arkadaşlar 2000 model xt 600 e alınır mı kmsi 50000 küsür bana yardımcı olursanız sevinirim
arkadaşlar 2000 model xt 600 e alınır mı kmsi 50000 küsür bana yardımcı olursanız sevinirim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...29421168/detay
bu motoru almak istiyorum takasla fiyat nasıl ve parçalarını bulmada zorluk çekilir mi bilgi verirseniz sevnirim
bu motor 1 yılı aşkındır ilanda yalnız ilk koyduğunda fiyatı baya yüksekti 6bin küsür lira istiyordu şimdi modeline göre düşmüş fiyatı.iyide olmuş pazarlıkla biraz daha indirebilirsin sanırım.egzoz orjinal değil rüzgarlık takılmış.tek resimden anca bu kadar bilgi verebilirim
ANGARAJ
benim motoru vereceğim üstede 2 bin tl anlaştık telefonda konuşma olarak dedim ben size dönerim dedim kaldı motorun eskantrik zinciri debriyaj balatası flan yeni değişmiş değişmiş motorunda hiç bir sıkıntı yok dedi yürüründede birşey yok vize flan yeni alacan gidecen dedi güvenlik işinde çalışıyormuş bana ufak motor gerek dedi ama bu motorun çok sağlam olduğunu duyduğumdan almak istedim zaten bende fazla binemem yakıtı beni bitirir hevesimi alırım biraz
birde abi bu motorun yakıtı şuan nasıl litre olarak misal uzun yolda 80-100 arası gitsek
uzun yolda senin dediğin hızlarda Kuvveetmira fatih abinin dediği gibi ise şuanki kullandığın salcano kadar falan yakar tahminim çünki baya az yakıyor demişti fatih abi yalnız 70-80 gidersen xt600 hakikaten sağlam kendini kanıtlamış bir motor parça sıkıntısıda olmaz gibi çünki bulunuyor ama şunu unutma büyük motorun masrafı büyük oluyor herzaman heleki patlak bir motorsa motosikletten soğutur seni aman deyim..
ANGARAJ
yunus abi zaten o yönden çok korkuyorum ben şuan ki salcano ile gitmediğim yer yok geziyorum çıktım mı en aşağıya 250-300 km yaparım tek derdi yakıt başka bir derdi yok bakım zamanı da yağı işte içimdeki kurt nefis büyüt diyor az hevesini al flan yoksa küçük motorları seviyorum ben masrafı yok :D
durumun müsait ise değiştir derim ama şuda var 94 model motor 18 yaşında ve 40k km cidden çok az bu motor için hani km!nin doğruluğundan emin isen alınabilir bence birde gidip sesini dinleyip ustaya göstermek lazım onay almak lazım..ama şunu unutma bununla çıktığından 250-300km gezemiceksin yakıttan dolayı
ANGARAJ
XT lerin tek bir sıkıntısı olur üst kafa. Onun haricinde ufak miktarlar ile ve çıkma parçalarla çözülemeyecek bir sıkıntısı yok. Buralarda olsan seve seve yardımcı olurdum ama aramız çok açık
Ben de 18 yaşındaki makinemi diriltiyorum şu ara. Biraz para yedi ama değecek eminim. Binsem bundan sonra yıllarca sorunsuz taşır ona da güvenim var açıkçası.
Sakini 4.5-5 azarsan 7 lt/100 km.
125 lik makine ile kıyaslarsan zaten en başta yanlışı yapmış olursun. Ancak 2 kafa gs500 xt den çok yakıyor. Özellikle basarsan! (Gs 500 nerden çıktı deme şimdi örnek işte )
Ayrıca tek silindirin verdiği tork ve her viteste bu torku yaşamaya değer. Yoldaki tek kusuru da biraz titreşim olabilir ama ona da katlanılıyor açıkçası. Sonuçta her motosiklet ile 1000 lerce km yapmak mümkün. Bakmışın biri r1 ile 4000 km gezdim diye başlık açıyor birgün ki bana kalsa o yolu xt ile yaparım 1356264 kat daha iyi. Bu ara forumda da dikkat edersen çin mallarından şikayetler iyice arttı. Bunun sebebi bir 94 model xt kadar dahi dayanıklı olamayacakları. İnsanlar dışından karar veriyor olaya ama işte işin bir de yürürüne bakmak lazım. Lastik zincir dişli gibi aksamlar elbet zamanla değişecek. Ama bir vites kutusu dedin mi ya da malzeme kalitesi/ işçilik kattığında çinliler NE YAZIK Kİ yanına bile yaklaşamıyor bunlara.
Sen de dahil çinli kullanan arkadaşlar kusura bakmasın. Elbet herkesin kesesine göre bu iş. Ama ucuz etin yahnisi işte. Bir motosikletim olsun yıllarca bineyim ve abuk sabuk arıza çıkarmasın diyorsan japonun eskisi her zaman iyidir.
abi haklı olabilirsin ama çinliden ben hiç şikayetci değilim 3. senem olacak alalı allah a şükür hiç yolda bırakmadı ve arıza vermedi gitmediğim yer yok her hafta sonu gezerim ben bol bol en aşya günlük 250-300 km en fazlada 600 km yaparım günlük bunuda yaptıkdan sonra sorun yok işte xt ile bu kadar gezemem hayırlısı herkesin motoru kendine sonuçda ben çinlimden memnunum yola devam salcano ile bilgiler için teşekkür ederim yardımlarınız için
Elbette! Zaten ilk başta bu karşılaştırmalarda bunu unutuyoruz! Herkesin motoru kendine güzel gelir.
Mesela ben hem almak için zorlanacağımdan ama alamayacağımdan değil de öleceğimi bildiğimden xt den daha güçlü bir makine düşünmüyorum. Belki 75-80 bg civarı bir 600 touring olur ama biraz fz6 kullanınca 100 bg gibi makinelerin bana zarar vereceğini fark edip tü kaka diyorum eşe dosta makineleri için Antalyada olsak da çin japon alman hep beraber gezsek ;) (anladın sen onu )
arkadaşlar x 600 e motorum var ve lastiklerini değiştirmeyi düşünüyorum hangsini tavsiye edersiniz enduro cross asfalt lastiği bu arada dağda felan kullanıyacam şehir içi kullanılacak
http://www.motosiklet.net/forum/moto...tml?highlight=
şurayı bi incele ben çok memnunum hem fiyatı uygun hemde hamuru cidden yumuşak bir lastik...
ANGARAJ
Arkadaşlar merhaba,
Eski bir XT93E sahibi olarak tekrar XT'ye dönüş yapma düşüncesindeyim.Muhtemelen XT98 ile bu hafta aranıza katılacağım.Biraz renk gelecektir muhtemelen bu bölümede
GS500 ve ER5 gibi
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
er-5 i sattın mı ? xt ile er-5 i kıyaslarsak konfor ve güç yönünden nasıl? Ben xt mi satıp er-5 almayı planlıyorum. Eşimle birlikte bindiğimiz için genelde uzun yola çıkınca biraz sıkıntılı oluyor sarsıntı yüzünden de
Evet ER5'i verdim.İzmit'te kalması beni sevindirdi en azından
Aslında bakarsan kıyaslanabilecek motorlar değiller ama şöyle bir sıralama yapalım...
ER5'in XT'den - ve + ları...
-konfor
-frenleme
-dayanıklılık
________________
+ivmelenme
+son sürat
+görünüm
+ses
+titreşimsizlik (tek silindire göre,zira 4 silindire görede ER5 titreşimli kalıyor)
Yakıt konusu aşağı yukarı ER5le benim ölçümüm devamlı 4.9-5.1Litre /100Km (karışık kullanım) oldu.
Eşinle çıkabileceğin yolculukların motoru bence ER5 değil O seni tatmin eder fakat eşinle birlikte yapacağın yolculuk ne beklediğine bağlı...
Eşinle bineceğin için konfor ve güvenlik ön planda olacaksa eğer XT,V-Stroom,v.b endurolardan şaşmaman daha mantıklı olacaktır.
Ama kendimi tatmin edeceğim uçacağım kopacağım diyorsan ER5 tam senlik :D
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
Aslında görünüşe göre yakıt tüketimi aynı. Hatta belki xt bu değerlerin de altına çekilebilir sakin kullanımlarda. ER-5 için tam bir yol makinesi diyebilir miyiz? XT de biraz hard enduro kaldığı için sanırım biraz sıkıntı çıkartıyor. Hoş makinamı topladım. Allah'a şükür en ufak bir sıkıntım olmadan bundan sonra 5 yıl binerim.
ER-5'in ivmelenmesi xt ye göre daha mı iyi? Devirinin zaten fazla olduğu aşikar. Yüksek devirlerde (mesela 5500 rpm sonrası) tekrar gaz açınca insanın yüzüne gülücük bırakıyor mu?
Zira xt den inip fazer kullandım, o gülücüğü fazlasıyla bırakıyor ama yusufla birlikte gülüyorsunuz
1-2. vites uzama esnasında fazer-bandit gibi sıralı 4 motorlardaki gülümsemeyi veriyor.ER5 5500 devri sevmez.Aslında bakarsan birçok çok silindirli motor sevmez.6-7bin devirden sonra yaşananların üstüne bir sigara yakılabilir :D
ER5 için yol motoru demek biraz yanlış olur.Zira ER5 bence şehiriçi,kısa mesafe uzun yollar motoru.Örnek olarak derinceden kapatıp karamürsele giderken aldığın tadı buradan otobana girip istanbul'a giderken alamıyorsun.Naked motosikletteki rüzgarın tokadı vazgeçilmez :D Anladın sen
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)