÖRTYOL'DAN Yasin arkadaşlar öncelikle bu tür pejoların kartel'in içi oyularak ayarlanmadır krank ı ise ispralle bilye yatagının üstüne sürterek küçültmeliyiz. motorumuzdakı 19 kalbilatörü tornacıya götürüp deliği oyduruyoruz ve kalbilatör 22x22 oluyor kalbilatörün yanında Poli alıyoruz ve motorumuz uçak Net 140-145 i görmesse yüzüme tukurun ha bide Piston'a teflon sardırın.
BANA ULAŞABİLMEK İÇİN www.facebook.com/TherqeLe
-
13 Şubat 2019, 18:30
#196
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 5 yıldır yatan peugeotu rektefiye edeceğim bu yüzden conta seti almam gerekiyor fakat kartel 103 müydü yoksa 105 miydi hatırlamıyorum görsel olarak ayırt edebileceğim farkları var mıdır nasıl anlarım kaçlık olduğunu?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler